Everse over FC Twente-aanwinst: ''Lichaam van oud wijf, hij heeft zelfs tieten''

18 mei 2017 om 11:50 | Bron: Voetbal International Everse over FC Twente-aanwinst: ''Lichaam van oud wijf, hij heeft zelfs tieten''

Danny Holla wordt waarschijnlijk snel gepresenteerd als nieuwe aanwinst van FC Twente. Jan Everse zag tien jaar geleden al veel potentie in de middenvelder, die destijds door PEC Zwolle werd gehuurd van FC Groningen.

Everse pakte Holla daarom hard aan op trainingen. "Ik zei bijvoorbeeld tegen hem: je lijkt wel op een vent van 35 die 120 interlands achter zijn naam heeft en lekker komt afbouwen bij Zwolle. Die kon echt veel beter", blikt de oud-trainer terug in Voetbal International. "Meteen zijn zaakwaarnemer aan de telefoon. Danny was boos."

"Zei ik: wat interesseert mij dat nou, hij loopt er als een ouwe lul bij. Haal hem op en breng hem terug naar Groningen. Hij heeft het lichaam van een oud wijf, hij heeft zelfs tieten", vervolgt Everse. "Dan kon ik echt heel hard zijn." Later bedankte Holla zijn trainer voor de harde woorden. "Hij zei: trainer, ik heb je naam genoemd bij Groningen hoor. Hij begreep dat ik het deed om hem beter te maken." Holla staat nu op het punt transfervrij te tekenen bij FC Twente.

Overzicht

Reacties (29)

  • Avatar
    Enschede78 - 18 mei 2017 om 11:53

    Oke, nieuwswaarde 0,0

  • Avatar
    twentefanhenk - 18 mei 2017 om 12:05

    Hebben jullie ook zoveel last van die KUT reclame?

  • Avatar
    annalyst - 18 mei 2017 om 12:08
    twentefanhenk zegt:

    Hebben jullie ook zoveel last van die KUT reclame?

    Ik heb er totaal geen last van....geen kut te zien ;))

  • Avatar
    Ket wiezel - 18 mei 2017 om 12:12
    twentefanhenk zegt:

    Hebben jullie ook zoveel last van die KUT reclame?

    Ik zit veelal dit bloq via mijn mobieltje te bekijken en het is gewoon verschrikkelijk met al die reclame. Duurt een eeuwigheid voordat je op een bepaald item zit, want eerst moet al die iritante reclame 'meegetrokken' worden. Wie weet een passende oplossing hiervoor, want het loopt idd de spuigaten uit!!!

  • Avatar
    Boesk00l - 18 mei 2017 om 12:16
    Ket wiezel zegt:

    Ik zit veelal dit bloq via mijn mobieltje te bekijken en het is gewoon verschrikkelijk met al die reclame. Duurt een eeuwigheid voordat je op een bepaald item zit, want eerst moet al die iritante reclame 'meegetrokken' worden. Wie weet een passende oplossing hiervoor, want het loopt idd de spuigaten uit!!!

    Ik maak gebruik van de Twentefans app en heb helemaal geen reclame op mijn mobiel.

    Volgens mij heb ik wel ooit een Ad-blocker geïnstalleerd

  • Avatar
    Martijnmca - 18 mei 2017 om 12:42

    Heb wel reclame maar geen last van sloom laden of iets dergelijks. Op mijn oude telefoon was dit wel wat erger.

  • Avatar
    EvB64 - 18 mei 2017 om 12:42

    Heb er ook geen last van, van reclame via telefoon . Lachen Assaidi tieten, nu als hij niet hard genoeg traint ook Holla tieten kunnen we zo mee doen in dames competitie pfff laat ze ze helemaal afbeulen!!!

  • Avatar
    fctwente2010 - 18 mei 2017 om 12:46
    twentefanhenk zegt:

    Hebben jullie ook zoveel last van die KUT reclame?

    JA

  • Avatar
    Twente1 - 18 mei 2017 om 12:57

    Mobile Strike.......zucht 😩😩😩

  • Avatar
    Jeroen - 18 mei 2017 om 13:09

    Goede artikel weer...veel nieuwswaarde

  • Avatar
    sjemar - 18 mei 2017 om 13:27
    twentefanhenk zegt:

    Hebben jullie ook zoveel last van die KUT reclame?

    een ad-blokker instaleren wil wel eens helpen, maar dan doe je deze site financieel tekort.

  • Avatar
    nochange - 18 mei 2017 om 14:09
    twentefanhenk zegt:

    Hebben jullie ook zoveel last van die KUT reclame?

    Geen last van, ik gebruik voornamelijk de app op mijn telefoon en heb niets geïnstalleerd om ads te blokkeren. Bij het typen van een lange reactie wel het probleem dat het veld uiteindelijk niet meer zichtbaar is, toetsenbord zit er dan voor. Dit zou eigenlijk mee moeten scrollen met de hoeveelheid tekst.

  • Avatar
    annalyst - 18 mei 2017 om 14:13
    nochange zegt:

    Geen last van, ik gebruik voornamelijk de app op mijn telefoon en heb niets geïnstalleerd om ads te blokkeren. Bij het typen van een lange reactie wel het probleem dat het veld uiteindelijk niet meer zichtbaar is, toetsenbord zit er dan voor. Dit zou eigenlijk mee moeten scrollen met de hoeveelheid tekst.

    Dat is inderdaad een minpunt 👍

  • Avatar
    fctwente2010 - 18 mei 2017 om 14:20
    Twente1 zegt:

    Mobile Strike.......zucht 😩😩😩

    En Farferch designer

  • Avatar
    BAM - 18 mei 2017 om 14:30
    twentefanhenk zegt:

    Hebben jullie ook zoveel last van die KUT reclame?

    Op mijn PC op het werk wel.... deze site is echt een verschrikking. loopt constant vast. Links rechts, boven en extreem rechts reclame en dan ook nog eens die SUPER irritante 'wellicht kan u dit interesseren?' pop-ups..... zwaaaaaaaaaaaaaar irritant. Ik tel NEGEN reclame banners..... niet normaal......

  • Avatar
    alles - 18 mei 2017 om 14:41
    BAM zegt:

    Op mijn PC op het werk wel.... deze site is echt een verschrikking. loopt constant vast. Links rechts, boven en extreem rechts reclame en dan ook nog eens die SUPER irritante 'wellicht kan u dit interesseren?' pop-ups..... zwaaaaaaaaaaaaaar irritant. Ik tel NEGEN reclame banners..... niet normaal......

    Ik zit ook nooit meer op de site. Dat is echt verschrikkelijk. Die is zo traag...

  • Avatar
    diekjoeman - 18 mei 2017 om 15:31
    sjemar zegt:

    een ad-blokker instaleren wil wel eens helpen, maar dan doe je deze site financieel tekort.

    Financieel tekort ?? Dacht dat deze site bedoeld was om Twente berichten te kunnen volgen, in plaats daarvan zit je meer reclame dan berichten te volgen dus zie jouw logica hier niet van. Geen probleem met reclame maar het moet wel leuk blijven en dit is werkelijk dramatisch aan het worden.

  • Avatar
    twentefanhenk - 18 mei 2017 om 16:36

    Iedereen bedankt voor de reaktie

  • Avatar
    FCTukkerclan - 18 mei 2017 om 16:38
    diekjoeman zegt:

    Financieel tekort ?? Dacht dat deze site bedoeld was om Twente berichten te kunnen volgen, in plaats daarvan zit je meer reclame dan berichten te volgen dus zie jouw logica hier niet van. Geen probleem met reclame maar het moet wel leuk blijven en dit is werkelijk dramatisch aan het worden.

    Via de adblocker op mijn laptop worden 16 advertenties onderdrukt....16!!!!!

    Belachelijk veel dus....

  • Avatar
    pinkfloyd50 - 18 mei 2017 om 16:44
    twentefanhenk zegt:

    Hebben jullie ook zoveel last van die KUT reclame?

    3,95 voor een heel jaar, en je ziet geen 1 advertentie.

Nieuwe media