'FC Twente strijdt met FC Groningen om middenvelder Fenerbahçe'

07 augustus 2017 om 16:22 | Bron: AS Marca 'FC Twente strijdt met FC Groningen om middenvelder Fenerbahçe'

FC Twente is naarstig op zoek naar creativiteit en scorend vermogen. Mogelijk hebben de Tukkers dat gevonden in Turkije. Volgens AS Marca is FC Twente namelijk geïnteresseerd in Salih Uçan.

Uçan staat onder contract bij Fenerbahçe, maar FC Twente hoopt de 23-jarige middenvelder voor één seizoen te huren. De Enschedeërs zijn niet de enige gegadigde uit de Eredivisie. Ook FC Groningen zou haar pijlen gericht hebben op Uçan.

De aanvallende middenvelder heeft nog een tweejarig contract in Turkije. Hij werd eerder door Fenerbahçe verhuurd aan AS Roma. De eenvoudig Turks international maakte in 2012 de overstap van Bucaspor naar Fenerbahçe. Afgelopen seizoen speelde hij elf competitiewedstrijden voor de Turkse topclub.

Overzicht

Reacties (15)

  • Avatar
    FCTAWESOME - 7 augustus 2017 om 16:26

    Lijkt me een hele goeie speler voor ons. Als hij mee kan in de turkse league zou dat in de eredivisie ook prima moeten lukken

  • Avatar
    Manolito - 7 augustus 2017 om 16:32

    Holy shit,, als ze deze binnen weten te halen doen we goeie zaken hoor

  • Avatar
    BartTB3 - 7 augustus 2017 om 16:37
    FCTAWESOME zegt:

    Lijkt me een hele goeie speler voor ons. Als hij mee kan in de turkse league zou dat in de eredivisie ook prima moeten lukken

    dat is nog niet gebleken toch dat hij mee kant? Bocuspor is dat het hoogste niveau? Bij Fener 11 wedstrijden gespeeld en bij Roma weet ik niet?

    Ken hem niet, ben benieuwd de clubs spreken meer aan Roma/Fenerbache maar toch haal ik liever Bel Hasani op dan weet je wat je in huis haalt, zal zich ook niet hoeven aan te passen en is uit op revanchegevoelens jegens vd Brom

  • Avatar
    jjdewilde - 7 augustus 2017 om 16:37

    Beetje Turks vuur in de selectie lijkt me niet verkeerd.

  • Avatar
    Manolito - 7 augustus 2017 om 16:39
    zegt:

    Heb je hem wel eens zien voetballen?

  • Avatar
    Manolito - 7 augustus 2017 om 16:48
    zegt:

    Perfect voorbeeld van een echte nummer 10. Vooral in zijn passing in combinatie met overzicht viel hij me erg op. Ben een fan van het kijken van jeugd EK- en WK\'s en kan me nog herinneren dat hij daar echt opviel als dragende speler in een matig team. Niet makkelijk. Hij heeft weinig gespeeld bij Roma maar had daar dan ook veel concurrentie van echte topspelers. Ik zeg niet dat dit de nieuwe (vul maar in) is maar voor eredivisiebegrippen kan hij echt een topspeler zijn als hij z\'n niveau van voor Roma kan laten zien.

  • Avatar
    jjdewilde - 7 augustus 2017 om 16:54
    Manolito zegt:

    Perfect voorbeeld van een echte nummer 10. Vooral in zijn passing in combinatie met overzicht viel hij me erg op. Ben een fan van het kijken van jeugd EK- en WK\'s en kan me nog herinneren dat hij daar echt opviel als dragende speler in een matig team. Niet makkelijk. Hij heeft weinig gespeeld bij Roma maar had daar dan ook veel concurrentie van echte topspelers. Ik zeg niet dat dit de nieuwe (vul maar in) is maar voor eredivisiebegrippen kan hij echt een topspeler zijn als hij z\'n niveau van voor Roma kan laten zien.

    Klinkt niet verkeerd, zou zoals ik het lees wel passen in dit team ;)

  • Avatar
    Broekies - 7 augustus 2017 om 16:55

    Even een andere vraag. Kan Vukic zondag spelen??

  • Avatar
    Manolito - 7 augustus 2017 om 16:57
    Broekies zegt:

    Even een andere vraag. Kan Vukic zondag spelen??

    Geen 90 minuten denk ik. Verwacht dat Hake voor Laukart kiest

  • Avatar
    BartTB3 - 7 augustus 2017 om 16:58
    Manolito zegt:

    Perfect voorbeeld van een echte nummer 10. Vooral in zijn passing in combinatie met overzicht viel hij me erg op. Ben een fan van het kijken van jeugd EK- en WK\'s en kan me nog herinneren dat hij daar echt opviel als dragende speler in een matig team. Niet makkelijk. Hij heeft weinig gespeeld bij Roma maar had daar dan ook veel concurrentie van echte topspelers. Ik zeg niet dat dit de nieuwe (vul maar in) is maar voor eredivisiebegrippen kan hij echt een topspeler zijn als hij z\'n niveau van voor Roma kan laten zien.

    klinkt goed dan! en Groningen heeft doorgaans de scouting ook wel in orde dus laten we het hopen!

  • Avatar
    Broekies - 7 augustus 2017 om 17:04
    zegt:

    Waren de reserves

  • Avatar
    EvB64 - 7 augustus 2017 om 17:31

    Kan Unäl hem niet ff bellen en goed woordje doen ???

  • Avatar
    FCTAWESOME - 7 augustus 2017 om 19:56
    BartTB3 zegt:

    dat is nog niet gebleken toch dat hij mee kant? Bocuspor is dat het hoogste niveau? Bij Fener 11 wedstrijden gespeeld en bij Roma weet ik niet?

    Ken hem niet, ben benieuwd de clubs spreken meer aan Roma/Fenerbache maar toch haal ik liever Bel Hasani op dan weet je wat je in huis haalt, zal zich ook niet hoeven aan te passen en is uit op revanchegevoelens jegens vd Brom

    11 wedstrijden is wat mij betreft mee kunnen doen, als het echt bleek dat die te kort kwam had hij niet meer dan 5 keer gespeeld.

  • Avatar
    BartTB3 - 7 augustus 2017 om 21:36
    FCTAWESOME zegt:

    11 wedstrijden is wat mij betreft mee kunnen doen, als het echt bleek dat die te kort kwam had hij niet meer dan 5 keer gespeeld.

    tja weet niet 11 invalbeurten van 5 minuten wordt ook bijgehouden als 11x mee gedaan :)

  • Avatar
    BartTB3 - 7 augustus 2017 om 21:38
    zegt:

    jensen gewoon op 10... bel hasani op middenveld erbij naast holla.... (zou je zelfs nog op rechts kunnen zetten zodat hij maar binnen kan komen) en op rechts cerny huren.... tankovic ook prima om te huren met optie tot koop

Nieuwe media