G'o Ahead Eagles hoopt op komst FC Twente-speler Hölscher'

15 mei 2017 om 22:17 | Bron: De Stentor G'o Ahead Eagles hoopt op komst FC Twente-speler Hölscher'

Tim Hölscher kan zijn carrière vervolgen in Deventer. Go Ahead Eagles gaat binnenkort proberen om de speler van Jong FC Twente over te nemen, dat meldt De Stentor.

De 22-jarige aanvallende middenvelder maakte zo’n vijf jaar geleden zijn debuut bij FC Twente, maar wist nooit helemaal door te breken. De Duitser heeft in Enschede nog een contract tot media 2018, maar hij hoopt dat FC Twente deze verbintenis wil ontbinden.

De degradant uit Deventer wil Hölscher gaan inlijven, maar heeft geen financiële middelen om hem van FC Twente over te kopen. De Deventenaren kunnen hem alleen transfervrij inlijven. Beide partijen zijn al met elkaar in gesprek.

Overzicht

Reacties (27)

  • Avatar
    remcoroelofs - 15 mei 2017 om 22:20

    Laat maar gaan, goed voor ons, goed voor hem.

  • Avatar
    FCTwente10 - 15 mei 2017 om 22:39

    Wel iets van een doorverkoop percentage hij is nog jong

  • Avatar
    Ik - 15 mei 2017 om 22:44
    FCTwente10 zegt:

    Wel iets van een doorverkoop percentage hij is nog jong

    Ikzeg. Goed verwoord

  • Avatar
    remcoroelofs - 15 mei 2017 om 22:46
    FCTwente10 zegt:

    Wel iets van een doorverkoop percentage hij is nog jong

    Als ze hem transfervrij laten gaan is er geen doorverkooppercentage mogelijk.

  • Avatar
    FCTwente10 - 15 mei 2017 om 22:54
    remcoroelofs zegt:

    Als ze hem transfervrij laten gaan is er geen doorverkooppercentage mogelijk.

    Nee kijk wat ik bedoel: onder aan het artikel staat dat de partijen al in gesprek zijn. Twente heeft niet zoveel meer aan hem en Holscher niet aan Twente. Laat Go Ahead hem dan voor 1 euro overnemen zodat je wel een doorverkoop % kan innen. Of het contract van Hölscher alleen laten ontbinden als er goede afspraken zijn gemaakt met go ahead over een doorverkoop iets.

  • Avatar
    remcoroelofs - 15 mei 2017 om 22:57
    FCTwente10 zegt:

    Nee kijk wat ik bedoel: onder aan het artikel staat dat de partijen al in gesprek zijn. Twente heeft niet zoveel meer aan hem en Holscher niet aan Twente. Laat Go Ahead hem dan voor 1 euro overnemen zodat je wel een doorverkoop % kan innen. Of het contract van Hölscher alleen laten ontbinden als er goede afspraken zijn gemaakt met go ahead over een doorverkoop iets.

    Ahh okee, maar denk niet dat dit gaat gebeuren. Go ahead moet dan wel veel afstaan aan twente, als er maar 1€ van de toekomstige transfersom afgaat, en daar het percentage overheen gaat...

  • Avatar
    FCTwente10 - 15 mei 2017 om 23:09
    remcoroelofs zegt:

    Ahh okee, maar denk niet dat dit gaat gebeuren. Go ahead moet dan wel veel afstaan aan twente, als er maar 1€ van de toekomstige transfersom afgaat, en daar het percentage overheen gaat...

    Naja gewoon proberen, zie het wel gebeuren dat hij op leeft in de JL, Eagles promoveert en Hölscher laat zich ook goed zien in de eredivisie en hij wordt verkocht voor 5 miljoen. Als je dan 5% hebt is toch even 250.000. En das weer 1 of 2 salarissen van spelers van Twente. Beetje creatief zijn en je komt een heel eind ;)

  • Avatar
    EvB64 - 15 mei 2017 om 23:34

    Loopt er niet wat voor ons bij de Eagles beetje ruilen misschien ??

  • Avatar
    FCTwente10 - 15 mei 2017 om 23:45
    EvB64 zegt:

    Loopt er niet wat voor ons bij de Eagles beetje ruilen misschien ??

    Helemaal geen slecht idee, helaas heeft die Fischer net zn contract verlengt, prima verdediger

  • Avatar
    FC Twente 1965 - 16 mei 2017 om 00:50
    FCTwente10 zegt:

    Helemaal geen slecht idee, helaas heeft die Fischer net zn contract verlengt, prima verdediger

    Fischer is niet wat misschien wel Sam Hendriks voor de breedte kunnen ze die niet in een deal betrekken?

  • Avatar
    heldern - 16 mei 2017 om 07:26
    FC Twente 1965 zegt:

    Fischer is niet wat misschien wel Sam Hendriks voor de breedte kunnen ze die niet in een deal betrekken?

    Of maatsen van go ahead eagles. Prima dat ze contract gaan ontbinden ruimte maken om andere spelers te kunnen halen.

  • Avatar
    BartTB3 - 16 mei 2017 om 07:53
    heldern zegt:

    Of maatsen van go ahead eagles. Prima dat ze contract gaan ontbinden ruimte maken om andere spelers te kunnen halen.

    Maatsen meen je dat? serieus ik heb hem afgelopen weekend voor het eerst een goal zien maken, rest van het seizoen alleen maar zien missen... komt zwaar tekort voor de eagles zelfs al....

    Als je iemand zou kunnen ruilen zou het Zwarthoed zijn, niet dat hij het niveau van Twente wel aan kan want is ook een matige keeper maar die kan je wel als ervaren 2e man achter Brondeel zetten....

  • Avatar
    BartTB3 - 16 mei 2017 om 07:58

    enige lichtpuntjes dit seizoen bij de eagles waren die 2 huurlingen op het middenveld: Crowley en Chirivella misschien dat wij die wel kunnen huren?

  • Avatar
    annalyst - 16 mei 2017 om 08:40
    FCTwente10 zegt:

    Nee kijk wat ik bedoel: onder aan het artikel staat dat de partijen al in gesprek zijn. Twente heeft niet zoveel meer aan hem en Holscher niet aan Twente. Laat Go Ahead hem dan voor 1 euro overnemen zodat je wel een doorverkoop % kan innen. Of het contract van Hölscher alleen laten ontbinden als er goede afspraken zijn gemaakt met go ahead over een doorverkoop iets.

    Gaat natuurlijk nooit gebeuren. Een doorverkooppercentage is nooit gegarandeerd en Tim verdient hier een vermogen. Iets wat hij bij GAE nooit kan verdienen. Twente en Tim zullen beiden water bij de wijn moeten dien maar de Eagles zullen echt wel moeten dokken.

  • Avatar
    FCTwente10 - 16 mei 2017 om 09:43
    annalyst zegt:

    Gaat natuurlijk nooit gebeuren. Een doorverkooppercentage is nooit gegarandeerd en Tim verdient hier een vermogen. Iets wat hij bij GAE nooit kan verdienen. Twente en Tim zullen beiden water bij de wijn moeten dien maar de Eagles zullen echt wel moeten dokken.

    Als ik de leiding had, had ik Hölscher gratis laten overnemen met een doorverkoop percentage van 10%. Je krijgt dan in eerste instantie geen transfer som, maar het geld dat over blijft van zijn loon is veel meer dan dat je voor hem kan vangen. + dat je dan later onverwachts nog een klein bedrag op je rekening kan krijgen.

  • Avatar
    annalyst - 16 mei 2017 om 10:03
    FCTwente10 zegt:

    Als ik de leiding had, had ik Hölscher gratis laten overnemen met een doorverkoop percentage van 10%. Je krijgt dan in eerste instantie geen transfer som, maar het geld dat over blijft van zijn loon is veel meer dan dat je voor hem kan vangen. + dat je dan later onverwachts nog een klein bedrag op je rekening kan krijgen.

    En denk je zelf dat Hölscher daarmee akkoord gaat ? Hij heeft nog een jaar contract en verdiend hier een vermogen, dat zal hij echt niet zomaar aan Twente gunnen.

  • Avatar
    BartTB3 - 16 mei 2017 om 10:34
    annalyst zegt:

    En denk je zelf dat Hölscher daarmee akkoord gaat ? Hij heeft nog een jaar contract en verdiend hier een vermogen, dat zal hij echt niet zomaar aan Twente gunnen.

    Je hebt voetballers die indd aan de centen denken, maar er zijn ook voetballers die denken: ik wil nu toch wel graag weer een balletje trappen en nog wat van mijn carriere proberen te gaan maken.... ken Holscher niet, maar het zou dus wel kunnen volgens mij

  • Avatar
    105 - 16 mei 2017 om 10:55
    BartTB3 zegt:

    Je hebt voetballers die indd aan de centen denken, maar er zijn ook voetballers die denken: ik wil nu toch wel graag weer een balletje trappen en nog wat van mijn carriere proberen te gaan maken.... ken Holscher niet, maar het zou dus wel kunnen volgens mij

    Als ik een miljoen per jaar nog kon verdienen met minder spelen, dan zou ik graag dat jaartje uitzingen met minder speeltijd 😊

  • Avatar
    HJB - 16 mei 2017 om 11:02
    105 zegt:

    Als ik een miljoen per jaar nog kon verdienen met minder spelen, dan zou ik graag dat jaartje uitzingen met minder speeltijd 😊

    In de tijd dat je niet speelt wordt je niet beter en hij zit in die periode dat dit nu echt nodig is, zijn al kostbare jaren voorbij gegaan.
    Nu water bij de wijn doen waardoor je bij de Eagles weer in de picture kunt spelen lijkt me aan te raden als je tenminste je carriere serieus neemt. Je zult zien dat je dan qua salaris in je totale carriere ermeer uit haalt dan nu ff cashen.. Zijn zoveel voorbeelden van voetballers die te jong voor het grote geld gingen en nu spelen bij clubs als vitesse of lager. Helaas wint het geld vaak van de logica.

  • Avatar
    BartTB3 - 16 mei 2017 om 11:08
    HJB zegt:

    In de tijd dat je niet speelt wordt je niet beter en hij zit in die periode dat dit nu echt nodig is, zijn al kostbare jaren voorbij gegaan.
    Nu water bij de wijn doen waardoor je bij de Eagles weer in de picture kunt spelen lijkt me aan te raden als je tenminste je carriere serieus neemt. Je zult zien dat je dan qua salaris in je totale carriere ermeer uit haalt dan nu ff cashen.. Zijn zoveel voorbeelden van voetballers die te jong voor het grote geld gingen en nu spelen bij clubs als vitesse of lager. Helaas wint het geld vaak van de logica.

    eens... soms beter om een stapje terug te doen om vervolgens er 3 weer vooruit te doen... maar goed ik snap de gedachtegang van nog 1 jaar banken voor een miljoen maar denk dat je daarna nooit meer wat van Holscher zal horen... aan de andere kant stel hij wordt bij the Eagles de man, wat zou dan een vervolgstap zijn? Heracles? :)

    Ok Promes is het andere uiterste misschien maar Holscher is geen Promes

Nieuwe media