VACATURE | Twentefans.nl zoekt versterking voor zaterdagavond

06 oktober 2016 om 23:00 | Bron: Twentefans.nl VACATURE | Twentefans.nl zoekt versterking voor zaterdagavond

Twentefans.nl is op zoek naar versterking voor de redactie op zaterdagavond. Om 24 uur per dag en zeven dag per week het laatste voetbalnieuws te kunnen brengen, zijn journalistieke talenten zeer welkom.

De bezetting is al aardig op orde, maar we kunnen voor meerdere momenten in de week nog redacteuren gebruiken. Als redacteur speur je het internet af naar het laatste nieuws, zodat supporters altijd voorzien zijn van de laatste updates.

Wat vragen we:

- Beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
- Kennis van social media als Twitter, Facebook en Instagram
- Beschikbaar op zaterdagavond
- Journalistieke ervaring of een journalistieke opleiding is een pre

Wij bieden een jong en enthousiast redactioneel team en de mogelijkheid je te ontwikkelen in de journalistiek. Daarnaast ontvang je een vergoeding voor je werkzaamheden. Heb je interesse, stuur dan je motivatie (inclusief CV) naar info [@] twentefans [.] nl en je hoort zo spoedig mogelijk van ons.

Foto: Sportfoto-oost

Overzicht

Reacties (9)

  • Avatar
    Messi - 4 juli 2017 om 14:15

    Wat denken jullie zal das iets voor mij zijn ich beheerse de Ned tale heel erg gut.

  • Avatar
    fctwente2010. - 4 juli 2017 om 14:35
    Messi zegt:

    Wat denken jullie zal das iets voor mij zijn ich beheerse de Ned tale heel erg gut.

    ๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • Avatar
    Boesk00l - 4 juli 2017 om 14:39
    Messi zegt:

    Wat denken jullie zal das iets voor mij zijn ich beheerse de Ned tale heel erg gut.

    Haha, direct aanmelden Messi!

  • Avatar
    Messi - 4 juli 2017 om 14:49
    Boesk00l zegt:

    Haha, direct aanmelden Messi!

    Ik stuur hem zo af en toe nog wat door als het hier nog niet geplaatst is.Ook van schalke hij schreef me ik moet alleen filmpjes wat Twente gerelateerd is weet ik veul wat geraltieteerd is blijf hem die pruttel door appen๐Ÿ˜‚๐Ÿ“ข๐Ÿ“ข๐Ÿ“ขSCHALKE๐Ÿ“ข04 nee alleen Twente donder op jij krijgt het schalke virus ookโšฝ๏ธ๐Ÿ˜œ

  • Avatar
    mcdummels - 4 juli 2017 om 15:01

    Hengelo misschien? ;)

  • Avatar
    biertje123 - 4 juli 2017 om 16:51
    mcdummels zegt:

    Hengelo misschien? ;)

    Nee laat maar zitten. Dan wordt dit marsmanfans ipv Twentefans. Daar zit niemand op te wachten.

  • Avatar
    mcdummels - 4 juli 2017 om 17:58
    biertje123 zegt:

    Nee laat maar zitten. Dan wordt dit marsmanfans ipv Twentefans. Daar zit niemand op te wachten.

    Een dagelijkse portie Marsmanverering kan toch geen kwaad? ;)

  • Avatar
    Messi - 4 juli 2017 om 18:26
    biertje123 zegt:

    Nee laat maar zitten. Dan wordt dit marsmanfans ipv Twentefans. Daar zit niemand op te wachten.

    Ik zat laatst nog met marsman in de trein.Ik stak me kont uit het raam en hij zijn kop,en iedereen dacht dat we broers waren.

  • Avatar
    Inside_Esd - 4 juli 2017 om 20:08
    Messi zegt:

    Ik zat laatst nog met marsman in de trein.Ik stak me kont uit het raam en hij zijn kop,en iedereen dacht dat we broers waren.

    Ahhaha๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Nieuwe media