FC Twente-supporters opgepakt na onrustige nacht in Almelo

16 juli 2017 om 17:19 | Bron: Tubantia FC Twente-supporters opgepakt na onrustige nacht in Almelo

Een kleine groep FC Twente-supporters heeft zaterdagavond onrust veroorzaakt in het centrum van Almelo. Volgens de Tubantia werden er stoelen gegooid en zouden er auto’s zijn vernield. 

Het zou gaan om een groep van ongeveer 25 personen. De groep zou net zijn teruggekeerd uit Duitsland, waar FC Twente een oefenduel met Hannover 96 speelde. Na aankomst in de binnenstad van Almelo zou de groep zich hebben misdragen. Heracles supporters zouden vervolgens via sociale media hebben opgeroepen voor een confrontatie. De plaatselijke politie wist deze confrontatie te voorkomen. 

De politie heeft twee personen opgepakt, maar sluit niet uit dat er nog meer volgen. In gesprek met de krant geeft FC Twente een korte reactie. “We gaan de komende dagen onderzoeken wat er precies is gebeurd. Daarna komen we met een reactie”, aldus woordvoerder Richard Peters.  

Overzicht

Reacties (10)

  • Avatar
    jjdewilde - 16 juli 2017 om 17:25

    Lekker slim bezig sukkels!

  • Avatar
    Kurt - 16 juli 2017 om 17:39

    Losers!

  • Avatar
    Conti - 16 juli 2017 om 17:55

    Waarom moet je naar Almelo stelletje slimme lozers?

  • Avatar
    Enschede78 - 16 juli 2017 om 18:03

    De Hannover boys hebben dus een leuke dag en nacht gehad.

  • Avatar
    Messi - 16 juli 2017 om 20:24
    Conti zegt:

    Waarom moet je naar Almelo stelletje slimme lozers?

    Omdat almelooo niet na eanske komt lafaard?

  • Avatar
    BAM - 16 juli 2017 om 20:38

    25 maal levenslang stadionverbod. Goede kans op 25 snuivende mongolen minder. 25 mensen minder die onze club potentieel imago schade bezorgen.

    Voetbal is liefde. Een shirt voor Nouri, een gebaar van noaberskap en een gebaar gewaardeerd tot in Rotjeknor.

    Nog geen uur later deze idioterie .... opdonderen.stuk voor stuk ROS- onwaardig.

  • Avatar
    janfctfan - 16 juli 2017 om 21:43
    Messi zegt:

    Omdat almelooo niet na eanske komt lafaard?

    En jij denkt dat ze dat niet durven? Hahahaha. Ik ben en blijf een Twente supporter voor het leven, maar deze onzin om naar Almelo te komen messi, kansloos. Die 25 hebben nog massel gehad. Geloof dat maar. Vraag me alleen af waarom dit moet gebeuren. Goed voor de naam FC Twente.

  • Avatar
    Messi - 16 juli 2017 om 22:35
    janfctfan zegt:

    En jij denkt dat ze dat niet durven? Hahahaha. Ik ben en blijf een Twente supporter voor het leven, maar deze onzin om naar Almelo te komen messi, kansloos. Die 25 hebben nog massel gehad. Geloof dat maar. Vraag me alleen af waarom dit moet gebeuren. Goed voor de naam FC Twente.

    Mazzel gehad😂jan ken de geschiedenis.Toen bekend werd dat Twente in Hannover ging voetballen schreef ik direct dit gaat fout. Ik ben er zelf geweest in 2012 dat ging er toen al flink bij🙈👊🏻Denk maar niet dat die freunde zijn.ach en dan op de terug eff langs de paupers ie bint toch op de route ja niks mis mee.😂😂😂😂











  • Avatar
    Enschede78 - 16 juli 2017 om 22:35
    BAM zegt:

    25 maal levenslang stadionverbod. Goede kans op 25 snuivende mongolen minder. 25 mensen minder die onze club potentieel imago schade bezorgen.

    Voetbal is liefde. Een shirt voor Nouri, een gebaar van noaberskap en een gebaar gewaardeerd tot in Rotjeknor.

    Nog geen uur later deze idioterie .... opdonderen.stuk voor stuk ROS- onwaardig.

    Internetheld, ik lach me krom om jou haha. Wat een wous haha.

  • Avatar
    Enschede78 - 16 juli 2017 om 22:36
    janfctfan zegt:

    En jij denkt dat ze dat niet durven? Hahahaha. Ik ben en blijf een Twente supporter voor het leven, maar deze onzin om naar Almelo te komen messi, kansloos. Die 25 hebben nog massel gehad. Geloof dat maar. Vraag me alleen af waarom dit moet gebeuren. Goed voor de naam FC Twente.

    Hij denkt dat niet, dat is een feit!

Nieuwe media