Rutten kandidaat bij Oostenrijkse club: ''Had een goed gesprek met hem''

16 mei 2017 om 19:05 | Bron: SPOX Rutten kandidaat bij Oostenrijkse club: ''Had een goed gesprek met hem''

Fred Rutten lijkt niet terug te keren bij FC Twente. De oud-trainer van de Tukkers is een van de maar liefst vijftien kandidaten om trainer te worden van het Oostenrijkse Rapid Wien.

Werner Ruttensteiner, die werkt voor het managementsbureau SEG, bevestigt de interesse. "Het klopt dat Rutten is aangeboden bij Rapid Wien, maar alles ligt nu in handen van Fredy Bickel", zegt hij tegenover SPOX. "Ik had laatst een goed gesprek met hem, maar de beslissing om de onderhandelingen te starten ligt bij de club zelf."

Rapid Wien wil zich weer in de top van Oostenrijk nestelen. De club werd negen jaar geleden voor het laatst kampioen. Rutten, die clubloos is na zijn vertrek bij Al Shabab, werd meerdere keren in het verband gebracht met FC Twente, maar is met René Hake als hoofdtrainer en Jan van Halst als technisch directeur momenteel al voorzien.

Overzicht

Reacties (8)

  • Avatar
    coenie - 16 mei 2017 om 20:16

    Nou! Dikke kans hóór

  • Avatar
    fctexpert - 17 mei 2017 om 08:28

    1 van de 15😂😂😂

    Fredje hieropan

  • Avatar
    Hengelo - 17 mei 2017 om 14:35
    fctexpert zegt:

    1 van de 15😂😂😂

    Fredje hieropan

    Laat hij mooi daarheen gaan is niks voor Twente en Überhaupt niet te betalen.

  • Avatar
    FCTukkerclan - 17 mei 2017 om 14:55
    Hengelo zegt:

    Laat hij mooi daarheen gaan is niks voor Twente en Überhaupt niet te betalen.

    Beste Hengelo, waaruit blijkt dat Rutten niets voor FC Twente is, en wat vraagt hij aan salaris?

    Ik ben oprecht benieuwd naar jouw verklaring in deze uitspraak. Misschien kan ik er in mee gaan, maar zolang je deze uitlatingen niet toelicht, ben ik van mening dat Rutten op meerdere vlakken een absolute 'versterking' zou zijn voor FC Twente.

  • Avatar
    FCTukkerclan - 17 mei 2017 om 18:16

    Zoals gedacht en verwacht, geen antwoord van 'Anton'. :)))))

  • Avatar
    Messi - 17 mei 2017 om 22:12
    FCTukkerclan zegt:

    Zoals gedacht en verwacht, geen antwoord van 'Anton'. :)))))

    Ik reageer er niet meer op erger me er groen en geel an,en dan die andere dikke debiel scorpio wat een kalf is dat zeg.afgelopenzondag ook aleen maar aan het wootd geweest heel de dag door kwam net weer uut het internaat los denk ik.mag efff daggie los gaan ( fred hier op an )

  • Avatar
    Scorpio69 - 17 mei 2017 om 23:12
    Messi zegt:

    Ik reageer er niet meer op erger me er groen en geel an,en dan die andere dikke debiel scorpio wat een kalf is dat zeg.afgelopenzondag ook aleen maar aan het wootd geweest heel de dag door kwam net weer uut het internaat los denk ik.mag efff daggie los gaan ( fred hier op an )

    hahahahahahaha,

    Hoe is het in Barcelona?

  • Avatar
    Scorpio69 - 17 mei 2017 om 23:13
    zegt:

    En wie komt dan?

Nieuwe media