'FC Twente wil na komst Kvasina ook nog een vleugelaanvaller'

11 juli 2017 om 11:01 | Bron: 'FC Twente wil na komst Kvasina ook nog een vleugelaanvaller'

FC Twente hoopt de selectie vandaag opnieuw van een aanvallende impuls te voorzien. Marko Kvasina tekent, als hij de medische keuring met succes doorstaat, een contract voor vier seizoenen bij de club uit Enschede.

Jan van Halst is echter ook nog altijd op zoek naar een vleugelaanvaller, zo weet Voetbal International vandaag te melden. Aron Sigurdarson stond aanvankelijk hoog op het verlanglijstje, maar de Tukkers lijken (voorlopig) afgehaakt vanwege de hoge vraagprijs van zijn werkgever Tromsø. 

FC Twente werd eerder ook in verband gebracht met Vaclav Cerny, die bij Ajax opnieuw buiten de boot lijkt te vallen. Van Halst gaf echter eerder al aan dat men geduld moet hebben met eventuele huurlingen, die vaak pas op het laatste moment (in augustus) vrij komen bij hun clubs. 

 

Overzicht

Reacties (22)

  • Avatar
    Bryan Ruiz - 11 juli 2017 om 11:25

    Cerny huren A.u.b.

  • Avatar
    mcdummels - 11 juli 2017 om 11:28
    Bryan Ruiz zegt:

    Cerny huren A.u.b.

    Nee, ik snap niet dat mensen hier twente als een soort afvoerputje voor ajax-talenten zien, gadverdamme! Voor mij voelt het nog altijd als een soort vernedering bij het huren van talenten van ajax!

  • Avatar
    Maximuss - 11 juli 2017 om 11:29

    als het met optie op koop is dan zeker Cerny huren

  • Avatar
    Niklas - 11 juli 2017 om 11:33
    Maximuss zegt:

    als het met optie op koop is dan zeker Cerny huren

    En wat denk je dat Cerny mag gaan kosten?

  • Avatar
    Maximuss - 11 juli 2017 om 11:40

    @ Niklas, met een goed doorverkoop percentage voor ajax (na een goed seizoen gespeeld te hebben ofcourse) moet dat voor een redelijk bedrag te (max 1M) doen zijn. Maar misschien is dat meer hoop dan realiteit haha :)

  • Avatar
    jjdewilde - 11 juli 2017 om 11:42
    mcdummels zegt:

    Nee, ik snap niet dat mensen hier twente als een soort afvoerputje voor ajax-talenten zien, gadverdamme! Voor mij voelt het nog altijd als een soort vernedering bij het huren van talenten van ajax!

    Ons zelf vergelijken met en Ajax een concurrent vinden hoeven we de komende jaren echt niet te doen. Als (hopelijk)subtopper zou het zeker een optie moeten kunnen zijn om zo'n speler te huren. Ik denk dat je dat iets meer zekerheid in huis haalt dan bij een huurling van bijvoorbeeld City.

  • Avatar
    AwaydaysFCT - 11 juli 2017 om 11:43
    Maximuss zegt:

    @ Niklas, met een goed doorverkoop percentage voor ajax (na een goed seizoen gespeeld te hebben ofcourse) moet dat voor een redelijk bedrag te (max 1M) doen zijn. Maar misschien is dat meer hoop dan realiteit haha :)

    Dat is idd meer hoop, en ook al is het 1 mil dan zou Twente dat nog niet kunnen betalen. Optie tot koop bij Cerny is nutteloos.

  • Avatar
    Pol! - 11 juli 2017 om 11:49
    AwaydaysFCT zegt:

    Dat is idd meer hoop, en ook al is het 1 mil dan zou Twente dat nog niet kunnen betalen. Optie tot koop bij Cerny is nutteloos.

    En dan hebben we het nog niet eens over salariseisen en huursom.

  • Avatar
    FC Twente 1965 - 11 juli 2017 om 12:07

    Ahannach, Cerny, Gudmundsson en van Crooij hebben nog een contract dus zijn niet gratis misschien zit hier iets tussen voor Jan deze spelers zijn talentvol en transfervrij Roman Schweizer, Arif Ekin, Adam Ryczkowski, Juan Camara, Matej Pucko, Marten Saarlas, Melvyn Lorenzen, Hervin Ongenda, Mohamad Darwish, Giorgi Pantsulaia

  • Avatar
    Manolito - 11 juli 2017 om 12:18
    FC Twente 1965 zegt:

    Ahannach, Cerny, Gudmundsson en van Crooij hebben nog een contract dus zijn niet gratis misschien zit hier iets tussen voor Jan deze spelers zijn talentvol en transfervrij Roman Schweizer, Arif Ekin, Adam Ryczkowski, Juan Camara, Matej Pucko, Marten Saarlas, Melvyn Lorenzen, Hervin Ongenda, Mohamad Darwish, Giorgi Pantsulaia

    Twente is bereid om wat te betalen voor een vleugelaanvaller, aangezien ze dat voor Sigurdarsson ook willen/wilden doen. Ik neem aan dat Ahannach voor een bescheiden bedrag weg mag aangezien hij uit de JL komt en nog maar een contract voor een jaar heeft. Ik zou dan voor hem gaan. Cerny zou mooi zijn, maar dan alleen als koop of huur+optie. Gudmunsson gaat em niet worden.

  • Avatar
    jjdewilde - 11 juli 2017 om 12:38
    zegt:

    Valt erg tegen; Melvin Platje, Anco Jansen, Ruben Schaken, Leonardo, Zeefuik. Daar moet je beetje aan denken.

  • Avatar
    FC Twente 1965 - 11 juli 2017 om 12:39
    zegt:

    Ik heb ze al vaker genoemd als je Nederlanders wilt is de keuze beperkt en kom je bij de wat oudere spelers uit zijn ook gelijk duurder in salaris dus kunnen we waarschijnlijk niet betalen Boerrigter, Emnes, Leroy George, Schaken, Ismail Yildirim, Leandro Resida

  • Avatar
    bartcore - 11 juli 2017 om 13:02
    zegt:

    Misschien als wij hem allemaal een rondje pijpen?

  • Avatar
    keeper - 11 juli 2017 om 13:26
    zegt:

    Huren?

  • Avatar
    HJB - 11 juli 2017 om 13:44
    mcdummels zegt:

    Nee, ik snap niet dat mensen hier twente als een soort afvoerputje voor ajax-talenten zien, gadverdamme! Voor mij voelt het nog altijd als een soort vernedering bij het huren van talenten van ajax!

    Vernedering of gewoon slim.

    Bij Ajax lopen nu eenmaal goede spelers rond die bij Twente absoluut niet misstaan, gewoon pragmatisch zijn en de sentimenten opzij zetten.

  • Avatar
    HJB - 11 juli 2017 om 13:46
    zegt:

    En nu wakker worden a.u.b.

  • Avatar
    mcdummels - 11 juli 2017 om 13:47
    FC Twente 1965 zegt:

    Ik heb ze al vaker genoemd als je Nederlanders wilt is de keuze beperkt en kom je bij de wat oudere spelers uit zijn ook gelijk duurder in salaris dus kunnen we waarschijnlijk niet betalen Boerrigter, Emnes, Leroy George, Schaken, Ismail Yildirim, Leandro Resida

    Jij bent weer lekker je gebruikelijke lijstjes met spelers aan het uitkotsen waar niemand op zit te wachten... Ga toch weg man!

  • Avatar
    HJB - 11 juli 2017 om 13:50
    mcdummels zegt:

    Jij bent weer lekker je gebruikelijke lijstjes met spelers aan het uitkotsen waar niemand op zit te wachten... Ga toch weg man!

    Hij heeft tenminste namen.....niets mis mee dat iemand meedenkt.

  • Avatar
    Dutch - 11 juli 2017 om 14:03
    keeper zegt:

    Huren?

    Met nog een jaar te gaan lijkt me dat helaas geen optie. Dan kunnen ze hem nog beter tranfersvrij laten weggelopen. Tenzij ze meer huur krijgen dan dat hij kost maar dan is hij voor Twente niet te betalen.

  • Avatar
    FC Twente 1965 - 11 juli 2017 om 14:34
    mcdummels zegt:

    Jij bent weer lekker je gebruikelijke lijstjes met spelers aan het uitkotsen waar niemand op zit te wachten... Ga toch weg man!

    Jij kent ze helemaal niet jij loopt alles af te zeiken zonder zelf met spelers of ideeen te komen en ik gaf antwoord op reactie van Potje dus hoef jij je ook niet mee te bemoeien als het aan jou ligt mag ik helemaal niets zeggen op dit forum

Nieuwe media