FOTO | FC Twente-selectie geniet van 'mini-vakantie' in Barcelona

17 mei 2017 om 15:16 | Bron: Instagram FOTO | FC Twente-selectie geniet van 'mini-vakantie' in Barcelona

De spelers van FC Twente genieten op dit moment van een welverdiende 'mini-vakantie' in Barcelona, zo blijkt uit beelden via Instagram. De selectie vertrok dinsdag richting Spaanse bodem, maar het is onbekend hoelang ze daar verblijven.

FC Twente-middenvelder Mateusz Klich heeft het echter prima naar zijn zin en geniet van het Spaanse zonnetje! Ook spelers als Nick Marsman, Hidde ter Avest, Jelle van der Heyden en Kamohelo Mokotjo lieten via hun verhaal op Instragram al jaloersmakende plaatjes zien vanuit Barcelona. 

Charging batteries 😎 #barcelona 🤣💪😉

Een bericht gedeeld door Mateusz Klich (@cli5hy) op 17 Mei 2017 om 6:19 PDT

Overzicht

Reacties (11)

  • Avatar
    BartTB3 - 17 mei 2017 om 16:11

    dus daar waren ze afgelopen zondag, had ze al niet gezien zondag!

  • Avatar
    24/7-tukker - 17 mei 2017 om 16:19
    zegt:

    Waar staat dat FC Twente dit heeft betaald?

  • Avatar
    McRockZ - 17 mei 2017 om 16:38
    zegt:

    Of een deel zo lang het niet bekent is kan je niet oordelen ...m een fijne vakantie mannen hebben jullie verdient naa een seizoen die beter uitpakte dan iedereen bij Twente verwacht had :D tot volgend seizoen

  • Avatar
    Ket wiezel - 17 mei 2017 om 18:08

    Een keertje geen trainer of spelers die balen. :-)

  • Avatar
    Carl - 17 mei 2017 om 22:42
    zegt:

    Joopborne???? of toch Joophengelo???????

  • Avatar
    Ik - 17 mei 2017 om 23:27
    zegt:

    Ikzeg. Gelukkig denkt u ook zo . 7e geworden en geen moment in gevaar geweest voor degradatie. Wie had dat gedacht u heeft daar in zeker gelijk. Want niemand had dit verwacht. Van mij mogen ze ook langer blijven hoor.

  • Avatar
    timm1292 - 18 mei 2017 om 07:58

    Ik vind het wel goed. Als je nergens meer voor speelt is de rek er ook wel een x uit. Toch vind ik dat tegen groningen, hake toch de jongens meer had moeten motiveren. Ik vind dat ze het nog goed hebben gedaan. Ze werden zo laag ingeschat in het begin van het seizoen en toch bewezen ze het tegendeel.

  • Avatar
    marcblaak - 18 mei 2017 om 10:08
    zegt:

    Helemaal mee eens. Sommige azijnpissers hier zitten zo te zien nog steeds met hun hoofd bij 6 jaar geleden. Op basis van dit seizoen en de 7e plek is dit gewoon dik verdiend!

  • Avatar
    BartTB3 - 18 mei 2017 om 12:04
    zegt:

    uhm nee dat dacht ik in 1e instantie niet toen ik het las... kan je als groep toch zelf afspreken?
    ik ga ook weleens met collega s stappen

  • Avatar
    BartTB3 - 18 mei 2017 om 12:09
    marcblaak zegt:

    Helemaal mee eens. Sommige azijnpissers hier zitten zo te zien nog steeds met hun hoofd bij 6 jaar geleden. Op basis van dit seizoen en de 7e plek is dit gewoon dik verdiend!

    klopt, maar je zegt het zelf ook goed: sommige.... gelukkig zijn het er maar een paar hier op het forum... merk je er in het stadion doorgaans niet veel van... ok dat sfeer bagger was zondag had andere oorzaak ;)

  • Avatar
    mike1995 - 18 mei 2017 om 21:54
    zegt:

    volgend jaar word nog moeilijker als je kijkt wat er weg gaat huurlingen hoop dat jan er goeie voor terug weet te krijgen maar nog 1 jaar overleven dan kunnen we weer europa in met hoop goeie spelers blijf positief allemaal komt goed weet het zeker

Nieuwe media