Matchday: Oranje Leeuwinnen met FC Twente-speelster op jacht naar kampioenschap

06 augustus 2017 om 15:39 | Bron: Matchday: Oranje Leeuwinnen met FC Twente-speelster op jacht naar kampioenschap

De Oranje Leeuwinnen spelen zondagmiddag de finale van het EK Vrouwenvoetbal. Twente-speelster Sherida Spitse start in de basis van het duel. 


 

Overzicht

Reacties (17)

  • Avatar
    Ik - 6 augustus 2017 om 15:56

    Ikzeg. Kom op dames een thuiswedstrijd. Wouw en ook nog de finale. Nogmaals de Denen komen nu heel anders voor de dag.maar wij leeuwinnen zullen de klus moeten klaren toch. Ikzeg 2-1 Nederland. Succes dames succes.

  • Avatar
    mcdummels - 6 augustus 2017 om 16:47

    Komop oranje!

  • Avatar
    Ik - 6 augustus 2017 om 16:53

    Ikzeg. Van uit mijn bed . Kom op en laat ons niet in ons hempie staan. Succes succes. Gooi alles erin. Dat zul je vandaag om 17uur nodig hebben. Nogmaals succes.

  • Avatar
    Messi - 6 augustus 2017 om 17:09
    Ik zegt:

    Ikzeg. Van uit mijn bed . Kom op en laat ons niet in ons hempie staan. Succes succes. Gooi alles erin. Dat zul je vandaag om 17uur nodig hebben. Nogmaals succes.

    Ik zeg voor ik sterkte💪🏻💪🏻💪🏻kerel hopenlijk tegen vvv van de partij.

  • Avatar
    beerntjes - 6 augustus 2017 om 17:29

    2-1

  • Avatar
    beerntjes - 6 augustus 2017 om 17:35

    2-2

  • Avatar
    beerntjes - 6 augustus 2017 om 17:38

    Verdediging staat te stuntelen. Oranje onder druk.

  • Avatar
    Danny - 6 augustus 2017 om 17:47

    Dat afgaantje van denemarken is wel een ontzettend lekker wijf

  • Avatar
    beerntjes - 6 augustus 2017 om 18:11

    3-2 door onze Spitse.

  • Avatar
    TukkerBryan - 6 augustus 2017 om 18:41

    Gvd bij die denen zitten veel lekkere wijven zeg!

  • Avatar
    beerntjes - 6 augustus 2017 om 18:45
    TukkerBryan zegt:

    Gvd bij die denen zitten veel lekkere wijven zeg!

    Zo is het voor iedereen een \"mooie en lekkere\" wedstrijd.

  • Avatar
    beerntjes - 6 augustus 2017 om 18:48

    Hoppa!!! 4-2, Nederland Europees Kampioen. Fantastisch gedaan!!!

  • Avatar
    TukkerBryan - 6 augustus 2017 om 18:48

    Heren, allemaal bij mij aanmelden voor het troosten van de deense dames.

  • Avatar
    biertje123 - 6 augustus 2017 om 19:06
    TukkerBryan zegt:

    Gvd bij die denen zitten veel lekkere wijven zeg!

    Dat was bij die Engelse ook.

  • Avatar
    Danny - 6 augustus 2017 om 19:17
    TukkerBryan zegt:

    Heren, allemaal bij mij aanmelden voor het troosten van de deense dames.

    Zullen we ons laten doorgeven onder de douche?

  • Avatar
    TukkerBryan - 6 augustus 2017 om 20:40
    Danny zegt:

    Zullen we ons laten doorgeven onder de douche?

    Goed idee!

  • Avatar
    Danny - 6 augustus 2017 om 20:57
    TukkerBryan zegt:

    Goed idee!

    Ik sla die keepster wel over, nadim ga ik wel 2x langs, minimaal!

Nieuwe media