TOS baalt van advocaat Vak-P: ''Wij tegen iedereen, ook je vrienden in de Veste''

16 mei 2017 om 07:06 | Bron: TC/Tubantia TOS baalt van advocaat Vak-P: ''Wij tegen iedereen, ook je vrienden in de Veste''

Businessclub TOS van FC Twente hekelt de advocaat van Vak-P. De raadsman doet er alles aan om de sluiting van het supportershome te voorkomen, maar volgens TOS gebeurt dat niet op een juiste manier. 

De advocaat legde de verantwoordelijkheid voor de aangetroffen drugs in het supportershome vooral bij FC Twente. Ook de TOS werd genoemd als een plek waar de advocaat wel eens drugszakjes had gezien. "Die aantijging past goed bij de leus die Vak-P al jaren voert. 'Wij tegen iedereen'. Ja, iedereen. Ook je vrienden in De Grolsch Veste", aldus TOS-voorzitter Coen Brinkman in TC Tubantia.

TOS steunt naar eigen zeggen Vak-P in het streven naar de waarheid boven tafel te krijgen. Brinkman herkent zich echter niet in de opmerkingen van de advocaat inzake de TOS. Hij wenst Vak-P 'een betere advocaat' toe. 

Overzicht

Reacties (50)

  • Avatar
    EvB64 - 16 mei 2017 om 07:56

    Heb al in een ander topic gezegd dat deze advocaat een droeftoeter is . Hij zorgt met zijn belachelijke betoog en beschuldigingen voor tweespalt tussen de verschillende sopportersverenegingen .

  • Avatar
    tukkerpride1970 - 16 mei 2017 om 08:48

    Vak p is ook niet het vak p van 25 jaar terug het zijn een stelletje calimero\'s geworden.

    Ze lullen over de club altijd te hebben gesteund,maar de realiteit is natuurlijk heel anders.

    Ze vechten iets uit over de rug van de club een club die eindelijk uit het negatieve nieuws leek te komen maar vak p zorgt er persoonlijk voor dat we maar slecht in het nieuws blijven.

    Inplaats de rug te rechten en met zijn allen in het vak helemaal los te gaan 90 min lang.

    Een home is bijzaak in het stadion daar hoort het te gebeuren.

    Helaas vak p is vak p niet meer!

  • Avatar
    EvB64 - 16 mei 2017 om 08:49
    tukkerpride1970 zegt:

    Vak p is ook niet het vak p van 25 jaar terug het zijn een stelletje calimero\'s geworden.

    Ze lullen over de club altijd te hebben gesteund,maar de realiteit is natuurlijk heel anders.

    Ze vechten iets uit over de rug van de club een club die eindelijk uit het negatieve nieuws leek te komen maar vak p zorgt er persoonlijk voor dat we maar slecht in het nieuws blijven.

    Inplaats de rug te rechten en met zijn allen in het vak helemaal los te gaan 90 min lang.

    Een home is bijzaak in het stadion daar hoort het te gebeuren.

    Helaas vak p is vak p niet meer!

    Gedeeltelijk met je eens hoor !!!!

  • Avatar
    Vakp1991 - 16 mei 2017 om 09:14
    tukkerpride1970 zegt:

    Vak p is ook niet het vak p van 25 jaar terug het zijn een stelletje calimero\'s geworden.

    Ze lullen over de club altijd te hebben gesteund,maar de realiteit is natuurlijk heel anders.

    Ze vechten iets uit over de rug van de club een club die eindelijk uit het negatieve nieuws leek te komen maar vak p zorgt er persoonlijk voor dat we maar slecht in het nieuws blijven.

    Inplaats de rug te rechten en met zijn allen in het vak helemaal los te gaan 90 min lang.

    Een home is bijzaak in het stadion daar hoort het te gebeuren.

    Helaas vak p is vak p niet meer!

    Jij snapt niks van de feiten he Twente liegt en bedriegt tegenover p inderdaad p is niet meer zo allemaal van die mongooltjes van 1500 leden heb ik er 200 gezien die tegen de me waren en die week erop op de oude markt 80 met vuurwerk dat zijn de echte vak p leden en niet dat sensatie heikneuter volk

  • Avatar
    Pepps - 16 mei 2017 om 09:49
    tukkerpride1970 zegt:

    Vak p is ook niet het vak p van 25 jaar terug het zijn een stelletje calimero\'s geworden.

    Ze lullen over de club altijd te hebben gesteund,maar de realiteit is natuurlijk heel anders.

    Ze vechten iets uit over de rug van de club een club die eindelijk uit het negatieve nieuws leek te komen maar vak p zorgt er persoonlijk voor dat we maar slecht in het nieuws blijven.

    Inplaats de rug te rechten en met zijn allen in het vak helemaal los te gaan 90 min lang.

    Een home is bijzaak in het stadion daar hoort het te gebeuren.

    Helaas vak p is vak p niet meer!

    Wel lekker makkelijk om vak P van alles de schuld te geven.

    Het vergelijk met de TOS komt toch uit de mond van de advocaat die man trekt een plan met maar 1 doel, dat wij dit niet de meest slimme en handige manier vinden is wat anders.

    Je gaat er wel heel makkelijk aan voorbij de de club de huur opzegt , vervolgens zegt dat dit in overleg is gebeurd met vak P ( alleen die weten nergens van) en dit dan ook nog via de media naar buiten op een heel opmerkelijk tijdstip.



    Tuurlijk als bepaalde mensen geen drugs bij zich zouden hebben gehad was dit allemaal niet gebeurd maar het feit om 1500 mensen te straffen en dan opdeze manier door de club genaaid te worden is wel van een heel bedenkelijk niveau.



    Ik mis eigenlijk nu TV die de directie ter verantwoording roept in hun manier van handelen. Laat de heren maar uitleggen waar de teansparantie blijft, waarom

    zij het nodig vinden om zo om te gaan met een grote groep trouwe fans.

  • Avatar
    Degeweldenaar - 16 mei 2017 om 10:29
    Pepps zegt:

    Wel lekker makkelijk om vak P van alles de schuld te geven.

    Het vergelijk met de TOS komt toch uit de mond van de advocaat die man trekt een plan met maar 1 doel, dat wij dit niet de meest slimme en handige manier vinden is wat anders.

    Je gaat er wel heel makkelijk aan voorbij de de club de huur opzegt , vervolgens zegt dat dit in overleg is gebeurd met vak P ( alleen die weten nergens van) en dit dan ook nog via de media naar buiten op een heel opmerkelijk tijdstip.



    Tuurlijk als bepaalde mensen geen drugs bij zich zouden hebben gehad was dit allemaal niet gebeurd maar het feit om 1500 mensen te straffen en dan opdeze manier door de club genaaid te worden is wel van een heel bedenkelijk niveau.



    Ik mis eigenlijk nu TV die de directie ter verantwoording roept in hun manier van handelen. Laat de heren maar uitleggen waar de teansparantie blijft, waarom

    zij het nodig vinden om zo om te gaan met een grote groep trouwe fans.

    Ach sommigen hier zijn wel heel erg naïef en heel eenzijdig met hun denkwijze. Laat gaan die liepen in het verleden ook simpel achter bepaalde mensen aan en stonden later met veel ongeloof te reageren enz.

  • Avatar
    sjemar - 16 mei 2017 om 10:34
    Pepps zegt:

    Wel lekker makkelijk om vak P van alles de schuld te geven.

    Het vergelijk met de TOS komt toch uit de mond van de advocaat die man trekt een plan met maar 1 doel, dat wij dit niet de meest slimme en handige manier vinden is wat anders.

    Je gaat er wel heel makkelijk aan voorbij de de club de huur opzegt , vervolgens zegt dat dit in overleg is gebeurd met vak P ( alleen die weten nergens van) en dit dan ook nog via de media naar buiten op een heel opmerkelijk tijdstip.



    Tuurlijk als bepaalde mensen geen drugs bij zich zouden hebben gehad was dit allemaal niet gebeurd maar het feit om 1500 mensen te straffen en dan opdeze manier door de club genaaid te worden is wel van een heel bedenkelijk niveau.



    Ik mis eigenlijk nu TV die de directie ter verantwoording roept in hun manier van handelen. Laat de heren maar uitleggen waar de teansparantie blijft, waarom

    zij het nodig vinden om zo om te gaan met een grote groep trouwe fans.

    Op zich is het opzeggen van de huurovereenkomst voor de financiën van Vak P een voordeel. Want waar moet de huur van betaald worden als er geen inkomsten zijn. Maar als het niet, zoals gecommuniceerd is in overleg met het bestuur van Vak P is gebeurd is dat een kwalijke zaak. Er is door Jacobs en later door van Halst openheid van zaken belooft en dat is er dus nog niet helemaal. Beetje jammer dus.

    Dat de advocaat verkeerde uitspraken heeft gedaan bij de rechtzaak is duidelijk, maar dat is voor zijn rekening. Vak P zal snel met alle instanties om de tafel moeten gaan zitten. Want de inspanningen moeten voor het komende seizoen opgelost zijn zodat de Veste weer één van de gezelligste en mooiste stadions van de eredevisie wordt.

  • Avatar
    Rik304 - 16 mei 2017 om 10:59
    sjemar zegt:

    Op zich is het opzeggen van de huurovereenkomst voor de financiën van Vak P een voordeel. Want waar moet de huur van betaald worden als er geen inkomsten zijn. Maar als het niet, zoals gecommuniceerd is in overleg met het bestuur van Vak P is gebeurd is dat een kwalijke zaak. Er is door Jacobs en later door van Halst openheid van zaken belooft en dat is er dus nog niet helemaal. Beetje jammer dus.

    Dat de advocaat verkeerde uitspraken heeft gedaan bij de rechtzaak is duidelijk, maar dat is voor zijn rekening. Vak P zal snel met alle instanties om de tafel moeten gaan zitten. Want de inspanningen moeten voor het komende seizoen opgelost zijn zodat de Veste weer één van de gezelligste en mooiste stadions van de eredevisie wordt.

    Verstandige woorden. Twente Verenigt is ook verstandig in deze, dat ze proberen alle partijen weer om tafel te krijgen. De kift die er nu tussen verschillende geledingen van de club maar ook tussen supporters onderling is brengt de club niks goeds. Dus zo snel mogelijk met elkaar om tafel en dan weer een gezamenlijk front vormen.

    Wat dat aangaat vind ik het ook goed dat de TOS aangeeft P te steunen.

  • Avatar
    De Tegenpartij - 16 mei 2017 om 11:02

    Gaat ook heel erg snel gebeuren...

  • Avatar
    Rik304 - 16 mei 2017 om 11:06
    tukkerpride1970 zegt:

    Vak p is ook niet het vak p van 25 jaar terug het zijn een stelletje calimero\'s geworden.

    Ze lullen over de club altijd te hebben gesteund,maar de realiteit is natuurlijk heel anders.

    Ze vechten iets uit over de rug van de club een club die eindelijk uit het negatieve nieuws leek te komen maar vak p zorgt er persoonlijk voor dat we maar slecht in het nieuws blijven.

    Inplaats de rug te rechten en met zijn allen in het vak helemaal los te gaan 90 min lang.

    Een home is bijzaak in het stadion daar hoort het te gebeuren.

    Helaas vak p is vak p niet meer!

    Een home is natuurlijk gewoon onderdeel van de hele Twente-belevenis, zoals zo mooi uitgebeeld in dat filmpje van ik heur hier is een wedstrijdje Twente meer dan een potje voetbal kijken. Het is samenkomen met gelijkgestemden, voor en na de wedstrijd een paar biertjes doen en emmeren over het voetbal maar ook over de dagelijkse beslommeringen. De oude meneer in het filmpje ging van tevoren naar het cafe en later gingen ze gezamenlijk met de bus richting Twente. Dat hoort allemaal bij de belevenis zoals een home ook bij de belevenis hoort.

    Dat is juist wat Twente zo aantrekkelijk maakt. We spelen niet om de prijzen en we spelen ook lang niet altijd geweldig voetbal, maar de hele belevenis, het verwantschap dat je voelt daar komen mensen voor. Daarom heb je nu ook alweer 17000 kaarten verkocht. Een deel van die belevenis wordt een grote groep supporters nu afgepakt door de daden van enkele en dat is doodzonde. Net zoals het doodzonde had geweest als ons de club was afgepakt vanwege de daden van een stel enkelingen. Daarom is het ook juist nu belangrijk om elkaar half te staan, want de club dat zijn niet de elf passanten op het veld maar juist de mensen eromheen.

    Wat de sfeer betreft kan ik me als je je even in je hemd gezet voelt door de club, zeker met een wedstrijd om des keizers baard voorstellen dat je er even helemaal geen zin hebt. Dit moet gewoon z.s.m. uitgesproken worden om dan met de neuzen dezelfde kant op er weer een onneembare Veste van te maken.

  • Avatar
    tukkerpride1970 - 16 mei 2017 om 11:35
    Rik304 zegt:

    Een home is natuurlijk gewoon onderdeel van de hele Twente-belevenis, zoals zo mooi uitgebeeld in dat filmpje van ik heur hier is een wedstrijdje Twente meer dan een potje voetbal kijken. Het is samenkomen met gelijkgestemden, voor en na de wedstrijd een paar biertjes doen en emmeren over het voetbal maar ook over de dagelijkse beslommeringen. De oude meneer in het filmpje ging van tevoren naar het cafe en later gingen ze gezamenlijk met de bus richting Twente. Dat hoort allemaal bij de belevenis zoals een home ook bij de belevenis hoort.

    Dat is juist wat Twente zo aantrekkelijk maakt. We spelen niet om de prijzen en we spelen ook lang niet altijd geweldig voetbal, maar de hele belevenis, het verwantschap dat je voelt daar komen mensen voor. Daarom heb je nu ook alweer 17000 kaarten verkocht. Een deel van die belevenis wordt een grote groep supporters nu afgepakt door de daden van enkele en dat is doodzonde. Net zoals het doodzonde had geweest als ons de club was afgepakt vanwege de daden van een stel enkelingen. Daarom is het ook juist nu belangrijk om elkaar half te staan, want de club dat zijn niet de elf passanten op het veld maar juist de mensen eromheen.

    Wat de sfeer betreft kan ik me als je je even in je hemd gezet voelt door de club, zeker met een wedstrijd om des keizers baard voorstellen dat je er even helemaal geen zin hebt. Dit moet gewoon z.s.m. uitgesproken worden om dan met de neuzen dezelfde kant op er weer een onneembare Veste van te maken.

    Daar heb je precies mijn punt het word je afgepakt door een kleine groep,maar wel een groep die zelf binnengelaten is!!!!

    En wat doet vak p???????

    Ze keren zich tegen de club tegen de selectie en tegen van halst.

    Een bewuste keuze deze mooie club naar de afgrond te brengen!

    Bravo geweldige harde kern!!!!

  • Avatar
    tukkerpride1970 - 16 mei 2017 om 11:42
    Pepps zegt:

    Wel lekker makkelijk om vak P van alles de schuld te geven.

    Het vergelijk met de TOS komt toch uit de mond van de advocaat die man trekt een plan met maar 1 doel, dat wij dit niet de meest slimme en handige manier vinden is wat anders.

    Je gaat er wel heel makkelijk aan voorbij de de club de huur opzegt , vervolgens zegt dat dit in overleg is gebeurd met vak P ( alleen die weten nergens van) en dit dan ook nog via de media naar buiten op een heel opmerkelijk tijdstip.



    Tuurlijk als bepaalde mensen geen drugs bij zich zouden hebben gehad was dit allemaal niet gebeurd maar het feit om 1500 mensen te straffen en dan opdeze manier door de club genaaid te worden is wel van een heel bedenkelijk niveau.



    Ik mis eigenlijk nu TV die de directie ter verantwoording roept in hun manier van handelen. Laat de heren maar uitleggen waar de teansparantie blijft, waarom

    zij het nodig vinden om zo om te gaan met een grote groep trouwe fans.

    De burgemeester sluit het home en trekt de vergunning in niet fc twente!!!

    Zonder horeca vergunning geen inkomsten om huur te betalen + een jaar dicht dan ben je failliet.

    Nu heb je een jaar geen huur dus geen kosten.

    Maar vak p kiest bewust om de club de selectie in een zwart daglicht te stellen ik heb er geen goed woord voor over.

    En wat betreft die 1500 man die gestraft worden om een kleine groep.

    Er zijn inmiddels 17.000 kaarten verkocht die zijn de dube van die 1500 man die zich tegen onze club keren!

  • Avatar
    Rik304 - 16 mei 2017 om 11:53
    tukkerpride1970 zegt:

    Daar heb je precies mijn punt het word je afgepakt door een kleine groep,maar wel een groep die zelf binnengelaten is!!!!

    En wat doet vak p???????

    Ze keren zich tegen de club tegen de selectie en tegen van halst.

    Een bewuste keuze deze mooie club naar de afgrond te brengen!

    Bravo geweldige harde kern!!!!

    Vak P mag zelf helaas niet fouilleren en ook al zouden ze dat wel doen, als een willekeurige dealer coke binnen wil smokkelen krijgt hij het echt wel binnen. Als de politie die dealers gewoon in zicht had, zoals ze beweren dan moeten ze die dealers pakken en niet de supportersvereniging. Er werd volgens het politierapport openlijk gedeald op de tribune en daar hebben ze beelden van, daar wens jij ook niet de dupe van te worden neem ik aan, terwijl dat ook supporters zijn die door Twente in het stadion zijn gelaten. Zo willen de welwillende vak P'ers niet de dupe worden van gedeal in het home.

    Dat vak P boos is op van Halst is begrijpelijk. Je kunt ze niet zomaar uit het home schoppen zonder overleg. Ze zeggen zelf dat ze de huur prima kunnen dragen trouwens. Verder overdrijf je nogal, de club zal heus niet richting afgrond gaan omdat van Halst een keer uitgefloten wordt of omdat er een keer niet geklapt en gedanst wordt voor een selectie die er op dat moment zelf ook geen ene flikker aan doet.

    Twente en P moeten nu gewoon met elkaar in overleg gaan en allebei niet zo voorbarig zijn. P moet weer het gevoel krijgen dat de club haar half staat en niet uit het stadion probeert te verjagen. Anderzijds moet P dan ook van Halst verder met rust laten. Laat ze in ieder geval eens beginnen met praten.

  • Avatar
    jeff - 16 mei 2017 om 11:54
    tukkerpride1970 zegt:

    De burgemeester sluit het home en trekt de vergunning in niet fc twente!!!

    Zonder horeca vergunning geen inkomsten om huur te betalen + een jaar dicht dan ben je failliet.

    Nu heb je een jaar geen huur dus geen kosten.

    Maar vak p kiest bewust om de club de selectie in een zwart daglicht te stellen ik heb er geen goed woord voor over.

    En wat betreft die 1500 man die gestraft worden om een kleine groep.

    Er zijn inmiddels 17.000 kaarten verkocht die zijn de dube van die 1500 man die zich tegen onze club keren!

    Hoezo de dupe? Omdat ze het vertikken om sfeer te maken? Tip; neem een koekblik mee na het stadion, schreeuw een paar keer Twente en je hebt je sfeer. Gelukkig is het zomerstop, heb je mooi tijd om te oefenen. En heb je tijd over? Trek een laken van je bed, spuit er Olé op en hang het straks de eerste wedstrijd op. Is dit nu allemaal zo moeilijk?

  • Avatar
    tukkerpride1970 - 16 mei 2017 om 12:18
    jeff zegt:

    Hoezo de dupe? Omdat ze het vertikken om sfeer te maken? Tip; neem een koekblik mee na het stadion, schreeuw een paar keer Twente en je hebt je sfeer. Gelukkig is het zomerstop, heb je mooi tijd om te oefenen. En heb je tijd over? Trek een laken van je bed, spuit er Olé op en hang het straks de eerste wedstrijd op. Is dit nu allemaal zo moeilijk?

    Waarschijnlijk liep jij nog in de luiers toen ik in vak p stond snot aap!!!

    Het gaat om jullie spandoeken tegen de club fluiten tegen van halst tijdens de wedstrijd uit protest onder in de gracht blijven staan!!!

    Als jullie ballen net zo groot waren als je bek dan pakte je de dealers en gebruikers aan dan kwam je met spandoeken tegen de burgemeester en tikte je jullie advocaat over de vingers als hij de hele club weer in diskrediet brengt!

    Stelletje calimero\'s

  • Avatar
    jeff - 16 mei 2017 om 12:39
    tukkerpride1970 zegt:

    Waarschijnlijk liep jij nog in de luiers toen ik in vak p stond snot aap!!!

    Het gaat om jullie spandoeken tegen de club fluiten tegen van halst tijdens de wedstrijd uit protest onder in de gracht blijven staan!!!

    Als jullie ballen net zo groot waren als je bek dan pakte je de dealers en gebruikers aan dan kwam je met spandoeken tegen de burgemeester en tikte je jullie advocaat over de vingers als hij de hele club weer in diskrediet brengt!

    Stelletje calimero\'s

    Wind je niet zo op. Is slecht voor je hart.

  • Avatar
    tukkerpride1970 - 16 mei 2017 om 12:45
    jeff zegt:

    Wind je niet zo op. Is slecht voor je hart.

    Duidelijk jullie begrijpen niet wat deze club voor anderen betekent.

    Dat zie je ook terug vroeger vochten we voor de club nu tegen de club!

    Maar met 1 ding heb je gelijk sfeer maken kan iedereen maar het winnen van negativiteit tegen de club niet want daar smult de media meer van!

    Dus ik zou zeggen vak p zeg massaal op dan is de negativiteit weg en dat vak is zo weer gevuld.

    Met een aanhang die er wel voor de club is en zelfs zonder drugs sfeer maken kan.

  • Avatar
    Degeweldenaar - 16 mei 2017 om 12:53
    jeff zegt:

    Hoezo de dupe? Omdat ze het vertikken om sfeer te maken? Tip; neem een koekblik mee na het stadion, schreeuw een paar keer Twente en je hebt je sfeer. Gelukkig is het zomerstop, heb je mooi tijd om te oefenen. En heb je tijd over? Trek een laken van je bed, spuit er Olé op en hang het straks de eerste wedstrijd op. Is dit nu allemaal zo moeilijk?

    Hahahahaha ik zie het al voor me. De hele zomer oefenen, nou kan haast niet wachten om het resultaat te horen tijdens de eerst wedstrijd😂😂😂

  • Avatar
    Rik304 - 16 mei 2017 om 12:53
    tukkerpride1970 zegt:

    Duidelijk jullie begrijpen niet wat deze club voor anderen betekent.

    Dat zie je ook terug vroeger vochten we voor de club nu tegen de club!

    Maar met 1 ding heb je gelijk sfeer maken kan iedereen maar het winnen van negativiteit tegen de club niet want daar smult de media meer van!

    Dus ik zou zeggen vak p zeg massaal op dan is de negativiteit weg en dat vak is zo weer gevuld.

    Met een aanhang die er wel voor de club is en zelfs zonder drugs sfeer maken kan.

    Vroegah, in het bestuur tegen de muur tijdperk bedoel je? Ben nooit lid geweest maar vak P heeft altijd een uitgesproken mening gehad ook als dat tegen personen binnen de club was. Als ze voelen dat ze verdreven worden uit het stadion door de club zullen ze dat ook niet zomaar nemen en daar is m.i. niks mis mee.

  • Avatar
    tukkerpride1970 - 16 mei 2017 om 12:56
    Rik304 zegt:

    Vroegah, in het bestuur tegen de muur tijdperk bedoel je? Ben nooit lid geweest maar vak P heeft altijd een uitgesproken mening gehad ook als dat tegen personen binnen de club was. Als ze voelen dat ze verdreven worden uit het stadion door de club zullen ze dat ook niet zomaar nemen en daar is m.i. niks mis mee.

    Klopt maar denk dat ze nu de realiteit uit het oog verliezen.

    Twente begeeft zich niet in een stadium om negatief in het nieuws te blijven na alles wat nog maar net achter ons ligt en binnen de club nog jaren voelbaar.

    Dan los je de problemen intern en in stilte op.

    Op een van jullie muren staat een maat van me hij zou ook vechten voor de club niet tegen!

Nieuwe media