Van der Lely: ''We werden geblinddoekt en in de bus gezet''

14 juli 2017 om 13:42 | Bron: TC Tubantia Van der Lely: ''We werden geblinddoekt en in de bus gezet''

FC Twente bereidt zich deze week in Barsinghausen voor op de competitie. De Duitse plaats ligt onder de rook van Hannover. Jeroen van der Lely heeft geen idee waar hij precies is.

"Geen idee eigenlijk, van Barsinghausen heb ik nog nooit gehoord", lacht de verdediger tegenover TC Tubantia. "We werden geblinddoekt en zijn tweeënhalf uur in de bus gezet. Toen stopten we hier. Maar ik moet zeggen dat ik het hier heerlijk vind. De faciliteiten en het hotel is echt een sporthotel. Volgens mij komt de Duitse Mannschaft hier ook wel eens op trainingskamp, dus ik vermaak me hier wel."

Maar wat doet Van der Lely zoals in Duitsland? "Zoals vandaag stonden we om acht uur op en hebben we om half negen ontbijt", legt hij uit. "Daarna deden we om half elf een bosloop. Om half één hadden we lunch, daarna rusten op de kamer en om half vier weer trainen. Om zes uur eten we en daarna mogen we hopelijk iets voor onszelf doen."

Overzicht

Reacties (10)

  • Avatar
    FCTwente10 - 14 juli 2017 om 13:58

    Vind dit nou niet echt heel erg hard werken ofso. Een bosloop oke prima leuk voor de teamgeest. Daarna lunchen dan vrije tijd/rusten en van half 4 tot 6 uur trainen en dan weer niks? Hmm kan je ook in nl doen bespaart ook een hoop geld.

  • Avatar
    remcoroelofs - 14 juli 2017 om 14:06
    FCTwente10 zegt:

    Vind dit nou niet echt heel erg hard werken ofso. Een bosloop oke prima leuk voor de teamgeest. Daarna lunchen dan vrije tijd/rusten en van half 4 tot 6 uur trainen en dan weer niks? Hmm kan je ook in nl doen bespaart ook een hoop geld.

    Die bosloop is niet gwn wandelen hoor mocht je dat denken😉

  • Avatar
    twentefanhenk - 14 juli 2017 om 14:10
    FCTwente10 zegt:

    Vind dit nou niet echt heel erg hard werken ofso. Een bosloop oke prima leuk voor de teamgeest. Daarna lunchen dan vrije tijd/rusten en van half 4 tot 6 uur trainen en dan weer niks? Hmm kan je ook in nl doen bespaart ook een hoop geld.

    Hake let toch niet op de conditie van de spelers

  • Avatar
    2010 - 14 juli 2017 om 14:36

    Mooie kwaliteit video, vooral aan \'t eind😂😂

  • Avatar
    FCTMM - 14 juli 2017 om 14:38
    twentefanhenk zegt:

    Hake let toch niet op de conditie van de spelers

    Zucht

  • Avatar
    Twente1 - 14 juli 2017 om 15:07
    FCTMM zegt:

    Zucht

    Wen er maar aan. Hij kan zijn naam beter veranderen in azijnfanhenk.

  • Avatar
    FCTMM - 14 juli 2017 om 15:09
    Twente1 zegt:

    Wen er maar aan. Hij kan zijn naam beter veranderen in azijnfanhenk.

    Haha dat hoor je mij niet zeggen maar word soms zo moe van dat invullen en oordelen! En ja dan hoor ik er niet op te reageren maar het begint langzamerhand een trend te worden hier.

  • Avatar
    EvB64 - 14 juli 2017 om 17:29
    FCTMM zegt:

    Haha dat hoor je mij niet zeggen maar word soms zo moe van dat invullen en oordelen! En ja dan hoor ik er niet op te reageren maar het begint langzamerhand een trend te worden hier.

    Ach als je kritiek op Hake of JvH heb ben je al snel een azijn zeker , dat vind ik zielig . Waarom Hake en JvH maar blijven dekken en beschermen tegen soms terechte kritiek ? Dat zijn dan voor mij geen azijn zeikers maar kontelikkers !!!

  • Avatar
    beerntjes - 14 juli 2017 om 21:29
    EvB64 zegt:

    Ach als je kritiek op Hake of JvH heb ben je al snel een azijn zeker , dat vind ik zielig . Waarom Hake en JvH maar blijven dekken en beschermen tegen soms terechte kritiek ? Dat zijn dan voor mij geen azijn zeikers maar kontelikkers !!!

    Je mag wat mij betreft wel kritiek hebben, maar bij sommigen hier blijft het zich steeds maar weer herhalen. Wie moet er overtuigd worden? Ieder zijn eigen mening. Dat maakt een forum leuk. Niemand hoeft overtuigd te worden en soms zet het je mooi aan het denken en geeft het nieuwe en andere inzichten.

  • Avatar
    FCTMM - 14 juli 2017 om 21:46
    EvB64 zegt:

    Ach als je kritiek op Hake of JvH heb ben je al snel een azijn zeker , dat vind ik zielig . Waarom Hake en JvH maar blijven dekken en beschermen tegen soms terechte kritiek ? Dat zijn dan voor mij geen azijn zeikers maar kontelikkers !!!

    Het gaat er volgens mij om dat iedereen zijn of haar mening op een respectvolle manier mag geven. Een ander overtuigen of voor een ander invullen past daar niet bij.

Nieuwe media