OFFICIEEL | Kvasina naar FC Twente: ''Een fysiek sterke speler''

13 juli 2017 om 12:02 | Bron: OFFICIEEL | Kvasina naar FC Twente: ''Een fysiek sterke speler''

Marko Kvasina heeft een contract voor vier seizoenen getekend bij FC Twente, zo bevestigt de club uit Enschede via de officiële kanalen. De Oostenrijkse centrumspits komt over van Austria Wien, waar hij vanwege een aflopend contract transfervrij kon vertrekken.

“Met Marko Kvasina hebben we onze selectie kunnen versterken met een jonge talentvolle aanvaller, een fysiek sterke speler die lengte toevoegt aan onze voorhoede", vertelt technisch directeur Jan van Halst op de clubsite. "We volgden Marko al enige tijd en we zijn blij dat hij voor FC Twente heeft gekozen.”

Kvasina, die in 47 officiële wedstrijden bij de club uit Oostenrijk in totaal vijf keer wist te scoren, maakte op 17-jarige leeftijd zijn debuut in de hoofdmacht en staat nog altijd te boek als een groot talent in eigen land. Op dit moment maakt hij deel uit van de selectie van Jong Oostenrijk. 

Overzicht

Reacties (15)

  • Avatar
    FCTwente10 - 13 juli 2017 om 12:19

    Ik heb liever dit dan een huurspeler.

  • Avatar
    Remco1981 - 13 juli 2017 om 12:21

    Geen idee waarom maar de foto die bij de artikelen van deze Kvasina staat geven mij het gevoel dat deze speler het heel goed gaat doen hier.

    Maar ja, nog nooit zal een speler zijn gescout op basis van een foto dus veel waarde eraan hechten doe ik niet.

  • Avatar
    twentefanhenk - 13 juli 2017 om 12:25

    Kww ,niet geschoten is altijd mis

  • Avatar
    UtrechtseTukker - 13 juli 2017 om 12:26

    Mooi dat hij binnen is. Kopsterke speler lijkt mij.



    Er schijnt een Nederlandse club geintereseerd te zijn in Zakaria Bakkali (Valencia). Het is een flank speler. Zou zeggen huren met koop optie.

  • Avatar
    biertje123 - 13 juli 2017 om 12:28
    FCTwente10 zegt:

    Ik heb liever dit dan een huurspeler.

    Ik verwacht nog wel 1 of 2 huurspelers. Maar dat zal wel volgende maand worden

  • Avatar
    fct4live - 13 juli 2017 om 12:43
    UtrechtseTukker zegt:

    Mooi dat hij binnen is. Kopsterke speler lijkt mij.



    Er schijnt een Nederlandse club geintereseerd te zijn in Zakaria Bakkali (Valencia). Het is een flank speler. Zou zeggen huren met koop optie.

    Die koop optie kun je vergeten, gaat je 5 tot 10 miljoen kosten minimaal

  • Avatar
    Remco1981 - 13 juli 2017 om 13:11
    UtrechtseTukker zegt:

    Mooi dat hij binnen is. Kopsterke speler lijkt mij.



    Er schijnt een Nederlandse club geintereseerd te zijn in Zakaria Bakkali (Valencia). Het is een flank speler. Zou zeggen huren met koop optie.

    Zal Utrecht wel zijn, ten Hag is gek op dat type spelers. Individualisten.

  • Avatar
    -Enschede - 13 juli 2017 om 13:16

    47 duels, 5 goals.. Niet spectaculair.

  • Avatar
    mcdummels - 13 juli 2017 om 13:17
    -Enschede zegt:

    47 duels, 5 goals.. Niet spectaculair.

    Dan doet Oosterwijk het nog beter😂

  • Avatar
    SamTwenteR - 13 juli 2017 om 13:21

    Ruiz moet weg bij sporting Lissabon !

    Weet iemand of hij te halen is?

  • Avatar
    remcoroelofs - 13 juli 2017 om 13:21
    SamTwenteR zegt:

    Ruiz moet weg bij sporting Lissabon !

    Weet iemand of hij te halen is?

    Te duur

  • Avatar
    SamTwenteR - 13 juli 2017 om 13:22
    remcoroelofs zegt:

    Te duur

    Ook niet huren ofzo?

  • Avatar
    mcdummels - 13 juli 2017 om 13:23
    SamTwenteR zegt:

    Ruiz moet weg bij sporting Lissabon !

    Weet iemand of hij te halen is?

    De vraag is of je dat moet willen. Zoals Messi laatst al zei, Ruiz heeft nu nog een heldenstatus hier en je wil dat toch niet in één matig seizoen afbreken?

  • Avatar
    Vivian - 13 juli 2017 om 13:39
    mcdummels zegt:

    De vraag is of je dat moet willen. Zoals Messi laatst al zei, Ruiz heeft nu nog een heldenstatus hier en je wil dat toch niet in één matig seizoen afbreken?

    Wat mij betreft blijft hij altijd een held

    Neemt niet weg dat ik geen fan ben van terug halen. Denk dat zijn salaris ook te gortig is. Weet zeker dat hij wel ergens aan de bak komt

  • Avatar
    FC JDanny - 13 juli 2017 om 16:49

    Kunnen ze M Kramer niet halen?

Nieuwe media