'FC Twente moet vrezen: belangstelling voor uitblinkende Klich'

16 mei 2017 om 10:34 | Bron: TC Tubantia 'FC Twente moet vrezen: belangstelling voor uitblinkende Klich'

FC Twente staat komende zomer opnieuw voor een grondige renovatie. De zes huurlingen van de Tukkers lijken niet terug te keren in Enschede en daarnaast houdt de club rekening met het vertrek van een aantal sterkhouders.

Zo dreigt Mateusz Klich na één jaar alweer te vertrekken bij FC Twente. Volgens TC Tubantia komt de belangstelling voor de Poolse middenvelder op gang. Het is niet duidelijk welke clubs interesse hebben. Klich is dit jaar een belangrijke waarde op het middenveld van FC Twente. Hij kwam in 29 competitieduels zes keer te scoren. Al zijn treffers maakte Klich vanaf de strafschopstip.

FC Twente gaat er ook vanuit dat er opnieuw interesse gaat komen voor Joachim Andersen. De Deense verdediger werd de afgelopen transferperiodes ook al begeerd door diverse clubs, waaronder Crystal Palace. Kamohelo Mokotjo heeft aangegeven dat hij klaar is voor een volgende stap. Hij geldt als een van de grootverdieners en heeft nog een eenjarig contract, waardoor FC Twente mee zal werken aan een transfer.

Overzicht

Reacties (34)

  • Avatar
    Mikesel - 16 mei 2017 om 10:41

    Zou super jammer zijn want dit is echt een held echter is iedereen te koop voor de juiste prijs.

    Mocht hij vertrekken dan proberen Serero transfervrij te halen voor een middenveld Serero - Jensen - Holla en Vd Heyden erachter.

    Zou mooi zijn als we Hasselbank en Slagveer kunnen binnen slepen dan heb je Assaidi - Hasselbank - Slagveer met George en Oosterwijk erachter.

    Misschien bij Janko nog eens een balletje opgooien.

    Zeg niet dat dit reëel is allemaal maar, is slechts mijn mening.

  • Avatar
    robaar26 - 16 mei 2017 om 10:44
    Mikesel zegt:

    Zou super jammer zijn want dit is echt een held echter is iedereen te koop voor de juiste prijs.

    Mocht hij vertrekken dan proberen Serero transfervrij te halen voor een middenveld Serero - Jensen - Holla en Vd Heyden erachter.

    Zou mooi zijn als we Hasselbank en Slagveer kunnen binnen slepen dan heb je Assaidi - Hasselbank - Slagveer met George en Oosterwijk erachter.

    Misschien bij Janko nog eens een balletje opgooien.

    Zeg niet dat dit reëel is allemaal maar, is slechts mijn mening.

    Slagveer heeft getekend bij Lokeren, de komende maanden zal deze pagina tig van dit soort berichten gaan plaatsen. ik vetrouw op Klich zijn woorden..

  • Avatar
    Niklas - 16 mei 2017 om 10:46
    Mikesel zegt:

    Zou super jammer zijn want dit is echt een held echter is iedereen te koop voor de juiste prijs.

    Mocht hij vertrekken dan proberen Serero transfervrij te halen voor een middenveld Serero - Jensen - Holla en Vd Heyden erachter.

    Zou mooi zijn als we Hasselbank en Slagveer kunnen binnen slepen dan heb je Assaidi - Hasselbank - Slagveer met George en Oosterwijk erachter.

    Misschien bij Janko nog eens een balletje opgooien.

    Zeg niet dat dit reëel is allemaal maar, is slechts mijn mening.

    Mee eens, op een paar dingen na. Slagveer heeft al ergens anders getekend, Oosterwijk vind ik geen Twente-waardige speler! De rest van de namen zou wel erg mooi zijn, misschien Zichenko in plaats van Slagveer?

  • Avatar
    BartTB3 - 16 mei 2017 om 10:56

    Brondeel (eventueel een Zwarthoed/Pasveer er nog bij als back-up)
    Ter Avest - Bijen (bij vertrek Andersen) - Thesker - Trajkovski
    Ik zou v.d. Lely weleens als verdedigende middenvelder willen zien
    Holla en Jensen
    Mooiste zou zijn nog een middenvelder van de top 3 erbij (Serrero,Vejinovic,Tapia ofzo iets in die trend)
    Voorhoede: Assaidi (als hij de hele zomer door getraind heeft) Dessers/Boere/Parzyszek (1 van de 3) hopelijk als back-up achter een ervaren spits, misschien dat Janko het voor een vriendenprijsje 1 seizoen wil doen aangezien hij zulke warme herinneringen aan Twente lijkt te hebben... Assaidi zal ook wel 4 ton verdienen misschien wil Janko dit ook wel.
    En dan van City een goede rechtsbuiten huren.... Hasselbaink indd ook een goede optie.

    En dan (let op kritische twentefans hier) speel je gewoon keurig mee om plek 7-10....

  • Avatar
    EvB64 - 16 mei 2017 om 11:00

    Jan moet Hulp inroepen dit gaat zijn pet te boven gaat niet goed komen zo.

  • Avatar
    BartTB3 - 16 mei 2017 om 11:10
    EvB64 zegt:

    Jan moet Hulp inroepen dit gaat zijn pet te boven gaat niet goed komen zo.

    Afgelopen seizoen toch precies dezelfde situatie? en toen financieel NOG minder mogelijk en NOG minder tijd

  • Avatar
    Ward - 16 mei 2017 om 11:18

    Heb een hekel aan dit soort posts. Puur sensatie, er is pas interesse als een club zich heeft gemeld, niet wanneer twee kerels op twitter hem een complimentje geven over zijn statistieken.

  • Avatar
    Rik304 - 16 mei 2017 om 11:19
    Mikesel zegt:

    Zou super jammer zijn want dit is echt een held echter is iedereen te koop voor de juiste prijs.

    Mocht hij vertrekken dan proberen Serero transfervrij te halen voor een middenveld Serero - Jensen - Holla en Vd Heyden erachter.

    Zou mooi zijn als we Hasselbank en Slagveer kunnen binnen slepen dan heb je Assaidi - Hasselbank - Slagveer met George en Oosterwijk erachter.

    Misschien bij Janko nog eens een balletje opgooien.

    Zeg niet dat dit reëel is allemaal maar, is slechts mijn mening.

    Hij wil zelf weg werd gisteren verteld op Twente Online. Volgens dezelfde insiders daar onderhandelt Twente over huur van Cerny(Ajax, rechtsbuiten) en Manu Garcia(City, aanvallende mid).

    Ik zou er op zich niet rouwig om zijn als Andersen, Ter Avest, Mokotjo en Klich alle vier vertrekken. Prima spelers voor ons natuurlijk, maar het zou ons wel voldoende cash op moeten leveren om het team op de benodigde plekken te versterken.

  • Avatar
    robaar26 - 16 mei 2017 om 11:19
    Ward zegt:

    Heb een hekel aan dit soort posts. Puur sensatie, er is pas interesse als een club zich heeft gemeld, niet wanneer twee kerels op twitter hem een complimentje geven over zijn statistieken.

    +1000 iedereen in paniek

  • Avatar
    Broekies - 16 mei 2017 om 11:20

    Thesker moet uit de as en weer terug op de backpositie waar hij wel goed speelde

  • Avatar
    Hengelo - 16 mei 2017 om 11:39
    robaar26 zegt:

    +1000 iedereen in paniek

    niet van in paniek raken en voor 10 miljoen kan Twente er over nadenken!maar er moet eerst serieuze belangstelling getoond worden en een serieus bod komen!

  • Avatar
    FCTwente10 - 16 mei 2017 om 11:39

    Mokotjo en Klich samen 10 miljoen. 10% doorverkoop beide spelers. Next

  • Avatar
    BartTB3 - 16 mei 2017 om 11:50
    Rik304 zegt:

    Hij wil zelf weg werd gisteren verteld op Twente Online. Volgens dezelfde insiders daar onderhandelt Twente over huur van Cerny(Ajax, rechtsbuiten) en Manu Garcia(City, aanvallende mid).

    Ik zou er op zich niet rouwig om zijn als Andersen, Ter Avest, Mokotjo en Klich alle vier vertrekken. Prima spelers voor ons natuurlijk, maar het zou ons wel voldoende cash op moeten leveren om het team op de benodigde plekken te versterken.

    Ter Avest zou ik er nog wel even bijhouden gaat nog veel beter worden

  • Avatar
    Ik - 16 mei 2017 om 11:58
    BartTB3 zegt:

    Ter Avest zou ik er nog wel even bijhouden gaat nog veel beter worden

    Ikzeg. Daar heeft u een sterk punt.

  • Avatar
    Mikesel - 16 mei 2017 om 12:02

    @Robaar26 en Niklas: thanks! wist niet dat Slagveer al elders had getekend.

    Gerucht dat ze Zinchenko mogelijk huren is een goed alternatief dan voor Slagveer. Cerny er nog naar huren, ook prima.

    Gok ook dat Klich blijft en anders kunnen we mooi cashen. We moeten niet vergeten dat als we miljoenen verdienen aan transfervrij aangenomen en eigen jeugd spelers dit ons verder helpt naar een stabielere toekomst. Het is super jammer wanneer een favoriet vertrekt (in mijn geval Ter Avest en Klich, maar helaas gaat dat zo soms)

  • Avatar
    EvB64 - 16 mei 2017 om 12:04
    BartTB3 zegt:

    Afgelopen seizoen toch precies dezelfde situatie? en toen financieel NOG minder mogelijk en NOG minder tijd

    Ja maar toen deed Ted het en niet Jan !!!!

  • Avatar
    Niklas - 16 mei 2017 om 12:09
    Mikesel zegt:

    @Robaar26 en Niklas: thanks! wist niet dat Slagveer al elders had getekend.

    Gerucht dat ze Zinchenko mogelijk huren is een goed alternatief dan voor Slagveer. Cerny er nog naar huren, ook prima.

    Gok ook dat Klich blijft en anders kunnen we mooi cashen. We moeten niet vergeten dat als we miljoenen verdienen aan transfervrij aangenomen en eigen jeugd spelers dit ons verder helpt naar een stabielere toekomst. Het is super jammer wanneer een favoriet vertrekt (in mijn geval Ter Avest en Klich, maar helaas gaat dat zo soms)

    De geruchten rond Klich maak ik me niet heel druk om! Daarnaast denk ik dat ter Avest nog wel een paar jaar blijft, die is namelijk te nuchter om te vallen voor het grote geld.

  • Avatar
    Rik304 - 16 mei 2017 om 12:10
    BartTB3 zegt:

    Ter Avest zou ik er nog wel even bijhouden gaat nog veel beter worden

    Gaat zeker nog beter worden, Andersen ook. Je hebt nu echter v.d. Lely die ook rechtsback zou kunnen spelen en in de Eredivisie+JL lopen een aantal getalenteerde rechtsbacks rond die je aan zou kunnen trekken mocht je goed verdienen aan Ter Avest. Ananou(Roda), Dumfries, Floranus(Sparta), Ciranni(MVV) om er wat te noemen. Met het geld dat je overhoudt kun je weer andere posities versterken.

    Dus kort gezegd als we niet dringend in geldnood zaten zou ik zo'n boegbeeld van de jeugd absoluut willen houden. Nu kun je er echter als club beter van worden als je hem goed verkoopt.

  • Avatar
    BartTB3 - 16 mei 2017 om 12:17
    EvB64 zegt:

    Ja maar toen deed Ted het en niet Jan !!!!

    Dat is waar... maar ik verwacht niet dat Jan het nu alleen doet...

  • Avatar
    BartTB3 - 16 mei 2017 om 12:19
    Rik304 zegt:

    Gaat zeker nog beter worden, Andersen ook. Je hebt nu echter v.d. Lely die ook rechtsback zou kunnen spelen en in de Eredivisie+JL lopen een aantal getalenteerde rechtsbacks rond die je aan zou kunnen trekken mocht je goed verdienen aan Ter Avest. Ananou(Roda), Dumfries, Floranus(Sparta), Ciranni(MVV) om er wat te noemen. Met het geld dat je overhoudt kun je weer andere posities versterken.

    Dus kort gezegd als we niet dringend in geldnood zaten zou ik zo'n boegbeeld van de jeugd absoluut willen houden. Nu kun je er echter als club beter van worden als je hem goed verkoopt.

    Als de prijs erg mooi is dan ben ik het met je eens inzake ter Avest

    vd Lely ben ik super benieuwd naar hoe hij het als verdedigende middenvelder zou doen.

Nieuwe media