Rooney naar Twente: ''Mijn ervaringen met die club zijn uitstekend''

14 juli 2017 om 08:39 | Bron: TC Tubantia Rooney naar Twente: ''Mijn ervaringen met die club zijn uitstekend''

FC Twente neemt het komende week op tegen het Engelse Everton, waar vedette Wayne Rooney onlangs zijn handtekening zette. "Mensen moet snel zijn, het zou kunnen zijn dat we woensdag bij de kassa's al het bordje 'uitverkocht' moeten ophangen."

Het duel wordt gespeeld op het veld van SV De Lutte, terwijl de organisatie in handen ligt van Quick'20. "Wat ik meteen belangrijk vond, is dat Quick'20 wel de organisatie bleef doen, want mijn ervaringen met die club zijn uitstekend", vertelt wedstrijdmakelaar Jeroen Wotte in gesprek met TC Tubantia.

De wedstrijd tegen Everton wordt niet afgewerkt op het hoofdveld van de amateurvereniging, maar op het tweede veld. "Zowel Koeman als René Hake (trainer FC Twente, red.) wil op natuurgras spelen. De mat waar normaal Ajax altijd op traint, is van superkwaliteit en daar gaan de clubs voor", aldus Wotte.

Overzicht

Reacties (18)

  • Avatar
    fredved - 14 juli 2017 om 08:57

    Wat een fucked up titels steeds

  • Avatar
    opblaaskrokodil - 14 juli 2017 om 09:09
    fredved zegt:

    Wat een fucked up titels steeds

    Ja echt belachelijk, alles voor de clicks.

  • Avatar
    Freano - 14 juli 2017 om 09:09
    fredved zegt:

    Wat een fucked up titels steeds

    Haha ja wou het ook al zeggen, wat een vertekende titel

  • Avatar
    Boesk00l - 14 juli 2017 om 09:12

    Lol, wat verwachten jullie dan?

  • Avatar
    redisthecollor - 14 juli 2017 om 09:22
    fredved zegt:

    Wat een fucked up titels steeds

    Per klik worden betaald

  • Avatar
    Jeroen - 14 juli 2017 om 09:45

    Nieuwe titel...zelfde tekst. Wat zinnen iets anders neerzetten en denken ermee weg te komen. Schaam je redactie.

  • Avatar
    Lynx - 14 juli 2017 om 10:44

    Ach, is wel humor😂

  • Avatar
    fct-kevin-btlo - 14 juli 2017 om 11:38

    Boeiend of het meer clicks moet krijgen. Duel moet ook goed bezocht worden! Vind de titel daarom wel geniaal.

  • Avatar
    Jeroen - 14 juli 2017 om 11:48
    fct-kevin-btlo zegt:

    Boeiend of het meer clicks moet krijgen. Duel moet ook goed bezocht worden! Vind de titel daarom wel geniaal.

    De titel suggereert dat Rooney goede ervaringen met FC Twente heeft. Het staat er zelfs zo dat het zijn eigen quote is. Maar dit is gewoon liegen tegen je eigen bezoekers. De tekst uit dit artikel is al eens eerder gebruikt bij een ander artikel. Het is gewoon clickbait, kant en klaar liegen.

    En als ze willen dat de wedstrijd meer bezocht wordt dan kan de redactie daar eerlijk een nieuw artikel over maken. En het is niet de eerste keer dat dit gebeurd.

    Nieuws hoort objectief en integer te zijn. Twentefans is de laatste tijd hier flink mee aan het spelen. Liegen tegen je eigen bezoekers ten koste van de waarheid....dan ben je in mijn ogen als nieuwssite verkeerd bezig.

  • Avatar
    alles - 14 juli 2017 om 12:43
    Jeroen zegt:

    De titel suggereert dat Rooney goede ervaringen met FC Twente heeft. Het staat er zelfs zo dat het zijn eigen quote is. Maar dit is gewoon liegen tegen je eigen bezoekers. De tekst uit dit artikel is al eens eerder gebruikt bij een ander artikel. Het is gewoon clickbait, kant en klaar liegen.

    En als ze willen dat de wedstrijd meer bezocht wordt dan kan de redactie daar eerlijk een nieuw artikel over maken. En het is niet de eerste keer dat dit gebeurd.

    Nieuws hoort objectief en integer te zijn. Twentefans is de laatste tijd hier flink mee aan het spelen. Liegen tegen je eigen bezoekers ten koste van de waarheid....dan ben je in mijn ogen als nieuwssite verkeerd bezig.

    Ga Dan naar een ander forum als het niet bevalt

  • Avatar
    Twente1 - 14 juli 2017 om 12:49
    alles zegt:

    Ga Dan naar een ander forum als het niet bevalt

    Neuh, hoeft ie niet te doen. Jeroen heeft in deze gewoon gelijk.

  • Avatar
    Messi - 14 juli 2017 om 13:09

    Thesker die Rooney onder de zoden schopt😀

  • Avatar
    BAM - 14 juli 2017 om 14:59
    Jeroen zegt:

    De titel suggereert dat Rooney goede ervaringen met FC Twente heeft. Het staat er zelfs zo dat het zijn eigen quote is. Maar dit is gewoon liegen tegen je eigen bezoekers. De tekst uit dit artikel is al eens eerder gebruikt bij een ander artikel. Het is gewoon clickbait, kant en klaar liegen.

    En als ze willen dat de wedstrijd meer bezocht wordt dan kan de redactie daar eerlijk een nieuw artikel over maken. En het is niet de eerste keer dat dit gebeurd.

    Nieuws hoort objectief en integer te zijn. Twentefans is de laatste tijd hier flink mee aan het spelen. Liegen tegen je eigen bezoekers ten koste van de waarheid....dan ben je in mijn ogen als nieuwssite verkeerd bezig.

    Rustaaggghhhhh Mihoen..... .. Tís maar een Twente-site, het is geen UN raport over mensensmokkel/handel.

    Bevalt het je niet, dan kies je toch lekkah een andere site... twenteinsite of die andere .net

  • Avatar
    BAM - 14 juli 2017 om 15:25

    Klaassen en Rooney, met als kers op de taart onze vriend Martina. Het is mij duidelijk dat de ambities van Koeman na-competitie zijn. Rooney kan enkel slechter worden, Klaassen zal door de mand vallen (omdat hij bij Oranje ook door de mand valt) en Martina.... tsja.... heeft zijn carriere en bankrekening aan 1 man te danken. Ik weet niet wat hij met Koeman doet, maar Koeman vindt het zo fijn dat hij graag met Cuco wil ballen.

  • Avatar
    Jeroen - 14 juli 2017 om 15:26
    BAM zegt:

    Rustaaggghhhhh Mihoen..... .. Tís maar een Twente-site, het is geen UN raport over mensensmokkel/handel.

    Bevalt het je niet, dan kies je toch lekkah een andere site... twenteinsite of die andere .net

    Nee, BAM, dat doe ik niet. Fijne dag verder.

  • Avatar
    CanadianTukker - 14 juli 2017 om 17:36

    Wel leuk dat ze ff vermelden dat Hake de trainer van Fc Twente is! Dat wist hier verder niemand denk ik?

  • Avatar
    danny01 - 15 juli 2017 om 09:03
    Jeroen zegt:

    De titel suggereert dat Rooney goede ervaringen met FC Twente heeft. Het staat er zelfs zo dat het zijn eigen quote is. Maar dit is gewoon liegen tegen je eigen bezoekers. De tekst uit dit artikel is al eens eerder gebruikt bij een ander artikel. Het is gewoon clickbait, kant en klaar liegen.

    En als ze willen dat de wedstrijd meer bezocht wordt dan kan de redactie daar eerlijk een nieuw artikel over maken. En het is niet de eerste keer dat dit gebeurd.

    Nieuws hoort objectief en integer te zijn. Twentefans is de laatste tijd hier flink mee aan het spelen. Liegen tegen je eigen bezoekers ten koste van de waarheid....dan ben je in mijn ogen als nieuwssite verkeerd bezig.

    Jeroen! Doe nou niet!

  • Avatar
    741476 - 15 juli 2017 om 17:02
    CanadianTukker zegt:

    Wel leuk dat ze ff vermelden dat Hake de trainer van Fc Twente is! Dat wist hier verder niemand denk ik?

    haha

Nieuwe media