FC Twente wil topscorer Jupiler League: ''We volgen hem al een tijdje''

19 mei 2017 om 08:08 | Bron: TC Tubantia FC Twente wil topscorer Jupiler League: ''We volgen hem al een tijdje''

FC Twente hoopt zich voor komend seizoen te versterken met Tom Boere. De 24-jarige aanvaller maakte dit seizoen veel indruk bij FC Oss en kwam 33 keer tot scoren in de Jupiler League.

FC Twente zou al een gesprek hebben gevoerd met de topscorer van de Eerste Divisie. "Boere is een interessante speler, die we net als veel clubs al een tijdje volgen", is het enige wat FC Twente-trainer René Hake laat weten in gesprek met TC Tubantia.

Boere maakte dit seizoen bijna de helft van de doelpunten bij nummer zestien FC Oss. De spits heeft nog een eenjarig contract bij de club uit Noord-Brabant. Boere kan bij FC Twente de opvolger worden van Enes Ünal, die hoogstwaarschijnlijk niet terugkeert in Enschede.

Overzicht

Reacties (18)

  • Avatar
    HJB - 19 mei 2017 om 07:59

    Het zou een stunt(je) zijn als dit lukt temeer daar Twente niet aantrekkelijk op dit moment voor spelers is, maximaal een normaal salaris en geen uitdaging op beker na.
    Ga je voor sfeer en veel speeltijd dan zit je bij ons goed, voor het geld en meer uitdaging zijn andere clubs volgend jaar interessanter.

  • Avatar
    Bart77 - 19 mei 2017 om 08:02
    HJB zegt:

    Het zou een stunt(je) zijn als dit lukt temeer daar Twente niet aantrekkelijk op dit moment voor spelers is, maximaal een normaal salaris en geen uitdaging op beker na.
    Ga je voor sfeer en veel speeltijd dan zit je bij ons goed, voor het geld en meer uitdaging zijn andere clubs volgend jaar interessanter.

    Voor sfeer kan die net zo goed naar mvv.

  • Avatar
    Remco1981 - 19 mei 2017 om 08:17

    Twente kan schijnbaar nu nog niets definitief maken maar wacht je te lang dan is een Heerenveen, Groningen of Heracles je voor.

    Ik ben voorstander van kopen i.p.v. huren tenzij je een Unal kunt krijgen naar die kans is zo klein dat je dat kunt vergeten.

    Boere is hier zeker geen garantie voor doelpunten maar dat waren Luuk de Jong en Chadli ook niet. Soms moet je geluk hebben...

    Waren de doelpunten bij Oss voetballende goals of is hij afhankelijk van goede voorzetten van de buitenspelers? Heeft hij een beetje snelheid? En een veetje een goede trap? Ik heb er te weinig van gezien om echt te oordelen naar ergens zegt mijn gevoel dat ze hem halen moeten.

  • Avatar
    EvB64 - 19 mei 2017 om 08:28

    Proberen snel te handelen lijkt mij goede zet .

  • Avatar
    jjdewilde - 19 mei 2017 om 09:29
    Remco1981 zegt:

    Twente kan schijnbaar nu nog niets definitief maken maar wacht je te lang dan is een Heerenveen, Groningen of Heracles je voor.

    Ik ben voorstander van kopen i.p.v. huren tenzij je een Unal kunt krijgen naar die kans is zo klein dat je dat kunt vergeten.

    Boere is hier zeker geen garantie voor doelpunten maar dat waren Luuk de Jong en Chadli ook niet. Soms moet je geluk hebben...

    Waren de doelpunten bij Oss voetballende goals of is hij afhankelijk van goede voorzetten van de buitenspelers? Heeft hij een beetje snelheid? En een veetje een goede trap? Ik heb er te weinig van gezien om echt te oordelen naar ergens zegt mijn gevoel dat ze hem halen moeten.

    Kijk even op youtube; Tom Boere Goals 2016 / 2017
    Van alles wat, intikkers, wippertjes, typische spitsengoals, kop goals en 5 penalty's. Heeft ook tegen Feyenoord een goal gemaakt.

  • Avatar
    BartTB3 - 19 mei 2017 om 09:58

    prima speler hoop ook dat het doorgaat... en anders Dessers van NAC

  • Avatar
    vak311 - 19 mei 2017 om 10:58
    BartTB3 zegt:

    prima speler hoop ook dat het doorgaat... en anders Dessers van NAC

    Hoe is speler van de graafschap dan die Poolse spits Piotr Paryszek, heeft er ook al genoeg gemaakt 25 goals.Mischien ook wel goed een beetje poolse mentaliteit,van dat achteroverleunen moeten we een beetje af,ik weet alleen niet hoe deze speler is.*Mischien wel goedkoop ze hebben nog zlotties in dat land😆*

  • Avatar
    twentefanhenk - 19 mei 2017 om 11:05

    Waarom niet proberen ,er komt vast nog wel het nodige geld binnen (Mokotjo/Promes) en er vallen veel (soms) dure salarissen weg van veel spelers die gaan!

  • Avatar
    McRockZ - 19 mei 2017 om 11:47

    Zie het al voor een dat als hij het veld in komt tijdens de wedstrijd het hele publiek boere boere boere!!!!
    Brengt herinneringen terug :D

  • Avatar
    beerntjes - 19 mei 2017 om 11:55

    ACTIE!!!

  • Avatar
    Pietjepuk123 - 19 mei 2017 om 12:06
    zegt:

    Ik zeg doen

  • Avatar
    aldo - 19 mei 2017 om 14:57
    twentefanhenk zegt:

    Waarom niet proberen ,er komt vast nog wel het nodige geld binnen (Mokotjo/Promes) en er vallen veel (soms) dure salarissen weg van veel spelers die gaan!

    Ja maar dat geld is er nog niet

  • Avatar
    Ket wiezel - 19 mei 2017 om 15:16

    Ik zou wachten, de speler nog eens volgen, dan weer eventjes wachten om vervolgens nog een gesprekje aan te gaan en dan maar afwachten en met de armen over elkaar te gaan zitten. Op het moment dat je nog een paar videobeelden van hem aan het bekijken bent om toch helemaal zeker van je zaak te zijn, hoor je net het bericht dat Ten Hag hem binnen heeft gepikt. Goh, wat een pech.

  • Avatar
    Twentefan03 - 19 mei 2017 om 15:19

    Misschien Sander van de Streek van sc CAMBUUR ? Kan spits en middenveld en prima speler

  • Avatar
    UtrechtseTukker - 19 mei 2017 om 16:08

    Snel handelen Utrecht aast er ook op en kijk uit voor die paupenclubjes uit Almelo en Arnhem.



    Laat maar komen, transfervrij en kan alleen maar transferwaarde opleveren voor ons Twente!

  • Avatar
    Bryan Ruiz - 19 mei 2017 om 16:36
    UtrechtseTukker zegt:

    Snel handelen Utrecht aast er ook op en kijk uit voor die paupenclubjes uit Almelo en Arnhem.



    Laat maar komen, transfervrij en kan alleen maar transferwaarde opleveren voor ons Twente!

    Eenjarig contract*

  • Avatar
    EvB64 - 19 mei 2017 om 18:36

    Holla binnen nu hij er ook maar meteen achteraan graag en dan kijken bij Ajax om Nouri voor een jaar te huren en bij City aankloppen voordat Nac promoveert. En die Serero mag ook wel als je die kunt huren. Gewoon nu beetje door pakken.

  • Avatar
    UtrechtseTukker - 19 mei 2017 om 18:52
    EvB64 zegt:

    Holla binnen nu hij er ook maar meteen achteraan graag en dan kijken bij Ajax om Nouri voor een jaar te huren en bij City aankloppen voordat Nac promoveert. En die Serero mag ook wel als je die kunt huren. Gewoon nu beetje door pakken.

    En vooruit lopend als NEC degradeerd. Aankomende wedstrijd word hoogstwaarschijnlijk NEC -NAC. Dan moet je als club zijn de snel handelen met spelers als Jay-Roy Grot, Dumic en Golla. Grot kan je dan als spits posteren en concurren met Boere.

Nieuwe media