FC Twente verliest met Assaidi en Buckley-Ricketts van FC Utrecht

07 augustus 2017 om 17:03 | Bron: TC Tubantia FC Twente verliest met Assaidi en Buckley-Ricketts van FC Utrecht

FC Twente heeft maandagmiddag een oefenwedstrijd tegen FC Utrecht verloren. In Stadion Galgenwaard eindigde het besloten oefenduel in een 2-0 overwinning voor FC Utrecht, dat meldt TC Tubantia.

Trainer René Hake stuurde een B-elftal het veld in en wilde, net als FC Utrecht-trainer Erik ten Hag, een aantal reserves aan het werk zien. Ook maakte de nog niet geheel fitte Oussama Assaidi speelminuten bij FC Twente. Ook Jos Hooiveld en Manchester City-huurling Isaac Buckley-Ricketts kwamen in actie.

FC Utrecht kwam voor rust op een 1-0 voorsprong via voormalig FC Twente-speler Bilal Ould-Chikh. Nick Venema nam de tweede treffer van de Domstedelingen voor zijn rekening. Het was de zesde oefenwedstrijd op rij waarin FC Twente niet tot scoren kwam.

Opstelling FC Twente: Drommel; Van der Lely, Hooiveld, Roemeratoe, R. Jensen (Sambissa); Vankan (Zerrouki), Schmidt (Frimann), George; Buckley-Ricketts (Trotman/Schets), Oosterwijk en Assaidi (Grootenhuis).

Basisopstelling FC Utrecht: Marsman; Odysseus, Dumic, Rick van der Meer, Robin van der Meer; Kali, Emanuelson, Sow, Ould-Chikh; Venema en Görtler.

Foto: Sportfoto-oost

Overzicht

Reacties (8)

  • Avatar
    Broekies - 7 augustus 2017 om 17:06

    Als je al niet bij marsman kan scoren, .........

  • Avatar
    Bryan Ruiz - 7 augustus 2017 om 17:54

    Dit zegt niks.

  • Avatar
    ArdnanB - 7 augustus 2017 om 18:11
    Bryan Ruiz zegt:

    Dit zegt niks.

    Het zegt zoveel dat het B elftal van Utrecht beter is dan die van Twente. Maar er spelen ook jongens/mannen bij die nog nooit eerder samen hebben gespeeld.

    Ik heb altijd het volste vertrouwen... en \"supporters\" en supporters... de medailles worden bij de finishlijn uitgedeeld.

    Plek tussen 7 en 12 is prima haalbaar...

  • Avatar
    biertje123 - 7 augustus 2017 om 18:15

    We gaan voor plek 1 t/m 18 moet haalbaar zijn voor ons.

  • Avatar
    twente1965 - 7 augustus 2017 om 18:37

    Marsman houdt de nul

  • Avatar
    Bryan Ruiz - 7 augustus 2017 om 19:31
    ArdnanB zegt:

    Het zegt zoveel dat het B elftal van Utrecht beter is dan die van Twente. Maar er spelen ook jongens/mannen bij die nog nooit eerder samen hebben gespeeld.

    Ik heb altijd het volste vertrouwen... en \"supporters\" en supporters... de medailles worden bij de finishlijn uitgedeeld.

    Plek tussen 7 en 12 is prima haalbaar...

    Helemaal mee eens.

  • Avatar
    BartTB3 - 7 augustus 2017 om 19:33

    nou hake gaat dus sowieso niet met vd Lely als linksback beginnen maar met trajkovski pffffffffff wat dom wat dom

  • Avatar
    Berry - 7 augustus 2017 om 20:02
    BartTB3 zegt:

    nou hake gaat dus sowieso niet met vd Lely als linksback beginnen maar met trajkovski pffffffffff wat dom wat dom

    Heel verstandig van Hake! Dejan is beter in het meevoetballen en heeft meer aanvallende intenties. Hij is verdedigend ook beter dan Van der Lely.

Nieuwe media