G'o Ahead Eagles hoopt op komst FC Twente-speler Hölscher'

15 mei 2017 om 22:17 | Bron: De Stentor G'o Ahead Eagles hoopt op komst FC Twente-speler Hölscher'

Tim Hölscher kan zijn carrière vervolgen in Deventer. Go Ahead Eagles gaat binnenkort proberen om de speler van Jong FC Twente over te nemen, dat meldt De Stentor.

De 22-jarige aanvallende middenvelder maakte zo’n vijf jaar geleden zijn debuut bij FC Twente, maar wist nooit helemaal door te breken. De Duitser heeft in Enschede nog een contract tot media 2018, maar hij hoopt dat FC Twente deze verbintenis wil ontbinden.

De degradant uit Deventer wil Hölscher gaan inlijven, maar heeft geen financiële middelen om hem van FC Twente over te kopen. De Deventenaren kunnen hem alleen transfervrij inlijven. Beide partijen zijn al met elkaar in gesprek.

Overzicht

Reacties (17)

  • Avatar
    remcoroelofs - 15 mei 2017 om 22:20

    Laat maar gaan, goed voor ons, goed voor hem.

  • Avatar
    Ik - 15 mei 2017 om 22:44
    zegt:

    Ikzeg. Goed verwoord

  • Avatar
    remcoroelofs - 15 mei 2017 om 22:46
    zegt:

    Als ze hem transfervrij laten gaan is er geen doorverkooppercentage mogelijk.

  • Avatar
    remcoroelofs - 15 mei 2017 om 22:57
    zegt:

    Ahh okee, maar denk niet dat dit gaat gebeuren. Go ahead moet dan wel veel afstaan aan twente, als er maar 1€ van de toekomstige transfersom afgaat, en daar het percentage overheen gaat...

  • Avatar
    EvB64 - 15 mei 2017 om 23:34

    Loopt er niet wat voor ons bij de Eagles beetje ruilen misschien ??

  • Avatar
    FC Twente 1965 - 16 mei 2017 om 00:50
    zegt:

    Fischer is niet wat misschien wel Sam Hendriks voor de breedte kunnen ze die niet in een deal betrekken?

  • Avatar
    heldern - 16 mei 2017 om 07:26
    FC Twente 1965 zegt:

    Fischer is niet wat misschien wel Sam Hendriks voor de breedte kunnen ze die niet in een deal betrekken?

    Of maatsen van go ahead eagles. Prima dat ze contract gaan ontbinden ruimte maken om andere spelers te kunnen halen.

  • Avatar
    BartTB3 - 16 mei 2017 om 07:53
    heldern zegt:

    Of maatsen van go ahead eagles. Prima dat ze contract gaan ontbinden ruimte maken om andere spelers te kunnen halen.

    Maatsen meen je dat? serieus ik heb hem afgelopen weekend voor het eerst een goal zien maken, rest van het seizoen alleen maar zien missen... komt zwaar tekort voor de eagles zelfs al....

    Als je iemand zou kunnen ruilen zou het Zwarthoed zijn, niet dat hij het niveau van Twente wel aan kan want is ook een matige keeper maar die kan je wel als ervaren 2e man achter Brondeel zetten....

  • Avatar
    BartTB3 - 16 mei 2017 om 07:58

    enige lichtpuntjes dit seizoen bij de eagles waren die 2 huurlingen op het middenveld: Crowley en Chirivella misschien dat wij die wel kunnen huren?

  • Avatar
    BartTB3 - 16 mei 2017 om 10:34
    zegt:

    Je hebt voetballers die indd aan de centen denken, maar er zijn ook voetballers die denken: ik wil nu toch wel graag weer een balletje trappen en nog wat van mijn carriere proberen te gaan maken.... ken Holscher niet, maar het zou dus wel kunnen volgens mij

  • Avatar
    105 - 16 mei 2017 om 10:55
    BartTB3 zegt:

    Je hebt voetballers die indd aan de centen denken, maar er zijn ook voetballers die denken: ik wil nu toch wel graag weer een balletje trappen en nog wat van mijn carriere proberen te gaan maken.... ken Holscher niet, maar het zou dus wel kunnen volgens mij

    Als ik een miljoen per jaar nog kon verdienen met minder spelen, dan zou ik graag dat jaartje uitzingen met minder speeltijd 😊

  • Avatar
    HJB - 16 mei 2017 om 11:02
    105 zegt:

    Als ik een miljoen per jaar nog kon verdienen met minder spelen, dan zou ik graag dat jaartje uitzingen met minder speeltijd 😊

    In de tijd dat je niet speelt wordt je niet beter en hij zit in die periode dat dit nu echt nodig is, zijn al kostbare jaren voorbij gegaan.
    Nu water bij de wijn doen waardoor je bij de Eagles weer in de picture kunt spelen lijkt me aan te raden als je tenminste je carriere serieus neemt. Je zult zien dat je dan qua salaris in je totale carriere ermeer uit haalt dan nu ff cashen.. Zijn zoveel voorbeelden van voetballers die te jong voor het grote geld gingen en nu spelen bij clubs als vitesse of lager. Helaas wint het geld vaak van de logica.

  • Avatar
    BartTB3 - 16 mei 2017 om 11:08
    HJB zegt:

    In de tijd dat je niet speelt wordt je niet beter en hij zit in die periode dat dit nu echt nodig is, zijn al kostbare jaren voorbij gegaan.
    Nu water bij de wijn doen waardoor je bij de Eagles weer in de picture kunt spelen lijkt me aan te raden als je tenminste je carriere serieus neemt. Je zult zien dat je dan qua salaris in je totale carriere ermeer uit haalt dan nu ff cashen.. Zijn zoveel voorbeelden van voetballers die te jong voor het grote geld gingen en nu spelen bij clubs als vitesse of lager. Helaas wint het geld vaak van de logica.

    eens... soms beter om een stapje terug te doen om vervolgens er 3 weer vooruit te doen... maar goed ik snap de gedachtegang van nog 1 jaar banken voor een miljoen maar denk dat je daarna nooit meer wat van Holscher zal horen... aan de andere kant stel hij wordt bij the Eagles de man, wat zou dan een vervolgstap zijn? Heracles? :)

    Ok Promes is het andere uiterste misschien maar Holscher is geen Promes

  • Avatar
    ANS - 16 mei 2017 om 11:16
    105 zegt:

    Als ik een miljoen per jaar nog kon verdienen met minder spelen, dan zou ik graag dat jaartje uitzingen met minder speeltijd 😊

    Hij heeft een contract t&m 30-06-2019, dus nog 2 seizoenen. Zie transfermarkt nl.

  • Avatar
    ANS - 16 mei 2017 om 11:23
    zegt:

    Nee, ik heb hier altijd iedereen gewaarschuwd, dat hij een contract heeft t&m 30-06-2019.

  • Avatar
    Rik304 - 16 mei 2017 om 11:45
    zegt:

    Als hij verkocht wordt heb je dat geld van zijn loon sowieso uitgespaard. Dan zou ik toch eerder kiezen voor centen nu dan voor eventuele centen later. Van al die doorverkoop-percentages die wij in de jaren hiervoor voor Chadli, Elia, John etc. hebben bedongen zijn we helemaal niks rijker geworden.

  • Avatar
    BartTB3 - 16 mei 2017 om 11:55
    Rik304 zegt:

    Als hij verkocht wordt heb je dat geld van zijn loon sowieso uitgespaard. Dan zou ik toch eerder kiezen voor centen nu dan voor eventuele centen later. Van al die doorverkoop-percentages die wij in de jaren hiervoor voor Chadli, Elia, John etc. hebben bedongen zijn we helemaal niks rijker geworden.

    Volgens mij hadden we op Chadli juist geen percentage en was dat balen toen hij laatst weer een transfer maakte...
    We hadden op de verkeerde spelers een percentage en op de gasten van wie je weet daar moet je een percentage van hebben daar hadden we niets of Doyen of makelaars hadden voorrang...

    Holscher lijkt me ook nou niet bepaald een talent waarop je een percentage hoeft af te dingen... eagles zal zijn top zijn heb liever dat we in de toekomst op spelers als Promes enzo het wat beter aanpakken allemaal hoewel de bonus bij titel Spartak natuurlijk prima gedaan is

Nieuwe media