Van Halst wil selectie versterken: ''Onze voorbereiding duurt tot 1 september''

07 augustus 2017 om 07:13 | Bron: TC Tubantia Van Halst wil selectie versterken: ''Onze voorbereiding duurt tot 1 september''

Ook afgelopen zaterdag tegen het Duitse Mainz (2-0 verlies) kwam FC Twente wederom niet tot scoren. Desondanks maakt men zich bij FC Twente, in tegenstelling tot de supporters, geen zorgen.

"Maar intern hebben wij die niet. Dit wisten we", vertelt Jan van Halst in gesprek met TC Tubantia. De Enschedeërs zoeken nog minimaal twee nieuwe spelers. "Iemand die creatief is op het middenveld en een buitenspeler met diepgang en snelheid."

Op welk moment deze spelers aan de selectie toegevoegd gaan worden, is ook voor Van Halst vooralsnog onbekend. FC Twente moet dus geduld hebben. "Onze voorbereiding duurt tot 1 september", besluit hij.

Overzicht

Reacties (30)

  • Avatar
    BartTB3 - 7 augustus 2017 om 07:54

    we kunnen/mogen dan ook pas na 1 sept ons oordeel vellen

  • Avatar
    BartTB3 - 7 augustus 2017 om 08:06

    en dan hebben we 4-6 punten
    feyenoord uit verlies
    vvv thuis winst
    pec uit gelijk/winst

  • Avatar
    Hengelo - 7 augustus 2017 om 08:16
    BartTB3 zegt:

    en dan hebben we 4-6 punten
    feyenoord uit verlies
    vvv thuis winst
    pec uit gelijk/winst

    Wat een lol allemaal al deze onzinnige loze opmerkingen ,voorspellingen over punten die Fc Twente dan wel wel of niet gaat halen.

  • Avatar
    EvB64 - 7 augustus 2017 om 09:04
    BartTB3 zegt:

    en dan hebben we 4-6 punten
    feyenoord uit verlies
    vvv thuis winst
    pec uit gelijk/winst

    Of 0 of 1 uit 3 , je bent wel erg optimistisch.

  • Avatar
    tukkerpride1970 - 7 augustus 2017 om 09:19

    Met een lege portemone zou ik toch nog achter valkenburg aan gaan neus voor de goal drive naar voren en transfervrij.

  • Avatar
    Boesk00l - 7 augustus 2017 om 09:19
    EvB64 zegt:

    Of 0 of 1 uit 3 , je bent wel erg optimistisch.

    Ik vind 4 tot 6 punten eigenlijk wel reëel. 0 a 1 punt is m.i. wel erg pessimistisch.



    VVV moet te doen zijn, en ook gelijk of winst bij Zwolle is niet uitzonderlijk.

  • Avatar
    twente199 - 7 augustus 2017 om 09:20

    @barttb3
    vind 4-6 ook erg optimistisch
    pec kun je makkelijk verliezen, daarbij is vvv niet echt sterk voor zover ik weet. Echter kan dit twente geen muur uit elkaar tikken omdat ze totaal niet creatief zijn.

  • Avatar
    tukkerpride1970 - 7 augustus 2017 om 09:21
    BartTB3 zegt:

    we kunnen/mogen dan ook pas na 1 sept ons oordeel vellen

    Nee dat mag pas na 10 competitie wedstrijden want dan pas heb je een realistisch beeld.

    Waar ploegen na 10 wedstrijden staan is vaak ook de plek waar ze eindigen kan 1 of 2 plekken hoger of lager zijn.

  • Avatar
    Winterkoning - 7 augustus 2017 om 09:32
    tukkerpride1970 zegt:

    Met een lege portemone zou ik toch nog achter valkenburg aan gaan neus voor de goal drive naar voren en transfervrij.

    Wie is dat?

  • Avatar
    BartTB3 - 7 augustus 2017 om 09:36
    EvB64 zegt:

    Of 0 of 1 uit 3 , je bent wel erg optimistisch.

    VVV thuis en PEC uit zijn voor ons niet onoverkomelijk toch?
    Ik denk dat 4-6 punten realistisch is, 4 dan in jouw optiek...

  • Avatar
    BartTB3 - 7 augustus 2017 om 09:37
    Boesk00l zegt:

    Ik vind 4 tot 6 punten eigenlijk wel reëel. 0 a 1 punt is m.i. wel erg pessimistisch.



    VVV moet te doen zijn, en ook gelijk of winst bij Zwolle is niet uitzonderlijk.

    zo dacht ik ook...

  • Avatar
    annalyst - 7 augustus 2017 om 09:38
    Winterkoning zegt:

    Wie is dat?

    Dat is een plaats in Zuid-Limburg ;) maar ik neem aan dat je weet dat hij de letter F bedoelt.

  • Avatar
    BartTB3 - 7 augustus 2017 om 09:39
    twente199 zegt:

    @barttb3
    vind 4-6 ook erg optimistisch
    pec kun je makkelijk verliezen, daarbij is vvv niet echt sterk voor zover ik weet. Echter kan dit twente geen muur uit elkaar tikken omdat ze totaal niet creatief zijn.

    4 punten is toch niet erg optimistisch? vind dat redelijk realistisch, tuurlijk is pec uit lastig voor ons, zij zien ons ook als soort grote broer, en het is weer zo n drama veld, ze hebben een nieuwe trainer etc dus ja wordt lastig maar vorig seizoen ook met pijn en moeite gewonnen toch? laten we het nu op een gelijkspel houden... dus dan sta je in mijn ogen op 4 punten :)
    En daarna heb je je selectie hopelijk rond met Cerny die dan hopelijk weg mag omdat Ajax hopelijk er een nieuwe flankspeler bij gehaald heeft dan :)

  • Avatar
    Veste - 7 augustus 2017 om 09:42
    BartTB3 zegt:

    en dan hebben we 4-6 punten
    feyenoord uit verlies
    vvv thuis winst
    pec uit gelijk/winst

    2015/16 : 1e thuiswedstrijd

    Twente-ADO 1-4



    2016/17 1e thuiswedstrijd

    Twente- Excelsior 1-2



    Hoe kun je VVV thuis al op de punten rekeken gezien het recente verleden?

  • Avatar
    Pol! - 7 augustus 2017 om 09:51
    tukkerpride1970 zegt:

    Met een lege portemone zou ik toch nog achter valkenburg aan gaan neus voor de goal drive naar voren en transfervrij.

    Falkenburg hoef je niet te halen. Niet goed genoeg in de spits en op 10 hebben we sowieso Jensen die beter is en genoeg opties die dat evt. in kunnen vullen. FCT heeft een rechtsbuiten nodig.

  • Avatar
    Boesk00l - 7 augustus 2017 om 09:55
    Veste zegt:

    2015/16 : 1e thuiswedstrijd

    Twente-ADO 1-4



    2016/17 1e thuiswedstrijd

    Twente- Excelsior 1-2



    Hoe kun je VVV thuis al op de punten rekeken gezien het recente verleden?

    In 2015 speelde Twente onder Schreuder de eerste wedstrijd gelijk tegen Groningen.



    Het is maar welke statistieken je wil pakken. Kijk je naar het onderlinge resultaat, dan zie je dat Twente duidelijk de meeste punten pakte van VVV.



    We zijn erg pessimistisch geworden door wedstrijden tegen o.a. Bundesliga en Premera Division clubs. Ja, we creëerden niet veel, maar een VVV is nou ook niet vergelijkbaar met een middenmoter van Spanje. Daarnaast worden oefenwedstrijden tegen sterke clubs vaak gebruikt om te focussen op de defensie (wat behoorlijk ging)

  • Avatar
    Remco1981 - 7 augustus 2017 om 09:58

    Ismael Aissatti is nogsteeds maar 28. Staat die er gelijk?? Nee, dat denk ik niet dan had je hem eerder transfervrij moeten oppikken maar die jongen jan voetballen en heeft creativiteit.

  • Avatar
    tukkerpride1970 - 7 augustus 2017 om 10:24
    Pol! zegt:

    Falkenburg hoef je niet te halen. Niet goed genoeg in de spits en op 10 hebben we sowieso Jensen die beter is en genoeg opties die dat evt. in kunnen vullen. FCT heeft een rechtsbuiten nodig.

    Ze hebben het ook over een aanvallende middenvelder ik denk dat hij dat kan scoorde al vaker in de veste☺

  • Avatar
    Jennifer - 7 augustus 2017 om 10:28
    Pol! zegt:

    Falkenburg hoef je niet te halen. Niet goed genoeg in de spits en op 10 hebben we sowieso Jensen die beter is en genoeg opties die dat evt. in kunnen vullen. FCT heeft een rechtsbuiten nodig.

    Rachid Ghezzal is nog zonder contract nu, dat zou een perfecte rechtsbuiten zijn voor Twente

  • Avatar
    BartTB3 - 7 augustus 2017 om 11:26
    Veste zegt:

    2015/16 : 1e thuiswedstrijd

    Twente-ADO 1-4



    2016/17 1e thuiswedstrijd

    Twente- Excelsior 1-2



    Hoe kun je VVV thuis al op de punten rekeken gezien het recente verleden?

    ADO en Excelsior zijn best wel stabiele eredivisieploegen, als je de boel dan niet in orde hebt ja dan kan je zo de deksel op de neus krijgen... hoewel ik Excelsior vorig jaar weer een geheel andere situatie vond, gezien we daar een dikke maand achter liepen op de rest qua voorbereiding gezien de onzekerheid over het voortbestaan...
    VVV mag je uiteraard ook niet onderschatten, maar daar mag je toch wel 3 punten tegen verwachten? Zo niet, dan mag je dat de andere 33 wedstrijden ook niet meer doen.

    Je mag geen enkele tegenstander onderschatten, helemaal wij als FC Twente zijnde niet... en iedereen kan van iedereen winnen maar ik verwacht wel 3 punten tegen VVV...

Nieuwe media