FOTO | FC Twente steunt Nouri met shirt met rugnummer 34

15 juli 2017 om 19:09 | Bron: FC Twente FOTO | FC Twente steunt Nouri met shirt met rugnummer 34

Ook FC Twente heeft net als zowel alle Eredivisieclubs de steunt betuigt aan Abdelhak Nouri. Voorafgaand aan de oefenwedstrijd met Hannover 96 kwam aanvoerder Stefan Thesker het veld op met rugnummer 34.

#staystrongappie

Een bericht gedeeld door FC Twente (@fctwente_official) op 15 Jul 2017 om 10:13 PDT

Overzicht

Reacties (17)

  • Avatar
    Mennoty - 15 juli 2017 om 19:29

    Vreselijk natuurlijk. Maar ik word er wel enorm mee overspoeld. Mooi dat men aandacht hier aan besteed. Jammer dat het alleen bij hem zo is en niet bij bv die speelster van Ado die overleden is op zeer jonge leeftijd. Maar blijkbaar is de 1 belangrijker dan een ander.

  • Avatar
    Tukkerrandy - 15 juli 2017 om 19:32
    Mennoty zegt:

    Vreselijk natuurlijk. Maar ik word er wel enorm mee overspoeld. Mooi dat men aandacht hier aan besteed. Jammer dat het alleen bij hem zo is en niet bij bv die speelster van Ado die overleden is op zeer jonge leeftijd. Maar blijkbaar is de 1 belangrijker dan een ander.

    Nouri is veel bekender in de voetbalwereld. Zo werkt het nou eenmaal.

  • Avatar
    Mennoty - 15 juli 2017 om 20:02
    Tukkerrandy zegt:

    Nouri is veel bekender in de voetbalwereld. Zo werkt het nou eenmaal.

    Maar ben ik de enige die het een beetje té vind? Niet rot bedoeld hoor , maar ik kan me andere voetballers herinneren die ook deze klote dingen hebben meegemaakt en zelfs zijn overleden en waar nauwelijks aandacht aan werd besteed. Het is natuurlijk fijn voor hem dat er zo veel mensen er zijn voor Nouri. Maar wat mij betreft mag het wel iets minder in de media. Wat men uit eigen overweging doet is natuurlijk prima. Maar al die media die zich er mee bemoeit vind ik belachelijk. Ik zal wel een aantal mensen op de tenen trappen met mijn opmerking , maar ik wilde dit toch even kwijt. Sterkte Nouri in de komende jaren.

  • Avatar
    Martin0465 - 15 juli 2017 om 20:07
    Mennoty zegt:

    Maar ben ik de enige die het een beetje té vind? Niet rot bedoeld hoor , maar ik kan me andere voetballers herinneren die ook deze klote dingen hebben meegemaakt en zelfs zijn overleden en waar nauwelijks aandacht aan werd besteed. Het is natuurlijk fijn voor hem dat er zo veel mensen er zijn voor Nouri. Maar wat mij betreft mag het wel iets minder in de media. Wat men uit eigen overweging doet is natuurlijk prima. Maar al die media die zich er mee bemoeit vind ik belachelijk. Ik zal wel een aantal mensen op de tenen trappen met mijn opmerking , maar ik wilde dit toch even kwijt. Sterkte Nouri in de komende jaren.

    Volledig met je eens. Je kunt geen tv programma opzetten en het gaat er over. Was er na 2 dagen al klaar mee. Zijn genoeg mensen die dit ook hebben en daar hoor je ook niks van.

  • Avatar
    twentefanhenk - 15 juli 2017 om 20:12
    Mennoty zegt:

    Vreselijk natuurlijk. Maar ik word er wel enorm mee overspoeld. Mooi dat men aandacht hier aan besteed. Jammer dat het alleen bij hem zo is en niet bij bv die speelster van Ado die overleden is op zeer jonge leeftijd. Maar blijkbaar is de 1 belangrijker dan een ander.

    Komt misschien dat het op het veld gebeurt is?,maar ben het wel met je eens hoor

  • Avatar
    Klavertje 4 - 15 juli 2017 om 20:20
    Martin0465 zegt:

    Volledig met je eens. Je kunt geen tv programma opzetten en het gaat er over. Was er na 2 dagen al klaar mee. Zijn genoeg mensen die dit ook hebben en daar hoor je ook niks van.

    Begin het ook wel zat te worden. Uiteraard is het heel triest wat er gebeurt is met Nouri, maar idd is er ook een voetbalster van ADO jong overleden. Ook is Cheick Tiote in elkaar gezakt, daar hoor ik helemaal niemand meer over: volgens mij was hij ook een speler van Twente. Dus laten we dit nooit vergeten, het benul hebben dat het zomaar voorbij is en dat je moet genieten van elk moment. Maar voor nu is het mooi geweest.

  • Avatar
    Tukkerrandy - 15 juli 2017 om 20:35
    Mennoty zegt:

    Maar ben ik de enige die het een beetje té vind? Niet rot bedoeld hoor , maar ik kan me andere voetballers herinneren die ook deze klote dingen hebben meegemaakt en zelfs zijn overleden en waar nauwelijks aandacht aan werd besteed. Het is natuurlijk fijn voor hem dat er zo veel mensen er zijn voor Nouri. Maar wat mij betreft mag het wel iets minder in de media. Wat men uit eigen overweging doet is natuurlijk prima. Maar al die media die zich er mee bemoeit vind ik belachelijk. Ik zal wel een aantal mensen op de tenen trappen met mijn opmerking , maar ik wilde dit toch even kwijt. Sterkte Nouri in de komende jaren.

    Begrijp je punt wel hoor, de aandacht is wellicht nu wat over de top. Denk dat het sympathieke karakter wat de jongen had hier overigens wel veel meespeelt. Kreeg zelf ook een brok in de keel toen ik interviews van m voorbij zag komen.

  • Avatar
    hatty - 15 juli 2017 om 20:39

    Kom op!! ik vind het mooi! dat nl er zo mee bezig is . Snap ook als het mij zou over komen dat er geen aandacht aan gegeven word . Maar dit laat echt zien dat wij als nl voetbal saamhorigheid tonen. Voor jullie, klik er niet op ! Lees het niet ! Zap verder !



    Trots op fct dat zei er iets mee doen !

  • Avatar
    redisthecollor - 15 juli 2017 om 20:59
    Klavertje 4 zegt:

    Begin het ook wel zat te worden. Uiteraard is het heel triest wat er gebeurt is met Nouri, maar idd is er ook een voetbalster van ADO jong overleden. Ook is Cheick Tiote in elkaar gezakt, daar hoor ik helemaal niemand meer over: volgens mij was hij ook een speler van Twente. Dus laten we dit nooit vergeten, het benul hebben dat het zomaar voorbij is en dat je moet genieten van elk moment. Maar voor nu is het mooi geweest.

    Precies PUNT

  • Avatar
    beerntjes - 15 juli 2017 om 21:12
    hatty zegt:

    Kom op!! ik vind het mooi! dat nl er zo mee bezig is . Snap ook als het mij zou over komen dat er geen aandacht aan gegeven word . Maar dit laat echt zien dat wij als nl voetbal saamhorigheid tonen. Voor jullie, klik er niet op ! Lees het niet ! Zap verder !



    Trots op fct dat zei er iets mee doen !

    +1

  • Avatar
    FCTMM - 15 juli 2017 om 21:31
    beerntjes zegt:

    +1

    Mee eens; het laat zien dat wij een voetbalminnend land zijn die op dit moment beseffen dat voetbal even niet zo belangrijk is. Kijk maar naar de Feyenoord supporter gisteren bij die herdenking in Amsterdam!

  • Avatar
    Mennoty - 15 juli 2017 om 22:02
    hatty zegt:

    Kom op!! ik vind het mooi! dat nl er zo mee bezig is . Snap ook als het mij zou over komen dat er geen aandacht aan gegeven word . Maar dit laat echt zien dat wij als nl voetbal saamhorigheid tonen. Voor jullie, klik er niet op ! Lees het niet ! Zap verder !



    Trots op fct dat zei er iets mee doen !

    Het is niet dat ik er tegen ben. Het is de overdreven media aandacht die mij stoort. Waarom bij hem zoveel aandacht en bij andere voetballers niet of vele malen minder.

  • Avatar
    beerntjes - 15 juli 2017 om 22:38
    Mennoty zegt:

    Het is niet dat ik er tegen ben. Het is de overdreven media aandacht die mij stoort. Waarom bij hem zoveel aandacht en bij andere voetballers niet of vele malen minder.

    Zou je dat ook vinden als het om een Twente-speler zou gaan?

  • Avatar
    Mennoty - 15 juli 2017 om 23:08
    beerntjes zegt:

    Zou je dat ook vinden als het om een Twente-speler zou gaan?

    Jazeker. Dat er aandacht aan besteed moet worden is geen discussie. Ik heb het over onder anderen de media die bij deze droefige gebeurtenis uitpakken als of het de koning is die dit is overkomen. Waarom bij hem wel en bij anderen niet. Spelers en speelsters die zelfs overleden zijn hebben deze aandacht ook niet gehad. Ik snap deze willekeur gewoon niet.

  • Avatar
    Vakp1991 - 15 juli 2017 om 23:44
    Tukkerrandy zegt:

    Nouri is veel bekender in de voetbalwereld. Zo werkt het nou eenmaal.

    Nee nouri is een jood daarom bij de vuurwerkramp moeste. Wij gewoon voetballen hoor.maar als dit in de competitie was dan had Ajax ook niet hoeven te voetballen ik vindt het zielig maar Om nou elke dag de social media er vol mee te zetten gaat tever maar alsnog staystrongappie

  • Avatar
    Bart77 - 16 juli 2017 om 00:38
    Mennoty zegt:

    Maar ben ik de enige die het een beetje té vind? Niet rot bedoeld hoor , maar ik kan me andere voetballers herinneren die ook deze klote dingen hebben meegemaakt en zelfs zijn overleden en waar nauwelijks aandacht aan werd besteed. Het is natuurlijk fijn voor hem dat er zo veel mensen er zijn voor Nouri. Maar wat mij betreft mag het wel iets minder in de media. Wat men uit eigen overweging doet is natuurlijk prima. Maar al die media die zich er mee bemoeit vind ik belachelijk. Ik zal wel een aantal mensen op de tenen trappen met mijn opmerking , maar ik wilde dit toch even kwijt. Sterkte Nouri in de komende jaren.

    Mee eens.

  • Avatar
    DK874 - 17 juli 2017 om 03:46
    Mennoty zegt:

    Vreselijk natuurlijk. Maar ik word er wel enorm mee overspoeld. Mooi dat men aandacht hier aan besteed. Jammer dat het alleen bij hem zo is en niet bij bv die speelster van Ado die overleden is op zeer jonge leeftijd. Maar blijkbaar is de 1 belangrijker dan een ander.

    +1000

Nieuwe media