Matchday: Holla en Boere starten tegen Hannover 96; Brondeel op de bank

15 juli 2017 om 18:00 | Bron: Twentefans.nl Matchday: Holla en Boere starten tegen Hannover 96; Brondeel op de bank

FC Twente speelt vanavond in de voorbereiding op het nieuwe seizoen tegen Hannover 96. De wedstrijd tegen de Duitse promovendus zal gespeeld worden over twee keer zestig minuten.

De wedstrijd zal om 19.00 uur beginnen. FC Twente begint met Joel Drommel als doelman, hij krijgt vanavond de voorkeur boven nieuwkomer Jorn Brondeel. Ook Danny Holla en Tom Boere beginnen in de basis.

Opstelling FC Twente: Drommel, Ter Avest, Bijen, Thesker, Trajkovski, Holla, Vuckic, F. Jensen, George, Boere, Gjorgjev

Overzicht

Reacties (49)

  • Avatar
    Jeroen - 15 juli 2017 om 18:05

    Twee keer 60 minuten nog wel...of 2x30 minuten en in totaal 60 minuten?

  • Avatar
    mcdummels - 15 juli 2017 om 18:07
    Jeroen zegt:

    Twee keer 60 minuten nog wel...of 2x30 minuten en in totaal 60 minuten?

    Ik denk het eerste. Als beide teams hun hele elftal in de rust wisselen moet dat toch mogelijk zijn.

  • Avatar
    WoutBl - 15 juli 2017 om 18:07

    Livestream?

  • Avatar
    Jeroen - 15 juli 2017 om 18:08
    mcdummels zegt:

    Ik denk het eerste. Als beide teams hun hele elftal in de rust wisselen moet dat toch mogelijk zijn.

    Alleen moet een elftal dan 60 minuten achter elkaar spelen....terwijl dit altijd 45 minuten is in een helft.

  • Avatar
    mcdummels - 15 juli 2017 om 18:08

    Opvallend aanvallende opstelling met alleen Holla als controlerende middenvelder, ik ben benieuwd! Weet iemand trouwens of de wedstrijd ergens online te volgen is?

  • Avatar
    mcdummels - 15 juli 2017 om 18:09
    Jeroen zegt:

    Alleen moet een elftal dan 60 minuten achter elkaar spelen....terwijl dit altijd 45 minuten is in een helft.

    Dat is goed voor de conditie, laat ze maar mooi een uur voetballen.

  • Avatar
    biertje123 - 15 juli 2017 om 18:14
    mcdummels zegt:

    Opvallend aanvallende opstelling met alleen Holla als controlerende middenvelder, ik ben benieuwd! Weet iemand trouwens of de wedstrijd ergens online te volgen is?

    Ik heb nog geen livestream kunnen vinden.

  • Avatar
    FC Twente 1965 - 15 juli 2017 om 18:51

    Geen Andersen in de basis zit er weer een transfer aan te komen?

  • Avatar
    beerntjes - 15 juli 2017 om 18:54
    FC Twente 1965 zegt:

    Geen Andersen in de basis zit er weer een transfer aan te komen?

    Sportief gezien een verlies, maar financieel zeer welkom. Mits er een fatsoenlijke transfersom mee gemoeid is.

  • Avatar
    biertje123 - 15 juli 2017 om 18:58

    Het wordt tijd dat de eredivisie weer begint.

  • Avatar
    EvB64 - 15 juli 2017 om 19:04
    beerntjes zegt:

    Sportief gezien een verlies, maar financieel zeer welkom. Mits er een fatsoenlijke transfersom mee gemoeid is.

    Heb je wat aan aangezien er geen fatsoenlijke verdediger voor terug kan worden gehaald . Ik weet je antwoord denk ik wel, Peet Bijen maar die is er nog lang niet klaar voor .

  • Avatar
    EvB64 - 15 juli 2017 om 19:05
    zegt:

    👍👍👍100+

  • Avatar
    beerntjes - 15 juli 2017 om 19:10
    EvB64 zegt:

    Heb je wat aan aangezien er geen fatsoenlijke verdediger voor terug kan worden gehaald . Ik weet je antwoord denk ik wel, Peet Bijen maar die is er nog lang niet klaar voor .

    Daar heb je wel gelijk in, maar dat geef ik ook aan met sportief een verlies. Ik weet niet of Bijen goed genoeg is. Vorig seizoen vond ik hem wisselvallig.

  • Avatar
    Pol! - 15 juli 2017 om 19:11
    EvB64 zegt:

    Heb je wat aan aangezien er geen fatsoenlijke verdediger voor terug kan worden gehaald . Ik weet je antwoord denk ik wel, Peet Bijen maar die is er nog lang niet klaar voor .

    Bijen heeft de eerste seizoenshelft al laten zien er klaar voor te zijn.

    Bovendien, als het salaris van Andersen wegvalt, is er ook weer wat mogelijk om transfervrij of tegen een beperkte transfersom op te halen.

  • Avatar
    EvB64 - 15 juli 2017 om 19:13
    beerntjes zegt:

    Daar heb je wel gelijk in, maar dat geef ik ook aan met sportief een verlies. Ik weet niet of Bijen goed genoeg is. Vorig seizoen vond ik hem wisselvallig.

    Ja en dat is wel balen want het word inderdaan onzeker met Bijen achterin . Dus hoopt dat Anderson blijft en anders inderdaad Unvini proeren terug te halen.

  • Avatar
    EvB64 - 15 juli 2017 om 19:15
    Pol! zegt:

    Bijen heeft de eerste seizoenshelft al laten zien er klaar voor te zijn.

    Bovendien, als het salaris van Andersen wegvalt, is er ook weer wat mogelijk om transfervrij of tegen een beperkte transfersom op te halen.

    Sorry Pol maar hij is er niet klaar voor vind ik , hij is veel te vaak onzeker en gaat geregeld de fout in . Als Anderson gaat moeten ze echt een ervaren man terug halen .

  • Avatar
    biertje123 - 15 juli 2017 om 19:16
    Pol! zegt:

    Bijen heeft de eerste seizoenshelft al laten zien er klaar voor te zijn.

    Bovendien, als het salaris van Andersen wegvalt, is er ook weer wat mogelijk om transfervrij of tegen een beperkte transfersom op te halen.

    De 2e seizoenshelft was bijen erg matig. Ik weet ook niet of hij het niveau wel aan kan.

  • Avatar
    Pol! - 15 juli 2017 om 19:22
    EvB64 zegt:

    Sorry Pol maar hij is er niet klaar voor vind ik , hij is veel te vaak onzeker en gaat geregeld de fout in . Als Anderson gaat moeten ze echt een ervaren man terug halen .

    De eerste seizoenshelft heeft hij gewoon prima gespeeld. Hij heeft idd af en toe een fout(je) gemaakt, maar anders had hij wel bij een andere club gespeeld.

    Opbouwend is hij beter dan Andersen, verdedigend iets minder.

  • Avatar
    Pol! - 15 juli 2017 om 19:25
    biertje123 zegt:

    De 2e seizoenshelft was bijen erg matig. Ik weet ook niet of hij het niveau wel aan kan.

    De 2e competitiehelft heeft hij überhaupt niet veel gespeeld. Na Vitesse werd Bijen geslachtofferd en mocht hij alleen opdraven als vervanger of invaller.

    Wisselvalligheid hoort nu eenmaal bij jeugd. Is Jensen er ook niet klaar voor als hij ineens een mindere fase heeft?

  • Avatar
    Messi - 15 juli 2017 om 19:35
    Jeroen zegt:

    Twee keer 60 minuten nog wel...of 2x30 minuten en in totaal 60 minuten?

    2x60 😀Dan word het 15-1🤝🌹

Nieuwe media