Kvasina in de wolken: ''Deze transfer geeft mij een trots gevoel''

13 juli 2017 om 12:24 | Bron: Kvasina in de wolken: ''Deze transfer geeft mij een trots gevoel''

FC Twente heeft zich vandaag definitief weten te versterken met de 20-jarige centrumspits Marko Kvasina. De talentvolle Oostenrijker, die een contract voor vier seizoenen heeft getekend, sluit per direct aan bij de selectie.

“Deze transfer geeft mij een trots gevoel", vertelt hij op de website van zijn nieuwe club. "De laatste zes jaar heb ik voor Austria Wien gespeeld en nu is het moment gekomen om deze mooie nieuwe stap te zetten", aldus Kvasina, die waarschijnlijk met rugnummer 17 gaat spelen. 

"De laatste jaren heb ik de Nederlandse competitie goed gevolgd en ook veel duels van FC Twente gezien, de goede sfeer in het stadion viel direct mij op", vervolgt hij. "Het voetbal dat hier wordt gespeeld past bij mij en ik kijk uit naar het moment om voor deze mooie club te spelen", besluit Kvasina. 

Marko, welkom bij onze club!! #fctwente @kvasina17

Een bericht gedeeld door FC Twente (@fctwente_official) op 13 Jul 2017 om 3:25 PDT

Overzicht

Reacties (11)

  • Avatar
    FC Twente 1965 - 13 juli 2017 om 12:50

    Type Luuk de Jong lijkt mij

  • Avatar
    Rik304 - 13 juli 2017 om 12:56
    FC Twente 1965 zegt:

    Type Luuk de Jong lijkt mij

    Lijkt meer op Weghorst en Dost qua stijl. Of hij ook zo goed wordt is afwachten.

  • Avatar
    FC Twente 1965 - 13 juli 2017 om 12:59
    Rik304 zegt:

    Lijkt meer op Weghorst en Dost qua stijl. Of hij ook zo goed wordt is afwachten.

    Vind Dost wel beter dan Weghorst als je nagaat dat Dost in het buitenland ook bijna 2x meer scoort dan Weghorst in Nederland

  • Avatar
    Ik - 13 juli 2017 om 13:03

    Ikzeg. Ik heet kvasina welkom bij ons fc.Twente.

  • Avatar
    Messi - 13 juli 2017 om 13:03
    Ik zegt:

    Ikzeg. Ik heet kvasina welkom bij ons fc.Twente.

    Hier sluit ik me bij aan

  • Avatar
    heldern - 13 juli 2017 om 13:04
    zegt:

    Maar weinig goals voor een talent spits

  • Avatar
    FC Twente 1965 - 13 juli 2017 om 13:07
    heldern zegt:

    Maar weinig goals voor een talent spits

    Heeft ook met vertrouwen, wedstrijdritme en met de manier van spelen in Oostenrijk te maken, in de jeugd scoorde hij wel veel.

  • Avatar
    Vivian - 13 juli 2017 om 13:41
    FC Twente 1965 zegt:

    Vind Dost wel beter dan Weghorst als je nagaat dat Dost in het buitenland ook bijna 2x meer scoort dan Weghorst in Nederland

    +100. Idd die weghorst vind ik helemaal niks. Dus hoop niet dat het zo iets is 😳😩

  • Avatar
    twentefanhenk - 13 juli 2017 om 13:44
    Vivian zegt:

    +100. Idd die weghorst vind ik helemaal niks. Dus hoop niet dat het zo iets is 😳😩

    Weghorst is de meest irritante speler uit de eredivisie met als goede tweede Kramer,vervelende mannetjes zijn het.

  • Avatar
    EvB64 - 13 juli 2017 om 14:56
    Messi zegt:

    Hier sluit ik me bij aan

    Ik ook 👍👍👍

  • Avatar
    BAM - 13 juli 2017 om 17:12
    zegt:

    47 x 3 a 7 minuten invallen....

    :-)

    Nog steeds mooie statistieken?

Nieuwe media