FOTO | FC Twente-selectie geniet van 'mini-vakantie' in Barcelona

17 mei 2017 om 15:16 | Bron: Instagram FOTO | FC Twente-selectie geniet van 'mini-vakantie' in Barcelona

De spelers van FC Twente genieten op dit moment van een welverdiende 'mini-vakantie' in Barcelona, zo blijkt uit beelden via Instagram. De selectie vertrok dinsdag richting Spaanse bodem, maar het is onbekend hoelang ze daar verblijven.

FC Twente-middenvelder Mateusz Klich heeft het echter prima naar zijn zin en geniet van het Spaanse zonnetje! Ook spelers als Nick Marsman, Hidde ter Avest, Jelle van der Heyden en Kamohelo Mokotjo lieten via hun verhaal op Instragram al jaloersmakende plaatjes zien vanuit Barcelona. 

Charging batteries 😎 #barcelona 🀣πŸ’ͺπŸ˜‰

Een bericht gedeeld door Mateusz Klich (@cli5hy) op 17 Mei 2017 om 6:19 PDT

Overzicht

Reacties (34)

  • Avatar
    BartTB3 - 17 mei 2017 om 16:11

    dus daar waren ze afgelopen zondag, had ze al niet gezien zondag!

  • Avatar
    FCTwente10 - 17 mei 2017 om 16:11

    Mag toch hopen dat Twente dit niet betaald heeft...

  • Avatar
    veste zonder P - 17 mei 2017 om 16:14

    Hebben ze na de blamage van afgelopen zondag ook wel verdient.gewoon blijven doen was het motto toch!!! Waarom neemt niet ieder voor zich vakantie.moet je toch kijken wat deze poes pas weer kost.kan je toch niet verkopen na de supporters en sponsoren toe die de club overeind houden lijkt mij.

  • Avatar
    24/7-tukker - 17 mei 2017 om 16:19
    veste zonder P zegt:

    Hebben ze na de blamage van afgelopen zondag ook wel verdient.gewoon blijven doen was het motto toch!!! Waarom neemt niet ieder voor zich vakantie.moet je toch kijken wat deze poes pas weer kost.kan je toch niet verkopen na de supporters en sponsoren toe die de club overeind houden lijkt mij.

    Waar staat dat FC Twente dit heeft betaald?

  • Avatar
    veste zonder P - 17 mei 2017 om 16:25
    24/7-tukker zegt:

    Waar staat dat FC Twente dit heeft betaald?

    Er van uitgaande dat ze met de hele selectie er op uit zijn.mag je veronderstellen dat de baas betaald.

  • Avatar
    McRockZ - 17 mei 2017 om 16:38
    veste zonder P zegt:

    Er van uitgaande dat ze met de hele selectie er op uit zijn.mag je veronderstellen dat de baas betaald.

    Of een deel zo lang het niet bekent is kan je niet oordelen ...m een fijne vakantie mannen hebben jullie verdient naa een seizoen die beter uitpakte dan iedereen bij Twente verwacht had :D tot volgend seizoen

  • Avatar
    Joopborne - 17 mei 2017 om 17:09
    FCTwente10 zegt:

    Mag toch hopen dat Twente dit niet betaald heeft...

    maakt toch geen reet uit man !wie heeft dit betaald spelers hebben dit dik verdient na zon seizoen

  • Avatar
    Ramones1956 - 17 mei 2017 om 17:15

    Zijn jullie nu allemaal zo dom? Wij als amateurs sparen voor zo\'n uitje en dat doen zij ook ! Ze hebben misschien iets meer in de \"pot\" dan wij maar ze betalen het wel zelf !!! (Inside info). Speur ik hier een stukje jaloezie? Al met al zijn ze veel hoger geeindigd dan wie dan ook had verwacht !

  • Avatar
    Joopborne - 17 mei 2017 om 17:30
    Ramones1956 zegt:

    Zijn jullie nu allemaal zo dom? Wij als amateurs sparen voor zo\'n uitje en dat doen zij ook ! Ze hebben misschien iets meer in de \"pot\" dan wij maar ze betalen het wel zelf !!! (Inside info). Speur ik hier een stukje jaloezie? Al met al zijn ze veel hoger geeindigd dan wie dan ook had verwacht !

    Dat zijn de meeste wel hier ramones 😜

  • Avatar
    Ket wiezel - 17 mei 2017 om 18:08

    Een keertje geen trainer of spelers die balen. :-)

  • Avatar
    FCTukkerclan - 17 mei 2017 om 20:20

    Een WELVERDIENDE 'mini vakantie'? Welverdiend? Op basis waarvan in godsnaam?

    Ik denk echt dat FC Twente ook maar op zoek moet gaan naar een 'transvrije trainer'. Wel gemakkelijk om te zeggen dat het welverdiend is. Dan hoeft Hake deze knapen niet te trainen en kan hij lekker met moeders de vrouw op de bank voor de beeldbuis zitten.....

  • Avatar
    coenie - 17 mei 2017 om 20:42
    Joopborne zegt:

    maakt toch geen reet uit man !wie heeft dit betaald spelers hebben dit dik verdient na zon seizoen

    Snel tevreden onnie?

    Vind 7e met deze selectie niet buitensporig hΓ³Γ³r. Als je spits er zonder pingels 18 in legt kan je ook haast niet lager eindigen.

  • Avatar
    Joopborne - 17 mei 2017 om 20:42
    FCTukkerclan zegt:

    Een WELVERDIENDE 'mini vakantie'? Welverdiend? Op basis waarvan in godsnaam?

    Ik denk echt dat FC Twente ook maar op zoek moet gaan naar een 'transvrije trainer'. Wel gemakkelijk om te zeggen dat het welverdiend is. Dan hoeft Hake deze knapen niet te trainen en kan hij lekker met moeders de vrouw op de bank voor de beeldbuis zitten.....

    Sjonge jonge slechte dag had schat 😘

  • Avatar
    FCTukkerclan - 17 mei 2017 om 20:47
    Joopborne zegt:

    Sjonge jonge slechte dag had schat 😘

    Ik ben geen homo, edoch respecteer ik je geaardheid Joop uit Borne.

    De tweede seizoenshelft was grotendeels niet om aan te gluren...zo slecht. De laatste wedstrijd in eigen 'huis' tegen Groningen beschamend, en dan durven spreken over WELVERDIEND? Ik ben van mening dat Hake een WELVERDIENDE 'mini vakantie' heeft verdiend....in de Helmerzijde......

  • Avatar
    Carl - 17 mei 2017 om 22:42
    Joopborne zegt:

    Sjonge jonge slechte dag had schat 😘

    Joopborne???? of toch Joophengelo???????

  • Avatar
    Ik - 17 mei 2017 om 23:27
    Ramones1956 zegt:

    Zijn jullie nu allemaal zo dom? Wij als amateurs sparen voor zo\'n uitje en dat doen zij ook ! Ze hebben misschien iets meer in de \"pot\" dan wij maar ze betalen het wel zelf !!! (Inside info). Speur ik hier een stukje jaloezie? Al met al zijn ze veel hoger geeindigd dan wie dan ook had verwacht !

    Ikzeg. Gelukkig denkt u ook zo . 7e geworden en geen moment in gevaar geweest voor degradatie. Wie had dat gedacht u heeft daar in zeker gelijk. Want niemand had dit verwacht. Van mij mogen ze ook langer blijven hoor.

  • Avatar
    Joopborne - 18 mei 2017 om 06:03
    Carl zegt:

    Joopborne???? of toch Joophengelo???????

    Carl staphorst ??? Gaat me toch ni vergelijken met die mafklapper ??

  • Avatar
    timm1292 - 18 mei 2017 om 07:58

    Ik vind het wel goed. Als je nergens meer voor speelt is de rek er ook wel een x uit. Toch vind ik dat tegen groningen, hake toch de jongens meer had moeten motiveren. Ik vind dat ze het nog goed hebben gedaan. Ze werden zo laag ingeschat in het begin van het seizoen en toch bewezen ze het tegendeel.

  • Avatar
    Joopborne - 18 mei 2017 om 08:03
    FCTukkerclan zegt:

    Ik ben geen homo, edoch respecteer ik je geaardheid Joop uit Borne.

    De tweede seizoenshelft was grotendeels niet om aan te gluren...zo slecht. De laatste wedstrijd in eigen 'huis' tegen Groningen beschamend, en dan durven spreken over WELVERDIEND? Ik ben van mening dat Hake een WELVERDIENDE 'mini vakantie' heeft verdiend....in de Helmerzijde......

    Top van je dat je mn geaardheid respecteert dat siert je .ik denk er anders over. vind het al met al geen verkeerd seizoen is geweest natuurlijk kunnen er dingen beter .maar met dit elftal. had ik er in het begin van het seizoen absoluut voor getekend jij niet ??

  • Avatar
    marcblaak - 18 mei 2017 om 10:08
    Joopborne zegt:

    Top van je dat je mn geaardheid respecteert dat siert je .ik denk er anders over. vind het al met al geen verkeerd seizoen is geweest natuurlijk kunnen er dingen beter .maar met dit elftal. had ik er in het begin van het seizoen absoluut voor getekend jij niet ??

    Helemaal mee eens. Sommige azijnpissers hier zitten zo te zien nog steeds met hun hoofd bij 6 jaar geleden. Op basis van dit seizoen en de 7e plek is dit gewoon dik verdiend!

Nieuwe media