VIDEO | Samenvatting oefenduel tussen FC Twente en Hannover 96

16 juli 2017 om 13:22 | Bron: Hannover 96 VIDEO | Samenvatting oefenduel tussen FC Twente en Hannover 96

FC Twente speelde zaterdagavond een oefenduel tegen Hannover 96. De ploegen speelden twee keer 60 minuten. Beide clubs kwamen niet tot scoren. 


Overzicht

Reacties (34)

  • Avatar
    mcdummels - 16 juli 2017 om 13:38

    Ziet Hake Joël Drommel nou als eerste doelman of zie ik dat verkeerd?

  • Avatar
    Veste - 16 juli 2017 om 13:39

    Vind drommel een alles behalve zekere indruk maken

  • Avatar
    mcdummels - 16 juli 2017 om 13:42
    Veste zegt:

    Vind drommel een alles behalve zekere indruk maken

    Daarom vind ik het ook zo raar want het lijkt momenteel dat Hake hem als eerste doelman ziet.

  • Avatar
    fctwente2010. - 16 juli 2017 om 13:50

    Pfff wat was Drommel slecht.

  • Avatar
    bartcore - 16 juli 2017 om 13:53

    Ik denk dat beide doelmannen een kans krijgen in de voorbereiding

  • Avatar
    twente1965 - 16 juli 2017 om 13:53

    Was dit het wedstijdbeeld?

    Dan kunnen we de lol op

    1 aanval Twente en tig Hannover

  • Avatar
    Tukkie 6 - 16 juli 2017 om 13:58

    Ik denk dat Brondeel gewoon eerste keeper wordt ik verwacht dat die start komende woensdag tegen Everton start. Ik heb Boere nog niet zien spelen hoe doet hij het, volgens mij nog niet gescoord in de voorbereiding.

  • Avatar
    Willembig - 16 juli 2017 om 14:00
    Tukkie 6 zegt:

    Ik denk dat Brondeel gewoon eerste keeper wordt ik verwacht dat die start komende woensdag tegen Everton start. Ik heb Boere nog niet zien spelen hoe doet hij het, volgens mij nog niet gescoord in de voorbereiding.

    De eerste oefenwedstrijd wel als ik me niet vergis

  • Avatar
    mcdummels - 16 juli 2017 om 14:00
    Willembig zegt:

    De eerste oefenwedstrijd wel als ik me niet vergis

    Ja, de eerste oefenwedstrijd scoorde Boere twee keer, daarna heeft hij echter geen pepernoot meer geraakt.

  • Avatar
    Messi - 16 juli 2017 om 14:01
    Veste zegt:

    Vind drommel een alles behalve zekere indruk maken

    Hij is zeer zeker slecht pfff wat een grabbelaar.Zet die brondeel onder de lat klaar hij word eerste keeper dus met hem gaan we wedstrijd ritme op doen⚽️🥅

  • Avatar
    EvB64 - 16 juli 2017 om 14:04

    Denk dat , en hoop toch maar dat dit opgenomen is door een Hannover supporter of zo , want anders is het diep en diep triest . En vind dat Hake Drommel er uit moet halen lijkt wel op clown Marsman en je geeft Brondeel vertrouwen zo . Het mag duidelijk zijn er is ervaring te weinig , geen spelers met Body , en blijf erbij dat Hake nu al weer aan het prutsen is . En dan kom maar weer dat ik negatief ben , maar deze waarschijnlijk niet objectieve beelden komt dit Twente nog behoorlijk te kort. En als JvH en Hake dat niet zien dan vrees ik het ergste voor komend seizoen . Er moeten spelers bij met ervaring en daar blijf ik bij het lijkt verdorie wel een kinder crèche ...





















    ...

  • Avatar
    Ferguson - 16 juli 2017 om 14:09
    twente1965 zegt:

    Was dit het wedstijdbeeld?

    Dan kunnen we de lol op

    1 aanval Twente en tig Hannover

    Is een verslag van HannoverTV of iets dergelijks. Neem dus aan dat dit een gekleurde samenvatting is.

  • Avatar
    mcdummels - 16 juli 2017 om 14:11
    Ferguson zegt:

    Is een verslag van HannoverTV of iets dergelijks. Neem dus aan dat dit een gekleurde samenvatting is.

    Laten we het hopen...

  • Avatar
    EvB64 - 16 juli 2017 om 14:12
    Ferguson zegt:

    Is een verslag van HannoverTV of iets dergelijks. Neem dus aan dat dit een gekleurde samenvatting is.

    Dan nog ziet het op veel momenten klunelig uit en vooral Drommel.

  • Avatar
    JoepK. - 16 juli 2017 om 14:20

    Vind dat Drommel zich daarna wel goed herpakt, bij het inspelen van Trajkovski en daarna de bal bijna kwijt is ook slechte communicatie van diegene die op dat moment achter Drommel stond.



    Maar heb niet echt het idee dat Twente zelf het spel wilt maken, was afgelopen seizoen ook al zelfs in thuiswedstijden.. heb ook geen flauwbenul wat de tactiek van Hake is, maar het is duidelijk dat je nog wat creativiteit voorin mist en op het middenveld ervaring.



    Mijn opstelling op dit moment zou zijn:



    Brondeel



    Ter Avest-Andersen-Bijen-Thesker als linksback, centraal te zwak en te slordig.



    Holla-Laukart-Vuckic



    George-Boere-Assaidi



    Maar het is afwachten wat onze aanwinsten doen..we hebben in ieder geval nog een kwaliteitsimpuls nodig!

  • Avatar
    FCTukkerclan - 16 juli 2017 om 14:35

    Zorgwekkend dit eenrichtingsverkeer......

  • Avatar
    Tukkie 6 - 16 juli 2017 om 15:12
    JoepK. zegt:

    Vind dat Drommel zich daarna wel goed herpakt, bij het inspelen van Trajkovski en daarna de bal bijna kwijt is ook slechte communicatie van diegene die op dat moment achter Drommel stond.



    Maar heb niet echt het idee dat Twente zelf het spel wilt maken, was afgelopen seizoen ook al zelfs in thuiswedstijden.. heb ook geen flauwbenul wat de tactiek van Hake is, maar het is duidelijk dat je nog wat creativiteit voorin mist en op het middenveld ervaring.



    Mijn opstelling op dit moment zou zijn:



    Brondeel



    Ter Avest-Andersen-Bijen-Thesker als linksback, centraal te zwak en te slordig.



    Holla-Laukart-Vuckic



    George-Boere-Assaidi



    Maar het is afwachten wat onze aanwinsten doen..we hebben in ieder geval nog een kwaliteitsimpuls nodig!

    Dus je zet Jensen op de bank😂

  • Avatar
    GermanTukker - 16 juli 2017 om 15:25
    FCTukkerclan zegt:

    Zorgwekkend dit eenrichtingsverkeer......

    Hallo TC, heb je de wedstrijd gezien? Ik denk niet dat we een goed wedstrikdbeeld krijgen van deze fanfilm van Hannover... dit is namelijk gebruikelijk hiero. Aleen de goede mome ten van de eigen spelers in beeld bringen. Het moment van thesker is dan voor de doelman. Je kan dit promofilmpje ook herkennen aan het 96 logo, het aleen showen van de Hannover selectie en de groene rand die voortdzrend in beeld is.

  • Avatar
    FCTukkerclan - 16 juli 2017 om 15:27
    GermanTukker zegt:

    Hallo TC, heb je de wedstrijd gezien? Ik denk niet dat we een goed wedstrikdbeeld krijgen van deze fanfilm van Hannover... dit is namelijk gebruikelijk hiero. Aleen de goede mome ten van de eigen spelers in beeld bringen. Het moment van thesker is dan voor de doelman. Je kan dit promofilmpje ook herkennen aan het 96 logo, het aleen showen van de Hannover selectie en de groene rand die voortdzrend in beeld is.

    Dank voor de uitleg en toelichting kumpel. Ik schrok echt van deze beelden. Moet wel zeggen dat ik Drommel erg slecht vond...teveel grabbelen.....

  • Avatar
    EvB64 - 16 juli 2017 om 15:29
    GermanTukker zegt:

    Hallo TC, heb je de wedstrijd gezien? Ik denk niet dat we een goed wedstrikdbeeld krijgen van deze fanfilm van Hannover... dit is namelijk gebruikelijk hiero. Aleen de goede mome ten van de eigen spelers in beeld bringen. Het moment van thesker is dan voor de doelman. Je kan dit promofilmpje ook herkennen aan het 96 logo, het aleen showen van de Hannover selectie en de groene rand die voortdzrend in beeld is.

    Maar dan nog Drommel ziet er niet goed uit , spelers worden er te gemakkelijk uitgelopen .Er moeten gewoon ervaren krachten bij . Hoe vertekend dit filmpje ook is . Maar dat is wel duidelijk en echt wel zorgelijk zoals TC aangeeft . En is er niemand die wat momenten van Fc Twente heeft gefilmd ???

Nieuwe media