'FC Twente gaat zich deze week versterken met ervaren middenvelder'

15 mei 2017 om 07:24 | Bron: De Telegraaf 'FC Twente gaat zich deze week versterken met ervaren middenvelder'

Danny Holla maakt met ingang van volgend seizoen onderdeel uit van de spelersselectie van FC Twente. De Telegraaf meldt dat de 29-jarige middenvelder deze week een contract in Enschede zal tekenen. 

Holla zal, als alle formaliteiten zijn afgerond, zijn handtekening onder een driejarig contract zetten. Momenteel speelt hij bij PEC Zwolle, waar zijn contract deze zomer afloopt.

Het eerdergenoemde dagblad stelt dat FC Twente met het aantrekken van Holla alvast inspeelt op een vertrek van sterkhouder Kamohelo Mokotjo, die graag hogerop wil. Alleen een medische keuring staat een overgang nog in de weg. 

Overzicht

Reacties (20)

  • Avatar
    tukkerwolf - 15 mei 2017 om 08:01

    Hmmm, dit wordt ons niveau dus de komende paar jaar.

  • Avatar
    Freano - 15 mei 2017 om 08:03

    Vind het wel een goede speler,

  • Avatar
    Rene - 15 mei 2017 om 08:05

    Prima gedaan, we kunnen wel een ervaren speler met gif gebruiken!

  • Avatar
    HJB - 15 mei 2017 om 08:17
    Rene zegt:

    Prima gedaan, we kunnen wel een ervaren speler met gif gebruiken!

    inderdaad. goede keuze, 't is nu af en toe veel te braaf.
    Holla weet dat hij geen superspeler is en compenseert dat met inzet, niets mis mee, hopelijk kan hij deze instelling overbrengen op de selectie.

  • Avatar
    Maximuss - 15 mei 2017 om 08:30

    Welkom Danny!

  • Avatar
    jjdewilde - 15 mei 2017 om 08:40

    Zo iemand zijn we wel nodig denk ik ja. 3 jaar is wel wat veel misschien, hij is nooit echt lang bij één en de zelfde club geweest. Hooiveld zorgde gisteren in de 2e helft ook wel voor de nodige opschudding.

    Verder heb ik gehoord dat Oleksandr Zinchenko goeie kans maakt om volgend jaar bij ons te spelen. Is een huurling van city die nu bij PSV speelt.

  • Avatar
    robaar26 - 15 mei 2017 om 08:50
    tukkerwolf zegt:

    Hmmm, dit wordt ons niveau dus de komende paar jaar.

    Met Guiterrez en Ziyech stonden we vorig jaar laatste na de 18 wedstrijden. Dit zijn spelers die het gras opvreten en een Nederlandse jongen echt top gedaan..

  • Avatar
    robaar26 - 15 mei 2017 om 09:06
    jjdewilde zegt:

    Zo iemand zijn we wel nodig denk ik ja. 3 jaar is wel wat veel misschien, hij is nooit echt lang bij één en de zelfde club geweest. Hooiveld zorgde gisteren in de 2e helft ook wel voor de nodige opschudding.

    Verder heb ik gehoord dat Oleksandr Zinchenko goeie kans maakt om volgend jaar bij ons te spelen. Is een huurling van city die nu bij PSV speelt.

    Zou mooi zijn

  • Avatar
    Mikesel - 15 mei 2017 om 09:08
    jjdewilde zegt:

    Zo iemand zijn we wel nodig denk ik ja. 3 jaar is wel wat veel misschien, hij is nooit echt lang bij één en de zelfde club geweest. Hooiveld zorgde gisteren in de 2e helft ook wel voor de nodige opschudding.

    Verder heb ik gehoord dat Oleksandr Zinchenko goeie kans maakt om volgend jaar bij ons te spelen. Is een huurling van city die nu bij PSV speelt.

    Zinchenko zou super zijn!

    Bij PSV speelde die niet zoveel, bij Twente speelt die een heel seizoen gewoon basis.

  • Avatar
    Huybrechts - 15 mei 2017 om 10:04
    zegt:

    Zinchenko, zeker een goede optie!!

  • Avatar
    RaymondL - 15 mei 2017 om 10:14
    Mikesel zegt:

    Zinchenko zou super zijn!

    Bij PSV speelde die niet zoveel, bij Twente speelt die een heel seizoen gewoon basis.

    Op welke positie ?

  • Avatar
    robaar26 - 15 mei 2017 om 10:23
    RaymondL zegt:

    Op welke positie ?

    Achter de spits op de vleugels

  • Avatar
    twentefanhenk - 15 mei 2017 om 10:25
    jjdewilde zegt:

    Zo iemand zijn we wel nodig denk ik ja. 3 jaar is wel wat veel misschien, hij is nooit echt lang bij één en de zelfde club geweest. Hooiveld zorgde gisteren in de 2e helft ook wel voor de nodige opschudding.

    Verder heb ik gehoord dat Oleksandr Zinchenko goeie kans maakt om volgend jaar bij ons te spelen. Is een huurling van city die nu bij PSV speelt.

    En dan meteen Lammers van PSV huren!

  • Avatar
    RaymondL - 15 mei 2017 om 10:32
    robaar26 zegt:

    Achter de spits op de vleugels

    We moeten niet weer een middenvelder op de vleugel zetten ( zie Celina ) dat werkt niet.

  • Avatar
    RaymondL - 15 mei 2017 om 11:45
    zegt:

    Dat weet ik ook niet , later liep hij er wel

  • Avatar
    jjdewilde - 15 mei 2017 om 12:14
    zegt:

    Hij was er wel hoor. Gedoucht en wel en gekleed in pak. Is je daarom misschien niet opgevallen.

  • Avatar
    mcdummels - 15 mei 2017 om 14:32
    twentefanhenk zegt:

    En dan meteen Lammers van PSV huren!

    nee! Ik hoef al die huurlingen van ajax en pisvee bij onze mooie club te zien!

  • Avatar
    DeRailer - 15 mei 2017 om 16:03

    had liever brama terug gezien

  • Avatar
    FC Twente 1965 - 15 mei 2017 om 16:09
    twentefanhenk zegt:

    En dan meteen Lammers van PSV huren!

    Leemans, Lammers en Gudmundsson huren van PSV mogen direct komen en eventueel Pasveer of Jurjus

  • Avatar
    Ward - 15 mei 2017 om 16:16

    Ik vind dit geen slechte toevoeging. Holla is een speler die goed onder druk uit kan voetballen, en defensief ook fel is in de duels. Een ander type dan mokotjo in defensief opzicht. Heeft verder ook een sterke trap in de benen, met name vrije trappen is hij erg sterk in

Nieuwe media