FOX Sports zendt oefenduel FC Twente - Everton live uit

12 juli 2017 om 20:48 | Bron: FOX Sports FOX Sports zendt oefenduel FC Twente - Everton live uit

FOX Sports zendt de vriendschappelijke wedstrijd tussen FC Twente en Everton FC volgende week live uit, dat heeft de zender zojuist bekendgemaakt. De vriendschappelijke wedstrijd tegen de Engelse subtopper wordt gespeeld op het terrein van SV De Lutte.

De wedstrijd wordt volgende week woensdag om 19.00 uur gespeeld. Onder meer trainers Ronald en Erwin Koeman zijn dan aanwezig. Ook Davy Klaassen, Wayne Rooney en Cuco Martina zijn hoogstwaarschijnlijk te bewonderen in De Lutte. De laatstgenoemde oud-speler van FC Twente staat op het punt om een contract te tekenen.

Overzicht

Reacties (27)

  • Avatar
    coenie - 12 juli 2017 om 20:54

    Dat zal ze leren in De Lutte....ticketprijzen rijzen de pan uit voor een oefenpotje.

  • Avatar
    mcdummels - 12 juli 2017 om 21:00
    coenie zegt:

    Dat zal ze leren in De Lutte....ticketprijzen rijzen de pan uit voor een oefenpotje.

    Hoe duur zijn die dan?

  • Avatar
    coenie - 12 juli 2017 om 21:07
    mcdummels zegt:

    Hoe duur zijn die dan?

    20 euro aan de kassa. 15 in de voorverkoop

  • Avatar
    mcdummels - 12 juli 2017 om 21:11
    coenie zegt:

    20 euro aan de kassa. 15 in de voorverkoop

    Dat slaat toch nergens meer op? Man man man 20 euro voor een oefenwedstrijdje...

  • Avatar
    Jeroen - 12 juli 2017 om 21:13

    Nice,

  • Avatar
    RRikhof - 12 juli 2017 om 21:30

    Waarschijnlijk doordat Twente en Everton zoveel geld vragen

  • Avatar
    biertje123 - 12 juli 2017 om 21:34
    mcdummels zegt:

    Dat slaat toch nergens meer op? Man man man 20 euro voor een oefenwedstrijdje...

    Ik vind het nog wel mee vallen. Let maar op dat het zo uitverkocht is

  • Avatar
    Messi - 12 juli 2017 om 21:34
    mcdummels zegt:

    Dat slaat toch nergens meer op? Man man man 20 euro voor een oefenwedstrijdje...

    Martina wil ook loon🤑

  • Avatar
    Messi - 12 juli 2017 om 21:39
    biertje123 zegt:

    Ik vind het nog wel mee vallen. Let maar op dat het zo uitverkocht is

    Dat denk ik ook biertje.alleen kan het me wel voorstellen dat als je even met je kids er heen wild en er 60 eurie voor af moet tikken dat het niet voor iedereen is weg gelegd,dus eigenlijk schandalig duur frisdrankie patatje snoeppie biertje ben je een meier kwijt 👎🏻Plus dat het 1-4 word 😂

  • Avatar
    Potje - 12 juli 2017 om 22:02

    Waarschijnlijk komt Everton met B-elftal aankakken... kan helaas er niet naartoe. Ga met Mn oma een dagje uit...

  • Avatar
    alles - 12 juli 2017 om 22:07
    Potje zegt:

    Waarschijnlijk komt Everton met B-elftal aankakken... kan helaas er niet naartoe. Ga met Mn oma een dagje uit...

    Gezellig😂

  • Avatar
    SamTwenteR - 12 juli 2017 om 22:18

    Ruiz moet weg bij doorging Lissabon!

    Is hij te halen ?

  • Avatar
    Bimmytoers - 12 juli 2017 om 22:19

    €20,- is ook een maandje eredivisie live of een kratje bier plus zakkie chips, of het duurste programma bij The wash (incl glansstraat) :p

  • Avatar
    FCTukkerclan - 12 juli 2017 om 22:26
    SamTwenteR zegt:

    Ruiz moet weg bij doorging Lissabon!

    Is hij te halen ?

    Waarom? Om hem zijn heldenstatus te laten verliezen bij FC Twente?

  • Avatar
    Veste - 12 juli 2017 om 22:30
    Potje zegt:

    Waarschijnlijk komt Everton met B-elftal aankakken... kan helaas er niet naartoe. Ga met Mn oma een dagje uit...

    De keukenhof!! Ook leuk😩

  • Avatar
    Messi - 12 juli 2017 om 22:31
    Potje zegt:

    Waarschijnlijk komt Everton met B-elftal aankakken... kan helaas er niet naartoe. Ga met Mn oma een dagje uit...

    Na het crematorium 🔥( geintje) natuurlijk

  • Avatar
    EnschedeseBoss - 12 juli 2017 om 22:38
    Messi zegt:

    Na het crematorium 🔥( geintje) natuurlijk

    Zo kun je niet zijn..

  • Avatar
    coenie - 12 juli 2017 om 22:43
    SamTwenteR zegt:

    Ruiz moet weg bij doorging Lissabon!

    Is hij te halen ?

    Is dat zo? Hij zit niet bij selectie voor trainingskamp begreep ik. Kon ook niet want hij voetbalt met Costa rica concacaf cup...

  • Avatar
    FCT-65 - 12 juli 2017 om 22:45
    EnschedeseBoss zegt:

    Zo kun je niet zijn..

    Sv De Lutte practig mooie voetbalclub hoe kom je bij om het een crematorium te noemen 🤔🤔

  • Avatar
    Bart77 - 12 juli 2017 om 22:45
    Potje zegt:

    Waarschijnlijk komt Everton met B-elftal aankakken... kan helaas er niet naartoe. Ga met Mn oma een dagje uit...

    Hallo Potje. Geniet van deze dag met je oma. Er zullen nog vele waardoze oefenwedtrijden komen die je in de toekomst graag zult inruilen voor een leuk uitstapje met haar.

    @ Messi gedraag je.

Nieuwe media