PEC Zwolle verbaasd over salaris dat FC Twente Holla heeft geboden

15 mei 2017 om 18:48 | Bron: Voetbal International PEC Zwolle verbaasd over salaris dat FC Twente Holla heeft geboden

PEC Zwolle wilde Danny Holla een nieuw contract voorschotelen, maar de ervaren middenvelder lijkt te kiezen voor een overstap naar FC Twente. In Zwolle komt deze transfer als een verrassing.

“Nee, ik reken er niet op dat Danny nog blijft”, zegt technisch directeur Gerard Nijkamp in gesprek met Voetbal International. “Wij gaan verder kijken.” De bestuurder is verrast, aangezien PEC Zwolle niet aan het geboden salaris van FC Twente kan tippen. Om welk bedrag het gaat is niet bekend.

Dirk Marcellis lijkt zijn contract wel te willen verlengen. “We hebben hem een goed voorstel gedaan en we verwachten snel duidelijkheid. Ik heb er een goed gevoel bij.”

Overzicht

Reacties (21)

  • Avatar
    twente199 - 15 mei 2017 om 19:04

    het is natuurlijk niet bekend wat pec normaal gesproken betaalt, daarbij heeft twente nog altijd een hoger spelersbudget dus is er ook meer salaris beschikbaar. Zeker omdat holla wss de vervanger van mokotjo is, dat was een grootverdiener. Verder is holla wel een klootzak, niet verkeerd om erbij te hebben maar zeker minder dat mokotjo

  • Avatar
    UtrechtseTukker - 15 mei 2017 om 19:08
    twente199 zegt:

    het is natuurlijk niet bekend wat pec normaal gesproken betaalt, daarbij heeft twente nog altijd een hoger spelersbudget dus is er ook meer salaris beschikbaar. Zeker omdat holla wss de vervanger van mokotjo is, dat was een grootverdiener. Verder is holla wel een klootzak, niet verkeerd om erbij te hebben maar zeker minder dat mokotjo

    Klich zal volgens geruchten na 1 seizoen vertrekken. Holla is dan zijn logische vervanger.

  • Avatar
    FC Twente 1965 - 15 mei 2017 om 19:10

    Holla hoeft ook niet zo zeer voor het geld te kiezen aangezien hij in Engeland al meer heeft verdiend en zoveel betalen ze bij PEC ook niet voor hun spelers want PEC heeft een begroting van 12 miljoen en FCT nog steeds dik 25 miljoen dus ruim 2x zoveel

  • Avatar
    ANS - 15 mei 2017 om 19:21
    zegt:

    Nog 1 seizoen TC.

  • Avatar
    annalyst - 15 mei 2017 om 19:24
    ANS zegt:

    Nog 1 seizoen TC.

    Spek en bonen......? We kunnen natuurlijk altijd de beker winnen.....en kampioen worden natuurlijk ;)))

  • Avatar
    Frunnik - 15 mei 2017 om 19:25
    ANS zegt:

    Nog 1 seizoen TC.

    Dit was het 1e seizoen toch??

  • Avatar
    Tim0525 - 15 mei 2017 om 19:28
    Frunnik zegt:

    Dit was het 1e seizoen toch??

    Ik dacht ook al het tweede seizoenšŸ¤”

  • Avatar
    alles - 15 mei 2017 om 19:30

    Hoe moeilijk kan het zijn... seizoen 18/19 kan twente zich weer plaatsen voor Europa om in 19/20 Europa league te kunnen spelen!

  • Avatar
    ANS - 15 mei 2017 om 19:31
    Frunnik zegt:

    Dit was het 1e seizoen toch??

    Klopt, maar seizoen \'18-\'19 kun je weer mee doen voor Eur. plaatsing.

  • Avatar
    ANS - 15 mei 2017 om 19:32
    alles zegt:

    Hoe moeilijk kan het zijn... seizoen 18/19 kan twente zich weer plaatsen voor Europa om in 19/20 Europa league te kunnen spelen!

    Sorry Alles, je was me voor.

  • Avatar
    annalyst - 15 mei 2017 om 19:49
    zegt:

    Je moet het maar zo bekijken TC ; Als Holla komt dan kan Hake met een gerust hart samen met Boudewijn op diens laptop het laatste seizoen van \"goede tijden slechte tijden\" terug kijken. Holla zorgt er dan wel voor dat in het veld de lijnen worden uitgezet en geeft aan wie en wanneer er gewisseld moet worden ;)))

  • Avatar
    Degeweldenaar - 15 mei 2017 om 19:53
    alles zegt:

    Hoe moeilijk kan het zijn... seizoen 18/19 kan twente zich weer plaatsen voor Europa om in 19/20 Europa league te kunnen spelen!

    Juist, nog 1 seizoen walking dead kijken en dan kan er weer echt gevoetbald worden om iets. (europees)

  • Avatar
    Rene - 15 mei 2017 om 19:58

    Tuurlijk reageert Nijkamp zuur, hij speelt gewoon een spelletje omdat hij achter het net vist

  • Avatar
    Redwine - 15 mei 2017 om 21:35
    annalyst zegt:

    Je moet het maar zo bekijken TC ; Als Holla komt dan kan Hake met een gerust hart samen met Boudewijn op diens laptop het laatste seizoen van \"goede tijden slechte tijden\" terug kijken. Holla zorgt er dan wel voor dat in het veld de lijnen worden uitgezet en geeft aan wie en wanneer er gewisseld moet worden ;)))

    Een jaar geleden was er ook sprake van Holla, nooit kritiek daarop gelezen; die man hadden we nodig. Nu begint het afbranden al voordat hij een bal (of een tegenstanderšŸ˜œ) voor ons geschopt heeft.

  • Avatar
    annalyst - 15 mei 2017 om 21:42
    Redwine zegt:

    Een jaar geleden was er ook sprake van Holla, nooit kritiek daarop gelezen; die man hadden we nodig. Nu begint het afbranden al voordat hij een bal (of een tegenstanderšŸ˜œ) voor ons geschopt heeft.

    Je zou mijn bericht idd ook sarcastisch kunnen lezen maar het is toch echt serieus bedoeld. Lees mijn eerdere berichten maar eens terug hoe ik over Holla denk ; Zo\'n type missen we echt op het middenveld en ik zie hem graag komen.

  • Avatar
    fct24 - 15 mei 2017 om 21:54
    UtrechtseTukker zegt:

    Klich zal volgens geruchten na 1 seizoen vertrekken. Holla is dan zijn logische vervanger.

    Klich vertrekken? Waar heb jij dat gelezen?

  • Avatar
    EvB64 - 15 mei 2017 om 22:16
    fct24 zegt:

    Klich vertrekken? Waar heb jij dat gelezen?

    Krijg je geen antwoord op heb ik hem ook al gevraagd . Maar weet dat Klich niet weggaat wil graag weten waar hij dit weg haalt maar nee komt nergens mee . Echte bullshit .

  • Avatar
    biertje123 - 15 mei 2017 om 22:32
    EvB64 zegt:

    Krijg je geen antwoord op heb ik hem ook al gevraagd . Maar weet dat Klich niet weggaat wil graag weten waar hij dit weg haalt maar nee komt nergens mee . Echte bullshit .

    Hij haalt dit van fctwente.net af. Daar zitten mensen die af en toe wel goede info hebben.

  • Avatar
    UtrechtseTukker - 15 mei 2017 om 22:36
    biertje123 zegt:

    Hij haalt dit van fctwente.net af. Daar zitten mensen die af en toe wel goede info hebben.

    Je was me voor. Daar zit wel de juiste informatie.

  • Avatar
    Herculez - 16 mei 2017 om 08:15
    fct24 zegt:

    Klich vertrekken? Waar heb jij dat gelezen?

    Klich vertrekt niet, kamahelo wel. Holla is als vervanger voor hem gehaald.

Nieuwe media