Vak-P legt uit: ''Als volwassen mensen tot een goede oplossing komen''

14 juli 2017 om 15:20 | Bron: Vak-P Vak-P legt uit: ''Als volwassen mensen tot een goede oplossing komen''

Ondanks dat eerdere berichtgeving in de media, bestaat Vak-P nog altijd. FC Twente liet zelfs weten dat de club het supportershome graag heropend ziet worden. De supportersvereniging reageert via haar officiële Facebook-pagina. 

Vak-P laat weten dat er een aantal gesprekken hebben plaatsgevonden, maar dat deze nog niet het gewenste resultaat hebben opgeleverd. "Wij hebben aangegeven nog 1x een gesprek aan te willen gaan met de club en de burgemeester om als volwassen mensen tot een goede oplossing te komen", wordt er onder andere geschreven.

Doordat er momenteel veel commotie heerst rondom de supportersvereniging, zal Vak-P nog voor de start van het seizoen tekst en uitleg geven aan haar leden. "Voor aanvang van het seizoen zal er hoe dan ook een bijeenkomst voor onze leden worden georganiseerd om te kijken en te bespreken hoe de vlag er dan bij hangt", luidt het besluit.

Overzicht

Reacties (34)

  • Avatar
    Horsepower - 14 juli 2017 om 15:41

    Gewoon opdoeken en onder een andere naam weer verder. Iets te simpel gedacht? Vast wel.

  • Avatar
    BAM - 14 juli 2017 om 15:52

    Lekker nietszeggend dit.

    P wil volwassen gesprekken na zelf verschrikkelijk kinderlijk met de situatie te zijn omgegaan. Het boos zijn op iedereen, het verdommen in de spiegel te kijken, het wijzen naar TOS, het wijzen naar FCT en het vervloeken en uitfluiten van het Management. Vervolgens stappen ze naar de rechter en krijgen het deksel nogmaal op de neus. Volwassen? Je eigen boontjes niet kunnen doppen, interventie door de wijsgeren van TV!

    Het gewenste resultaat is niet de wens van de Burgermeester. Deze HORECA beul zal voet bij stuk houden. Al was het alleen maar om geen gezichtsverlies te lijden. Hij heeft de steun van Politie en Justitie en de inval moet hij rechtvaardigen met een tastbaar resultaat.

    De tijd van dialoog was toen, nu gaat Onno op een welverdiende vakantie met zijn dispuutballen vrinden en heft een glas bubbly op het heldendom, wordt in een illuminatische omgeving geridderd tot Moraalridder van Oranje Nassau, waarna dit gevierd word met 17.5 gram cocaine en hoeren.


    Ik zal wel een paar boze reacties hierop krijgen, maar men moet niet denken dat iedere Enschedeer of Twentefan P onvoorwaardelijk steunt. P leden hebben FCT (niet het bestuur) zijn veelvuldig betrokken bij geweld en zijn vaak negatief in het nieuws. Rellen, terwijl de club op leven na dood was. Inval & Cocaine. Clean Shit was overbodig in de ogen van velen en ga zo maar door. P heeft veel imago-schade opgelopen (door hun leden) en heeft nu de rechterlijke macht tegen zich.

    Ik hoop dat ik hier verschrikkelijk fout zit, maar ik denk dat er maximaal een concessie gedaan kan worden. Verschrikkelijk triest, en verschrikkelijk lullig voor de aanhang van FCT. Verschrikkelijk sneu voor alle vrijwilligers van P en de goede trouwe honden. Allemaal genaaid door een paar kutjunkies en dealers. Het is verbazingwekkend dat deze junkies en dealers nog steeds niet onder de bus zijn gegooid. Met naam en gezicht wereldkundig maken wie deze mensen zijn. In plaats daarvan is er Jaren lang, ondanks 2006, weggekeken. In het vak en, volgens kennissen, in het home. Wat verwacht je wie de massa zal geloven? De Po of P?

  • Avatar
    Twente#Eddy - 14 juli 2017 om 15:58
    BAM zegt:

    Lekker nietszeggend dit.

    P wil volwassen gesprekken na zelf verschrikkelijk kinderlijk met de situatie te zijn omgegaan. Het boos zijn op iedereen, het verdommen in de spiegel te kijken, het wijzen naar TOS, het wijzen naar FCT en het vervloeken en uitfluiten van het Management. Vervolgens stappen ze naar de rechter en krijgen het deksel nogmaal op de neus. Volwassen? Je eigen boontjes niet kunnen doppen, interventie door de wijsgeren van TV!

    Het gewenste resultaat is niet de wens van de Burgermeester. Deze HORECA beul zal voet bij stuk houden. Al was het alleen maar om geen gezichtsverlies te lijden. Hij heeft de steun van Politie en Justitie en de inval moet hij rechtvaardigen met een tastbaar resultaat.

    De tijd van dialoog was toen, nu gaat Onno op een welverdiende vakantie met zijn dispuutballen vrinden en heft een glas bubbly op het heldendom, wordt in een illuminatische omgeving geridderd tot Moraalridder van Oranje Nassau, waarna dit gevierd word met 17.5 gram cocaine en hoeren.


    Ik zal wel een paar boze reacties hierop krijgen, maar men moet niet denken dat iedere Enschedeer of Twentefan P onvoorwaardelijk steunt. P leden hebben FCT (niet het bestuur) zijn veelvuldig betrokken bij geweld en zijn vaak negatief in het nieuws. Rellen, terwijl de club op leven na dood was. Inval & Cocaine. Clean Shit was overbodig in de ogen van velen en ga zo maar door. P heeft veel imago-schade opgelopen (door hun leden) en heeft nu de rechterlijke macht tegen zich.

    Ik hoop dat ik hier verschrikkelijk fout zit, maar ik denk dat er maximaal een concessie gedaan kan worden. Verschrikkelijk triest, en verschrikkelijk lullig voor de aanhang van FCT. Verschrikkelijk sneu voor alle vrijwilligers van P en de goede trouwe honden. Allemaal genaaid door een paar kutjunkies en dealers. Het is verbazingwekkend dat deze junkies en dealers nog steeds niet onder de bus zijn gegooid. Met naam en gezicht wereldkundig maken wie deze mensen zijn. In plaats daarvan is er Jaren lang, ondanks 2006, weggekeken. In het vak en, volgens kennissen, in het home. Wat verwacht je wie de massa zal geloven? De Po of P?

    Mooi verhaal, lekker kort. 7,5 voor het vertellen.

  • Avatar
    BAM - 14 juli 2017 om 15:59
    Horsepower zegt:

    Gewoon opdoeken en onder een andere naam weer verder. Iets te simpel gedacht? Vast wel.

    Heeft geen zin. Home is dicht en 2 jaar lang droog. niemand krijgt een licentie voor die locatie.

    Ze kunnen er een luxe fietsenstalling van maken. Een kerk of sociale werkplaats.

    Een goed idee is om luxe FC Twente-uitvaartdienst op te zetten. FC Twente kist, uitvaart in het home, allesbrander erin en dan het as laten uitstrooien over de middencircel. Genoeg mensen die daar 10 a 20 duizend euro voor neer willen tellen :-)

  • Avatar
    BAM - 14 juli 2017 om 16:01
    Twente#Eddy zegt:

    Mooi verhaal, lekker kort. 7,5 voor het vertellen.

    Dat jij de aandachtsspanne van een goudvis hebt, en de intellectuele inbreng van een jostibandlid..... moet je mij niet kwalijk nemen. Je kunt het ook gewoon niet lezen als het te moeilijk voor je is. En gewoon niet reageren als het je niet bevalt. iig bedankt voor de voldoende. Ik had zelf een 8,5 verwacht. :-(

  • Avatar
    Twente#Eddy - 14 juli 2017 om 16:04
    BAM zegt:

    Dat jij de aandachtsspanne van een goudvis hebt, en de intellectuele inbreng van een jostibandlid..... moet je mij niet kwalijk nemen. Je kunt het ook gewoon niet lezen als het te moeilijk voor je is. En gewoon niet reageren als het je niet bevalt. iig bedankt voor de voldoende. Ik had zelf een 8,5 verwacht. :-(

    😘 oké een 8,5

  • Avatar
    Messi - 14 juli 2017 om 16:09
    BAM zegt:

    Lekker nietszeggend dit.

    P wil volwassen gesprekken na zelf verschrikkelijk kinderlijk met de situatie te zijn omgegaan. Het boos zijn op iedereen, het verdommen in de spiegel te kijken, het wijzen naar TOS, het wijzen naar FCT en het vervloeken en uitfluiten van het Management. Vervolgens stappen ze naar de rechter en krijgen het deksel nogmaal op de neus. Volwassen? Je eigen boontjes niet kunnen doppen, interventie door de wijsgeren van TV!

    Het gewenste resultaat is niet de wens van de Burgermeester. Deze HORECA beul zal voet bij stuk houden. Al was het alleen maar om geen gezichtsverlies te lijden. Hij heeft de steun van Politie en Justitie en de inval moet hij rechtvaardigen met een tastbaar resultaat.

    De tijd van dialoog was toen, nu gaat Onno op een welverdiende vakantie met zijn dispuutballen vrinden en heft een glas bubbly op het heldendom, wordt in een illuminatische omgeving geridderd tot Moraalridder van Oranje Nassau, waarna dit gevierd word met 17.5 gram cocaine en hoeren.


    Ik zal wel een paar boze reacties hierop krijgen, maar men moet niet denken dat iedere Enschedeer of Twentefan P onvoorwaardelijk steunt. P leden hebben FCT (niet het bestuur) zijn veelvuldig betrokken bij geweld en zijn vaak negatief in het nieuws. Rellen, terwijl de club op leven na dood was. Inval & Cocaine. Clean Shit was overbodig in de ogen van velen en ga zo maar door. P heeft veel imago-schade opgelopen (door hun leden) en heeft nu de rechterlijke macht tegen zich.

    Ik hoop dat ik hier verschrikkelijk fout zit, maar ik denk dat er maximaal een concessie gedaan kan worden. Verschrikkelijk triest, en verschrikkelijk lullig voor de aanhang van FCT. Verschrikkelijk sneu voor alle vrijwilligers van P en de goede trouwe honden. Allemaal genaaid door een paar kutjunkies en dealers. Het is verbazingwekkend dat deze junkies en dealers nog steeds niet onder de bus zijn gegooid. Met naam en gezicht wereldkundig maken wie deze mensen zijn. In plaats daarvan is er Jaren lang, ondanks 2006, weggekeken. In het vak en, volgens kennissen, in het home. Wat verwacht je wie de massa zal geloven? De Po of P?

    BAM vragie is dit verhaal geschreven met of zonder drugs op.ik denk zelf met wat een verhaal🤗 hahahahaha

  • Avatar
    BAM - 14 juli 2017 om 16:09
    Twente#Eddy zegt:

    😘 oké een 8,5

    Dank je vriend!

    Hopen dat Onno net zo coulant is als jij,. zoals het een echte vriendelijke tukker betaamt

  • Avatar
    BAM - 14 juli 2017 om 16:11
    Messi zegt:

    BAM vragie is dit verhaal geschreven met of zonder drugs op.ik denk zelf met wat een verhaal🤗 hahahahaha

    Patatje mét............. natuurlijk.

    Maar ik heb het fatsoen m'n druggies thuis te doen, nooit elders.

  • Avatar
    Messi - 14 juli 2017 om 16:12
    BAM zegt:

    Patatje mét............. natuurlijk.

    Maar ik heb het fatsoen m'n druggies thuis te doen, nooit elders.

    👍🏻😂👍🏻😂ik drink alleen 🍺

  • Avatar
    BAM - 14 juli 2017 om 16:17
    Messi zegt:

    👍🏻😂👍🏻😂ik drink alleen 🍺

    Drank is ook drugs mijn waarde, en behoorlijk schadelijk. Beter af en toe een joint roken dan pullen bier naar binnen werken. Maar ja, God gaf on Grolsch. *plop*

  • Avatar
    Messi - 14 juli 2017 om 16:21
    BAM zegt:

    Drank is ook drugs mijn waarde, en behoorlijk schadelijk. Beter af en toe een joint roken dan pullen bier naar binnen werken. Maar ja, God gaf on Grolsch. *plop*

    Cruzcampo 😋op dit moment.

  • Avatar
    mcdummels - 14 juli 2017 om 16:25
    BAM zegt:

    Heeft geen zin. Home is dicht en 2 jaar lang droog. niemand krijgt een licentie voor die locatie.

    Ze kunnen er een luxe fietsenstalling van maken. Een kerk of sociale werkplaats.

    Een goed idee is om luxe FC Twente-uitvaartdienst op te zetten. FC Twente kist, uitvaart in het home, allesbrander erin en dan het as laten uitstrooien over de middencircel. Genoeg mensen die daar 10 a 20 duizend euro voor neer willen tellen :-)

    Ze kunnen ook dat as voortaan gaan snuiven, krijgen ze ook geen last meer van de politie ;)

  • Avatar
    FCTukkerclan - 14 juli 2017 om 16:28
    mcdummels zegt:

    Ze kunnen ook dat as voortaan gaan snuiven, krijgen ze ook geen last meer van de politie ;)

    Poog jij nou echt grappig te zijn Dommel? Als je echt grappig wilt zijn, schrijf dan een mooie metafoor. Daar waar je gisteren nog tekeer ging m.b.t. hetgeen jouw opa overkomen is, reageer je nu zo, of is...of wordt je opa ook opgesnoven na de crematie?

  • Avatar
    mcdummels - 14 juli 2017 om 16:34
    FCTukkerclan zegt:

    Poog jij nou echt grappig te zijn Dommel? Als je echt grappig wilt zijn, schrijf dan een mooie metafoor. Daar waar je gisteren nog tekeer ging m.b.t. hetgeen jouw opa overkomen is, reageer je nu zo, of is...of wordt je opa ook opgesnoven na de crematie?

    Mijn opa is al een lange tijd terug overleden en begraven onder de grond. Verder neem ik het leven niet zo serieus dus vind ik dat zo\'n grapje best moet kunnen.

  • Avatar
    FCTukkerclan - 14 juli 2017 om 16:36
    mcdummels zegt:

    Mijn opa is al een lange tijd terug overleden en begraven onder de grond. Verder neem ik het leven niet zo serieus dus vind ik dat zo\'n grapje best moet kunnen.

    Schrijf dan een mooie metafoor kerel. Dan kan ik de humor er van inzien.....
    Jouw uitspraak kan als kwetsend ervaren worden.....

  • Avatar
    mcdummels - 14 juli 2017 om 16:42
    FCTukkerclan zegt:

    Schrijf dan een mooie metafoor kerel. Dan kan ik de humor er van inzien.....
    Jouw uitspraak kan als kwetsend ervaren worden.....

    De wereld is dan ook nu eenmaal een wrede plek en als mensen problemen hebben met mijn uitspraken moeten ze maar weggaan.

  • Avatar
    remcoroelofs - 14 juli 2017 om 16:44
    mcdummels zegt:

    De wereld is dan ook nu eenmaal een wrede plek en als mensen problemen hebben met mijn uitspraken moeten ze maar weggaan.

    Levensmoe?

  • Avatar
    mcdummels - 14 juli 2017 om 16:46
    remcoroelofs zegt:

    Levensmoe?

    Moet ik dit opvatten als een bedreiging?

  • Avatar
    Messi - 14 juli 2017 om 16:52
    mcdummels zegt:

    Moet ik dit opvatten als een bedreiging?

    Denk niet dat je dat zo moet opvatten! Eerder als een burn-out net als german je weet wel die Poolse bosjesman😂

Nieuwe media