Van Halst dankt Twentefans: ''Overal waar FC Twente ging, waren jullie!''

14 mei 2017 om 21:29 | Bron: TC Tubantia Van Halst dankt Twentefans: ''Overal waar FC Twente ging, waren jullie!''

Jan van Halst is zondag tijdens zijn praatje op het veld uitgefloten vanuit Vak-P. Dit is het gevolg van de manier waarop hij handelde tijdens de politieinvallen bij Vak-P.

"Steeds meer zagen we een jonge frisse ploeg, die vrijuit voetbalde", zo begon Van Halst zijn dankwoord geciteerd door TC Tubantia. "Een nieuw FC Twente. Dat ervoor zorgde dat de lach terugkeerde in De Grolsch Veste."

Van Halst wil de fans wel bedanken. "En overal waar Twente ging, waren jullie! De uitvakken zaten bomvol. In alle uithoeken van het land. Een steun in de rug voor onze spelers en een visitekaartje voor onze club. Die steun zien we nu ook weer terug in het aantal verkochte seizoenkaarten: we zitten al op 17.000! Dat vinden wij niet vanzelfsprekend. Het maakt onze club uniek.''

Overzicht

Reacties (14)

  • Avatar
    Enschede78 - 14 mei 2017 om 22:42

    Jammer dat die steun eenrichtingsverkeer blijkt te zijn.



    Slang van Halst.

  • Avatar
    Scorpio69 - 14 mei 2017 om 22:46

    De meelopers tegen de mensen die voor een ieder door het vuur zou gaan. Tel uit je winst!

  • Avatar
    FCTwente10 - 14 mei 2017 om 23:28

    Denk dat die uitvakken volgend jaar wat minder vol zijn...

  • Avatar
    The Rocky - 15 mei 2017 om 05:38

    Van halst heeft een conflict met vak P via de media communiceerd hij met de betrokkenen, fout.



    Sta op als leider en ga in bespreken met vak P en werk samen aan een oplossing.



    We kunnen en mogen vak P niet in de kou laten staan.



    Dus Jan de dialoog!!!

  • Avatar
    Remco1981 - 15 mei 2017 om 07:44

    Ik heb vertrouwen in van Halst en het huidige bestuur!!



    \"Maakt mie nie ut wat de van vind\"

  • Avatar
    McRockZ - 15 mei 2017 om 08:30
    Remco1981 zegt:

    Ik heb vertrouwen in van Halst en het huidige bestuur!!



    \"Maakt mie nie ut wat de van vind\"

    +1

  • Avatar
    Hengelo - 15 mei 2017 om 09:10
    The Rocky zegt:

    Van halst heeft een conflict met vak P via de media communiceerd hij met de betrokkenen, fout.



    Sta op als leider en ga in bespreken met vak P en werk samen aan een oplossing.



    We kunnen en mogen vak P niet in de kou laten staan.



    Dus Jan de dialoog!!!

    Vak P heeft zichzelf in de kou gezet !
    VAk P heeft een conflict met zijn druggebruikers .Dat probleem.moet opgelost worden.

  • Avatar
    Mikesel - 15 mei 2017 om 09:13

    Werd flink uitgefloten.

    Overigens was het stadion ook mooi snel leeg...

    Vond het buiten de wedstrijd om een dramatische seizoensafsluiting. Beetje steun naar de boys was op zijn plaats, bovenverwachting de ZEVENDE plaats!

  • Avatar
    Enschede78 - 15 mei 2017 om 10:03
    Hengelo zegt:

    Vak P heeft zichzelf in de kou gezet !
    VAk P heeft een conflict met zijn druggebruikers .Dat probleem.moet opgelost worden.

    Hengelo lijkt wel een undercover wout die hier alles recht moet praten wat krom is.



    Zal me niets verbazen dat het een stille is.

  • Avatar
    De Tegenpartij - 15 mei 2017 om 11:42
    Hengelo zegt:

    Vak P heeft zichzelf in de kou gezet !
    VAk P heeft een conflict met zijn druggebruikers .Dat probleem.moet opgelost worden.

    Klap jij maar lekker voor Feyenoord!

    Volgend jaar seizoenskaart in De Kuip?

  • Avatar
    veste zonder P - 15 mei 2017 om 12:09
    Hengelo zegt:

    Vak P heeft zichzelf in de kou gezet !
    VAk P heeft een conflict met zijn druggebruikers .Dat probleem.moet opgelost worden.

    Hallo moraalridder Was de sfeer gisteren aangenaam.in eerdere topics zei je dat er nog 25 duizend man zaten die voor sfeer zouden zorgen.dat kon gerust zonder ons weinig van gemerkt overigens

  • Avatar
    Degeweldenaar - 15 mei 2017 om 12:40
    Hengelo zegt:

    Vak P heeft zichzelf in de kou gezet !
    VAk P heeft een conflict met zijn druggebruikers .Dat probleem.moet opgelost worden.

    Stieken ook staan juichen voor die kakkerlakken uit Rotterdam, z,n gast lijk je me wel trouwens. Mooie moraalridder!!!!!!

  • Avatar
    Plopzak - 15 mei 2017 om 14:04
    Hengelo zegt:

    Vak P heeft zichzelf in de kou gezet !
    VAk P heeft een conflict met zijn druggebruikers .Dat probleem.moet opgelost worden.

    Mafkees

  • Avatar
    raaer - 15 mei 2017 om 17:22

    Ook al is het home gesloten.

    Bier drinken kun je ook wel ergens anders. Vind wel dat vak P achter de spelers had moeten blijven staan afgezien van deze laatste wanvertoning.

    Zie er bij elke wedstrijd veel in de gracht staan bij vak P tijdens de wedstrijd. Wat heb je er dan te zoeken als je niet eens de wedstrijd wilt zien.

    Kun je toch beter in het cafe gaan zitten.

Nieuwe media