Marsman baalt: ''Ik had natuurlijk een ander afscheid in gedachten''

14 mei 2017 om 17:54 | Bron: FC Twente Marsman baalt: ''Ik had natuurlijk een ander afscheid in gedachten''

Nick Marsman speelde zondagmiddag zijn laatste wedstrijd in het shirt van FC Twente. De doelman, die vanwege een aflopend contract transfervrij kan vertrekken bij de club uit Enschede, moest maar liefst vijf tegentreffers incasseren tegen FC Groningen: 3-5.

“Ik had natuurlijk een ander afscheid in gedachten", vertelt hij op de clubsite. " Meteen in het begin ging het al niet goed, toen Groningen doorkwam en bij de tweede paal vrij kon binnentikken. Het was van onze kant te slap, leden makkelijk balverlies en waren er gewoon niet bij", beseft Marsman.

"Je zag dat bij ons de scherpte eraf was, Groningen speelde nog ergens voor”, vervolgt de doelman, die op zoek moet naar een nieuwe club. “Veertien jaar, waarin ik mooie momenten heb meegemaakt, en ook mindere. Al met al kan ik terugkijken op een mooie periode, nu is het tijd voor een nieuwe uitdaging.”

Overzicht

Reacties (17)

  • Avatar
    grolsch - 14 mei 2017 om 18:03

    Vandaag een dieptepunt in de geschiedenis van de supporters van twente, met name vak p!



    Wat een ondoordachte actie, hier heb je de spelers mee en niet de gemeente dus dit heeft geen enkele zin! Belachelijke actie! Haf vak p hoger ingeschat

  • Avatar
    alles - 14 mei 2017 om 18:06

    Eigenlijk Marsman ging jij weer twee keer in de fout. Als je geduikt had bij die twee goals had je een veel grotere kans gehad om die bal nog te kunnen pakken. Blij dat je wegbent, want wat heb je ons veel punten gekost.



    Succes voor je verdere loopbaan. Ik denk dat het heel moeilijk wordt voor jou om een nieuwe club te vinden

  • Avatar
    tukkerwolf - 14 mei 2017 om 19:53
    alles zegt:

    Eigenlijk Marsman ging jij weer twee keer in de fout. Als je geduikt had bij die twee goals had je een veel grotere kans gehad om die bal nog te kunnen pakken. Blij dat je wegbent, want wat heb je ons veel punten gekost.



    Succes voor je verdere loopbaan. Ik denk dat het heel moeilijk wordt voor jou om een nieuwe club te vinden

    Volgens mij had marsman bij geen enkel doelpunt schuld. Eerste 2 goals van der Lely en derde klich. Vierde pech voor thesker en vijfde weer Vd Lely en thesker die slecht dekken. We gaan Marsman meer missen dan de meeste door hebben. Nick ik hoop dat je een mooie club vind!

  • Avatar
    Scorpio69 - 14 mei 2017 om 20:00
    tukkerwolf zegt:

    Volgens mij had marsman bij geen enkel doelpunt schuld. Eerste 2 goals van der Lely en derde klich. Vierde pech voor thesker en vijfde weer Vd Lely en thesker die slecht dekken. We gaan Marsman meer missen dan de meeste door hebben. Nick ik hoop dat je een mooie club vind!

    hahahaha, Nick red zich wel, ik zou gewoon stoppen en een eigen zaak beginnen. Genoeg geld verdiend bij Twente om een verder mooi leven op te bouwen. Zonder al die meningen van anderen. hahaha Nick heeft schijt aan iedereen behalve zijn eigen familie en vrienden.

  • Avatar
    Hengelo - 14 mei 2017 om 20:01
    tukkerwolf zegt:

    Volgens mij had marsman bij geen enkel doelpunt schuld. Eerste 2 goals van der Lely en derde klich. Vierde pech voor thesker en vijfde weer Vd Lely en thesker die slecht dekken. We gaan Marsman meer missen dan de meeste door hebben. Nick ik hoop dat je een mooie club vind!

    100+++

  • Avatar
    Freano - 14 mei 2017 om 20:10
    Scorpio69 zegt:

    hahahaha, Nick red zich wel, ik zou gewoon stoppen en een eigen zaak beginnen. Genoeg geld verdiend bij Twente om een verder mooi leven op te bouwen. Zonder al die meningen van anderen. hahaha Nick heeft schijt aan iedereen behalve zijn eigen familie en vrienden.

    Oke

  • Avatar
    RedTukket - 14 mei 2017 om 20:22
    alles zegt:

    Eigenlijk Marsman ging jij weer twee keer in de fout. Als je geduikt had bij die twee goals had je een veel grotere kans gehad om die bal nog te kunnen pakken. Blij dat je wegbent, want wat heb je ons veel punten gekost.



    Succes voor je verdere loopbaan. Ik denk dat het heel moeilijk wordt voor jou om een nieuwe club te vinden

    Ben blij dat jij ook weg bent. Zoals je zelf aangegeven heb lever jij je jaarkaart in bij een nederlaag. In ieder geval 1 minder die week in week uit hetzelfde negatieve gelul over spelers, trainer of team laat horen. Neem aan dat dit je laatste post is. Het ga je goed, maar ik wil het niet meer horen.

  • Avatar
    Nikos - 14 mei 2017 om 20:41
    RedTukket zegt:

    Ben blij dat jij ook weg bent. Zoals je zelf aangegeven heb lever jij je jaarkaart in bij een nederlaag. In ieder geval 1 minder die week in week uit hetzelfde negatieve gelul over spelers, trainer of team laat horen. Neem aan dat dit je laatste post is. Het ga je goed, maar ik wil het niet meer horen.

    Gaan we weer. Jij moet toch ook overal op reageren. Jij hebt vast een connectie met Marsman. Helaas is het zo dat Marsman en een groot aantal anderen voor veel te veel geld op de loonlijst staan en stonden. Helaas heeft hij dat in mijn ogen niet waargemaakt. Ik gun Marsman het allerbeste in zijn verdere carrière.

  • Avatar
    biertje123 - 14 mei 2017 om 20:52

    Wat was de verdediging en de keeper van slechte niveau vandaag. Gelukkig nieuwe keeper volgend seizoen en hopelijk nemen ze ook afscheid van thesker.

  • Avatar
    RedTukket - 14 mei 2017 om 20:57
    Nikos zegt:

    Gaan we weer. Jij moet toch ook overal op reageren. Jij hebt vast een connectie met Marsman. Helaas is het zo dat Marsman en een groot aantal anderen voor veel te veel geld op de loonlijst staan en stonden. Helaas heeft hij dat in mijn ogen niet waargemaakt. Ik gun Marsman het allerbeste in zijn verdere carrière.

    Heb geen connectie met Marsman. En vond hem ook vaak niet sterk keepen, maar dat betekent niet dat ik hem laat vallen. Droeftoeters als alles wel!

  • Avatar
    Successupporter - 14 mei 2017 om 21:32

    Succes Nick. Twente heeft je al 2x afgedankt, en toch weer terug geroepen, omdat ze je nodig hadden.

    Nu het echte afscheid!

    Dank je voor je inzet, onder niet alrind aangename persoonlijke omstandigheden. Door velen uitgekotst, maar toch bleef je inzet altijd top. Succes met je verdere carrière

  • Avatar
    twente199 - 14 mei 2017 om 21:34

    de verdediging was wel erg slecht vandaag, vooral thesker

  • Avatar
    alles - 14 mei 2017 om 22:28
    twente199 zegt:

    de verdediging was wel erg slecht vandaag, vooral thesker

    En v/d Lely. Eigenlijk ook een zeer beperkte voetballer. Jammer dat Ter avest niet kon spelen. Veel beter dan die fag van der lely

  • Avatar
    Dreamingred - 14 mei 2017 om 22:42

    Ach Marsman, doe wat je beloofd hebt, vergeet niet te vertrekken! We koesteren onze warme herinneringen.

  • Avatar
    ToraBora78 - 14 mei 2017 om 23:58
    Successupporter zegt:

    Succes Nick. Twente heeft je al 2x afgedankt, en toch weer terug geroepen, omdat ze je nodig hadden.

    Nu het echte afscheid!

    Dank je voor je inzet, onder niet alrind aangename persoonlijke omstandigheden. Door velen uitgekotst, maar toch bleef je inzet altijd top. Succes met je verdere carrière

    Zo is het!

  • Avatar
    Mikesel - 15 mei 2017 om 09:15

    Nick bedankt!

  • Avatar
    raaer - 15 mei 2017 om 11:43
    zegt:

    Van de Lely is een van de weinigen die wel enigszins het gif heeft en kort kan verdedigen.

    Kan ook wel een keer een mindere wedstrijd hebben gezien de leeftijd.

Nieuwe media