'Arsenal-middenvelder naar Eredivisie: FC Twente grijpt mis'

07 augustus 2017 om 13:37 | Bron: SCORENigeria 'Arsenal-middenvelder naar Eredivisie: FC Twente grijpt mis'

FC Twente hoopt zich voor komend seizoen te versterken met Kelechi Nwakali. De talentvolle middenvelder van Arsenal lijkt echter niet naar Enschede te verkassen.

Volgens SCORENigeria wordt Nwakali komend seizoen uitgeleend aan VVV-Venlo. "Hij zal komend seizoen bij VVV-Venlo spelen, dat is de beslissing van Arsenal", laat Emeka Amajiriaku, voorzitter van Nwakali's Nigeriaanse jeugdopleiding, weten.

VVV-Venlo werd afgelopen seizoen kampioen van de Jupiler League en is dus ook op het hoogste niveau in Nederland te bewonderen. Naast FC Twente en VVV-Venlo waren onder meer SC Freiburg, Hoffenheim en Excelsior geïnteresseerd. Nwakali werd afgelopen seizoen uitgeleend aan MVV Maastricht.

Overzicht

Reacties (38)

  • Avatar
    jjdewilde - 7 augustus 2017 om 13:52

    Niet erg dit, wij zijn een iets ander kaliber nodig.

  • Avatar
    Certissa - 7 augustus 2017 om 13:56

    Agree. Anyone, prediction for first eleven against Feyenoord?

  • Avatar
    BAM - 7 augustus 2017 om 13:57

    De gedachte zal 'maximale speeltijd en weerstand'. Een jaartje boksen bij een degradatiekandidaat kan enkel goed voor zo'n jongen zijn.

  • Avatar
    EvB64 - 7 augustus 2017 om 13:58

    Nee toont wel aan hoeveel vertrouwen een club als Arsenaal heeft in het technische beleid bij Twente. En of we hem nu nodig hadden of niet gaat mij erom dat ze een club als VVV boven Fc Twente kiezen... Moet je toch aan het denken zetten of niet??

  • Avatar
    EvB64 - 7 augustus 2017 om 13:59
    BAM zegt:

    De gedachte zal 'maximale speeltijd en weerstand'. Een jaartje boksen bij een degradatiekandidaat kan enkel goed voor zo'n jongen zijn.

    Ja praat je er maar weet uit haha

  • Avatar
    BAM - 7 augustus 2017 om 14:02
    Certissa zegt:

    Agree. Anyone, prediction for first eleven against Feyenoord?

    More or less the same as against Mainz, with Assaidi. Draw in Rotterdam, mark my words.

  • Avatar
    Boesk00l - 7 augustus 2017 om 14:03
    EvB64 zegt:

    Nee toont wel aan hoeveel vertrouwen een club als Arsenaal heeft in het technische beleid bij Twente. En of we hem nu nodig hadden of niet gaat mij erom dat ze een club als VVV boven Fc Twente kiezen... Moet je toch aan het denken zetten of niet??

    Voor VVV is het mogelijk een speler voor de basis, voor Twente mogelijk voor de breedte. Wij hebben geen zicht op die overweging.

    Maar het is natuurlijk veel makkelijker om populistisch te wijzen naar beleidsmakers.



    Hoe goed vind jij deze speler?

    En zou het voor ons een grote meerwaarde zijn waar we diep voor in de buidel zouden moeten tasten?

  • Avatar
    BAM - 7 augustus 2017 om 14:06
    EvB64 zegt:

    Nee toont wel aan hoeveel vertrouwen een club als Arsenaal heeft in het technische beleid bij Twente. En of we hem nu nodig hadden of niet gaat mij erom dat ze een club als VVV boven Fc Twente kiezen... Moet je toch aan het denken zetten of niet??

    Jongahhhh lul niet uit je neehek! Unal, Celina en Yeboah hebben goede ontwikkelingen doorgemaakt. Bij FCT komt deze gast niet aan de bak, niveau MVV (hoe speelde hij daar?), nu dus een stapje hoger, maar niet te hoog. Doet hij het goed dan volgend jaar Twente. Als jij denkt dat ze bij Arsenal kijken naar het Technische beleid van Jan en Rene, dan heit wies niet in orde :-)

  • Avatar
    Hengelo - 7 augustus 2017 om 14:07
    EvB64 zegt:

    Nee toont wel aan hoeveel vertrouwen een club als Arsenaal heeft in het technische beleid bij Twente. En of we hem nu nodig hadden of niet gaat mij erom dat ze een club als VVV boven Fc Twente kiezen... Moet je toch aan het denken zetten of niet??

    Zet mij NIET aan het denken ,wel dit domme negatieve commentaar dat zet mij wel aan het denken.wat een gezwets.

  • Avatar
    BAM - 7 augustus 2017 om 14:10
    Boesk00l zegt:

    Voor VVV is het mogelijk een speler voor de basis, voor Twente mogelijk voor de breedte. Wij hebben geen zicht op die overweging.

    Maar het is natuurlijk veel makkelijker om populistisch te wijzen naar beleidsmakers.



    Hoe goed vind jij deze speler?

    En zou het voor ons een grote meerwaarde zijn waar we diep voor in de buidel zouden moeten tasten?

    De komende weken weten de grote clubs hoe ze het jaar in gaan, dan zul je veel beweging mbt huurspelers krijgen, het echte talent dat er misschien net buiten valt. FCT staat er, denk ik, bij veel clubs goed op, en makelaars weten ook wat het Unal-effect kan zijn, of welke personele problemen FCT heeft en wat de kansen van een talent dus bijna automatisch zijn.

  • Avatar
    annalyst - 7 augustus 2017 om 14:22
    Boesk00l zegt:

    Voor VVV is het mogelijk een speler voor de basis, voor Twente mogelijk voor de breedte. Wij hebben geen zicht op die overweging.

    Maar het is natuurlijk veel makkelijker om populistisch te wijzen naar beleidsmakers.



    Hoe goed vind jij deze speler?

    En zou het voor ons een grote meerwaarde zijn waar we diep voor in de buidel zouden moeten tasten?

    Aangezien v Halst nog 2 spelers zoekt die een directe versterking zijn lijkt me dus dat dit niet iemand voor de breedte was geweest. Ik ken deze speler niet maar als hij echt wat zou hebben toegevoegd is het natuurlijk jammer dat-ie niet komt.

  • Avatar
    Degeweldenaar - 7 augustus 2017 om 14:24
    Hengelo zegt:

    Zet mij NIET aan het denken ,wel dit domme negatieve commentaar dat zet mij wel aan het denken.wat een gezwets.

    He hengelo dat jij kunt denken kerel, want je komt zelf ja nooit verder dan 2 letters of domme zinnetjes. Fijn dat je er ook weer bent.

  • Avatar
    Boesk00l - 7 augustus 2017 om 14:25
    BAM zegt:

    De komende weken weten de grote clubs hoe ze het jaar in gaan, dan zul je veel beweging mbt huurspelers krijgen, het echte talent dat er misschien net buiten valt. FCT staat er, denk ik, bij veel clubs goed op, en makelaars weten ook wat het Unal-effect kan zijn, of welke personele problemen FCT heeft en wat de kansen van een talent dus bijna automatisch zijn.

    Dit verwacht ik eigenlijk ook. Voor de snoepjes heb je vaak een lange adem nodig. Wel vervelend voor de voorbereiding natuurlijk.

  • Avatar
    EvB64 - 7 augustus 2017 om 14:27
    Hengelo zegt:

    Zet mij NIET aan het denken ,wel dit domme negatieve commentaar dat zet mij wel aan het denken.wat een gezwets.

    Dom?? Nee realiteit droeftoeter!!

  • Avatar
    Boesk00l - 7 augustus 2017 om 14:30
    annalyst zegt:

    Aangezien v Halst nog 2 spelers zoekt die een directe versterking zijn lijkt me dus dat dit niet iemand voor de breedte was geweest. Ik ken deze speler niet maar als hij echt wat zou hebben toegevoegd is het natuurlijk jammer dat-ie niet komt.

    Ik weet het niet hoor. Nwakali is een echte dribbelaar. Mijns inziens niet direct de creatieve geest die wij nodig zouden hebben.

  • Avatar
    muur31 - 7 augustus 2017 om 14:30
    Boesk00l zegt:

    Dit verwacht ik eigenlijk ook. Voor de snoepjes heb je vaak een lange adem nodig. Wel vervelend voor de voorbereiding natuurlijk.

    tja waar is dan een beetje voorbereiding nog voor nodig dan!!!!! Denk ook dat onze FC vanaf dag 1 de punten hard nodig zal hebben dit seizoen MET DEZE SELECTIE.

  • Avatar
    EvB64 - 7 augustus 2017 om 14:31
    BAM zegt:

    Jongahhhh lul niet uit je neehek! Unal, Celina en Yeboah hebben goede ontwikkelingen doorgemaakt. Bij FCT komt deze gast niet aan de bak, niveau MVV (hoe speelde hij daar?), nu dus een stapje hoger, maar niet te hoog. Doet hij het goed dan volgend jaar Twente. Als jij denkt dat ze bij Arsenal kijken naar het Technische beleid van Jan en Rene, dan heit wies niet in orde :-)

    Wat probeer je nou popie jopie te doen waus. En jij durft met je popie jopie gebrabbel ook nog te beweren dat Yebowah, en China zich hier fantastisch ontwikkelt hebben?? Alleen Unal van alle huurlingen slimmerd, weet niet wat je snuift maar lijkt me geen goede shit klootje

  • Avatar
    Manolito - 7 augustus 2017 om 14:32
    Certissa zegt:

    Agree. Anyone, prediction for first eleven against Feyenoord?

    I think it depens on the formation. It seems Hake chose to play a formation with two strikers in the last matches. However I hope he will go back to the \'normal\' 4-3-3 formation. In that case I think it\'ll look like this:



    Assaidi - Boere - Gjorgjev



    Laukart- F. Jensen - Holla



    Trajkovski - Thesker - Andersen - Ter Avest.



    Brondeel.



    Not entirely sure about the central backs though. He made a lot of changes there throughout the last matches. Also not sure if Assaidi is allready fit enough to start a game.

  • Avatar
    Boesk00l - 7 augustus 2017 om 14:35
    muur31 zegt:

    tja waar is dan een beetje voorbereiding nog voor nodig dan!!!!! Denk ook dat onze FC vanaf dag 1 de punten hard nodig zal hebben dit seizoen MET DEZE SELECTIE.

    In onze financiële positie kun je niet zomaar aan het begin van de transferperiode de snoepjes voor veel geld oppikken. We hebben het geduld nodig om de twijfelgevallen of talenten van topclubs mogelijk op te pikken.



    De transfermarkt is nog bijna een maand open. Ik had ook liever gehad dat deze wereldwijd 1 juli gesloten zou zijn. Er kan nog wat bij komen, er kan nog wat vertrekken.. we moeten nog geduld hebben.

  • Avatar
    Manolito - 7 augustus 2017 om 14:35
    EvB64 zegt:

    Nee toont wel aan hoeveel vertrouwen een club als Arsenaal heeft in het technische beleid bij Twente. En of we hem nu nodig hadden of niet gaat mij erom dat ze een club als VVV boven Fc Twente kiezen... Moet je toch aan het denken zetten of niet??

    Dat laat mij denken dat Arsenal de kans op speeltijd hoger acht bij VVV. Bij Twente zijn al aardig wat opties op de flanken en er is al een andere talentvolle huurspeler aangetrokken.

Nieuwe media