FOTO | Overzicht seizoenkaarten: FC Twente vierde club van Nederland

13 juli 2017 om 17:00 | Bron: Twitter FOTO | Overzicht seizoenkaarten: FC Twente vierde club van Nederland

FC Twente is qua achterban nog altijd, en met afstand, de vierde club van Nederland. De club uit Enschede heeft voor het nieuwe seizoen ruim 17.000 seizoenkaarten verkocht en daarmee staan de Tukkers op een vierde plek.

Ajax heeft de meeste seizoenkaarten (42.000) verkocht, terwijl Feyenoord er niet meer dan 34.000 kan verkopen. PSV volgt op gepaste afstand met 26.500 verkochte seizoenkaarten. Opvallend is dat promovendus NAC Breda de vijfde plek bezet met 13.500 seizoenkaarten. 

Overzicht

Reacties (33)

  • Avatar
    Jeroen - 13 juli 2017 om 17:27

    Opvallend dat de kampioen 'maar' 34.000 seizoenkaarten verkoopt. Is wel even het dubbele van Twente maar toch. Ik had verwacht dat Feyenoord er meer zou verkopen.

  • Avatar
    fct24 - 13 juli 2017 om 18:09

    Best netjes van NAC

  • Avatar
    remcoroelofs - 13 juli 2017 om 18:18

    Excelsior ook wel triest, 1000 man maar.

  • Avatar
    FCTukkerclan - 13 juli 2017 om 18:20
    Jeroen zegt:

    Opvallend dat de kampioen 'maar' 34.000 seizoenkaarten verkoopt. Is wel even het dubbele van Twente maar toch. Ik had verwacht dat Feyenoord er meer zou verkopen.

    Heeft voornamelijk met de prijzen te maken Jeroen. Voor veel Rotterdammers is een SCC een te grote hap uit de portemonnee.....

  • Avatar
    Messi - 13 juli 2017 om 18:26
    FCTukkerclan zegt:

    Heeft voornamelijk met de prijzen te maken Jeroen. Voor veel Rotterdammers is een SCC een te grote hap uit de portemonnee.....

    Precies die moeten nog wat overhouden voor dat witte hapje in de neusπŸ˜‚

  • Avatar
    Messi - 13 juli 2017 om 18:28
    fct24 zegt:

    Best netjes van NAC

    Avondje NAC is erg gezellig hoor🍺volgens mij de meeste omzet qwa zuipen.en de sfeer is er ook goedπŸ‘πŸ»

  • Avatar
    biertje123 - 13 juli 2017 om 18:31

    Az en Utrecht verkopen er ook niet veel.

  • Avatar
    Messi - 13 juli 2017 om 18:35
    biertje123 zegt:

    Az en Utrecht verkopen er ook niet veel.

    Calimero 6000 πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ‘ŽπŸ»πŸ‘ŽπŸ»πŸ‘ŽπŸ»πŸ‘ŽπŸ»

  • Avatar
    Jeroen - 13 juli 2017 om 19:47
    Messi zegt:

    Avondje NAC is erg gezellig hoor🍺volgens mij de meeste omzet qwa zuipen.en de sfeer is er ook goedπŸ‘πŸ»

    Best een mooie binnenstad ook

  • Avatar
    Jeroen - 13 juli 2017 om 19:47
    FCTukkerclan zegt:

    Heeft voornamelijk met de prijzen te maken Jeroen. Voor veel Rotterdammers is een SCC een te grote hap uit de portemonnee.....

    Hoe weet je dat allemaal?

  • Avatar
    FCTukkerclan - 13 juli 2017 om 19:49
    Jeroen zegt:

    Hoe weet je dat allemaal?

    Dat was laatst op de tv toen er met supporters gesproken werd in verband met het kampioenschap. Toen gaven velen aan dat zij niet bij machte waren om zich de luxe te kunnen veroorloven van een SCC van Feyenoord.

  • Avatar
    hejadekeu - 13 juli 2017 om 19:49

    Ben eigenlijk wel benieuwd naar de jaarkaart verkoop bij Vitesse πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  • Avatar
    FCTukkerclan - 13 juli 2017 om 19:50
    Messi zegt:

    Calimero 6000 πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ‘ŽπŸ»πŸ‘ŽπŸ»πŸ‘ŽπŸ»πŸ‘ŽπŸ»

    Tja Messi, wat wil je nu die muskusrat van een Smit op is gestapt? ;)

  • Avatar
    Messi - 13 juli 2017 om 19:59
    Jeroen zegt:

    Best een mooie binnenstad ook

    Zeker ook die kroegjes en restaurants aan het water top

  • Avatar
    hatty - 13 juli 2017 om 20:05
    hejadekeu zegt:

    Ben eigenlijk wel benieuwd naar de jaarkaart verkoop bij Vitesse πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

    Hahaha die verkopen alleen losse kaarten .

  • Avatar
    EvB64 - 13 juli 2017 om 20:06
    Jeroen zegt:

    Best een mooie binnenstad ook

    Dan mag Volendam ook wa terug komen super daar 🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻

  • Avatar
    EvB64 - 13 juli 2017 om 20:07
    Messi zegt:

    Calimero 6000 πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ‘ŽπŸ»πŸ‘ŽπŸ»πŸ‘ŽπŸ»πŸ‘ŽπŸ»

    Das helemaal mooi om te zien πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ‘πŸ‘πŸ‘

  • Avatar
    Messi - 13 juli 2017 om 20:13
    EvB64 zegt:

    Dan mag Volendam ook wa terug komen super daar 🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻

    Ja eigenlijk jammer dat zulke ploegen weg zijn.kan je beter heen gaan dan dat verschrikkelijke uitvak in Cambuur verschrikkelijk πŸ™ƒπŸ™ƒ

  • Avatar
    fctwente2010. - 13 juli 2017 om 20:56

    Off: Douglas en Ruiz hier op an!!! Die heldenstatus blijft wat er ook gebeurd! Ze hebben bijgedragen aan het enige kampioenschap in de historie van Fc Twente. Dat vergeet je als Twente supporter nooit! Douglas halen en Ruiz een jaar huren met optie tot koop en wie weet hebben we volgend jaar genoeg geld om hem te kopen.

    Brondeel
    Vd Lely-Bijen/Andersen/Hooiveld- Douglas- ter Avest
    Holla- Jensen-Vukcic
    Ruiz-Boere-Assaidi

  • Avatar
    FCTukkerclan - 13 juli 2017 om 21:05
    fctwente2010. zegt:

    Off: Douglas en Ruiz hier op an!!! Die heldenstatus blijft wat er ook gebeurd! Ze hebben bijgedragen aan het enige kampioenschap in de historie van Fc Twente. Dat vergeet je als Twente supporter nooit! Douglas halen en Ruiz een jaar huren met optie tot koop en wie weet hebben we volgend jaar genoeg geld om hem te kopen.

    Brondeel
    Vd Lely-Bijen/Andersen/Hooiveld- Douglas- ter Avest
    Holla- Jensen-Vukcic
    Ruiz-Boere-Assaidi

    Wie gaat hen betalen?

Nieuwe media