Smit: ''Heb me over een aantal zaken bij Munsterman hogelijk verbaasd''

18 mei 2017 om 13:21 | Bron: de Volkskrant Smit: ''Heb me over een aantal zaken bij Munsterman hogelijk verbaasd''

Jan Smit nam onlangs afscheid als voorzitter van Heracles Almelo. De 71-jarige bestuurder zwaaide maar liefst negentien jaar de scepter bij de club uit Almelo. Smit maakte ook lange tijd Joop Munsterman mee als voorzitter van FC Twente, maar wil niet veel kwijt over de ex-preses.

"Hier ga ik heel kort over zijn. Ik praat niet over oud-collega's", reageert Smit in gesprek met de Volkskrant. "Ik heb wel het boek Rood Bloed van Munsterman gelezen. Heb me over een aantal zaken hogelijk verbaasd, laat ik het zo zeggen. Verder geef ik geen commentaar."

"Of wij tegenpolen zijn van elkaar?", vraagt Smit zich af. "Jij mag ons als tegenpolen zien. Ik ga daar niet op in. Iedereen moet lekker doen wat hij zelf wil, ik ben een liberaal. Maar nogmaals, ik wil hier verder niks over zeggen."

Overzicht

Reacties (39)

  • Avatar
    alles - 18 mei 2017 om 13:32

    Wat is dat toch een ongelofelijk enge vent

  • Avatar
    Scorpio69 - 18 mei 2017 om 13:37

    Weet je wat, ik ga hier niets over zeggen. 😂😅😃😁

  • Avatar
    Birkedahl - 18 mei 2017 om 13:43

    Smit zegt niks over Munsterman. Dat is inderdaad een nieuwsbericht waard.

  • Avatar
    GermanTukker - 18 mei 2017 om 13:57

    Off: Ik lees net op duitse en nederlandse sites dat bremen interesse heeft in unal. Dat zou toch eens wat zijn! Kan ik deze geweldenaar nog vaker live bewonderen! Ik zou het trouwens niet erg vinden als twente hem nog een jaar huurt.

  • Avatar
    ANS - 18 mei 2017 om 13:59
    alles zegt:

    Wat is dat toch een ongelofelijk enge vent

    Als je hem persoonlijk zou kennen, dan zou je deze uitspraak nooit doen.

  • Avatar
    Tukker666 - 18 mei 2017 om 14:00
    ANS zegt:

    Als je hem persoonlijk zou kennen, dan zou je deze uitspraak nooit doen.

    Privé misschien niet. Maar in zijn rol als voorzitter van heracles zeker wel.

  • Avatar
    ANS - 18 mei 2017 om 14:08
    Tukker666 zegt:

    Privé misschien niet. Maar in zijn rol als voorzitter van heracles zeker wel.

    Hij was en is de beste voorzitter die Heracles ooit heeft gehad. Het oud zeer wat Twente supporters hebben naar Smit toe, doet niets af aan het fantastische werk wat hij voor Heracles heeft gedaan.

  • Avatar
    ANS - 18 mei 2017 om 14:15
    Scorpio69 zegt:

    Weet je wat, ik ga hier niets over zeggen. 😂😅😃😁

    God zij dank.

  • Avatar
    BAM - 18 mei 2017 om 14:20
    alles zegt:

    Wat is dat toch een ongelofelijk enge vent

    Dit is je want-ik-ben-een-fct-supporter of is dit je ik-kijk-veel-JohanD-mening? Gewoon een voetbal liefhebber die van een kleine club een fatsoenlijke middenmoter heeft weten te maken. Niet meer, niet minder. Wat hij hier stelt is gewoon netjes, wat hij hier niet stelt is misschien nog wel netter.

  • Avatar
    alles - 18 mei 2017 om 14:24

    Ik bedoel letterlijk dat het een enge vent is... Check die paardenbek van hem...😂

  • Avatar
    ANS - 18 mei 2017 om 14:26
    zegt:

    Ja en twee vriendinnen.😜

  • Avatar
    G.W - 18 mei 2017 om 14:44
    zegt:

    Wat een genuil.....de man heeft een keurige prestatie geleverd met beperkte middelen. Ziet de wereld af en toe door een te zwarte witte bril zoals wij door een rode kijken. Hij kan tenminste met opgeheven hoofd bij zijn club terug komen. ...... als je het nu leuk vind of niet.

  • Avatar
    Remco1981 - 18 mei 2017 om 15:06

    Wat een ongelooflijk goed, onthullend, spraakmakend, twente-gerelateerd en met name relevant verhaal.

  • Avatar
    EvB64 - 18 mei 2017 om 15:07

    Maar hij blijft een vieze achterbakse paardebek. Vieze profiteur

  • Avatar
    EvB64 - 18 mei 2017 om 15:08
    Scorpio69 zegt:

    Weet je wat, ik ga hier niets over zeggen. 😂😅😃😁

    Heel verstandig jij zou deze cast op Hansen dragen he 😨😨😨👊👊👊👊👊

  • Avatar
    Boesk00l - 18 mei 2017 om 15:09

    Gedram over uiterlijk... het lijkt wel het Viva-forum!



    Smit is het beste wat Heracles kon overkomen. Hij heeft die club toch omgebouwd naar een stabiele en gezonde club in de eredivisie.



    Ik moet eerlijk toegeven dat ik vaak jaloers heb gekeken naar het stabiele en gezonde beleid wat daar is geboerd

  • Avatar
    Remco1981 - 18 mei 2017 om 15:11
    Boesk00l zegt:

    Gedram over uiterlijk... het lijkt wel het Viva-forum!



    Smit is het beste wat Heracles kon overkomen. Hij heeft die club toch omgebouwd naar een stabiele en gezonde club in de eredivisie.



    Ik moet eerlijk toegeven dat ik vaak jaloers heb gekeken naar het stabiele en gezonde beleid wat daar is geboerd

    Ben het volkomen met je eens, deze man heeft Heracles groot gemaakt met zeer beperkte middelen.



    Snap alleen niet wat al deze woorden (het schijnt een artikel te heten) die HELEMAAL niets zeggen van toegevoede waarde heeft op deze site.

  • Avatar
    Lipponen - 18 mei 2017 om 15:24

    Geen woorden aan vuil maken,de paardekop🐎,verder geen commentaar😂

  • Avatar
    twentefanhenk - 18 mei 2017 om 15:44

    Paardebek

  • Avatar
    antischreuder - 18 mei 2017 om 15:50
    Remco1981 zegt:

    Ben het volkomen met je eens, deze man heeft Heracles groot gemaakt met zeer beperkte middelen.



    Snap alleen niet wat al deze woorden (het schijnt een artikel te heten) die HELEMAAL niets zeggen van toegevoede waarde heeft op deze site.

    Groot ??

Nieuwe media