'Spartak slaat miljoenen af en behoudt oud-speler FC Twente'

17 mei 2017 om 19:47 | Bron: 'Spartak slaat miljoenen af en behoudt oud-speler FC Twente'

Diverse clubs hebben interesse getoond in Quincy Promes, maar Spartak Moskou-eigenaar Leonid Fedun wil de oud-speler van FC Twente behouden. De Russische club speelt komend seizoen in de Champions League.

“Het winnen van de Champions League zal moeilijk zijn, maar met een beetje geluk kunnen we de halve finale bereiken”, zegt een ambitieuze eigenaar. “Promes is vol ambitie, maar voor zover ik weet wil hij niet weg. Hij wil voor Spartak spelen in de Champions League en blijft.”

Promes zou volgens diverse websites een kleine twintig miljoen euro waard zijn. Het is onduidelijk welke clubs interesse hebben in de aanvaller.

Overzicht

Reacties (9)

  • Avatar
    alles - 17 mei 2017 om 19:59

    Ik heb het gevoel dat ie daar nooit meer wegkomt.... Ik zou hem toch een keer in een europese topcompetitie willen zien.

  • Avatar
    Arjan_fct - 17 mei 2017 om 20:01
    alles zegt:

    Ik heb het gevoel dat ie daar nooit meer wegkomt.... Ik zou hem toch een keer in een europese topcompetitie willen zien.

    Volgend jaar Champions League kijken dan maar.

  • Avatar
    Enschede78 - 17 mei 2017 om 20:33
    alles zegt:

    Ik heb het gevoel dat ie daar nooit meer wegkomt.... Ik zou hem toch een keer in een europese topcompetitie willen zien.

    Waaron zou die weggaan?

    Rusland is een topcompetitie.

    Paar niveautjes hoger dan onze eredivisie.

  • Avatar
    Enschede78 - 17 mei 2017 om 21:34
    zegt:

    Ik zeg niet dat de PL niet het hoogste is op dit moment.

    Ik zeg dat de Russische PL óók een topcompetitie is.

  • Avatar
    Ik - 17 mei 2017 om 22:34

    Ikzeg. Hier maak ik mij niet zo druk over. Gaat ie weg of blijft ie.bij ons fctwente zie ik hem de eerste jaren niet terug komen. Of ie ooit nog terug komt. Maar voor ons fctwente is nu het allerbelangrijkste dat er nog een bonus op komst moet zijn.maar eerlijk gezegd is het wel heel erg stil rond die bonus.

  • Avatar
    remcoroelofs - 17 mei 2017 om 22:56
    Ik zegt:

    Ikzeg. Hier maak ik mij niet zo druk over. Gaat ie weg of blijft ie.bij ons fctwente zie ik hem de eerste jaren niet terug komen. Of ie ooit nog terug komt. Maar voor ons fctwente is nu het allerbelangrijkste dat er nog een bonus op komst moet zijn.maar eerlijk gezegd is het wel heel erg stil rond die bonus.

    Volgensmij telde die bonus alleen als spartak binnen twee jaar kampioen zou zijn, maar dat gebeurde pas na 3 jaar....

  • Avatar
    Ik - 17 mei 2017 om 23:19
    remcoroelofs zegt:

    Volgensmij telde die bonus alleen als spartak binnen twee jaar kampioen zou zijn, maar dat gebeurde pas na 3 jaar....

    Ikzeg. Oké remco. Maar u weet het niet zeker.

  • Avatar
    FC Twente 1965 - 18 mei 2017 om 12:30

    Als er een club 50 miljoen biedt gaat hij echt nog wel net als Corona bij Porto

  • Avatar
    Twente1 - 18 mei 2017 om 13:40
    remcoroelofs zegt:

    Volgensmij telde die bonus alleen als spartak binnen twee jaar kampioen zou zijn, maar dat gebeurde pas na 3 jaar....

    Nee hoor, kampioenschap binnen de overeengekomen contractduur. Mooie bonus dus voor onze FCT. Moet nog wel wat af naar andere partijen, maar er blijft een mooie bedrag over.

Nieuwe media