Unal neemt afscheid van FC Twente-fans: ''Ik ben jullie dankbaar''

15 mei 2017 om 18:17 | Bron: Twitter Unal neemt afscheid van FC Twente-fans: ''Ik ben jullie dankbaar''

Enes Ünal heeft op zijn social media-accounts afscheid genomen van de supporters van FC Twente. De clubtopscorer keert terug naar Engeland en bedankt de supporters voor de steun.

“Ik ben jullie dankbaar”, begint hij. “Ik heb dit seizoen alles gegeven, want dat verdienen jullie. Ik hoop dat ik jullie het afgelopen seizoen heb vermaakt. Het is een eer om de beste speler van FC Twente te mogen zijn dit seizoen. Nogmaals bedankt!”

Overzicht

Reacties (14)

  • Avatar
    UtrechtseTukker - 15 mei 2017 om 18:25

    Off topic: Gerucht gaat dat ook dat de sloper Matheusz Klich weggaat bij Twente. Weet iemand iets meer? Dan zal Holla waarschijnlijk de logische vervanger van Klich zijn en niet van Mokotjo.

  • Avatar
    alles - 15 mei 2017 om 18:27
    UtrechtseTukker zegt:

    Off topic: Gerucht gaat dat ook dat de sloper Matheusz Klich weggaat bij Twente. Weet iemand iets meer? Dan zal Holla waarschijnlijk de logische vervanger van Klich zijn en niet van Mokotjo.

    Ik snap wel dat ie weggaat. Wie gaat er nu bij twente voetballen... Ja spelers van het kaliber hollaaaaaa.... πŸ˜₯πŸ˜₯πŸ˜₯πŸ˜₯

  • Avatar
    twente12 - 15 mei 2017 om 18:48

    Hij keert terug naar Engeland, maar wie zegt dat hij niet terug komt? πŸ˜‰

  • Avatar
    RedTukket - 15 mei 2017 om 19:09
    alles zegt:

    Ik snap wel dat ie weggaat. Wie gaat er nu bij twente voetballen... Ja spelers van het kaliber hollaaaaaa.... πŸ˜₯πŸ˜₯πŸ˜₯πŸ˜₯

    Krijg je met dit soort supporters.............

  • Avatar
    FC Twente 1965 - 15 mei 2017 om 19:19
    UtrechtseTukker zegt:

    Off topic: Gerucht gaat dat ook dat de sloper Matheusz Klich weggaat bij Twente. Weet iemand iets meer? Dan zal Holla waarschijnlijk de logische vervanger van Klich zijn en niet van Mokotjo.

    Misschien gaan er nog wel meer weg bijvoorbeeld Andersen en Ter Avest en dus ook Klich en Mokotjo voor die laatste 2 heb je Holla en kun je bijvoorbeeld Erik Bakker of Salasiwa transfervrij halen of Clint Leemans huren of Sjoerd Overgoor overnemen voor weinig heb je gelijk spelers voor de breedte

  • Avatar
    EvB64 - 15 mei 2017 om 19:44
    FC Twente 1965 zegt:

    Misschien gaan er nog wel meer weg bijvoorbeeld Andersen en Ter Avest en dus ook Klich en Mokotjo voor die laatste 2 heb je Holla en kun je bijvoorbeeld Erik Bakker of Salasiwa transfervrij halen of Clint Leemans huren of Sjoerd Overgoor overnemen voor weinig heb je gelijk spelers voor de breedte

    Klich gaat niet weg !!!! Waar komt jou gerucht vandaan ??? Klich blijft bij Twente .

  • Avatar
    EvB64 - 15 mei 2017 om 19:46
    UtrechtseTukker zegt:

    Off topic: Gerucht gaat dat ook dat de sloper Matheusz Klich weggaat bij Twente. Weet iemand iets meer? Dan zal Holla waarschijnlijk de logische vervanger van Klich zijn en niet van Mokotjo.

    Klich gaat niet weg waar kom dat gerucht vandaan . Die gaat echt niet weg . Graag hoor ik jou bron van het gerucht .

  • Avatar
    beerntjes - 15 mei 2017 om 19:51

    Unal, bedankt voor dit seizoen. Welkom terug in het nieuwe seizoen, hoop ik.

  • Avatar
    2010 - 15 mei 2017 om 20:33
    EvB64 zegt:

    Klich gaat niet weg waar kom dat gerucht vandaan . Die gaat echt niet weg . Graag hoor ik jou bron van het gerucht .

    Die heeft nog een keer gezegd dat ie

    Misschien hier voor de rest van zn leven blijft

  • Avatar
    UtrechtseTukker - 15 mei 2017 om 20:36

    Off topic: Haller (Utrecht) naar Eintracht Frankfurt. Hopelijk komen ze nu niet bij Unal uit.

  • Avatar
    Ik - 15 mei 2017 om 22:34

    Ikzeg. Unal bedankt ik heb van u genoten. De drive en alles als persoon om in het veld willen winnen. Had graag uw wedstrijd shirt. Willen hebben. Maar helaas niet gelukt. Ik wens u heel veel sterkte en succes toe in uw verdere loopbaan. En hopelijk zie ik u nog terug bij ons fc.Twente.

  • Avatar
    patrickman - 16 mei 2017 om 00:01

    Hij keert dus waarschijnlijk niet terug, jammer, maar ook wel realistisch gezien de buitenlandse interesse.

  • Avatar
    EvB64 - 16 mei 2017 om 08:52
    UtrechtseTukker zegt:

    Off topic: Haller (Utrecht) naar Eintracht Frankfurt. Hopelijk komen ze nu niet bij Unal uit.

    Denk niet dat Utrecht hem betalen kan en ik denk dat Unal dan liever bij Fc twente blijft . Heb nog steeds hoop maar wantrouw in deze Psv het meest .

  • Avatar
    Ward - 16 mei 2017 om 11:11
    alles zegt:

    Ik snap wel dat ie weggaat. Wie gaat er nu bij twente voetballen... Ja spelers van het kaliber hollaaaaaa.... πŸ˜₯πŸ˜₯πŸ˜₯πŸ˜₯

    Holla is gewoon een goede speler

Nieuwe media