''FC Twente geeft verkeerd signaal af door openlijk andere koers te bepleiten''

16 juli 2017 om 11:25 | Bron: TC Tubantia ''FC Twente geeft verkeerd signaal af door openlijk andere koers te bepleiten''

FC Twente hoopt dat de supportershome van Vak-P tijdens de eerste thuiswedstrijd weer geopend is, ondanks het besluit van de gemeente Enschede om het home voor één jaar te sluiten. De rechter heeft dat besluit bekrachtigd en dus had FC Twente volgens TC Tubantia niet moeten reageren.

"Dat besluit heeft veel impact", schrijft het dagblad in een commentaar. "De burgemeester van Enschede heeft er zijn nek mee uitgestoken. Hoe zwaar de gevolgen ook zijn, FC Twente geeft een verkeerd signaal af door nu openlijk een andere koers te bepleiten. Daarmee laat de Twente-directie de andere partijen die ijveren voor een veilig en clean stadion in de steek."

"Verstandiger is het energie te steken in oplossingen waarmee de volle tribune met fanatieke supporters het kloppend hart kan blijven tijdens wedstrijden", meent TC Tubantia. "Tot alle onderzoeken naar het supportershome zijn afgerond, doet FC Twente er verstandig aan de rug recht te houden." Reageren op het commentaar kan via hoofdredactie@tctubantia.nl.

Overzicht

Reacties (60)

  • Avatar
    BAM - 16 juli 2017 om 11:55

    Fijn iemand met een mening. TCT doet weer eens aan riooljournalistiek.

    Wat betreft P, gewoon een volksopstand organiseren. Een breed draagvlak creeeren door de vuilnissituatie er bij te betrekken en de financiele situate van Enschede. Landelijk de media inlichten en het EI van Co belegeren. De horeca erbij betrekken dmv Pbier , 1 euro per biertje, en andere aanbiedingen die dag. Voetbal clubs mobiliseren zoals victoria, tubanters en achillis.

    Doel:

    1)De gemeenteraad onder druk zetten om een spoedklankbord gesprek te houden met een negatief advies naar 'de kroon'.
    2) gespek met onno, een consessie.

  • Avatar
    BAM - 16 juli 2017 om 11:57

    Forza la revolution ! Tukker Power !!!

  • Avatar
    Danny - 16 juli 2017 om 12:07

    Vragen om reacties maar de redactie te sturen, wat een flikkerstreek!



    De meest agressieve reacties worden in de krant geplaatst en dan het liefst nog een paar die elkaar totaal tegenspreken. Stoken in eigen gelederen, stel honden!



    Hoop dat de vak p ers verstandig blijven en niets sturen, laat het bestuur maar met een sterk statement komen.



    Wij tegen iedereen!!!

  • Avatar
    Pol! - 16 juli 2017 om 12:17
    Danny zegt:

    Vragen om reacties maar de redactie te sturen, wat een flikkerstreek!



    De meest agressieve reacties worden in de krant geplaatst en dan het liefst nog een paar die elkaar totaal tegenspreken. Stoken in eigen gelederen, stel honden!



    Hoop dat de vak p ers verstandig blijven en niets sturen, laat het bestuur maar met een sterk statement komen.



    Wij tegen iedereen!!!

    In plaats hiervan had de TCT zich beter af kunnen vragen waarom FCT een andere koers wil varen.

    Hoor en wederhoor toepassen. Echt serieus onderzoek doen. Niet alleen melden dat OvV zijn nek heeft uitgestoken, maar ook dat er heel veel haken en ogen zitten aan het door hem vertelde verhaal.

    De media mogen namelijk best de luis is de pels zijn in plaats van het schoothondje.

  • Avatar
    BAM - 16 juli 2017 om 12:26
    Danny zegt:

    Vragen om reacties maar de redactie te sturen, wat een flikkerstreek!



    De meest agressieve reacties worden in de krant geplaatst en dan het liefst nog een paar die elkaar totaal tegenspreken. Stoken in eigen gelederen, stel honden!



    Hoop dat de vak p ers verstandig blijven en niets sturen, laat het bestuur maar met een sterk statement komen.



    Wij tegen iedereen!!!

    Gezien P van meet af aan de verkeerde strategie heeft toegepast, zich heeft laten leiden door woede en een advocaat met een certificering van de schapenherdersuniversiteit in bodrum als klankbord heeft, geef ik P 0.0 kans.

    Helaas

  • Avatar
    BAM - 16 juli 2017 om 12:27
    zegt:

    Ei van Co belegeren. Groot feest bouwen.

  • Avatar
    BAM - 16 juli 2017 om 12:29
    BAM zegt:

    Ei van Co belegeren. Groot feest bouwen.

    FCtwente lente !

    Tegen Onno Mubarak van Veldhuizen en zijn totalitaire autocratische regime.

  • Avatar
    Messi - 16 juli 2017 om 12:30
    Danny zegt:

    Vragen om reacties maar de redactie te sturen, wat een flikkerstreek!



    De meest agressieve reacties worden in de krant geplaatst en dan het liefst nog een paar die elkaar totaal tegenspreken. Stoken in eigen gelederen, stel honden!



    Hoop dat de vak p ers verstandig blijven en niets sturen, laat het bestuur maar met een sterk statement komen.



    Wij tegen iedereen!!!

    Zo ist danny 🤝

  • Avatar
    ANS - 16 juli 2017 om 12:32
    BAM zegt:

    Fijn iemand met een mening. TCT doet weer eens aan riooljournalistiek.

    Wat betreft P, gewoon een volksopstand organiseren. Een breed draagvlak creeeren door de vuilnissituatie er bij te betrekken en de financiele situate van Enschede. Landelijk de media inlichten en het EI van Co belegeren. De horeca erbij betrekken dmv Pbier , 1 euro per biertje, en andere aanbiedingen die dag. Voetbal clubs mobiliseren zoals victoria, tubanters en achillis.

    Doel:

    1)De gemeenteraad onder druk zetten om een spoedklankbord gesprek te houden met een negatief advies naar 'de kroon'.
    2) gespek met onno, een consessie.

    Wat belet je ?

  • Avatar
    Enschede78 - 16 juli 2017 om 12:34
    Danny zegt:

    Vragen om reacties maar de redactie te sturen, wat een flikkerstreek!



    De meest agressieve reacties worden in de krant geplaatst en dan het liefst nog een paar die elkaar totaal tegenspreken. Stoken in eigen gelederen, stel honden!



    Hoop dat de vak p ers verstandig blijven en niets sturen, laat het bestuur maar met een sterk statement komen.



    Wij tegen iedereen!!!

    Since 1991

    Wij tegen iedereen zo was het en zo zal het altijd blijven.

  • Avatar
    Pol! - 16 juli 2017 om 12:37
    BAM zegt:

    Gezien P van meet af aan de verkeerde strategie heeft toegepast, zich heeft laten leiden door woede en een advocaat met een certificering van de schapenherdersuniversiteit in bodrum als klankbord heeft, geef ik P 0.0 kans.

    Helaas

    Hier op Twentefans nog nooit iets van De Tegenpartij gelezen? Als hij een fatsoenlijke reactie schrijft is de kans in mijn ogen groter dan 0,0%

  • Avatar
    Voetbaluhhh - 16 juli 2017 om 12:40
    Pol! zegt:

    Hier op Twentefans nog nooit iets van De Tegenpartij gelezen? Als hij een fatsoenlijke reactie schrijft is de kans in mijn ogen groter dan 0,0%

    Ik wel, maar ik ben me er ook van bewust dat dat het verhaal van een van de betrokken partijen is. Daarnaast ben ik het volledig met bam eens dat P de verkeerde strategie heeft gekozen. Ze hebben veel te wild om hen heen geslagen.

  • Avatar
    BAM - 16 juli 2017 om 12:40
    Pol! zegt:

    Hier op Twentefans nog nooit iets van De Tegenpartij gelezen? Als hij een fatsoenlijke reactie schrijft is de kans in mijn ogen groter dan 0,0%

    Heel vaak. Zeer fatsoenlijke meneer met heldere uitleg.

    Daarom, actie .. in de benen en bij de eerste thuiswedstrijd onze stem laten horen, en zien. Stadhuis platleggen. P staat voor People en Power

  • Avatar
    Enschede78 - 16 juli 2017 om 12:41
    Pol! zegt:

    In plaats hiervan had de TCT zich beter af kunnen vragen waarom FCT een andere koers wil varen.

    Hoor en wederhoor toepassen. Echt serieus onderzoek doen. Niet alleen melden dat OvV zijn nek heeft uitgestoken, maar ook dat er heel veel haken en ogen zitten aan het door hem vertelde verhaal.

    De media mogen namelijk best de luis is de pels zijn in plaats van het schoothondje.

    Helaas is de onafhankelijke media in het westen dus ook hier in Nederland niet meer.



    Wij leven in een schijndemocratie.

    Een totalitaire politiestaat.

    En het wordt alleen maar erger, onder de gecreeerde terrorismedreiging meer en meer inperking van je rechten en privacy want in tijden van overheidsgestuurde massahysterie krijg je bepaalde wetten er simpel doorheen.

  • Avatar
    BAM - 16 juli 2017 om 12:42
    Voetbaluhhh zegt:

    Ik wel, maar ik ben me er ook van bewust dat dat het verhaal van een van de betrokken partijen is. Daarnaast ben ik het volledig met bam eens dat P de verkeerde strategie heeft gekozen. Ze hebben veel te wild om hen heen geslagen.

    De P van puberaal.... helaas.

  • Avatar
    ANS - 16 juli 2017 om 12:53
    zegt:

    Beste Bjorn, beste Niek, geachte redactie, ik verzoek jullie vriendelijk doch zeer dringend, doe iets aan dit achterlijke gedoe. Gooi die kerel van het forum af, met ingang van direct en dit is niet de eerste keer. Roep die gek een halt toe !!!!!

  • Avatar
    Enschede78 - 16 juli 2017 om 13:00
    zegt:

    Wie?

    Die gast die, die vreemde teksten plaatste?

  • Avatar
    Messi - 16 juli 2017 om 13:05
    ANS zegt:

    Beste Bjorn, beste Niek, geachte redactie, ik verzoek jullie vriendelijk doch zeer dringend, doe iets aan dit achterlijke gedoe. Gooi die kerel van het forum af, met ingang van direct en dit is niet de eerste keer. Roep die gek een halt toe !!!!!

    Wie ans ??? Heb ik iets gemist

  • Avatar
    Enschede78 - 16 juli 2017 om 13:10
    Messi zegt:

    Wie ans ??? Heb ik iets gemist

    Denk die gast die een vreemde Arabische tekst plaatste, (inmiddels verwijderd zie ik).

  • Avatar
    ANS - 16 juli 2017 om 13:19
    Messi zegt:

    Wie ans ??? Heb ik iets gemist

    Hallo Messi, dat is die twente 2010., die kwam weer met een lap tekst in het arabisch. Dat moet stoppen, dat hoort hier niet. Niemand kan het lezen en niemand weet wat de bedoeling hiervan is. In deze klote tijden moet je dat niet doen. Als ik heel slecht denk, dan vraag ik mij af, of hier berichten worden door gegeven.

Nieuwe media