FOTO | FC Twente-supporter zet naam Nouri op nieuwe uitshirt

15 juli 2017 om 20:38 | Bron: Twentefans.nl FOTO | FC Twente-supporter zet naam Nouri op nieuwe uitshirt

Het verschrikkelijke nieuws over Abdelhak Nouri is ook in Twente hard aangekomen. Een supporter van FC Twente heeft nu op een heel bijzondere manier zijn medeleven geuit. Ferdinand Cramer liet de naam van Nouri met rugnummer 34 achterop het nieuwe uitshirt bedrukken. Respect!

Overzicht

Reacties (9)

  • Avatar
    RaceFace - 16 juli 2017 om 00:09

    Hoeveel sporters zijn deze jongen voor gegaan die hun droom niet waar hebben kunnen maken. Omdat het een voetballer is, betekend dit meer.

  • Avatar
    Martin0465 - 16 juli 2017 om 08:45

    Wat een flauwekul.

  • Avatar
    Fcoverdinkel - 16 juli 2017 om 09:27

    Vooropgesteld het is verschrikkelijk, maar vind de aand8 overdreven

  • Avatar
    Fcoverdinkel - 16 juli 2017 om 09:27
    Martin0465 zegt:

    Wat een flauwekul.

    +1

  • Avatar
    Martin0465 - 16 juli 2017 om 09:58
    Fcoverdinkel zegt:

    Vooropgesteld het is verschrikkelijk, maar vind de aand8 overdreven

    +1000

  • Avatar
    Mennoty - 16 juli 2017 om 16:31

    Belachelijk. Waarom niet bij Tiote? Was hij niet meer FC Twente dan deze jongen ???

  • Avatar
    Successupporter - 16 juli 2017 om 22:47
    RaceFace zegt:

    Hoeveel sporters zijn deze jongen voor gegaan die hun droom niet waar hebben kunnen maken. Omdat het een voetballer is, betekend dit meer.

    En niet alleen sporters. Het gebeurt door de hele maatschappij heen. En het is goed om er zo nu en dan op gewezen te worden dat niet alles vanzelfsprekend is in het leven. En hoe verschrikkelijk het ook is, het is ook een keer klaar.

    Maar dit geval begint steeds meer op een vorm van persoonsverheerlijking te lijken. Nogal ongepast tegenover anderen die iets soortgelijks is overkomen.

  • Avatar
    DK874 - 17 juli 2017 om 03:42
    Fcoverdinkel zegt:

    Vooropgesteld het is verschrikkelijk, maar vind de aand8 overdreven

    Inderdaad, helemaal mee eens!

  • Avatar
    fctwente2010. - 17 juli 2017 om 08:45
    Mennoty zegt:

    Belachelijk. Waarom niet bij Tiote? Was hij niet meer FC Twente dan deze jongen ???

    Op Twentefans hebben ook wel een stuk of 5, 6 topics over Tiote gestaan.

Nieuwe media