VI deelt maar liefst tien(!) onvoldoendes uit bij FC Twente

15 mei 2017 om 14:26 | Bron: VI VI deelt maar liefst tien(!) onvoldoendes uit bij FC Twente

FC Twente verloor zondagmiddag in eigen huis met 3-5 van FC Groningen en weekblad Voetbal International heeft naar aanleiding van die wedstrijd maar liefst tien(!) onvoldoendes uitgedeeld bij de club uit Enschede. 

Alleen Dylan George en Enes Unal ontspringen de dans. De twee aanvallers, die beiden wisten te scoren, krijgen een 6 voor hun optreden. Jeroen van der Lely, die een lastige middag had met zijn directe tegenstander Idrissi, krijgt het laagste rapportcijfer: 4,5. 

De cijfers van Voetbal International op een rijtje: Marsman 5, Andersen 5, Van der Lely 4,5, Thesker 5, Trajkovski 5, Klich 5, Mokotjo 5, Jensen 5, Ünal 6, George 6, Celina 5, (46. Hooiveld) 5.

Overzicht

Reacties (8)

  • Avatar
    jjdewilde - 15 mei 2017 om 13:26

    Kan ik mee leven, meer was het ook niet.

  • Avatar
    fctwentesupport - 15 mei 2017 om 13:56

    Zijn echt te hoge cijfers. Marsman, Thesker, Trajkovski en Celina; hoe kunnen zij een 5 hebben?

  • Avatar
    gerbenfct - 15 mei 2017 om 14:06

    Zegt genoeg

    Ze zaten al met een poot in het vliegtuig

  • Avatar
    erwin - 15 mei 2017 om 16:03

    Lely was een 3..dramatisch

  • Avatar
    FC Twente 1965 - 15 mei 2017 om 16:07

    Thesker wat mij betreft de allerslechtste op het veld stond weer paar keer te slapen en een eigen doelpunt, Marsman was ook weer ouderwets 'stond erbij en keek er naar', Hooiveld viel goed in, George en Unal voldoende, vd Lely stond niet op zijn vertrouwde plek dus kun je niet helemaal aanrekenen.

  • Avatar
    fctexpert - 15 mei 2017 om 17:00

    Ach maar ze hebben wel wraak genomen op de paupers met hun grote paardebek voorop, die zonodig ook moest meehelpen Twente in de grond te trappen, ik zeg niet dat het een bewussie was, maar het was tering slecht.

  • Avatar
    1965_1965 - 15 mei 2017 om 21:01

    Onzin

  • Avatar
    Degeweldenaar - 15 mei 2017 om 22:52
    fctexpert zegt:

    Ach maar ze hebben wel wraak genomen op de paupers met hun grote paardebek voorop, die zonodig ook moest meehelpen Twente in de grond te trappen, ik zeg niet dat het een bewussie was, maar het was tering slecht.

    Dat deden jouw paupervriendjes in Rotterdam niet, waar je zo mooi voor juichte zondag. Wel een erg ZWAK geheugen of niet kerel. Die lui waren samen met groningen de kar aan het trekken om ons zo snel mogelijk de afgrond in te duwen. Tja het is maar waar je voor wilt juichen in je leven. Ik juich maar voor 1 club hoor pfffff, als er teminste wat te juichen valt de laatste tijd.

Nieuwe media