'Arsenal-middenvelder naar Eredivisie: FC Twente grijpt mis'

07 augustus 2017 om 13:37 | Bron: SCORENigeria 'Arsenal-middenvelder naar Eredivisie: FC Twente grijpt mis'

FC Twente hoopt zich voor komend seizoen te versterken met Kelechi Nwakali. De talentvolle middenvelder van Arsenal lijkt echter niet naar Enschede te verkassen.

Volgens SCORENigeria wordt Nwakali komend seizoen uitgeleend aan VVV-Venlo. "Hij zal komend seizoen bij VVV-Venlo spelen, dat is de beslissing van Arsenal", laat Emeka Amajiriaku, voorzitter van Nwakali's Nigeriaanse jeugdopleiding, weten.

VVV-Venlo werd afgelopen seizoen kampioen van de Jupiler League en is dus ook op het hoogste niveau in Nederland te bewonderen. Naast FC Twente en VVV-Venlo waren onder meer SC Freiburg, Hoffenheim en Excelsior geïnteresseerd. Nwakali werd afgelopen seizoen uitgeleend aan MVV Maastricht.

Overzicht

Reacties (28)

  • Avatar
    jjdewilde - 7 augustus 2017 om 13:52

    Niet erg dit, wij zijn een iets ander kaliber nodig.

  • Avatar
    Certissa - 7 augustus 2017 om 13:56

    Agree. Anyone, prediction for first eleven against Feyenoord?

  • Avatar
    BAM - 7 augustus 2017 om 13:57

    De gedachte zal 'maximale speeltijd en weerstand'. Een jaartje boksen bij een degradatiekandidaat kan enkel goed voor zo'n jongen zijn.

  • Avatar
    EvB64 - 7 augustus 2017 om 13:58

    Nee toont wel aan hoeveel vertrouwen een club als Arsenaal heeft in het technische beleid bij Twente. En of we hem nu nodig hadden of niet gaat mij erom dat ze een club als VVV boven Fc Twente kiezen... Moet je toch aan het denken zetten of niet??

  • Avatar
    EvB64 - 7 augustus 2017 om 13:59
    BAM zegt:

    De gedachte zal 'maximale speeltijd en weerstand'. Een jaartje boksen bij een degradatiekandidaat kan enkel goed voor zo'n jongen zijn.

    Ja praat je er maar weet uit haha

  • Avatar
    BAM - 7 augustus 2017 om 14:02
    Certissa zegt:

    Agree. Anyone, prediction for first eleven against Feyenoord?

    More or less the same as against Mainz, with Assaidi. Draw in Rotterdam, mark my words.

  • Avatar
    BAM - 7 augustus 2017 om 14:06
    EvB64 zegt:

    Nee toont wel aan hoeveel vertrouwen een club als Arsenaal heeft in het technische beleid bij Twente. En of we hem nu nodig hadden of niet gaat mij erom dat ze een club als VVV boven Fc Twente kiezen... Moet je toch aan het denken zetten of niet??

    Jongahhhh lul niet uit je neehek! Unal, Celina en Yeboah hebben goede ontwikkelingen doorgemaakt. Bij FCT komt deze gast niet aan de bak, niveau MVV (hoe speelde hij daar?), nu dus een stapje hoger, maar niet te hoog. Doet hij het goed dan volgend jaar Twente. Als jij denkt dat ze bij Arsenal kijken naar het Technische beleid van Jan en Rene, dan heit wies niet in orde :-)

  • Avatar
    BAM - 7 augustus 2017 om 14:10
    zegt:

    De komende weken weten de grote clubs hoe ze het jaar in gaan, dan zul je veel beweging mbt huurspelers krijgen, het echte talent dat er misschien net buiten valt. FCT staat er, denk ik, bij veel clubs goed op, en makelaars weten ook wat het Unal-effect kan zijn, of welke personele problemen FCT heeft en wat de kansen van een talent dus bijna automatisch zijn.

  • Avatar
    Degeweldenaar - 7 augustus 2017 om 14:24
    zegt:

    He hengelo dat jij kunt denken kerel, want je komt zelf ja nooit verder dan 2 letters of domme zinnetjes. Fijn dat je er ook weer bent.

  • Avatar
    EvB64 - 7 augustus 2017 om 14:27
    zegt:

    Dom?? Nee realiteit droeftoeter!!

  • Avatar
    muur31 - 7 augustus 2017 om 14:30
    zegt:

    tja waar is dan een beetje voorbereiding nog voor nodig dan!!!!! Denk ook dat onze FC vanaf dag 1 de punten hard nodig zal hebben dit seizoen MET DEZE SELECTIE.

  • Avatar
    EvB64 - 7 augustus 2017 om 14:31
    BAM zegt:

    Jongahhhh lul niet uit je neehek! Unal, Celina en Yeboah hebben goede ontwikkelingen doorgemaakt. Bij FCT komt deze gast niet aan de bak, niveau MVV (hoe speelde hij daar?), nu dus een stapje hoger, maar niet te hoog. Doet hij het goed dan volgend jaar Twente. Als jij denkt dat ze bij Arsenal kijken naar het Technische beleid van Jan en Rene, dan heit wies niet in orde :-)

    Wat probeer je nou popie jopie te doen waus. En jij durft met je popie jopie gebrabbel ook nog te beweren dat Yebowah, en China zich hier fantastisch ontwikkelt hebben?? Alleen Unal van alle huurlingen slimmerd, weet niet wat je snuift maar lijkt me geen goede shit klootje

  • Avatar
    Manolito - 7 augustus 2017 om 14:32
    Certissa zegt:

    Agree. Anyone, prediction for first eleven against Feyenoord?

    I think it depens on the formation. It seems Hake chose to play a formation with two strikers in the last matches. However I hope he will go back to the \'normal\' 4-3-3 formation. In that case I think it\'ll look like this:



    Assaidi - Boere - Gjorgjev



    Laukart- F. Jensen - Holla



    Trajkovski - Thesker - Andersen - Ter Avest.



    Brondeel.



    Not entirely sure about the central backs though. He made a lot of changes there throughout the last matches. Also not sure if Assaidi is allready fit enough to start a game.

  • Avatar
    Manolito - 7 augustus 2017 om 14:35
    EvB64 zegt:

    Nee toont wel aan hoeveel vertrouwen een club als Arsenaal heeft in het technische beleid bij Twente. En of we hem nu nodig hadden of niet gaat mij erom dat ze een club als VVV boven Fc Twente kiezen... Moet je toch aan het denken zetten of niet??

    Dat laat mij denken dat Arsenal de kans op speeltijd hoger acht bij VVV. Bij Twente zijn al aardig wat opties op de flanken en er is al een andere talentvolle huurspeler aangetrokken.

  • Avatar
    BAM - 7 augustus 2017 om 14:43
    EvB64 zegt:

    Wat probeer je nou popie jopie te doen waus. En jij durft met je popie jopie gebrabbel ook nog te beweren dat Yebowah, en China zich hier fantastisch ontwikkelt hebben?? Alleen Unal van alle huurlingen slimmerd, weet niet wat je snuift maar lijkt me geen goede shit klootje

    Denk aan je bloeddruk.... denk aan je bloeddruk. Als het onderwerp voetbal te zwaar of te veel voor je is kun je gewoon een andere hobby zoeken. Gezellig op spijkerpoepen.nl je ei kwijt raken. In ieder geval iets doen waarbij je niet aan het denken gezet wordt, je ontspoord nogal snel als die grijze massa in beweging komt. Zo blijkt.

    Arsenaal, Yebowah... ja ja. China heeft zich hier inderdaad geen geweldige ontwikkeling doorgemaakt. Kan nog steeds geen fatsoenlijke pindasaus maken/ Kutchinezen. Daar heb je dan wel weer per ongeluk gelijk in.

  • Avatar
    BAM - 7 augustus 2017 om 14:47
    Manolito zegt:

    Dat laat mij denken dat Arsenal de kans op speeltijd hoger acht bij VVV. Bij Twente zijn al aardig wat opties op de flanken en er is al een andere talentvolle huurspeler aangetrokken.

    We hebben spelers met ervaring nodig. Elke jeugdspeler die er nu bij komt is een gevaar voor je balans. Maar ja, waar vindt men een Klichje? Onder welke steen? Lijkt me niet zo heel simpel.

  • Avatar
    EvB64 - 7 augustus 2017 om 14:47
    Manolito zegt:

    Dat laat mij denken dat Arsenal de kans op speeltijd hoger acht bij VVV. Bij Twente zijn al aardig wat opties op de flanken en er is al een andere talentvolle huurspeler aangetrokken.

    En dat ze weten dat Twente nog hopeloos op zoek is? Als het zo rooskleurig is als jij het verteld dan hoeven ze toch ook niet verder te zoeken nu ze dat talent hebben gehuurd?? Waarom zijn ze dan op zoek?

  • Avatar
    BAM - 7 augustus 2017 om 14:52
    Manolito zegt:

    I think it depens on the formation. It seems Hake chose to play a formation with two strikers in the last matches. However I hope he will go back to the \'normal\' 4-3-3 formation. In that case I think it\'ll look like this:



    Assaidi - Boere - Gjorgjev



    Laukart- F. Jensen - Holla



    Trajkovski - Thesker - Andersen - Ter Avest.



    Brondeel.



    Not entirely sure about the central backs though. He made a lot of changes there throughout the last matches. Also not sure if Assaidi is allready fit enough to start a game.

    Zo ga je in Rotterdam gigantisch op je muil... Engels wacht. ..... Sjow go you on your mouth in Rotterdam.

    This match Hake will be forgiven if he plays ultra-defensive and refuses to attack. With lots of possession and proper defense a point is certainly doable, since Mainz and Espanyol are perhaps equally skilled as Feyenoord. Though we want passion, kill the match, refuse to play, bore them to death. Or, go Mourinho on their asses! ' Tikkie terug' all the way, powerplay against VVV.

  • Avatar
    Degeweldenaar - 7 augustus 2017 om 14:58
    zegt:

    Hahahaha doet nog steeds zeer, die van Cabral was hellemaal erg toen pffff

  • Avatar
    Degeweldenaar - 7 augustus 2017 om 15:10

    Tja Leon ter voorde geeft het mooi weer \\\"een vreemdelingen legioen zonder munitie\\\"!!!

Nieuwe media