Roord op 'historische' cover VI: ''Dit is wel een dingetje hoor''

11 juli 2017 om 17:07 | Bron: Twitter Roord op 'historische' cover VI: ''Dit is wel een dingetje hoor''

Het EK Vrouwenvoetbal staat op het punt van beginnen en daardoor staan er morgen vier vrouwen op de 'historische' cover van Voetbal International. Het gaat om Vivianne Miedema, Jackie Groenen en de twee voormalig FC Twente-speelsters Shanice van de Sanden en Jill Roord. 

"Dit is wel een dingetje hoor", laat verslaggeefster Diana Kuip weten via Twitter. Ook Freek Verhulst roemt de moedige zet van VI. "Maar daar is nog niet iedereen klaar voor", zucht hij. Via social media stromen er namelijk ook de nodige negatieve reacties binnen. Wat vind jij er van? 

Overzicht

Reacties (10)

  • Avatar
    twente199 - 11 juli 2017 om 17:21

    mooi dat het een keer doorbroken word, tis toch wel een ding dat de giro donna bijv. ook totaal geen aandacht krijgt.

  • Avatar
    mcdummels - 11 juli 2017 om 17:35

    Prachtig voor die meiden, dat ze eindelijk eens erkenning krijgen van een groot voetbaltijdschrift!

  • Avatar
    Messi - 11 juli 2017 om 19:48

    Ik zie alleen rechts een meid ( vrouw) de rest maak ik geen beschuit voor klaar😂😂😂dkzf 47 kom er maar in 🤗

  • Avatar
    mcdummels - 11 juli 2017 om 19:58
    Messi zegt:

    Ik zie alleen rechts een meid ( vrouw) de rest maak ik geen beschuit voor klaar😂😂😂dkzf 47 kom er maar in 🤗

    Die linker gaat toch ook nog wel?😂

  • Avatar
    Messi - 11 juli 2017 om 20:05
    mcdummels zegt:

    Die linker gaat toch ook nog wel?😂

    Die krijgt een wortel.🥕🥕🥕🥕

  • Avatar
    schalke04 - 11 juli 2017 om 21:02

    Een cover met succesvol voetbal uit Nederland. En fantastisch dat Twente zo goed vertegenwoordigd is, heel knap!

  • Avatar
    mcdummels - 11 juli 2017 om 21:06
    Messi zegt:

    Die krijgt een wortel.🥕🥕🥕🥕

    Wel iets dat lijkt op een wortel ;)

  • Avatar
    Ik - 12 juli 2017 om 00:48

    Ikzeg. Moeten meerdere bladen aandacht aan besteden. Hebben die meiden zeker verdient.

  • Avatar
    Ik - 12 juli 2017 om 09:19
    zegt:

    Ikzeg. Beste tc natuurlijk zijn die bladen er ook. Maar natuurlijk gaat deze site toch over voetbal. Of zit ik helemaal verkeerd beste TC.

  • Avatar
    Ik - 12 juli 2017 om 12:12
    zegt:

    Ikzeg. Beste tc. Dat met die knip oog.had ik helaas niet gezien. Maar ben wel trots op je tc dat u wel trots op de dames bent. Ook al houd u niet van dames voetbal. Bij mij is dit anders tc.ik ben voor heel mijn club oftewel onze club fc.Twente. Ook de dames. Vroeger heb ik nog op het training veld gestaan ook met dames.

Nieuwe media