''In de categorie transfervrije spelers is hij de beste die we kunnen krijgen''

16 mei 2017 om 12:41 | Bron: TC Tubantia ''In de categorie transfervrije spelers is hij de beste die we kunnen krijgen''

FC Twente gaat zich deze week versterken met Danny Holla. De middenvelder, die transfervrij overkomt van PEC Zwolle, is na doelman Jorn Brondeel de tweede versterking voor FC Twente.

Trainer René Hake bevestigt tussen neus en lippen door dat FC Twente een akkoord heeft bereikt met Holla. De 29-jarige middenvelder is volgens de oefenmeester een goede versterking voor FC Twente.

"In de categorie transfervrije spelers is hij de beste die we kunnen krijgen", zegt Hake in gesprek met TC Tubantia. Toch speelde Holla weinig seizoenen in de subtop van de Eredivisie. Eerder kwam hij uit voor FC Groningen, PEC Zwolle, VVV-Venlo, ADO Den Haag en Brighton & Hove Albion.

Overzicht

Reacties (59)

  • Avatar
    erwin - 16 mei 2017 om 12:43

    Slagveer en hasselbaink zijn beter en transfervrij.ik hoop nu nog op hasselbaink.jantje wakker worden

  • Avatar
    alles - 16 mei 2017 om 12:44

    Enige pluspunt is dat hij ervaring heeft.

  • Avatar
    EvB64 - 16 mei 2017 om 12:45
    alles zegt:

    Enige pluspunt is dat hij ervaring heeft.

    En een bikkelaar is

  • Avatar
    annalyst - 16 mei 2017 om 12:45
    erwin zegt:

    Slagveer en hasselbaink zijn beter en transfervrij.ik hoop nu nog op hasselbaink.jantje wakker worden

    Jij ook wakker worden erwin.....Slagveer heeft namelijk al getekend bij Lokeren in België ;)

  • Avatar
    Mikesel - 16 mei 2017 om 12:45
    erwin zegt:

    Slagveer en hasselbaink zijn beter en transfervrij.ik hoop nu nog op hasselbaink.jantje wakker worden

    Hoop ook op Hasselbank, we hebben aanvallers nodig. Slagveer is al gecontracteerd, zojuist vernomen haha. Doe dan Janko er maar bij.

  • Avatar
    tukkerpride1970 - 16 mei 2017 om 12:50

    Valt er niets te huren bij de top 3 van Nederland?

    Zie af en toe hele grote talenten rondlopen!

  • Avatar
    Rik304 - 16 mei 2017 om 12:55
    tukkerpride1970 zegt:

    Valt er niets te huren bij de top 3 van Nederland?

    Zie af en toe hele grote talenten rondlopen!

    Er werd/wordt met Ajax onderhandelt over Cerny/De Jong/Nouri. Geef ons op de laatste 2 weinig kans echter.

  • Avatar
    budozapp - 16 mei 2017 om 13:04

    Mooi zo, deze gast heeft de meeste gele kaarten gepakt in de Eredivisie. Welkome versterking want dan knok je ergens voor. Betekent wel dat we hem sws 2 wedstrijden moeten missen komend seizoen vanwege een schorsing

  • Avatar
    Mikesel - 16 mei 2017 om 13:05
    zegt:

    Lijkt me sterk dat dat gaat gebeuren helaas. Eghan's contract is nu afgelopen...

    Mooi klein pittig ventje is het.

  • Avatar
    Remco1981 - 16 mei 2017 om 13:14

    Prima versterking in de wetenschap dat er op ons middenveld plekker zullen vrijkomen. Had vorig seizoen op zijn komst gehoopt, nu dus alsnog. Geen geweldige voetballer hoor, maar wel een bikkelaar en winnaar.

    Maar vooralsnog wacht ik op aanvallende versterkingen.

    Hoewel ik begrijp dat er financieel niet heel veel mogelijk is hoop ik wel dat we niet weer tot aan het eind van de voorbereiding moeten wachten op de nieuwelingen. We hebben de voorbereiding nodig om ingespeeld te raken. Ook volgend seizoen kan het zomaar weer een heel lastig jaar worden en dan kun je je niet veroorloven om nog tijdens de competitie te gaan experimenteren.

  • Avatar
    Simon Phoenix - 16 mei 2017 om 13:20

    Is Adam Maher komend seizoen niet transfervrij?

  • Avatar
    Ranzou - 16 mei 2017 om 13:22

    Hasselbaink, Lamprou (misschien klein, maar uitzonderlijke statistieken), Menig, Serero

  • Avatar
    Ranzou - 16 mei 2017 om 13:23
    alles zegt:

    Enige pluspunt is dat hij ervaring heeft.

    Goede traptechniek is ook zijn voordeel, beste vrije trapnemer van de Eredivisie

  • Avatar
    Remco1981 - 16 mei 2017 om 13:27

    Haris Vuckic van Newcastle is al eerder interesse in getoond en nu is hij straks transfervrij.

    Geen idee of de interesse nog is maar is wellicht het overwegen waard.

  • Avatar
    Simon Phoenix - 16 mei 2017 om 13:28
    Ranzou zegt:

    Hasselbaink, Lamprou (misschien klein, maar uitzonderlijke statistieken), Menig, Serero

    Ik zit eerder te denken aan Oliver Temelkov van Sportlust Glanerbrug. Heeft dit seizoen 47 keer (?!) gescoord, boomlange aanvaller, speelt weliswaar bij de amateurs maar wat dan nog? Kunnen we mee lachen!

  • Avatar
    FctEnschede10 - 16 mei 2017 om 13:30

    Sanogo flopte bij Ajax, toch een gokje waard? Heeft een aflopend contract.

  • Avatar
    Simon Phoenix - 16 mei 2017 om 13:32
    zegt:

    Speelt 4e klasse. Hij is geboren in Macedonië maar woont al een aantal jaartjes in Nederland

  • Avatar
    Ranzou - 16 mei 2017 om 13:34
    zegt:

    Al die spelers die je noemt hebben meer vrije trappen nodig om te scoren

  • Avatar
    biertje123 - 16 mei 2017 om 13:35
    Ranzou zegt:

    Hasselbaink, Lamprou (misschien klein, maar uitzonderlijke statistieken), Menig, Serero

    Ik denk niet dat Twente nog een keeper gaat halen. Ze hebben er nu al 4 en daar laten ze het bij. Ik denk dat haisselbank naar een heerenveen of een az gaat.

  • Avatar
    FC Twente 1965 - 16 mei 2017 om 13:55

    Transfervrij zijn:

    Parzyszek, Abdoul Karim Sylla, Braken, Chevreuil, Beichler, Innocent, Charbel Mirza, Tidjani Diawara, Menig, Hasselbaink, Bekooij, Matthieu, Ismail Yildirim, Kastaneer, Boerrigter, Leroy George, Schaken, Falkenburg, Opoku, Hadouir, Boutahar, van Kippersluijs, Koolhof, Erik Bakker, Salasiwa, Leerdam, Karami, Mattheij, Wuytens, Doke Schmidt, Zuiverloon, De Regt, Fledderus, Ruiter, Boer, Olij

    Dan kun je altijd nog huren: Hahn, Pasveer, Jurjus, Clint Leemans, Dante Rigo, Gudmundsson, Rosario, Paal, Sam Lammers

Nieuwe media