Van Leeuwen tekent contract bij FC Twente: ''Bijzonder en indrukwekkend''

12 juli 2017 om 17:10 | Bron: FC Twente Van Leeuwen tekent contract bij FC Twente: ''Bijzonder en indrukwekkend''

FC Twente heeft in navolging van Jesse Bosch ook de vijftienjarige Thijs van Leeuwen vastgelegd. Van Leeuwen tekende eveneens een jeugdcontract. Hij sluit komend seizoen aan bij FC Twente onder 17.

"Vanaf mijn negende jaar trainde ik mee bij FC Twente, waarna ik een paar jaar later ben ingestroomd in de Onder 11", vertelt Van Leeuwen op de officiële website van FC Twente. "Zaterdag word ik 16 jaar en dat ik dit contract nu al mag tekenen geeft best wel een kick. Ik vind het best bijzonder en indrukwekkend."

"Tijdens de contractondertekening waren niet alleen mijn ouders, maar ook mijn opa en oma en vrienden aanwezig", vervolgt de jeugdspeler. "Het is toch een heel speciaal moment. Afgelopen seizoen ben ik al doorgestroomd naar Onder 17 en deze zomer sluit ik weer aan bij het team. Ik kijk uit naar het nieuwe seizoen met de ploeg."

Overzicht

Reacties (8)

  • Avatar
    fredved - 12 juli 2017 om 17:36

    Lekker clickbait hierzo

  • Avatar
    mcdummels - 12 juli 2017 om 18:20
    zegt:

    Ik denk dat iedereen dat wel dacht... Maar het is in ieder geval prachtig voor die jongen!

  • Avatar
    EvB64 - 12 juli 2017 om 18:21
    zegt:

    Ik ook 😂😂😂

  • Avatar
    EvB64 - 12 juli 2017 om 18:29

    Even of topic

    Onze TD JvH is grandioos de fout in gegaan met Ehgan die naar GAE is gegaan . Wat ? Hij is nu voetbal Nederlander en hoeft geen dik salaris meer te vangen . Dankje JvH mocht dit ventje graag zien spelen . En ook Hake bedankt dat deze jongen jou niet meer vertrouwde een goede speler verkwanseld 😯😯

    Bron Twente insite en Facebook

  • Avatar
    RedTukket - 12 juli 2017 om 19:18
    EvB64 zegt:

    Even of topic

    Onze TD JvH is grandioos de fout in gegaan met Ehgan die naar GAE is gegaan . Wat ? Hij is nu voetbal Nederlander en hoeft geen dik salaris meer te vangen . Dankje JvH mocht dit ventje graag zien spelen . En ook Hake bedankt dat deze jongen jou niet meer vertrouwde een goede speler verkwanseld 😯😯

    Bron Twente insite en Facebook

    Beste EvB64, ga je deze reacie nu bij elk topic plaatsen? Je bent wel erg sneu bezig op deze manier!

  • Avatar
    EvB64 - 12 juli 2017 om 19:57
    RedTukket zegt:

    Beste EvB64, ga je deze reacie nu bij elk topic plaatsen? Je bent wel erg sneu bezig op deze manier!

    Als je even de moeite had genomen had je gezien dat ik hem plaatste op deze topic en 2 minuten later was er een topic over .Dus vraag me in deze af wie er sneu bezig is jij of ik , om daar om te reageren !!! Verder noem jij andere mensen in andere topic\'s droeftoeters , maar jij ben zelf de persoon wat steeds overal over loopt te zeiken . En noem geen mensen droeftoeter terwijl jij zelf de ergste bent .

  • Avatar
    BAM - 13 juli 2017 om 08:30
    EvB64 zegt:

    Even of topic

    Onze TD JvH is grandioos de fout in gegaan met Ehgan die naar GAE is gegaan . Wat ? Hij is nu voetbal Nederlander en hoeft geen dik salaris meer te vangen . Dankje JvH mocht dit ventje graag zien spelen . En ook Hake bedankt dat deze jongen jou niet meer vertrouwde een goede speler verkwanseld 😯😯

    Bron Twente insite en Facebook

    EvB, broer.... lieverd. Ik denk dat koekhappen een betere sport voor je is. Eghan is veel te licht, druk aan de bal. Niet meer dan een Olaitan of een Agyepong. Ze hebben veel te veel tijd, geld en energie in deze jongen gestoken en door al het geouwehoer kan ik begrijpen dat een nieuwe start voor hem een betere oplossing is. Je commentaar op JvH slat als een tang op een varken. Je commentaar op Hake ook van Sesamstraat niveau.

  • Avatar
    BAM - 13 juli 2017 om 09:03
    zegt:

    Volgens mij is het artikel gewoon het gebruik van een achternaam en een quote. Niets mis mee. Persoonlijk had ik NUL verwachting mbt Ted, want dan zou er namelijk een foto van Ted bijstaan. Plus de kans dat Ted weer bij twente komt is kleiner dan dat de Paus zich tot Islam zal bekeren. Duh!

Nieuwe media