'Voormalig FC Twente-speler belandt op zijspoor in Portugal'

16 mei 2017 om 21:58 | Bron: A Bola 'Voormalig FC Twente-speler belandt op zijspoor in Portugal'

Voor Luc Castaignos lijkt zijn Portugese avontuur te mislukken. De oud-speler van FC Twente komt niet langer voor in de plannen van Sporting-trainer Jorge Jesus, dat meldt A Bola.

Jesus liet Castaignos afgelopen zondag buiten zijn selectie voor het competitieduel met Feirense. De 24-jarige spits heeft moeite zich aan te passen bij Sporting Portugal, waar zijn landgenoot Bas Dost dit seizoen furore maakt.

Castaignos nog scoorde geen enkele keer in twaalf officiële optredens en mag ondanks een twee jaar doorlopend contract vertrekken bij Sporting. Afgelopen zomer kwam de aanvaller nog voor 2,5 miljoen euro over van Eintracht Frankfurt.

Overzicht

Reacties (32)

  • Avatar
    remcoroelofs - 16 mei 2017 om 22:00

    Jaartje huren tegen lager salaris? Er was veel kritiek op hem, maar ik vind hem zeker niet minder dan oosterwijk en zawada en el azzouzi.

  • Avatar
    Scorpio69 - 16 mei 2017 om 22:03
    remcoroelofs zegt:

    Jaartje huren tegen lager salaris? Er was veel kritiek op hem, maar ik vind hem zeker niet minder dan oosterwijk en zawada en el azzouzi.

    Man je bent knettergek, deze speler heeft door zijn instelling er mede voor gezorgt dat we heel ver zijn afgezakt. Was niets maar Twente moest er weer intrappen net als Twente in zoveel zaken is ingetrapt. Over deskundigheid gesproken. Was er niet, is er niet en of het er ooit komt bij Twente is de grote vraag.

  • Avatar
    alles - 16 mei 2017 om 22:16
    remcoroelofs zegt:

    Jaartje huren tegen lager salaris? Er was veel kritiek op hem, maar ik vind hem zeker niet minder dan oosterwijk en zawada en el azzouzi.

    Domste opmerking van de dag!

  • Avatar
    Andor - 16 mei 2017 om 22:20
    remcoroelofs zegt:

    Jaartje huren tegen lager salaris? Er was veel kritiek op hem, maar ik vind hem zeker niet minder dan oosterwijk en zawada en el azzouzi.

    Nah doe maar niet...



    Janko !!

  • Avatar
    Keizer - 16 mei 2017 om 22:27
    Andor zegt:

    Nah doe maar niet...



    Janko !!

    Ja, en dan ook nog iemand halen met een gouden linkerbeen die hem panklaar op z\'n hoofd legt.

  • Avatar
    remcoroelofs - 16 mei 2017 om 22:30
    alles zegt:

    Domste opmerking van de dag!

    Dus jij wilt zeggen dat je oosterwijk, zawada en el azzouzi beter vind? Dat zou pas een domme opmerking zijn!

  • Avatar
    ANS - 16 mei 2017 om 22:34
    Scorpio69 zegt:

    Man je bent knettergek, deze speler heeft door zijn instelling er mede voor gezorgt dat we heel ver zijn afgezakt. Was niets maar Twente moest er weer intrappen net als Twente in zoveel zaken is ingetrapt. Over deskundigheid gesproken. Was er niet, is er niet en of het er ooit komt bij Twente is de grote vraag.

    Zegt de gek!!!

  • Avatar
    remcoroelofs - 16 mei 2017 om 22:38
    ANS zegt:

    Zegt de gek!!!

    πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  • Avatar
    Ward - 16 mei 2017 om 22:46

    Hoe is het met onze proefpersoon, Haris Vuckic? Niks meer van hem gehoord, had hem wel graag zien komen, was erg sterk bij Rangers en zijn doelgerichtheid zou hem een prima partner maken naast jensen

  • Avatar
    UtrechtseTukker - 16 mei 2017 om 22:46
    zegt:

    Een voordeel, je kan hem nu wel spot goedkoop ophalen, t.o.v 6 miljoen destijds. Maar wil je gaan spelen met een counterspits? Dan zul je misschien Richairo Zivkovic er bij moeten nemen als valse 2e spits in zijn buurt.

  • Avatar
    UtrechtseTukker - 16 mei 2017 om 22:58
    Ward zegt:

    Hoe is het met onze proefpersoon, Haris Vuckic? Niks meer van hem gehoord, had hem wel graag zien komen, was erg sterk bij Rangers en zijn doelgerichtheid zou hem een prima partner maken naast jensen

    Hadden ze geen haast mee toch. Misschien komen ze bij hem uit, als een club Klich ophaalt. Volgens mij is dat een speler die bij de hele subtop eredivisie terecht kan.

  • Avatar
    jowar - 16 mei 2017 om 23:03
    remcoroelofs zegt:

    Jaartje huren tegen lager salaris? Er was veel kritiek op hem, maar ik vind hem zeker niet minder dan oosterwijk en zawada en el azzouzi.

    Laten wij dan Munsterman ook maar terug halen en .......

  • Avatar
    alles - 16 mei 2017 om 23:14
    remcoroelofs zegt:

    Dus jij wilt zeggen dat je oosterwijk, zawada en el azzouzi beter vind? Dat zou pas een domme opmerking zijn!

    Nee maar castaignos terughalen is een heel erg slecht idee. Miste toen al heel veel opgelegde kansen met toen nog tadic en promes in het team...

  • Avatar
    fctwentesupport - 16 mei 2017 om 23:23

    Castaignos was tenminste altijd een hard werkende voetballer, aan zijn inzet heeft het nooit gelegen. Toch scoorde hij wel rond de 15 per seizoen. Maar laten we het er maar op houden dat wij teveel kansen creΓ«erde voor Luc, waardoor het leek dat die veel miste ;) Maar ik denk persoonlijk dat Castaignos niet zit te wachten om weer voor FCT te spelen.

  • Avatar
    Degeweldenaar - 16 mei 2017 om 23:31

    Tja het is een lopende spits die de bal in de ruimte moet krijgen. Een bal vasthouden enz kan die niet, dat hebben we in het verleden vaak genoeg kunnen zien. Onze club speeld ook geen 4-4-2 systeem dus in mijn ogen heb je dan niks aan hem.

  • Avatar
    EvB64 - 16 mei 2017 om 23:41
    ANS zegt:

    Zegt de gek!!!

    Zo mooi gesproken .

  • Avatar
    Scorpio69 - 17 mei 2017 om 00:06
    alles zegt:

    Nee maar castaignos terughalen is een heel erg slecht idee. Miste toen al heel veel opgelegde kansen met toen nog tadic en promes in het team...

    Precies, man ik vind het ook wel logisch dat we zover afgezakt zijn. Als je niet ziet dat Castaignos 3 jaar lang de boel heeft opgehouden ondanks zijn loopvermogen dan mag je niet anders verwachten dat dat het geld op raaktte.........jesus, werklust ja daar koop je wat nieuws voor hahahahaha, kost alleen maar geld. Verdorie doelpunten daar ging het om maar die bleven uit waardoor we saai voetbal kregen en vandaag de dag nog steeds.

  • Avatar
    Scorpio69 - 17 mei 2017 om 00:06
    alles zegt:

    Nee maar castaignos terughalen is een heel erg slecht idee. Miste toen al heel veel opgelegde kansen met toen nog tadic en promes in het team...

    Precies, man ik vind het ook wel logisch dat we zover afgezakt zijn. Als je niet ziet dat Castaignos 3 jaar lang de boel heeft opgehouden ondanks zijn loopvermogen dan mag je niet anders verwachten dat dat het geld op raaktte.........jesus, werklust ja daar koop je wat nieuws voor hahahahaha, kost alleen maar geld. Verdorie doelpunten daar ging het om maar die bleven uit waardoor we saai voetbal kregen en vandaag de dag nog steeds.

  • Avatar
    Scorpio69 - 17 mei 2017 om 00:06
    ANS zegt:

    Zegt de gek!!!

    de ene gek tegen de andere gek!!!

  • Avatar
    BartTB3 - 17 mei 2017 om 08:28
    Scorpio69 zegt:

    Man je bent knettergek, deze speler heeft door zijn instelling er mede voor gezorgt dat we heel ver zijn afgezakt. Was niets maar Twente moest er weer intrappen net als Twente in zoveel zaken is ingetrapt. Over deskundigheid gesproken. Was er niet, is er niet en of het er ooit komt bij Twente is de grote vraag.

    Je kan veel zeggen van Luc, hij mistte veel kansen en mistte techniek maar met zijn instelling was niets maar dan ook echt helemaal niets mis.... hij bleef maar gaan

Nieuwe media