''3-0 tegen Meppen, nu 0-0 tegen Hannover... niet slecht, toch?''

17 juli 2017 om 09:45 | Bron: Tubantia ''3-0 tegen Meppen, nu 0-0 tegen Hannover... niet slecht, toch?''

FC Twente speelde zaterdag in Duitsland met 0-0 gelijk tegen Hannover 96 en tijdens het vriendschappelijke duel werd er twee keer een uur gespeeld, zodat alle spelers 60 minuten in actie konden komen.

Stefan Thesker heeft een goed gevoel overgehouden aan de krachtmeting. "Het viel me best mee, deze test", vertelt hij in gesprek met de Tubantia. "Ik voel me nog prima na die 60 minuten. Het is goed om het op te bouwen. Je kunt voluit doorspelen in dezelfde samenstelling zonder al te veel wissels. En we maken progressie qua resultaat", constateert de captain.

"Onlangs 3-0 verlies tegen Meppen, nu 0-0 tegen Hannover. Niet slecht, toch?" Thesker vindt het niet erg dat FC Twente veel oefenpotjes in het buitenland (Schotland, Duitsland en Engeland) afwerkt. "Reizen is niet leuk, maar wel goed voor de teamvorming. Je hebt alle jongens een paar dagen bij elkaar. Ach, en grote clubs gaan naar China en Dubai. Dus waar hebben we het over?"

Overzicht

Reacties (10)

  • Avatar
    robaar26 - 17 juli 2017 om 09:55
    zegt:

    Lees je wel goed?

  • Avatar
    Enschede78 - 17 juli 2017 om 10:10
    zegt:

    Inderdaad.

  • Avatar
    RaymondL - 17 juli 2017 om 10:38
    zegt:

    Pak je 2 hondjes, ga lekker het bos in en lees daarna het stukje nog eens .

    Wat is het leven fijn als de zon schijnt.

    😎😎

  • Avatar
    EvB64 - 17 juli 2017 om 10:56
    RaymondL zegt:

    Pak je 2 hondjes, ga lekker het bos in en lees daarna het stukje nog eens .

    Wat is het leven fijn als de zon schijnt.

    😎😎

    Verkeerd gelezen dan , en heb maar een hond . Zal mijn reactie verwijderen maar eerst nog eens goed lezen . πŸ‘En ik heb maar een hond ....

  • Avatar
    RaymondL - 17 juli 2017 om 10:57
    EvB64 zegt:

    Verkeerd gelezen dan , en heb maar een hond . Zal mijn reactie verwijderen maar eerst nog eens goed lezen . πŸ‘En ik heb maar een hond ....

    πŸ‘
    Je hoeft niks te verwijderen .

  • Avatar
    erwin - 17 juli 2017 om 12:47

    Alleen thesker moet erzelf uit.dramatische voetballer.zeker geen aanvoeder

  • Avatar
    Messi - 17 juli 2017 om 12:53
    erwin zegt:

    Alleen thesker moet erzelf uit.dramatische voetballer.zeker geen aanvoeder

    Thesker heeft vorig jaar al laten zien dat het drama is !! Gaan we daar nu nog 1 seizoen mee anpamperen gaap gaap

  • Avatar
    twentefanhenk - 17 juli 2017 om 13:19
    erwin zegt:

    Alleen thesker moet erzelf uit.dramatische voetballer.zeker geen aanvoeder

    πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘

  • Avatar
    BAM - 17 juli 2017 om 14:15

    Thesker.... de zwakste schakel als analist. Geen wonder dat Hake zo'n fan van hem is, heeft ook een gebrek aan zelfreflectie. Meppen, 0-0. Niet slecht? Ik snap wel dat het slechts oefenpotjes zijn maar tegen Feyenoord zet ik vooralsnog 4-0 neer. Middenveld is waggel. Aanval is zeer matig en onervaren. Assaidi, straalt weer in afwezigheid. Die jongen moet nu echt wat brengen.

  • Avatar
    G.W - 17 juli 2017 om 17:00
    BAM zegt:

    Thesker.... de zwakste schakel als analist. Geen wonder dat Hake zo'n fan van hem is, heeft ook een gebrek aan zelfreflectie. Meppen, 0-0. Niet slecht? Ik snap wel dat het slechts oefenpotjes zijn maar tegen Feyenoord zet ik vooralsnog 4-0 neer. Middenveld is waggel. Aanval is zeer matig en onervaren. Assaidi, straalt weer in afwezigheid. Die jongen moet nu echt wat brengen.

    Die assaidi lijkt een gevalletje diba te worden

Nieuwe media