FOTO | Fotomiddag in de Grolsch Veste: 21 spelers vastgelegd

11 juli 2017 om 15:05 | Bron: FOTO | Fotomiddag in de Grolsch Veste: 21 spelers vastgelegd

De spelers van FC Twente zijn vandaag op de foto gegaan voor de selectiefoto. Daardoor zijn onder andere de zes nieuwelingen Brondeel, Holla, Boere, Laukart, Vuckic en Gjorgjev vastgelegd. In totaal staan er tot nu toe 21 spelers op de foto.

Het gaat om de keepers Brondeel, Drommel en Hengelman, de verdedigers Ter Avest, Van der Lely, Bijen, Andersen, Hooiveld, Thesker, Trajkovski en Richard Jensen, de middenvelders Holla, Van der Heyden, Vuckic, Laukart en de aanvallers Assaidi, George, Oosterwijk, Boere, Gjorgjev en Fredrik Jensen. 

De kans is groot dat er nog (minimaal) twee á drie spelers bij komen. FC Twente hoopt zich vandaag nog te versterken met de Oostenrijkse centrumspits Marko Kvasina, die een contract voor vier seizoenen kan tekenen bij de club uit Enschede. De Tukkers zoeken daarnaast ook nog een nieuwe vleugelspits. 

Overzicht

Reacties (19)

  • Avatar
    FC Twente 1965 - 11 juli 2017 om 15:09

    Keeper Marsman? Dit moet Hengelman zijn

  • Avatar
    Bimmytoers - 11 juli 2017 om 15:09

    Is die man nog niet weg??? Haha je bedoelt Hengelman :)

  • Avatar
    Boterhamzakje - 11 juli 2017 om 15:19

    Ruiz binnenhalen mannnn, als het betaalbaar is

  • Avatar
    grolsch - 11 juli 2017 om 15:20

    Brondeel

    Ter avest - andersen - bijen - van der lely

    Holla - jensen - laukart

    Vuckic - boere - assaidi



    Lijkt me een team voor top 10

  • Avatar
    coenie - 11 juli 2017 om 15:27

    De lange, keeper? Waar is die?

  • Avatar
    Jeroen - 11 juli 2017 om 15:27
    grolsch zegt:

    Brondeel

    Ter avest - andersen - bijen - van der lely

    Holla - jensen - laukart

    Vuckic - boere - assaidi



    Lijkt me een team voor top 10

    Sterke opstelling denk ik. Ik weet alleen niet of Laukart een vaste waarde op het middenveld wordt. Anders zou je misschien Vuckic op zijn plaats kunnen zetten en een van de nieuwe aanvallers op de rechter flank zetten. Maar het is natuurlijk afwachten welke spelers de basis halen en wie er nog bij komt. Verder wel een prima opstelling denk ik.

  • Avatar
    Jeroen - 11 juli 2017 om 15:29
    coenie zegt:

    De lange, keeper? Waar is die?

    Sluit bij Jong Twente aan.

  • Avatar
    raaer - 11 juli 2017 om 15:41
    grolsch zegt:

    Brondeel

    Ter avest - andersen - bijen - van der lely

    Holla - jensen - laukart

    Vuckic - boere - assaidi



    Lijkt me een team voor top 10

    Nou nou jij durft en trainer.🤣🤣

  • Avatar
    mcdummels - 11 juli 2017 om 15:49
    grolsch zegt:

    Brondeel

    Ter avest - andersen - bijen - van der lely

    Holla - jensen - laukart

    Vuckic - boere - assaidi



    Lijkt me een team voor top 10

    bijen en thesker is lood om oud ijzer, daar zou ik liever iemand anders zien. Ook zou ik op de linksback Richard Jensen de kans geven en anders een nieuwe speler halen.

  • Avatar
    opblaaskrokodil - 11 juli 2017 om 16:26
    mcdummels zegt:

    bijen en thesker is lood om oud ijzer, daar zou ik liever iemand anders zien. Ook zou ik op de linksback Richard Jensen de kans geven en anders een nieuwe speler halen.

    Hoezo niet gewoon van der lely?

  • Avatar
    Mikesel - 11 juli 2017 om 16:35
    opblaaskrokodil zegt:

    Hoezo niet gewoon van der lely?

    Idd Vd Lely speelt dikke prima, mooie bijter is het.

  • Avatar
    Rik304 - 11 juli 2017 om 16:39
    Mikesel zegt:

    Idd Vd Lely speelt dikke prima, mooie bijter is het.

    Verdedigend prima, maar je linksbuiten is wel heel erg geïsoleerd met v.d. Lely erachter.

  • Avatar
    mcdummels - 11 juli 2017 om 17:14
    opblaaskrokodil zegt:

    Hoezo niet gewoon van der lely?

    van der Lely vind ik een prima speler maar op de linksbackpositie vind ik dat je daar een linksbenige voetballer moet hebben.

  • Avatar
    SemSkillz - 11 juli 2017 om 17:50
    grolsch zegt:

    Brondeel

    Ter avest - andersen - bijen - van der lely

    Holla - jensen - laukart

    Vuckic - boere - assaidi



    Lijkt me een team voor top 10

    George? Beste speler van de voorbereidingen.

  • Avatar
    Ward - 11 juli 2017 om 19:15
    SemSkillz zegt:

    George? Beste speler van de voorbereidingen.

    Ja, ik verwacht dat laukart niet vanaf het begin op het middenveld zal staan want hij is niet per definitie een box-to-box als klich. Ik denk dat Laukart, Jensen, Vuckic en George een beetje zullen afwisselen tussen de flanken en achter de spits totdat duidelijk is wie de rol van Klich het best kan overnemen

  • Avatar
    EvB64 - 11 juli 2017 om 19:26
    grolsch zegt:

    Brondeel

    Ter avest - andersen - bijen - van der lely

    Holla - jensen - laukart

    Vuckic - boere - assaidi



    Lijkt me een team voor top 10

    Ziet er aardig uit maar Bijen liever niet , met alle respect voor iedereen maar ik vind dat hij te kort komt voor Twente evenals van der Heyden . Misschien zie ik het fout maar het is hoe ik het zie.

  • Avatar
    mcdummels - 11 juli 2017 om 20:00
    EvB64 zegt:

    Ziet er aardig uit maar Bijen liever niet , met alle respect voor iedereen maar ik vind dat hij te kort komt voor Twente evenals van der Heyden . Misschien zie ik het fout maar het is hoe ik het zie.

    Ik ben het met je eens (al geef ik v.d. Heyden nog het voordeel van de twijfel). Maar Thesker is niet veel beter en ik weet niet of Hooiveld goed genoeg en fit genoeg is voor in de basis.

  • Avatar
    ToraBora78 - 12 juli 2017 om 00:08
    grolsch zegt:

    Brondeel

    Ter avest - andersen - bijen - van der lely

    Holla - jensen - laukart

    Vuckic - boere - assaidi



    Lijkt me een team voor top 10

    Vuckic lijkt me geen buitenspeler, meer een zwervende aanvallende middenvelder, net aks due Laukart en eigenlijk ook Jensen (die minder creatief is maar meer loopvermogen heeft). Ik zou George of de zijkant zetten en Laukart vooralsnog op de bank houden. Klich was ook geen box to box of aanvallende middenvelder, meer controlerend. Met alleen Holla is dat nu wel erg aanvallend...

  • Avatar
    fctgrolschfct - 12 juli 2017 om 00:24

    Maar realistisch wat hebben we aan hooiveld ?

Nieuwe media