FC Twente grijpt naast Warmerdam: ''Ben te rade gegaan bij Holla''

19 mei 2017 om 19:27 | Bron: Dagblad van het Noorden FC Twente grijpt naast Warmerdam: ''Ben te rade gegaan bij Holla''

FC Groningen heeft zich voor komend seizoen versterkt met Django Warmerdam. De 21-jarige verdediger annex middenvelder, die donderdagmiddag werd gepresenteerd in het Noordlease Stadion, stond ook in de belangstelling van FC Twente en FC Utrecht. 

"Ik ben te rade gegaan bij Danny Holla en Stef Nijland die als oud-spelers alles weten over FC Groningen", reageert hij in het Dagblad van het Noorden. "Met Ron Jans heb ik er ook over gesproken, toen hij er lucht van kreeg. Zij gaven een goed beeld van de club, waren heel positief", aldus Warmerdam. 

"Vervolgens gaven de gesprekken hier ook veel vertrouwen en was ik er snel uit", vervolgt de multifunctionele linkspoot. "Ik heb er ontzettend veel zin in, helemaal als ik die lekkere grasmat hier zie liggen. Veel beter dan het kunstgras in Zwolle. Dat vind ik eigenlijk verschrikkelijk", besluit Warmerdam. 

Overzicht

Reacties (12)

  • Avatar
    gerbenfct - 19 mei 2017 om 19:41

    Te rade gegaan bij holla

    En die speelt bij Twente?

  • Avatar
    FCTukkerclan - 19 mei 2017 om 19:48
    gerbenfct zegt:

    Te rade gegaan bij holla

    En die speelt bij Twente?

    En juist daarom tekende Warmerdam bij Groningen. ;)

  • Avatar
    Inside_Esd - 19 mei 2017 om 19:52
    gerbenfct zegt:

    Te rade gegaan bij holla

    En die speelt bij Twente?

    Wij weten niet wanneer die twee hierover gepraat hebben. Misschien wel weken geleden toen Holla nog niet getekend had.

  • Avatar
    FC Twente 1965 - 19 mei 2017 om 19:58

    Dan maar een linksback met wat meer ervaring bijvoorbeeld Bijker, Conboy of Fledderus en in de Jupiler League lopen Leroy Labylle, Gillian Justiana en Roel Janssen

  • Avatar
    jan53 - 19 mei 2017 om 19:59

    Heb begrip voor de vrijwilligers die dit bericht brengen, maar hier snap ik niets van. Wat een waardeloos verhaal, afgang.

  • Avatar
    coenie - 19 mei 2017 om 20:17
    gerbenfct zegt:

    Te rade gegaan bij holla

    En die speelt bij Twente?

    Ja anders had Holla mss geen kans bij Twente gekregen. Wel slim van Holla om zo een concurrent te lozen.

  • Avatar
    Tukkerrandy - 19 mei 2017 om 20:18
    FC Twente 1965 zegt:

    Dan maar een linksback met wat meer ervaring bijvoorbeeld Bijker, Conboy of Fledderus en in de Jupiler League lopen Leroy Labylle, Gillian Justiana en Roel Janssen

    Warmerdam is veel beter dan al deze namen, en dan is linksback niet eens zn sterkste positie. Bijker wil helaas buitenland, dus dat zit er denk ik niet in. Verder zou ik geen van deze namen halen, echter weet ik zelf zo ook niks beters haha.

  • Avatar
    kuip74 - 19 mei 2017 om 20:18
    gerbenfct zegt:

    Te rade gegaan bij holla

    En die speelt bij Twente?

    Ja die heeft toch bij Groningen gespeeld..

  • Avatar
    FC Twente 1965 - 19 mei 2017 om 21:12
    Tukkerrandy zegt:

    Warmerdam is veel beter dan al deze namen, en dan is linksback niet eens zn sterkste positie. Bijker wil helaas buitenland, dus dat zit er denk ik niet in. Verder zou ik geen van deze namen halen, echter weet ik zelf zo ook niks beters haha.

    Warmerdam gaat naar Groningen, van Hintum naar Heracles nou dan heb je de beste al gehad we kunnen helaas heel weinig met ons budget alleen transfervrij of huren

  • Avatar
    fctwente2010 - 20 mei 2017 om 00:06
    FC Twente 1965 zegt:

    Warmerdam gaat naar Groningen, van Hintum naar Heracles nou dan heb je de beste al gehad we kunnen helaas heel weinig met ons budget alleen transfervrij of huren

    Angelino huren. Linksback van Man city 2e elftal.

  • Avatar
    Rik304 - 20 mei 2017 om 11:05
    coenie zegt:

    Ja anders had Holla mss geen kans bij Twente gekregen. Wel slim van Holla om zo een concurrent te lozen.

    Het staat er nogal krom, zoals ik het begrijp heeft Warmerdam hem alleen gevraagd wat voor club Groningen was. Daar was Holla dus wel aardig positief over. Over Twente zullen ze verder niet gesproken hebben.

  • Avatar
    FC Twente 1965 - 20 mei 2017 om 14:50
    coenie zegt:

    Ja anders had Holla mss geen kans bij Twente gekregen. Wel slim van Holla om zo een concurrent te lozen.

    Nee, dat is onzin Warmerdam zou voor de linksback positie of voor Mokotjo gehaald zijn dus voor links en Holla is rechts dus die komt voor Klich

Nieuwe media