Roord op 'historische' cover VI: ''Dit is wel een dingetje hoor''

11 juli 2017 om 17:07 | Bron: Twitter Roord op 'historische' cover VI: ''Dit is wel een dingetje hoor''

Het EK Vrouwenvoetbal staat op het punt van beginnen en daardoor staan er morgen vier vrouwen op de 'historische' cover van Voetbal International. Het gaat om Vivianne Miedema, Jackie Groenen en de twee voormalig FC Twente-speelsters Shanice van de Sanden en Jill Roord. 

"Dit is wel een dingetje hoor", laat verslaggeefster Diana Kuip weten via Twitter. Ook Freek Verhulst roemt de moedige zet van VI. "Maar daar is nog niet iedereen klaar voor", zucht hij. Via social media stromen er namelijk ook de nodige negatieve reacties binnen. Wat vind jij er van? 

Overzicht

Reacties (15)

  • Avatar
    twente199 - 11 juli 2017 om 17:21

    mooi dat het een keer doorbroken word, tis toch wel een ding dat de giro donna bijv. ook totaal geen aandacht krijgt.

  • Avatar
    mcdummels - 11 juli 2017 om 17:35

    Prachtig voor die meiden, dat ze eindelijk eens erkenning krijgen van een groot voetbaltijdschrift!

  • Avatar
    Messi - 11 juli 2017 om 19:48

    Ik zie alleen rechts een meid ( vrouw) de rest maak ik geen beschuit voor klaar😂😂😂dkzf 47 kom er maar in 🤗

  • Avatar
    2010 - 11 juli 2017 om 19:54
    Messi zegt:

    Ik zie alleen rechts een meid ( vrouw) de rest maak ik geen beschuit voor klaar😂😂😂dkzf 47 kom er maar in 🤗

    Haha jij snapt het😂😂

  • Avatar
    mcdummels - 11 juli 2017 om 19:58
    Messi zegt:

    Ik zie alleen rechts een meid ( vrouw) de rest maak ik geen beschuit voor klaar😂😂😂dkzf 47 kom er maar in 🤗

    Die linker gaat toch ook nog wel?😂

  • Avatar
    Messi - 11 juli 2017 om 20:05
    mcdummels zegt:

    Die linker gaat toch ook nog wel?😂

    Die krijgt een wortel.🥕🥕🥕🥕

  • Avatar
    schalke04 - 11 juli 2017 om 21:02

    Een cover met succesvol voetbal uit Nederland. En fantastisch dat Twente zo goed vertegenwoordigd is, heel knap!

  • Avatar
    mcdummels - 11 juli 2017 om 21:06
    Messi zegt:

    Die krijgt een wortel.🥕🥕🥕🥕

    Wel iets dat lijkt op een wortel ;)

  • Avatar
    Ik - 12 juli 2017 om 00:48

    Ikzeg. Moeten meerdere bladen aandacht aan besteden. Hebben die meiden zeker verdient.

  • Avatar
    enschede111 - 12 juli 2017 om 08:00

    In het volgende nummer staat het g-team van oldenzaal op de cover te pronken.

    Zal wel een idee van een kerel met eierstokken geweest zijn.

  • Avatar
    Enschede7 - 12 juli 2017 om 08:43
    enschede111 zegt:

    In het volgende nummer staat het g-team van oldenzaal op de cover te pronken.

    Zal wel een idee van een kerel met eierstokken geweest zijn.

    De ikea heeft gebeld, ze willen je kast terug

  • Avatar
    FCTukkerclan - 12 juli 2017 om 08:52
    Ik zegt:

    Ikzeg. Moeten meerdere bladen aandacht aan besteden. Hebben die meiden zeker verdient.

    Iets voor de Playboy beste Ik? Die besteed ook altijd veel aandacht aan meiden. ;)

  • Avatar
    Ik - 12 juli 2017 om 09:19
    FCTukkerclan zegt:

    Iets voor de Playboy beste Ik? Die besteed ook altijd veel aandacht aan meiden. ;)

    Ikzeg. Beste tc natuurlijk zijn die bladen er ook. Maar natuurlijk gaat deze site toch over voetbal. Of zit ik helemaal verkeerd beste TC.

  • Avatar
    FCTukkerclan - 12 juli 2017 om 09:40
    Ik zegt:

    Ikzeg. Beste tc natuurlijk zijn die bladen er ook. Maar natuurlijk gaat deze site toch over voetbal. Of zit ik helemaal verkeerd beste TC.

    Daarom staat er ook een knipoog achter mijn post waar jij op reageert.

    Het is mooi dat de Leeuwinnen ook een beetje erkenning krijgen....ondanks het feit dat ik zelf niets heb met damesvoetbal.

  • Avatar
    Ik - 12 juli 2017 om 12:12
    FCTukkerclan zegt: