Hake neemt geen risico met Assaidi: ''Bouwen het liever gedegen op''

07 augustus 2017 om 17:26 | Bron: TC Tubantia Hake neemt geen risico met Assaidi: ''Bouwen het liever gedegen op''

Oussama Assaidi maakte maandagmiddag speelminuten in de oefenwedstrijd van FC Twente tegen FC Utrecht. De vleugelaanvaller is nog niet helemaal fit en ontbrak daarom afgelopen zaterdag in het oefenduel met FSV Mainz 05.

FC Twente neemt geen risico met de Marokkaan. Assaidi is nog fysiek nog niet klaar om een gehele wedstrijd te spelen en wordt door de Tukkers rustig gebracht. Hij kwam maandagmiddag een helft in actie.

"We kunnen iemand snel opbouwen, met het risico dat we die persoon ook snel afbreken. Wij bouwen het liever gedegen op", aldus trainer René Hake tegenover TC Tubantia. FC Twente begint komende zondag aan het nieuwe seizoen met een uitwedstrijd tegen Feyenoord.

Overzicht

Reacties (21)

  • Avatar
    EvB64 - 7 augustus 2017 om 17:35

    Had toch allang fit en sterk moeten zijn na zoveel maanden !!!!

  • Avatar
    Messi - 7 augustus 2017 om 17:41
    EvB64 zegt:

    Had toch allang fit en sterk moeten zijn na zoveel maanden !!!!

    Hahaha of nie dan😭😭😭

  • Avatar
    mcdummels - 7 augustus 2017 om 17:42
    EvB64 zegt:

    Had toch allang fit en sterk moeten zijn na zoveel maanden !!!!

    Tsja, als je om de haverklap last hebt van pijntjes en blessures snap ik wel dat je daar niet fit van wordt.

  • Avatar
    Diekmanboy - 7 augustus 2017 om 17:48

    Dit gaat een heel zwaar seizoen worden. Als je nauwelijks tot geen kansen afdwingt en helemaal al niet scoort .,. Tja ...scorend vermogen zit niet namelijk niet alleen in een spits

  • Avatar
    EvB64 - 7 augustus 2017 om 18:09
    mcdummels zegt:

    Tsja, als je om de haverklap last hebt van pijntjes en blessures snap ik wel dat je daar niet fit van wordt.

    Man dit is toch triest dat Hake zegt langzaam opbouwen neem me niet kwalijk als je een speler in 8 of 9 maanden niet fit krijgt doe je toch heel wat fout .!!!

  • Avatar
    mcdummels - 7 augustus 2017 om 18:11
    EvB64 zegt:

    Man dit is toch triest dat Hake zegt langzaam opbouwen neem me niet kwalijk als je een speler in 8 of 9 maanden niet fit krijgt doe je toch heel wat fout .!!!

    Wat kan Hake er aan doen dat Assaidi van glas is gemaakt?

  • Avatar
    ArdnanB - 7 augustus 2017 om 18:14

    Denk dat hij een basisklant wordt op de bank. Helaas gegokt en verloren ben ik bang

  • Avatar
    beerntjes - 7 augustus 2017 om 18:20
    mcdummels zegt:

    Wat kan Hake er aan doen dat Assaidi van glas is gemaakt?

    In de glasbak gooien?😜

  • Avatar
    EvB64 - 7 augustus 2017 om 18:21
    mcdummels zegt:

    Wat kan Hake er aan doen dat Assaidi van glas is gemaakt?

    Schei uit man was hij een paar jaar terug ook zo vaak geblesseerd ??? En als hij nou kruisbanden had gescheurd dan zeg ik ok. Maar hier gaat het puur om de spier opbouw en de weerstand verhogen , man als je dat niet lukt als technische staf doe je iets niet goed . Waarom kom jij daar nou niet gewoon vooruit ? Waarom altijd dat verdedigen van Hake ? Het lijkt gvd voor sommigen wel een afgod hier .

  • Avatar
    mcdummels - 7 augustus 2017 om 18:40
    EvB64 zegt:

    Schei uit man was hij een paar jaar terug ook zo vaak geblesseerd ??? En als hij nou kruisbanden had gescheurd dan zeg ik ok. Maar hier gaat het puur om de spier opbouw en de weerstand verhogen , man als je dat niet lukt als technische staf doe je iets niet goed . Waarom kom jij daar nou niet gewoon vooruit ? Waarom altijd dat verdedigen van Hake ? Het lijkt gvd voor sommigen wel een afgod hier .

    Ik verdedig Hake bijna nooit maar nu vind ik gewoon dat je het Hake niet kunt aanrekenen dat Assaidi zoveel blessureleed heeft. Assaidi heeft een jaar niks gedaan in het midden-oosten en sindsdien lijkt het erop dat zijn lichaam geen hoge arbeidsintensiteit meer aankan.

  • Avatar
    bartcore - 7 augustus 2017 om 18:41

    Maar wat doen ze dan niet goed? Ik zie het verband met de technische staf even niet..

  • Avatar
    bartcore - 7 augustus 2017 om 18:43

    Ik vind het wel een goed verhaal namelijk.. hopenlijk, hopenlijk kunnen we zometeen langer van hem genieten.

  • Avatar
    Degeweldenaar - 7 augustus 2017 om 18:45
    mcdummels zegt:

    Wat kan Hake er aan doen dat Assaidi van glas is gemaakt?

    Snel weg gooien, wordt in mijn ogen niks meer. Kwam al met te veel KG terug van de zomer vakantie. Zegt genoeg over zijn instelling en mentaliteit.

  • Avatar
    bartcore - 7 augustus 2017 om 18:47

    Contract afkopen (zonder budget) van wat in potentie onze beste speler is?

  • Avatar
    twente199 - 7 augustus 2017 om 19:04

    Ik vind ook dat het opvalt dat assaidi vaak geblesseerd is in vergelijking met zijn tijd bij heerenveen o.a. Echter vind ik dat het over het algemeen niet zo is dat veel spelers geblesseerd zijn bij twente, ik zie dus niet in wat het met de technische staf te maken heeft. De man heeft het gewoon op, kan topsport niet meer aan. Dat heeft hij denk ik verbrokkelt in de zandbak, minder goed zijn best gedaan qua sporten en veel gegeten. Het beste is er gewoon vanaf

  • Avatar
    twente199 - 7 augustus 2017 om 19:04

    De mentaliteit is niet optimaal om weer terug te keren, plus dat hij ouder is. De een gaat langer mee als de ander

  • Avatar
    Rene - 7 augustus 2017 om 19:20

    Twente kan er niet vanuit gaan dat Assaidi een wezenlijke versterking is terwijl dat aanvankelijk wel de bedoeling was. Dat is dus een fikse tegenvaller ook al omdat we aanvallend onmachtig zijn

  • Avatar
    kuip74 - 7 augustus 2017 om 19:26
    mcdummels zegt:

    Wat kan Hake er aan doen dat Assaidi van glas is gemaakt?

    Denk dat de trainer van Bayer MΓΌnchen ook een prutser is dan want robben is altijd geblesseerd πŸ˜‚πŸ˜‚

  • Avatar
    ANS - 7 augustus 2017 om 19:50
    mcdummels zegt:

    Ik verdedig Hake bijna nooit maar nu vind ik gewoon dat je het Hake niet kunt aanrekenen dat Assaidi zoveel blessureleed heeft. Assaidi heeft een jaar niks gedaan in het midden-oosten en sindsdien lijkt het erop dat zijn lichaam geen hoge arbeidsintensiteit meer aankan.

    Hake heeft Assaidi niet gehaald.

  • Avatar
    Messi - 7 augustus 2017 om 21:42
    mcdummels zegt:

    Ik verdedig Hake bijna nooit maar nu vind ik gewoon dat je het Hake niet kunt aanrekenen dat Assaidi zoveel blessureleed heeft. Assaidi heeft een jaar niks gedaan in het midden-oosten en sindsdien lijkt het erop dat zijn lichaam geen hoge arbeidsintensiteit meer aankan.

    Maar neuken kan ie wel of nie!!! Inmiddels weer pa geworden dus aandouwen gaat hem goed af.OPROTTEN DAAR HEBBEN WIJ GEEN TWENTEMARS VOOR GELOPENπŸ–•πŸ»πŸ–•πŸ»πŸ–•πŸ»πŸ–•πŸ»πŸ–•πŸ»πŸ–•πŸ»πŸ–•πŸ»πŸ–•πŸ»

Nieuwe media