FC Twente begint over ruim een maand alweer aan de voorbereiding

15 mei 2017 om 10:59 | Bron: Tubantia FC Twente begint over ruim een maand alweer aan de voorbereiding

Voor de selectie van FC Twente staat vandaag de laatste training op het programma, zo weet de Tubantia te melden. Op 22 juni moet de club uit Enschede zich weer melden voor de voorbereiding op het nieuwe seizoen. De eerste twee dagen bestaan overigens nog uit fysieke testen. 

Op zaterdag 1 juli staat de eerste oefenwedstrijd op het programma: de ploeg van trainer Rene Hake neemt het dan in Goor op tegen GFC. De vraag is welke spelers de oefenmeester op dat moment tot zijn beschikking heeft. Op dit moment heeft FC Twente met Jorn Brondeel 'slechts' één aanwinst vastgelegd.

De kans is daarnaast groot dat Danny Holla nog deze week zijn handtekening zet onder een contract voor drie seizoenen. Hij is de beoogde opvolger van Mokotjo, die zo goed als zeker vertrekt. Ook spelers als Nick Marsman, Sonny Stevens, Yaw Yeboah, Dylan Seys en Enis Bunjaki hebben hun laatste wedstrijd voor FC Twente al gespeeld, terwijl het nog onduidelijk is waar de toekomst van Manchester City-huurling Enes Unal ligt. 

Overzicht

Reacties (19)

  • Avatar
    Hooiveld - 15 mei 2017 om 11:11

    Voor hoeveel zou mokotjo ongeveer weggaan dan?

  • Avatar
    alles - 15 mei 2017 om 11:14
    Hooiveld zegt:

    Voor hoeveel zou mokotjo ongeveer weggaan dan?

    1 miljoen

  • Avatar
    FCTwente10 - 15 mei 2017 om 11:21

    Assaidi neem 2 week vakantie en ga 2 week trainen svp

  • Avatar
    Degeweldenaar - 15 mei 2017 om 11:24

    Laten ze dat nou maar niet doen, zijn ze straks in oktober totaal uitgeblust.

  • Avatar
    Niklas - 15 mei 2017 om 11:27
    Hooiveld zegt:

    Voor hoeveel zou mokotjo ongeveer weggaan dan?

    Mokotjo vertrekt voor ongeveer 4 à 5 miljoen, denk ik.

  • Avatar
    EvB64 - 15 mei 2017 om 11:30
    alles zegt:

    1 miljoen

    Echt niet . Hoe kom jij aan deze wijsheid? ???

  • Avatar
    DeRailer - 15 mei 2017 om 11:43

    mokotjo gewoon voor 4-5 verkopen en dikke doorverkoopclausule. Van Halst als je dit leest. EEN DIKKE DOORVERKOOPCLAUSULE. niet zoals bij ziyech voor 11 miljoen, daar loop je straks een geld op mis als ajax hem verkoopt.

  • Avatar
    FctEnschede10 - 15 mei 2017 om 11:52

    Naast Brondeel hebben ze toch ook die keeper van Ajax definitief binnengehaald?

  • Avatar
    Niklas - 15 mei 2017 om 12:00
    FctEnschede10 zegt:

    Naast Brondeel hebben ze toch ook die keeper van Ajax definitief binnengehaald?

    Klopt, maar voor mijn gevoel gaat hij keepen bij de beloften.

  • Avatar
    Hooiveld - 15 mei 2017 om 12:00
    FctEnschede10 zegt:

    Naast Brondeel hebben ze toch ook die keeper van Ajax definitief binnengehaald?

    Die neemt de plaats van drommel in het tweede eerst over lijkt me

  • Avatar
    remcoroelofs - 15 mei 2017 om 12:00
    FctEnschede10 zegt:

    Naast Brondeel hebben ze toch ook die keeper van Ajax definitief binnengehaald?

    Ja maar is voor jong twente dus wordt niet gezien als versterking voor t eerste.

  • Avatar
    Hooiveld - 15 mei 2017 om 12:09
    zegt:

    Dat betekent een paar wedstrijden met een man minder in het veld..

  • Avatar
    Redwine - 15 mei 2017 om 12:36
    Hooiveld zegt:

    Dat betekent een paar wedstrijden met een man minder in het veld..

    Twee rode kaarten in zijn carrière, dus onzin. Wel veel gele kaarten maar dan staan er gewoon weer elf man in hoor.

  • Avatar
    Supporter1 - 15 mei 2017 om 12:39
    Hooiveld zegt:

    Die neemt de plaats van drommel in het tweede eerst over lijkt me

    Die keeper van Ajax is echt veel beter dan drommel. Veel completer. Die gaat het zelfs Brondeel nog lastig maken. Ja hij is jong maar keept heel volwassen. Daar gaan we heel veel plezier aan beleven verwacht ik

  • Avatar
    FC Twente 1965 - 15 mei 2017 om 13:06
    Hooiveld zegt:

    Dat betekent een paar wedstrijden met een man minder in het veld..

    Nemen we Erik Bakker er toch ook gewoon gratis bij heb je nog een goede vervanger voor Mokotjo

  • Avatar
    Birkedahl - 15 mei 2017 om 13:08
    DeRailer zegt:

    mokotjo gewoon voor 4-5 verkopen en dikke doorverkoopclausule. Van Halst als je dit leest. EEN DIKKE DOORVERKOOPCLAUSULE. niet zoals bij ziyech voor 11 miljoen, daar loop je straks een geld op mis als ajax hem verkoopt.

    Zoals bij Tioté bedoel je?

  • Avatar
    Petertc - 15 mei 2017 om 15:59

    Weet iemand wat het percentage is dat we krijgen als Quincy Promes wordt verkocht door Spartak Moskou?

  • Avatar
    FCTwente10 - 15 mei 2017 om 16:55
    Petertc zegt:

    Weet iemand wat het percentage is dat we krijgen als Quincy Promes wordt verkocht door Spartak Moskou?

    5% van het bedrag boven de 11.5 miljoen. (Dus stel hij wordt verkocht voor 21.5 5% van 10 mil

  • Avatar
    DeRailer - 16 mei 2017 om 11:26
    Birkedahl zegt:

    Zoals bij Tioté bedoel je?

    nou is het wel vervelend dat hij niet is verkocht, maar dat ligt voornamelijk aan hem zelf. schat mokotjo niet in als moneygrabber, hij wil voornamlijk zo hoog mogelijk voetballen.

Nieuwe media