FOTO | FC Twente steunt Nouri met shirt met rugnummer 34

15 juli 2017 om 19:09 | Bron: FC Twente FOTO | FC Twente steunt Nouri met shirt met rugnummer 34

Ook FC Twente heeft net als zowel alle Eredivisieclubs de steunt betuigt aan Abdelhak Nouri. Voorafgaand aan de oefenwedstrijd met Hannover 96 kwam aanvoerder Stefan Thesker het veld op met rugnummer 34.

#staystrongappie

Een bericht gedeeld door FC Twente (@fctwente_official) op 15 Jul 2017 om 10:13 PDT

Overzicht

Reacties (8)

  • Avatar
    Martin0465 - 15 juli 2017 om 20:07
    zegt:

    Volledig met je eens. Je kunt geen tv programma opzetten en het gaat er over. Was er na 2 dagen al klaar mee. Zijn genoeg mensen die dit ook hebben en daar hoor je ook niks van.

  • Avatar
    twentefanhenk - 15 juli 2017 om 20:12
    zegt:

    Komt misschien dat het op het veld gebeurt is?,maar ben het wel met je eens hoor

  • Avatar
    hatty - 15 juli 2017 om 20:39

    Kom op!! ik vind het mooi! dat nl er zo mee bezig is . Snap ook als het mij zou over komen dat er geen aandacht aan gegeven word . Maar dit laat echt zien dat wij als nl voetbal saamhorigheid tonen. Voor jullie, klik er niet op ! Lees het niet ! Zap verder !



    Trots op fct dat zei er iets mee doen !

  • Avatar
    beerntjes - 15 juli 2017 om 21:12
    hatty zegt:

    Kom op!! ik vind het mooi! dat nl er zo mee bezig is . Snap ook als het mij zou over komen dat er geen aandacht aan gegeven word . Maar dit laat echt zien dat wij als nl voetbal saamhorigheid tonen. Voor jullie, klik er niet op ! Lees het niet ! Zap verder !



    Trots op fct dat zei er iets mee doen !

    +1

  • Avatar
    FCTMM - 15 juli 2017 om 21:31
    beerntjes zegt:

    +1

    Mee eens; het laat zien dat wij een voetbalminnend land zijn die op dit moment beseffen dat voetbal even niet zo belangrijk is. Kijk maar naar de Feyenoord supporter gisteren bij die herdenking in Amsterdam!

  • Avatar
    beerntjes - 15 juli 2017 om 22:38
    zegt:

    Zou je dat ook vinden als het om een Twente-speler zou gaan?

  • Avatar
    Bart77 - 16 juli 2017 om 00:38
    zegt:

    Mee eens.

  • Avatar