BREAKING: Holla tekent driecontract bij FC Twente

19 mei 2017 om 18:03 | Bron: FC Twente BREAKING: Holla tekent driecontract bij FC Twente

Danny Holla speelt vanaf het komende seizoen voor FC Twente. Dat bevestigt de club via de officiële kanalen. Holla komt transfervrij over van PEC Zwolle. 

Holla tekende vijdagmiddag in de Grolsch Veste een contract voor drie seizoenen. Holla doorliep de jeugdopleiding van FC Groningen. Holla speelde in 2012 een half jaar voor VVV-Venlo, waarna hij overstapte naar ADO Den Haag. Na twee seizoenen aldaar vertrok hij naar Brighton & Hove Albion. Medio 2016 keerde hij terug bij PEC Zwolle. 

Jan van Hals reageert blij om het contractnieuws. "We zijn blij met de komst van Danny Holla. Hij is een ervaren middenvelder. Naast zijn voetbalkwaliteiten, brengt hij ook een winnaarsmentaliteit met zich mee. 

Danny Holla tekende vanmiddag in De Grolsch Veste een contract voor drie seizoenen. #fctwente

Een bericht gedeeld door FC Twente (@fctwente_official) op 19 Mei 2017 om 9:06 PDT

Overzicht

Reacties (19)

  • Avatar
    Thomasss - 19 mei 2017 om 18:06

    Obladie Oblada Danny Holla

  • Avatar
    timm1292 - 19 mei 2017 om 18:06
    Thomasss zegt:

    Obladie Oblada Danny Holla

    Hoop dat we dat kunnen horen.

  • Avatar
    Bryan Ruiz - 19 mei 2017 om 18:07

    Goeie aanwinst maakt z\'n tegenstanders helemaal gek! ( kunnen we wel gebruiken bij onze FC!!)

  • Avatar
    biertje123 - 19 mei 2017 om 18:07

    Je kan zeggen wat je wil over hem. Maar toch met al zijn ervaring ben ik blij dat hij bij Twente getekend heeft

  • Avatar
    UtrechtseTukker - 19 mei 2017 om 18:27

    Speler die met zijn ervaring Twente iets kan toevoegen. Zeker welkome versterking.

  • Avatar
    alles - 19 mei 2017 om 18:30

    Ervaring is wel belangrijk idd. Dat is een noodzaak om hoog te kunnen eindigen... Maar of die echt kwaliteit heeft?? Moet het maar zien...
    Daarbij zou ik ook volgend jaar hooiveld opstellen in de verdediging. Voor elke linie ervaring zo rond de dertig jaar.

  • Avatar
    EvB64 - 19 mei 2017 om 18:31

    In ieder geval een schoffelaartje geeft in ieder geval beetje body en agressie. In zijn Varkenstijd bloedhekel aan hem... Maar bij deze welkom bij onze mooie club!!

  • Avatar
    aldo - 19 mei 2017 om 18:31

    Hopelijk loopt hij dezelfde carrière als Theo Janssen

  • Avatar
    aldo - 19 mei 2017 om 18:33
    zegt:

    Als wij er genoeg van kunnen genieten ach ja dan moet dat maar.

  • Avatar
    FC Twente 1965 - 19 mei 2017 om 18:49

    Holla als vervanger voor Klich nu nog Erik Bakker of Clint Leemans als vervanger voor Mokotjo of allebei zou nog mooier zijn en als ze niet hierheen willen komen Gaston Salasiwa of Sjoerd Overgoor proberen

  • Avatar
    UtrechtseTukker - 19 mei 2017 om 19:09

    Ik opper het nu maar een keer, maar laat Twente de vervanger van Mokotjo in Maastricht op halen. Daar speelt Kelechi Nwakali (MVV) centraal op het middenveld. Hij is gehuurd van Arsenal. Behendige speler en heeft ook zijn verdedigende kwaliteiten. Ik zie hem liever op het middenveld dan Serero. Hij is langer en heeft een postuur.

  • Avatar
    FC Twente 1965 - 19 mei 2017 om 19:22
    UtrechtseTukker zegt:

    Ik opper het nu maar een keer, maar laat Twente de vervanger van Mokotjo in Maastricht op halen. Daar speelt Kelechi Nwakali (MVV) centraal op het middenveld. Hij is gehuurd van Arsenal. Behendige speler en heeft ook zijn verdedigende kwaliteiten. Ik zie hem liever op het middenveld dan Serero. Hij is langer en heeft een postuur.

    Nwakali is een aanvallende middenvelder dus zou opvolger van Celina kunnen zijn niet van Mokotjo en daarbij komt nog Nwakali en Serrero zijn spelers van buiten de EU dus salaris is een probleem kunnen we nog niet betalen. Spelers van MVV die we wel kunnen betalen zijn N'Koyi, Kuipers en Gijzen die zijn transfervrij

  • Avatar
    EvB64 - 19 mei 2017 om 19:23
    zegt:

    Ja en bij ons wat iedereen te lief

  • Avatar
    UtrechtseTukker - 19 mei 2017 om 19:26
    FC Twente 1965 zegt:

    Nwakali is een aanvallende middenvelder dus zou opvolger van Celina kunnen zijn niet van Mokotjo en daarbij komt nog Nwakali en Serrero zijn spelers van buiten de EU dus salaris is een probleem kunnen we nog niet betalen. Spelers van MVV die we wel kunnen betalen zijn N'Koyi, Kuipers en Gijzen die zijn transfervrij

    Constructies kun je bedenken. Met Arsenal valt vast wel iets te regelen. 2 jaar huren en zij betalen het salaris door. Spelers hoeven niet altijd voor dezelfde posities gehaald worden.

  • Avatar
    Ward - 19 mei 2017 om 20:50
    zegt:

    Die kaart heeft hij zichzelf gewoon aangenaaid.

  • Avatar
    Scorpio69 - 19 mei 2017 om 21:06

    Het ergste vind ik dat die direct een contract krijgt van 3 jaar.
    Waarom?

  • Avatar
    EvB64 - 20 mei 2017 om 06:15
    zegt:

    Die Scorpio die ik echt erg πŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠβœŠβœŠβœŠβœŠβœŠβœŠβœŠπŸ’¨πŸ’¨πŸ’¨πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯

  • Avatar
    timufct - 20 mei 2017 om 09:14

    Je kan zeggen wat je wil maar een speler als Holla brengt wel dat beetje gif in het elftal. Iets wat wij al tijden missen. Daarnaast is het gewoon een nuttige speler en wie weet pakt hij hier zijn oude niveau weer op net als met Klich. Denk dat dit juist wel een goede zet is.

  • Avatar
    Messi - 20 mei 2017 om 11:30
    EvB64 zegt:

    Die Scorpio die ik echt erg πŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠβœŠβœŠβœŠβœŠβœŠβœŠβœŠπŸ’¨πŸ’¨πŸ’¨πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯

    Tik SS er ook gelijk er een paar op das ook zoon minkukelπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘Š

Nieuwe media