Update: Klich nog niet rond met nieuwe club: ''Geen sprake van deal''

19 mei 2017 om 21:55 | Bron: Instagram Update: Klich nog niet rond met nieuwe club: ''Geen sprake van deal''

FC Twente moet vrezen voor een vertrek van Mateusz Klich. Op een foto op Instagram lijkt de Poolse middenvelder een transfer aan te kondigen.

Op de foto overhandigt Klich een wedstrijdshirt aan de eigenaar van restaurant Het Middelpunt, een plek waar spelers van FC Twente en andere voetballers graag komen. Bij de foto staat: "Heel erg bedankt vriend voor dit laatste shirt. Ik wil je bedanken voor het afgelopen jaar. Ik wens je veel succes bij je nieuwe club."

Klich speelt pas één seizoen bij FC Twente. De middenvelder werd afgelopen zomer transfervrij overgenomen van 1. FC Kaiserslautern en werd direct een vaste waarde. Klich heeft bij FC Twente nog een contract tot medio 2019. FC Twente versterkte zich vandaag met Danny Holla en speelt daarmee mogelijk al in op een vertrek van Klich. TC Tubantia schreef onlangs al dat de belangstelling voor Klich op gang kwam.

Update 21.55 uur: Mateusz Klich heeft nog geen akkoord bereikt met een nieuwe club. "Er is geen sprake van een deal", zo laat zijn management weten aan Twentefans.nl. Er is naar verluidt wel interesse voor de Pool. 

Foto: Het Middelpunt

Overzicht

Reacties (26)

  • Avatar
    HJB - 19 mei 2017 om 21:30

    Het geld is meer dan welkom maar wat een aderlating is dit zeg.

    Hopelijk kunnen ze het gehele bedrag weer gebruiken voor het 1e, zo niet dan gaat het echt moeilijk worden zeker daar Mokotjo ook weg wil.

  • Avatar
    Ischuros - 19 mei 2017 om 21:32

    Hij kwam transfervrij, dus elke transfersom is mooi meegenomen. Hoop uiteraard dat Klich toch blijft.

  • Avatar
    grolsch - 19 mei 2017 om 21:33

    Hoppa geld binnen en schulden aflossen. Investeren in het team heeft weinig zin aangezien we geen europees kunnen spelen. En degraderen met dit team zal denk ik niet gebeuren

  • Avatar
    Tukker94 - 19 mei 2017 om 21:43
    zegt:

    Niets is zo vergankelijk als de voetballerij, altijd met een pot zout nemen al die politiek correcte antwoorden die in worden gefluisterd door de perschef en zaakwaarnemers.

  • Avatar
    FC Twente 1965 - 19 mei 2017 om 21:43

    Nog 2 jaar contract en onze mede belangrijkste speler dus minimaal 5 miljoen plus doorverkooppercentage

  • Avatar
    Jochems - 19 mei 2017 om 21:47

    Onzin, was een foutje zo vermeld het restaurant nu op Instagram.

  • Avatar
    JoepK. - 19 mei 2017 om 21:49

    Vind Klich persoonlijk beter dan Mokotjo. Mokotjo vertraagt het spel soms te veel, maar zorgt wel voor rust. Terwijl Klich iets aanvallender is ingesteld en sneller de bal wil laten rondgaan

  • Avatar
    lakaz - 19 mei 2017 om 22:00

    Mensen dit is niet waar.... klik is op zijn twitter naam daar zie je dat die man zich vergist, voordat je iemand helemaal verrot scheld ga er eens in verdiepen...

  • Avatar
    lakaz - 19 mei 2017 om 22:02

    Kijk maar naar dit linkje en zijn reactie van hetmiddelpunt: http://www.instagram/p/BUSPZIIA9vj/?taken-by=hetmiddelpunt

  • Avatar
    Danny - 19 mei 2017 om 22:11

    Benji was ook nooit het slimste jongetje van de klas haha. Bestn kearl verder!

  • Avatar
    Messi - 19 mei 2017 om 22:12
    zegt:

    Precies er mut niks dus er alles uithalen wat er uit te halen valt!!! Jan word er nog druk mee voor nieuwe aanwas pfff ben benieuwd zonder Tedje

  • Avatar
    lakaz - 19 mei 2017 om 22:24
    zegt:

    over 2 seizoen dus seizoen 2018/2019

  • Avatar
    Robbin.kb - 19 mei 2017 om 22:33
    lakaz zegt:

    over 2 seizoen dus seizoen 2018/2019

    Kwalificatie van seizoen 2017/2018 zou dus tellen ?

  • Avatar
    Degeweldenaar - 19 mei 2017 om 22:44
    Messi zegt:

    Precies er mut niks dus er alles uithalen wat er uit te halen valt!!! Jan word er nog druk mee voor nieuwe aanwas pfff ben benieuwd zonder Tedje

    Totaal geen vertrouwen in, messi.

  • Avatar
    Degeweldenaar - 19 mei 2017 om 22:47
    grolsch zegt:

    Hoppa geld binnen en schulden aflossen. Investeren in het team heeft weinig zin aangezien we geen europees kunnen spelen. En degraderen met dit team zal denk ik niet gebeuren

    Nou dat weet ik nog niet zo zeker. Zonder scorende spits en het laatste beetje voetbal op het middenveld (waarschijnlijk) dan hebben we gewoon een heel erg matig elftal met weinig voetballend vermogen en body

  • Avatar
    FC Twente 1965 - 19 mei 2017 om 23:13
    zegt:

    7e plaats nog niet goed genoeg met 0,0 budget? Hake heeft bijna het maximale eruit gehaald alleen de opstellingen en wissels konden af en toe beter

  • Avatar
    Messi - 19 mei 2017 om 23:15
    Degeweldenaar zegt:

    Totaal geen vertrouwen in, messi.

    Ik ook niet ook de 2e seizoens helft hebben ze geen fuck laten zien' en dan dat gedonder met P dut ook niet ten goede ik heb al een mail geschreven naar Twente.niet dat ze daar warm of koud van worden want het bint idioten met een plaat voor de kop maar heb Mijn hart gelucht Over de gang van zaken bij P👍De eerste zin was was..... kunnen jullie je nog herrinderen dat de strop bij jullie om de nek hing toen waren wij er ook voor jullie!!!! En waar zijn jullie nu????

    Ps:even kijken op YouTube....... nordkurve gelsenkirchen:20 jahre eurofighter

    Mega sfeeractie. KOSTEN 119.000 euro😉📢😉📢😉📢🎤🎤🎤



  • Avatar
    robaar26 - 19 mei 2017 om 23:31

    Seizoen is net afgelopen, Twente heeft nog 2 maanden de tijd om een eredivisie waardig elftal op de been te krijgen. Verdediging staat middeveld redelijk aanvallend slecht. Als Klich vetrekt zal dat zeker rond de 3 miljoen zijn plus zijn salaris. De club heeft net Hollscher versleten en gaat echt wel weer versterkingen erbij komen van man city niet allemaal gelijk in de stress ze hebben echt wel lijstjes klaar liggen!!

  • Avatar
    Nikos - 20 mei 2017 om 05:40
    FC Twente 1965 zegt:

    7e plaats nog niet goed genoeg met 0,0 budget? Hake heeft bijna het maximale eruit gehaald alleen de opstellingen en wissels konden af en toe beter

    Er zat veel meer in. Ik heb me lopen ergeren aan de wedstrijd instelling. Het maximale eruit gehaald... Haha

  • Avatar