Verbeek ontslagen: ''Voor veel mensen waarschijnlijk een verrassing''

11 juli 2017 om 10:00 | Bron: Vfl Bochum Verbeek ontslagen: ''Voor veel mensen waarschijnlijk een verrassing''

Gertjan Verbeek is op straat gezet door VfL Bochum, zo bevestigt de Duitse club via de officiële kanalen. De oefenmeester, die in het verleden meerdere malen in verband werd gebracht met een functie bij FC Twente, had nog een contract tot medio 2018. 

"Het moment van dit ontslag komt voor veel mensen waarschijnlijk als een verrassing", vertelt Christian Hochstätter op de website van Bochum. "Over de trainerskwaliteiten van Verbeek bestaan geen twijfels", benadrukt de bestuurder. 

"Maar na uitgebreide gesprekken met de leiding en het management is er geconcludeerd dat we met een andere trainer gaan werken", vervolgt hij. "Over te veel zaken hadden we een verschil van inzicht", besluit Hockstätter over de reden van het ontslag. 

Verbeek ontslagen bij VFL Bochum! Wat zou Gertjan nu denken? πŸ˜…πŸ˜‰ #voetbalinside

Een bericht gedeeld door Voetbal Inside (@voetbalinside) op 11 Jul 2017 om 1:26 PDT

Overzicht

Reacties (18)

  • Avatar
    jjdewilde - 11 juli 2017 om 10:39

    Verassing? Het moment misschien, maar een Verbeek die wordt ontslagen is eerder regel dan uitzondering.

  • Avatar
    105 - 11 juli 2017 om 10:50
    jjdewilde zegt:

    Verassing? Het moment misschien, maar een Verbeek die wordt ontslagen is eerder regel dan uitzondering.

    Ja klopt, die zou je niet moeten willen hebben als trainer, die heeft nog nergens gepresteerd, het enige wat hij presteerd is voortijdige contractbeΓ«indigingen

  • Avatar
    twentefanhenk - 11 juli 2017 om 11:03

    Ik zou zeggen toevoegen die man,sorrie hoor maar Hake is veel te soft,heeft vaak onbegrijpelijke wissels en de conditie was zeer matigπŸ€—

  • Avatar
    Lothar_nl - 11 juli 2017 om 11:13

    Een trainer met een Duitse voetbalfilosofie zou niet misstaan bij FC Twente. Hiermee zou je in een competitie als die in Nederland kunnen verrassen. Ik denk 1 jaartje wachten.

  • Avatar
    Rik304 - 11 juli 2017 om 11:20

    Laat Hake maar schuiven. Vorig seizoen waren er aan het eind wat duidelijke verbeterpunten, maar na het vertrekken van een zooi sterkhouders heeft hij er over het algemeen een prima geheel van gemaakt. Zelfs wat van de leukste wedstrijden van de laatste jaren gezien, bijv. uit tegen de Eagles en thuis tegen ADO.

    Seizoen daarvoor ons zelfs voor de dood weggesleept, die man heeft wel wat krediet verdiend.

  • Avatar
    jjdewilde - 11 juli 2017 om 11:47
    Rik304 zegt:

    Laat Hake maar schuiven. Vorig seizoen waren er aan het eind wat duidelijke verbeterpunten, maar na het vertrekken van een zooi sterkhouders heeft hij er over het algemeen een prima geheel van gemaakt. Zelfs wat van de leukste wedstrijden van de laatste jaren gezien, bijv. uit tegen de Eagles en thuis tegen ADO.

    Seizoen daarvoor ons zelfs voor de dood weggesleept, die man heeft wel wat krediet verdiend.

    Absoluut waar. Er is nauwelijks sportieve en zeker geen economische reden om Hake te ontslaan of te degraderen naar assistent. Gewoon contract uit laten dien. Contract is contract, we hebben niks om af te kopen. Helemaal 0.

  • Avatar
    Enschede78 - 11 juli 2017 om 12:22
    zegt:

    Verbeek is een hoofdtrainer.

    Hake als assistent van Verbeek is veel logischer.

  • Avatar
    Enschede78 - 11 juli 2017 om 18:03
    zegt:

    Bewezen dat hij niet geschikt is als hoofdtrainer wuhaha.

    Nu kan ik jou niet meer serieus nemen.

    Raar volk die Pruisen ;)

  • Avatar
    jobro - 11 juli 2017 om 18:56
    Lothar_nl zegt:

    Een trainer met een Duitse voetbalfilosofie zou niet misstaan bij FC Twente. Hiermee zou je in een competitie als die in Nederland kunnen verrassen. Ik denk 1 jaartje wachten.

    Dat zeg ik al jaren met een goede trainer als verbeek die traint op de duitse manier kun je het heel ver schoppen in de ere defiesie

  • Avatar
    Twente1 - 11 juli 2017 om 19:05
    Enschede78 zegt:

    Bewezen dat hij niet geschikt is als hoofdtrainer wuhaha.

    Nu kan ik jou niet meer serieus nemen.

    Raar volk die Pruisen ;)

    Wil jij zeggen dat hij zich wel bewezen heeft dan? Dat zou namelijk pas raar zijn.

  • Avatar
    Degeweldenaar - 11 juli 2017 om 19:46
    zegt:

    Dan ben je knap blind kerel πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ complete wat een een giller. Man je kunt zo bij de komedie.

  • Avatar
    muur31 - 11 juli 2017 om 20:53
    Degeweldenaar zegt:

    Dan ben je knap blind kerel πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ complete wat een een giller. Man je kunt zo bij de komedie.

    Dat je nog reageert op die komiek kerel!!!!

  • Avatar
    Koog - 11 juli 2017 om 21:15

    Verbeek ist der harte Hund, hake is das warme Wasser im Bad 😎, was brauchen wir? Hart wie krupp stahl jungs und schnell wie die wind😈😈

  • Avatar
    Enschede78 - 11 juli 2017 om 21:29
    muur31 zegt:

    Dat je nog reageert op die komiek kerel!!!!

    Inderdaad het lijkt bewust een beetje zieken, of is die echt zo .....

  • Avatar
    Degeweldenaar - 11 juli 2017 om 22:05
    Enschede78 zegt:

    Inderdaad het lijkt bewust een beetje zieken, of is die echt zo .....

    BLIND!!!!😎 wat denk je zelf πŸ˜‰πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  • Avatar
    Degeweldenaar - 12 juli 2017 om 10:09
    zegt:

    Als je de heren nu omdraait met hun functie kan iedereen je goed en netjes volgen kerel en is het zeker niet zo lachwekkend als nu πŸ˜‰

  • Avatar
    twente199 - 13 juli 2017 om 09:45

    ben het met ss eens. bij feyenoord az bochum niks gemaakt. Bij heerenveen en heracles wel, denk dat hij bij twente wel past in de toekomst maar niet voor nu. Hij kan ben ik bang niet dealen met de situatie zoals die nu is. Erg makkelijk is hij al niet, dan gaat het niet werken. Verder blijkt dat hij veel blessures in de hand werkt, dat is een groot nadeel.

  • Avatar
    Degeweldenaar - 13 juli 2017 om 23:01
    zegt:

    πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ had ik ook zeker natuurlijk niet verwacht hoor. Kom op zeg moet wel leuk blijven hoor🀣😎

Nieuwe media