'VfL Bochum zet Verbeek op straat ondanks doorlopend contract'

11 juli 2017 om 09:09 | Bron: 'VfL Bochum zet Verbeek op straat ondanks doorlopend contract'

Gertjan Verbeek, die in het verleden meerdere malen in verband werd gebracht met een functie bij FC Twente, is op straat gezet bij VfL Bochum. Dat schrijft de Duitse krant Bild dinsdagmorgen.

Het contract van de 54-jarige oefenmeester liep nog door tot medio 2018, maar maandagavond kreeg Verbeek van de clubleiding te horen dat zijn aanwezigheid niet langer wenselijk is. Verbeek begon in december 2014 bij Bochum, dat uitkomt in de 2. Bundesliga.

In zijn eerste seizoen eindigde hij als vijfde, een knappe prestatie. Een seizoen later negende. Verbeek had in zijn loopbaan als trainer ook clubs als Heracles Almelo, Feyenoord en AZ onder zijn hoede. 

Overzicht

Reacties (35)

  • Avatar
    FCTwente10 - 11 juli 2017 om 09:36

    Hier gaat nu een discussie komen over hoe min Hake is als trainer. Barst los mannen...

  • Avatar
    Ket wiezel - 11 juli 2017 om 09:37

    Dat was te verwachten.

  • Avatar
    Enschede1965 - 11 juli 2017 om 09:40

    Ik zou m graag zien bij Twente. Heel graag, maar Hake verdiend nog een seizoen, alleen al op basis van vorig seizoen. Daarnaast is hij de voorbereiding al aan het draaien en zal een redelijk beeld hebben van de selectie. Ik denk dat Verbeek wel een seizoen wil wachten op zijn gedroomde baan. Van Halst kent hem goed, er zal vast contact komen tussen deze heren. Ik vraag me wel af wat GJ kost..

  • Avatar
    2010 - 11 juli 2017 om 09:41
    FCTwente10 zegt:

    Hier gaat nu een discussie komen over hoe min Hake is als trainer. Barst los mannen...

    Hake is slecht hur dur

  • Avatar
    Remco1981 - 11 juli 2017 om 09:56
    FCTwente10 zegt:

    Hier gaat nu een discussie komen over hoe min Hake is als trainer. Barst los mannen...

    Zou het?? Loat goan, het is nu niet de tijd voor Verbeek. Hake stond er in de moeilijkste tijd sinds jaren, die verdiend ook dit jaar de kans om te laten zien dat we weer in de middenmoot kunnen meedoen.

  • Avatar
    Hengelo - 11 juli 2017 om 09:59
    Enschede1965 zegt:

    Ik zou m graag zien bij Twente. Heel graag, maar Hake verdiend nog een seizoen, alleen al op basis van vorig seizoen. Daarnaast is hij de voorbereiding al aan het draaien en zal een redelijk beeld hebben van de selectie. Ik denk dat Verbeek wel een seizoen wil wachten op zijn gedroomde baan. Van Halst kent hem goed, er zal vast contact komen tussen deze heren. Ik vraag me wel af wat GJ kost..

    Wat moet Fc Twente met een afgedankte trainer van 2e divisie clubje Bochum?.Fc Twente heeft een prima en capabele trainer .Niks meer veranderen in de aanloop en opbouwfase van de nieuwe competitie 2017/2018.Prima zo.

  • Avatar
    Retep - 11 juli 2017 om 10:03

    VERBEEK HIER OP AN! Eventueel eerst in de technische staf of als adviseur.

  • Avatar
    Twente1 - 11 juli 2017 om 10:11
    Remco1981 zegt:

    Zou het?? Loat goan, het is nu niet de tijd voor Verbeek. Hake stond er in de moeilijkste tijd sinds jaren, die verdiend ook dit jaar de kans om te laten zien dat we weer in de middenmoot kunnen meedoen.

    In mijn ogen is het nooit tijd voor Verbeek. Dit is het zoveelste voortijdige ontslag dat het geen toeval meer kan zijn. Zijn houdbaarheid wordt steeds korter. Daarnaast is het inmiddels een gegeven dat hij een moeilijke man in de omgang is. Slechte combinatie als je het mij vraagt. Lekker een deurtje verder laten gaan.

  • Avatar
    FCTukkerclan - 11 juli 2017 om 10:16

    Ik zie Verbeek graag komen als trainer, maar nu nog niet aangezien de voorbereiding al in volle gang is. Dan moet je bij wijze van spreken de soep zachtjes laten pruttelen en het gaarproces niet gaan verstoren door de pollepel erdoor te halen.

    Nu hierheen halen als adviseur, zoals Retep aandraagt, lijkt mij ook wel een goede zet. Dan kan hij Hake na dit seizoen opvolgen.

  • Avatar
    Hengelo - 11 juli 2017 om 10:18
    Twente1 zegt:

    In mijn ogen is het nooit tijd voor Verbeek. Dit is het zoveelste voortijdige ontslag dat het geen toeval meer kan zijn. Zijn houdbaarheid wordt steeds korter. Daarnaast is het inmiddels een gegeven dat hij een moeilijke man in de omgang is. Slechte combinatie als je het mij vraagt. Lekker een deurtje verder laten gaan.

    mee eens 100++

  • Avatar
    Bryanruiz - 11 juli 2017 om 10:19

    Hake doet het gewoon goed dus zie hier niets nuttigs van in eigenlijk

  • Avatar
    jan53 - 11 juli 2017 om 10:23
    Enschede1965 zegt:

    Ik zou m graag zien bij Twente. Heel graag, maar Hake verdiend nog een seizoen, alleen al op basis van vorig seizoen. Daarnaast is hij de voorbereiding al aan het draaien en zal een redelijk beeld hebben van de selectie. Ik denk dat Verbeek wel een seizoen wil wachten op zijn gedroomde baan. Van Halst kent hem goed, er zal vast contact komen tussen deze heren. Ik vraag me wel af wat GJ kost..

    Als hij is ontslagen niets toch.., maar zijn salaris?

  • Avatar
    jan53 - 11 juli 2017 om 10:28
    Retep zegt:

    VERBEEK HIER OP AN! Eventueel eerst in de technische staf of als adviseur.

    Zal zeker meerwaarde voor Twente hebben. Hoeft van mij niet speciaal als trainer. Vind zijn cv niet zo geweldig als trainer.

  • Avatar
    FCTukkerclan - 11 juli 2017 om 10:30
    jan53 zegt:

    Als hij is ontslagen niets toch.., maar zijn salaris?

    Gert-Jan heeft 1 wens jan53, en dat is 1 keer trainer zijn van zijn grote liefde FC Twente. Dan gaat Verbeek echt geen eisen stellen die niet overbrugbaar zijn voor FC Twente. Laat Hake dit seizoen maar afmaken. Dan kunnen wij allen zien hoe goed Rene is als trainer nu Klich, Mokotjo en Unal er niet meer bij zijn.

    Tevens geldt wel vaker dat na 2 seizoenen de houdbaarheidsdatum van een trainer wel verstreken is. Alsjeblieft geen natte dromen meer van een 'Wenger constructie'.....natte dromen in de zin van badend in je eigen zweet wakker worden.....

  • Avatar
    EvB64 - 11 juli 2017 om 10:31
    FCTukkerclan zegt:

    Ik zie Verbeek graag komen als trainer, maar nu nog niet aangezien de voorbereiding al in volle gang is. Dan moet je bij wijze van spreken de soep zachtjes laten pruttelen en het gaarproces niet gaan verstoren door de pollepel erdoor te halen.

    Nu hierheen halen als adviseur, zoals Retep aandraagt, lijkt mij ook wel een goede zet. Dan kan hij Hake na dit seizoen opvolgen.

    Dat lijkt me goede zet 👍👍👍

  • Avatar
    fct1972 - 11 juli 2017 om 10:36

    Laat hem lekker weg blijven en gaan knutselen en bezig houden met zijn baby... Hij is vast ontslagen omdat hij zo geweldig in de groep ligt en met de staf en spelers door één deur kan....

  • Avatar
    tukkerpride1970 - 11 juli 2017 om 10:46
    fct1972 zegt:

    Laat hem lekker weg blijven en gaan knutselen en bezig houden met zijn baby... Hij is vast ontslagen omdat hij zo geweldig in de groep ligt en met de staf en spelers door één deur kan....

    Helemaal mee eens zo veel geweldige resultaten kan hij ook niet laten zien behalve een paar ontslag papieren!

  • Avatar
    Hengelo - 11 juli 2017 om 10:53
    FCTukkerclan zegt:

    Ik zie Verbeek graag komen als trainer, maar nu nog niet aangezien de voorbereiding al in volle gang is. Dan moet je bij wijze van spreken de soep zachtjes laten pruttelen en het gaarproces niet gaan verstoren door de pollepel erdoor te halen.

    Nu hierheen halen als adviseur, zoals Retep aandraagt, lijkt mij ook wel een goede zet. Dan kan hij Hake na dit seizoen opvolgen.

    Als adviseur?? om hier intern de boel te komen verzieken.Nooit doen

  • Avatar
    EvB64 - 11 juli 2017 om 10:53
    tukkerpride1970 zegt:

    Helemaal mee eens zo veel geweldige resultaten kan hij ook niet laten zien behalve een paar ontslag papieren!

    Is het niet zo dat het aan onze Twentse mentaliteit ligt ?? Gewoon niet lullen maar doen ?? Ben eingelijk wel benieuwd naar deze mogelijkheid . Kijk hoe vaak is Fred R voortijdig de laan uitgestuurd ? Sorry maar denk toch ook al een keer of 3 of niet ?? En vraag me af waarom Fred R nog steeds geen club heeft . En Verbeek heeft het niet overal slecht gedaan hoor ik zou hem toch graag op een of andere manier betrokken zien worden bij onze club .

  • Avatar
    RaymondL - 11 juli 2017 om 10:55
    FCTukkerclan zegt:

    Gert-Jan heeft 1 wens jan53, en dat is 1 keer trainer zijn van zijn grote liefde FC Twente. Dan gaat Verbeek echt geen eisen stellen die niet overbrugbaar zijn voor FC Twente. Laat Hake dit seizoen maar afmaken. Dan kunnen wij allen zien hoe goed Rene is als trainer nu Klich, Mokotjo en Unal er niet meer bij zijn.

    Tevens geldt wel vaker dat na 2 seizoenen de houdbaarheidsdatum van een trainer wel verstreken is. Alsjeblieft geen natte dromen meer van een 'Wenger constructie'.....natte dromen in de zin van badend in je eigen zweet wakker worden.....

    Ik ben niet zo kapot van Verbeek.

    Bij zijn Laatste 4 clubs niet gepresteerd, onruststoker binnen de club , niet de goedkoopste .

Nieuwe media