'FC Twente bereikt akkoord: spits tekent meerjarig contract in Enschede'

11 juli 2017 om 07:07 | Bron: TC Tubantia 'FC Twente bereikt akkoord: spits tekent meerjarig contract in Enschede'

FC Twente hoop zich dinsdag officieel te kunnen versterken met Marko Kvasina. Volgens TC Tubantia is de Enschedese club rond met de 20-jarige spits uit Oostenrijk.

Het enige wat nog rest is het succesvol doorstaan van de medische keuring, waarna Kvasina een vierjarig contract tekent bij FC Twente. De Oostenrijker komt transfervrij over van Austra Wien.

In Enschede zal Kvasina de concurrentie aan moeten gaan met de andere spitsen: Tom Boere en Jari Oosterwijk. Kvasina een fysieke sterke (1.94m) centrumaanvaller die in zijn geboorteland jarenlang het stempel droeg van 'grootste talent uit Oostenrijk'.

Overzicht

Reacties (80)

  • Avatar
    Ik - 11 juli 2017 om 07:56

    Ikzeg. Na mijn inziens heet ik u van harte welkom bij onze club fc.Twente. super gedaan. Ben trots op ons fc.Twente.

  • Avatar
    BartTB3 - 11 juli 2017 om 08:02

    Welkom bij onze club, of je het goed gaat doen of niet... ik zal je steunen hoor!
    In het verleden hebben een aantal van onze "supporters" een spits nog weleens afgebrand... Janko had geen techniek en kon niet voetballen (en toen die weg was had iedereen heimwee naar hem) N Kufo stond altijd buitenspel... Castaignos had geen techniek en verprutste kansen (maar had prima statistieken en was nog maar 19-20 jaar) voor een spits, en voor een voetballer is vertrouwen het sleutelwoord... allemaal leuke verhalen als: ze verdienen bakken met geld, en als ze er niet tegen kunnen zijn ze niet geschikt voor profvoetbal.... het zal allemaal, ze zijn dan niet geschikt voor het absolute topvoetbal, maar voor een subtopper uit de Mickey Mouse league zijn het prima spelers ik denk dan eerder dat die "supporters" niet geschikt zijn voor onze mooie club maar bij een topclub moeten gaan kijken

  • Avatar
    BartTB3 - 11 juli 2017 om 08:05

    mooi verhaal van Bernard Schuiteman (scout van Manchester united) op voetbalprimeur, kunnen die "supporters" die ik bedoel vast rekening mee houden..

  • Avatar
    Lothar_nl - 11 juli 2017 om 08:34
    BartTB3 zegt:

    Welkom bij onze club, of je het goed gaat doen of niet... ik zal je steunen hoor!
    In het verleden hebben een aantal van onze "supporters" een spits nog weleens afgebrand... Janko had geen techniek en kon niet voetballen (en toen die weg was had iedereen heimwee naar hem) N Kufo stond altijd buitenspel... Castaignos had geen techniek en verprutste kansen (maar had prima statistieken en was nog maar 19-20 jaar) voor een spits, en voor een voetballer is vertrouwen het sleutelwoord... allemaal leuke verhalen als: ze verdienen bakken met geld, en als ze er niet tegen kunnen zijn ze niet geschikt voor profvoetbal.... het zal allemaal, ze zijn dan niet geschikt voor het absolute topvoetbal, maar voor een subtopper uit de Mickey Mouse league zijn het prima spelers ik denk dan eerder dat die "supporters" niet geschikt zijn voor onze mooie club maar bij een topclub moeten gaan kijken

    We mogen hier op het forum niet kritisch zijn op onze spelers, we zijn maar een clubje uit een Mickey Mouse competitie. Gewoon alles accepteren. Dan komt alles wel goed.

  • Avatar
    P-65 - 11 juli 2017 om 08:42
    zegt:

    Ik denk dat Verbeek een prima trainer voor ons is, maar eigenlijk is ie een jaar te vroeg. Als ie volgende zomer wil komen, graag.

    Hij is iemand die de ploeg fit kan maken zodat ze het laatste half uur ook mee kunnen. Als dat met bosloopjes moet, prima.

  • Avatar
    BartTB3 - 11 juli 2017 om 08:43
    Lothar_nl zegt:

    We mogen hier op het forum niet kritisch zijn op onze spelers, we zijn maar een clubje uit een Mickey Mouse competitie. Gewoon alles accepteren. Dan komt alles wel goed.

    realistisch zijn, thats the magic word

  • Avatar
    ANS - 11 juli 2017 om 09:02
    BartTB3 zegt:

    Welkom bij onze club, of je het goed gaat doen of niet... ik zal je steunen hoor!
    In het verleden hebben een aantal van onze "supporters" een spits nog weleens afgebrand... Janko had geen techniek en kon niet voetballen (en toen die weg was had iedereen heimwee naar hem) N Kufo stond altijd buitenspel... Castaignos had geen techniek en verprutste kansen (maar had prima statistieken en was nog maar 19-20 jaar) voor een spits, en voor een voetballer is vertrouwen het sleutelwoord... allemaal leuke verhalen als: ze verdienen bakken met geld, en als ze er niet tegen kunnen zijn ze niet geschikt voor profvoetbal.... het zal allemaal, ze zijn dan niet geschikt voor het absolute topvoetbal, maar voor een subtopper uit de Mickey Mouse league zijn het prima spelers ik denk dan eerder dat die "supporters" niet geschikt zijn voor onze mooie club maar bij een topclub moeten gaan kijken

    Volgens mij denk jij dat jij de enige \"goede\" supporter bent, man wat ben jij houtain. Altijd je mede supporters afzeiken, is dat jouw hobby geworden?

  • Avatar
    Ket wiezel - 11 juli 2017 om 09:15
    BartTB3 zegt:

    realistisch zijn, thats the magic word

    Precies,realistisch zijn. En dan mag je in mijn ogen ook zo realistisch zijn om naast de goede punten ook de zwakke punten van een speler aan de kaak te stellen! Maar sommigen willen over zwakke Twentespelers geen kwaad woord horen. Denken dat hun zwakke optredens aan de supporters ligt. Wat een giller! Moet je kijken naar een Traore en vooral Younes, wat werden die het eerste half jaar verguist daar in Amsterdam en kijk waar ze nu staan. Jij maakt er slappe vaatdoeken van met jouw gepamper.

  • Avatar
    fctkees - 11 juli 2017 om 09:16
    ANS zegt:

    Volgens mij denk jij dat jij de enige \"goede\" supporter bent, man wat ben jij houtain. Altijd je mede supporters afzeiken, is dat jouw hobby geworden?

    Dat Bart veel supporters afzeikt weet ik niet, maar ik ben het hier echt volledig met hem eens !

  • Avatar
    RaymondL - 11 juli 2017 om 09:30
    P-65 zegt:

    Ik denk dat Verbeek een prima trainer voor ons is, maar eigenlijk is ie een jaar te vroeg. Als ie volgende zomer wil komen, graag.

    Hij is iemand die de ploeg fit kan maken zodat ze het laatste half uur ook mee kunnen. Als dat met bosloopjes moet, prima.

    Waarom was dan het vorige seizoen de Bochum selectie niet fit ??

  • Avatar
    twente199 - 11 juli 2017 om 09:32
    BartTB3 zegt:

    Welkom bij onze club, of je het goed gaat doen of niet... ik zal je steunen hoor!
    In het verleden hebben een aantal van onze "supporters" een spits nog weleens afgebrand... Janko had geen techniek en kon niet voetballen (en toen die weg was had iedereen heimwee naar hem) N Kufo stond altijd buitenspel... Castaignos had geen techniek en verprutste kansen (maar had prima statistieken en was nog maar 19-20 jaar) voor een spits, en voor een voetballer is vertrouwen het sleutelwoord... allemaal leuke verhalen als: ze verdienen bakken met geld, en als ze er niet tegen kunnen zijn ze niet geschikt voor profvoetbal.... het zal allemaal, ze zijn dan niet geschikt voor het absolute topvoetbal, maar voor een subtopper uit de Mickey Mouse league zijn het prima spelers ik denk dan eerder dat die "supporters" niet geschikt zijn voor onze mooie club maar bij een topclub moeten gaan kijken

    moraalridder. Lekker iedereen de hemel in prijzen of het terecht is of niet, joop kreeg ook geen weerwoord en zie hoe dat afliep

  • Avatar
    twente199 - 11 juli 2017 om 09:34
    zegt:

    je hebt gelijk dat sommige supporters onrealistisch zijn, op voorbaat al gaan afkraken. Echter vind ik het terecht dat castagnios hier zo behandeld werd, er is zoveel voor betaald en het enige wat meneer deed was kansen missen. Scoorde hij, dan kwam gelijk dat verongelijkte vingertje dat iedereen stil moest zijn, walgelijke vent

  • Avatar
    BartTB3 - 11 juli 2017 om 09:42
    ANS zegt:

    Volgens mij denk jij dat jij de enige \"goede\" supporter bent, man wat ben jij houtain. Altijd je mede supporters afzeiken, is dat jouw hobby geworden?

    ik zeik mijn medesupporters niet af.... ik zeik alleen de azijnzeikerds op dit forum af, ik heb vaak genoeg gezegd dat ik godzijdank in het stadion niet zo n negatieve sfeer proef als hier.... jij had voorheen nuttige bijdrages maar je gaat al aardig het groepje achterna wat hier door velen wordt verafschuwt....

  • Avatar
    BartTB3 - 11 juli 2017 om 09:45
    Ket wiezel zegt:

    Precies,realistisch zijn. En dan mag je in mijn ogen ook zo realistisch zijn om naast de goede punten ook de zwakke punten van een speler aan de kaak te stellen! Maar sommigen willen over zwakke Twentespelers geen kwaad woord horen. Denken dat hun zwakke optredens aan de supporters ligt. Wat een giller! Moet je kijken naar een Traore en vooral Younes, wat werden die het eerste half jaar verguist daar in Amsterdam en kijk waar ze nu staan. Jij maakt er slappe vaatdoeken van met jouw gepamper.

    Je geeft het precies goed aan! je vergelijkt Twente met Ajax! bedankt!
    Wij zijn geen topclub, een club als Twente heeft baat bij dat jeugdige spelers in alle luwte zich kunnen ontwikkelen tot goede spelers (Elia, Chadli, de Jong) dat is de manier voor ons. Maar mensen als jij proberen een topsport klimaat te realiseren, dus ook zoals de Ajax fans die super kritisch zijn en hun spelers kunnen uitfluiten etc... gaat bij Twente niet werken, want daar zitten geen topspelers (meer) alleen een Mokotjo en Unal zaten er, die zullen daar niet warm of koud van worden maar dat zijn uitzonderingen.
    Maar goed, je geeft perfect weer wat ik bedoel en jij bent dus ook iemand aan wie ik twijfel of je wel supporter van de juiste club bent.... jij denkt als een Ajax supporter

  • Avatar
    BartTB3 - 11 juli 2017 om 09:49
    twente199 zegt:

    moraalridder. Lekker iedereen de hemel in prijzen of het terecht is of niet, joop kreeg ook geen weerwoord en zie hoe dat afliep

    bij Joop was de hele structuur zo dat hij geen weerwoord kreeg, bij het huidige bestuur is dat toch allemaal anders geregeld? Dan mag je er toch vanuit gaan dat dat never nooit meer gebeurd?
    Jij en ik zullen toch nooit weten wat er allemaal gebeurd op de kantoren etc... moeten we dan maar alleen maar negatief gaan lullen in de hoop dat het verleden nooit weer gaat gebeuren?
    Ik denk dat iedereen wel geleerd heeft van tijdperk Joop, volgens mij is de club daar nu helemaal op aangepast?
    Daar zullen de garantstellers etc hun oogje ook wel voor in het zeil houden, lijkt mij.

  • Avatar
    BartTB3 - 11 juli 2017 om 09:51
    twente199 zegt:

    je hebt gelijk dat sommige supporters onrealistisch zijn, op voorbaat al gaan afkraken. Echter vind ik het terecht dat castagnios hier zo behandeld werd, er is zoveel voor betaald en het enige wat meneer deed was kansen missen. Scoorde hij, dan kwam gelijk dat verongelijkte vingertje dat iedereen stil moest zijn, walgelijke vent

    dat er zoveel voor hem betaald wordt kan hij niets aan doen.... check zijn statistieken eens wat betreft kansen missen..... en dat vingertje kwam na wel heel wat weken shit te zijn behandeld door een deel van zijn eigen "fans"
    Marsman had van mij ook gerust eens een dikke middelvinger mogen opsteken.... Deed Ziyech het ook niet eens?

  • Avatar
    jjdewilde - 11 juli 2017 om 09:53
    BartTB3 zegt:

    ik zeik mijn medesupporters niet af.... ik zeik alleen de azijnzeikerds op dit forum af, ik heb vaak genoeg gezegd dat ik godzijdank in het stadion niet zo n negatieve sfeer proef als hier.... jij had voorheen nuttige bijdrages maar je gaat al aardig het groepje achterna wat hier door velen wordt verafschuwt....

    Ik heb ook een schurfthekel aan pessimisten en ga zeker met je mening mee.
    Kritiek mag, mits realistisch onderbouwd.

    Daarnaast pleit ik voor een admin die controleert op de reacties en zo nodig reacties verwijderd die totaal off-topic dreigen te raken en de sfeer totaal verrot maken.
    Ik verwijs dan naar het gebeuren in het topic van 10 julie met meer dan 100 reacties. Meer dan de helft van deze reacties gaat nergens over en is een puberale ruzie tussen een aantal beroeps zeikers met aanvoerder EvB64 voor op. Dit soort gedrag hoort niet op een Twente fans website.
    Kap daar is mee en blijf bij het topic aub. Mijn ignore lijst is behoorlijk groot aan het worden hier met mensen waarop ik weiger te reageren en die lijst wordt door deze dingen alleen maar langer.

  • Avatar
    twente199 - 11 juli 2017 om 09:54
    BartTB3 zegt:

    bij Joop was de hele structuur zo dat hij geen weerwoord kreeg, bij het huidige bestuur is dat toch allemaal anders geregeld? Dan mag je er toch vanuit gaan dat dat never nooit meer gebeurd?
    Jij en ik zullen toch nooit weten wat er allemaal gebeurd op de kantoren etc... moeten we dan maar alleen maar negatief gaan lullen in de hoop dat het verleden nooit weer gaat gebeuren?
    Ik denk dat iedereen wel geleerd heeft van tijdperk Joop, volgens mij is de club daar nu helemaal op aangepast?
    Daar zullen de garantstellers etc hun oogje ook wel voor in het zeil houden, lijkt mij.

    heb geen slecht woord voor dit bestuur, gaat mij om het principe dat je niemand met commentaar de mond moet snoeren. Supporters ook niet, we hebben bij joop gezien wat er gebeurd als niemand negatief is. Dat is mijn boodschap

  • Avatar
    RaymondL - 11 juli 2017 om 09:54
    zegt:

    Mee eens.

  • Avatar
    twente199 - 11 juli 2017 om 10:00
    BartTB3 zegt:

    dat er zoveel voor hem betaald wordt kan hij niets aan doen.... check zijn statistieken eens wat betreft kansen missen..... en dat vingertje kwam na wel heel wat weken shit te zijn behandeld door een deel van zijn eigen "fans"
    Marsman had van mij ook gerust eens een dikke middelvinger mogen opsteken.... Deed Ziyech het ook niet eens?

    Dat er zoveel voor hem betaald is kan hij ook niks aan doen, echter zorgt dit wel voor hogere verwachtingen en krijg je eerder gemor van fans. Dat is logisch, ik heb castagnios belachelijk veel en grote kansen zien missen, daar hoef ik geen statistieken voor te zien. Zoveel weken slecht spelen en droog staan, dan 1 keer scoren en gelijk wijzen met het vingertje, nee ik vond dat niet terecht en maak je het alleen maar erger mee. Wat marsman betreft, die keepte erg slecht en dat in combinatie met zijn houding. Vooropgesteld, eigen spelers uitfluiten mag niet gebeuren, echter was slecht keepen i.c.m. zijn arrogante houding de druppel die hier aan ten grondslag lag

Nieuwe media