Update: Klich nog niet rond met nieuwe club: ''Geen sprake van deal''

19 mei 2017 om 21:55 | Bron: Instagram Update: Klich nog niet rond met nieuwe club: ''Geen sprake van deal''

FC Twente moet vrezen voor een vertrek van Mateusz Klich. Op een foto op Instagram lijkt de Poolse middenvelder een transfer aan te kondigen.

Op de foto overhandigt Klich een wedstrijdshirt aan de eigenaar van restaurant Het Middelpunt, een plek waar spelers van FC Twente en andere voetballers graag komen. Bij de foto staat: "Heel erg bedankt vriend voor dit laatste shirt. Ik wil je bedanken voor het afgelopen jaar. Ik wens je veel succes bij je nieuwe club."

Klich speelt pas één seizoen bij FC Twente. De middenvelder werd afgelopen zomer transfervrij overgenomen van 1. FC Kaiserslautern en werd direct een vaste waarde. Klich heeft bij FC Twente nog een contract tot medio 2019. FC Twente versterkte zich vandaag met Danny Holla en speelt daarmee mogelijk al in op een vertrek van Klich. TC Tubantia schreef onlangs al dat de belangstelling voor Klich op gang kwam.

Update 21.55 uur: Mateusz Klich heeft nog geen akkoord bereikt met een nieuwe club. "Er is geen sprake van een deal", zo laat zijn management weten aan Twentefans.nl. Er is naar verluidt wel interesse voor de Pool. 

Foto: Het Middelpunt

Overzicht

Reacties (53)

  • Avatar
    2010 - 19 mei 2017 om 21:27

    Nou das kut

  • Avatar
    HJB - 19 mei 2017 om 21:30

    Het geld is meer dan welkom maar wat een aderlating is dit zeg.

    Hopelijk kunnen ze het gehele bedrag weer gebruiken voor het 1e, zo niet dan gaat het echt moeilijk worden zeker daar Mokotjo ook weg wil.

  • Avatar
    Ischuros - 19 mei 2017 om 21:32

    Hij kwam transfervrij, dus elke transfersom is mooi meegenomen. Hoop uiteraard dat Klich toch blijft.

  • Avatar
    FCTukkerclan - 19 mei 2017 om 21:32

    Minimaal €5 mio, anders nog een jaartje hier houden......

  • Avatar
    grolsch - 19 mei 2017 om 21:33

    Hoppa geld binnen en schulden aflossen. Investeren in het team heeft weinig zin aangezien we geen europees kunnen spelen. En degraderen met dit team zal denk ik niet gebeuren

  • Avatar
    FCTwente10 - 19 mei 2017 om 21:33

    Klich heeft wel mooie praatjes, half jaar geleden lopen roepen dat FC Twente misschien wel z\'n laatste ploeg is en vertrekt die een halfjaar later

  • Avatar
    annalyst - 19 mei 2017 om 21:38
    FCTukkerclan zegt:

    Minimaal €5 mio, anders nog een jaartje hier houden......

    Actuele transferwaarde ; 1,25M. Veel meer ga je er niet voor krijgen. Tot het definitieve bericht speelt-ie overigens nog steeds hier. Hoop ook dat-ie nog een jaartje blijft....of anders Mokotjo....anders wordt de spoeling wel dun op het middenveld.

  • Avatar
    Tukker94 - 19 mei 2017 om 21:43
    FCTwente10 zegt:

    Klich heeft wel mooie praatjes, half jaar geleden lopen roepen dat FC Twente misschien wel z\'n laatste ploeg is en vertrekt die een halfjaar later

    Niets is zo vergankelijk als de voetballerij, altijd met een pot zout nemen al die politiek correcte antwoorden die in worden gefluisterd door de perschef en zaakwaarnemers.

  • Avatar
    FC Twente 1965 - 19 mei 2017 om 21:43

    Nog 2 jaar contract en onze mede belangrijkste speler dus minimaal 5 miljoen plus doorverkooppercentage

  • Avatar
    FCTwente10 - 19 mei 2017 om 21:45
    annalyst zegt:

    Actuele transferwaarde ; 1,25M. Veel meer ga je er niet voor krijgen. Tot het definitieve bericht speelt-ie overigens nog steeds hier. Hoop ook dat-ie nog een jaartje blijft....of anders Mokotjo....anders wordt de spoeling wel dun op het middenveld.

    Mokotjo heeft als ik me niet vergis contract tot 2018 dus eerst mokotjo dan klich

  • Avatar
    Jochems - 19 mei 2017 om 21:47

    Onzin, was een foutje zo vermeld het restaurant nu op Instagram.

  • Avatar
    JoepK. - 19 mei 2017 om 21:49

    Vind Klich persoonlijk beter dan Mokotjo. Mokotjo vertraagt het spel soms te veel, maar zorgt wel voor rust. Terwijl Klich iets aanvallender is ingesteld en sneller de bal wil laten rondgaan

  • Avatar
    Vakp1991 - 19 mei 2017 om 21:50

    Breaking: middelpunt bied excuses aan voor ongemak hij gaat nergens heen

  • Avatar
    coenie - 19 mei 2017 om 21:51

    Er stond laatste shirt van dit seizoen haha.

    Bovendien staat er nu dat het een foutje was en hij nergens heen gaat...

    Geen zorgen neus en geen euro\'s.

  • Avatar
    lakaz - 19 mei 2017 om 22:00

    Mensen dit is niet waar.... klik is op zijn twitter naam daar zie je dat die man zich vergist, voordat je iemand helemaal verrot scheld ga er eens in verdiepen...

  • Avatar
    lakaz - 19 mei 2017 om 22:02

    Kijk maar naar dit linkje en zijn reactie van hetmiddelpunt: http://www.instagram/p/BUSPZIIA9vj/?taken-by=hetmiddelpunt

  • Avatar
    2010 - 19 mei 2017 om 22:06
    JoepK. zegt:

    Vind Klich persoonlijk beter dan Mokotjo. Mokotjo vertraagt het spel soms te veel, maar zorgt wel voor rust. Terwijl Klich iets aanvallender is ingesteld en sneller de bal wil laten rondgaan

    Hij maakt wel wat meer foutjes, zoals tegen groningen

  • Avatar
    Danny - 19 mei 2017 om 22:11

    Benji was ook nooit het slimste jongetje van de klas haha. Bestn kearl verder!

  • Avatar
    Messi - 19 mei 2017 om 22:12
    FCTukkerclan zegt:

    Minimaal €5 mio, anders nog een jaartje hier houden......

    Precies er mut niks dus er alles uithalen wat er uit te halen valt!!! Jan word er nog druk mee voor nieuwe aanwas pfff ben benieuwd zonder Tedje

  • Avatar
    twentenschede - 19 mei 2017 om 22:14

    Vanaf wanneer mogen we weer europees spelen?

Nieuwe media