Tegenvaller voor FC Twente: Vuckic loopt flinke blessure op

07 augustus 2017 om 20:12 | Bron: FC Twente, TC/Tubantia Tegenvaller voor FC Twente: Vuckic loopt flinke blessure op

Haris Vuckic mist de start van het seizoen met FC Twente. De nieuwe middenvelder is vanwege een spierblessure in het bovenbeen voorlopig niet inzetbaar. De Sloveen raakte vrijdag geblesseerd. Dat meldt TC/Tubantia

Vuckic onderging vandaag een scan, waaruit het kwetsuur naar voren kwam. De blessure is een flinke tegenvaller voor René Hake. De oefenmeester wilde dat Vuckic samen met Danny Holla het blok op het middenveld ging vormen.

Foto: Sportfoto Oost

Overzicht

Reacties (90)

  • Avatar
    FCTAWESOME - 7 augustus 2017 om 20:15

    Shit... echt heel vervelend. Zal Laukart wel worden. Die vond ik best een goede indruk maken maar ik had het gevoel dat deze Vuckic meer in te brengen had:(

  • Avatar
    Veste - 7 augustus 2017 om 20:15

    Off topic:

    Zoltan stieber voor een bedrag van meer dan 1 miljoen euro naar DC United.

    Salaris is meer dan 1 miljoen euro en wordt de best betaalde speler van DC.



    Deze kan dus officieel worden weggestreept

  • Avatar
    FCTAWESOME - 7 augustus 2017 om 20:16
    Veste zegt:

    Off topic:

    Zoltan stieber voor een bedrag van meer dan 1 miljoen euro naar DC United.

    Salaris is meer dan 1 miljoen euro en wordt de best betaalde speler van DC.



    Deze kan dus officieel worden weggestreept

    Hahahahaa ja dat kijkt me ook๐Ÿ˜…

  • Avatar
    tukkerpride1970 - 7 augustus 2017 om 20:16

    Kunnen we wel leiden loopt toch als een trein 0 goals in 5 wedstrijden en ongeveer net zo veel kansen. ๐Ÿ˜ญ

  • Avatar
    jjdewilde - 7 augustus 2017 om 20:19

    Allemaal de schuld van Hake! Of Jan, maakt niet uit. Kies er maar 1.

  • Avatar
    biertje123 - 7 augustus 2017 om 20:20
    Veste zegt:

    Off topic:

    Zoltan stieber voor een bedrag van meer dan 1 miljoen euro naar DC United.

    Salaris is meer dan 1 miljoen euro en wordt de best betaalde speler van DC.



    Deze kan dus officieel worden weggestreept

    Deze kwam al niet meer. Ze zijn wel bezig met een linksbuiten van Almere City. Die staat ook in belangstelling van meerdere clubs.

  • Avatar
    Veste - 7 augustus 2017 om 20:21
    biertje123 zegt:

    Deze kwam al niet meer. Ze zijn wel bezig met een linksbuiten van Almere City. Die staat ook in belangstelling van meerdere clubs.

    Bedoel je ahannach?

  • Avatar
    P-65 - 7 augustus 2017 om 20:22
    biertje123 zegt:

    Deze kwam al niet meer. Ze zijn wel bezig met een linksbuiten van Almere City. Die staat ook in belangstelling van meerdere clubs.

    Ahanach?

  • Avatar
    De Tegenpartij - 7 augustus 2017 om 20:22
    jjdewilde zegt:

    Allemaal de schuld van Hake! Of Jan, maakt niet uit. Kies er maar 1.

    Een spier blessure in de voorbereiding? Hoef je niet eens een sportkenner voor te zijn...

  • Avatar
    biertje123 - 7 augustus 2017 om 20:22
    P-65 zegt:

    Ahanach?

    Zal wel kunnen.

  • Avatar
    Boterhamzakje - 7 augustus 2017 om 20:24

    Alweer iemand met een blessure voordat het seizoen uberhaupt begonnen is

  • Avatar
    FCTMM - 7 augustus 2017 om 20:25
    jjdewilde zegt:

    Allemaal de schuld van Hake! Of Jan, maakt niet uit. Kies er maar 1.

    Makkelijk he.... constant een paar mensen overal de schuld van geven!
    Leg mij eens uit waarom jij de schuld bij hun neerlegt?

  • Avatar
    Degeweldenaar - 7 augustus 2017 om 20:28
    jjdewilde zegt:

    Allemaal de schuld van Hake! Of Jan, maakt niet uit. Kies er maar 1.

    Ach ach ach is de kindergarden weer geopend vent je bent wel erg kinderachtig aan het worden en dat doet het meneerje met de bakken geld (patserig kereltje noemt men dat ook wel om er zo mee te koop te lopen). Maar een spierblessure in de voorbereiding is puur overbelasting Tja wie moet je daar dan verantwoordelijk voor stellen (speler, technische staf of misschien ome Joop wel), jij mag het zelf zeggen van mij hoor.

  • Avatar
    Berry - 7 augustus 2017 om 20:30

    Balen zeg! Dit is mijn ogen de aanvoerder. Hopen op snel herstel want de spoeling is al zo dun.

  • Avatar
    Neusjezalm - 7 augustus 2017 om 20:32

    Nieuwe speler, gewenning omgeving, bewijsdrang en andere belasting......de ideale mix van een blessure.

  • Avatar
    Keizer - 7 augustus 2017 om 20:39

    Was te verwachten met zijn historie. Afgelopen jaren meer geblesseerd geweest dan wedstrijdfit.

  • Avatar
    Enschede78 - 7 augustus 2017 om 20:40

    Tja was te verwachten.

    Lekker weer.

  • Avatar
    Enschede78 - 7 augustus 2017 om 20:41
    Degeweldenaar zegt:

    Ach ach ach is de kindergarden weer geopend vent je bent wel erg kinderachtig aan het worden en dat doet het meneerje met de bakken geld (patserig kereltje noemt men dat ook wel om er zo mee te koop te lopen). Maar een spierblessure in de voorbereiding is puur overbelasting Tja wie moet je daar dan verantwoordelijk voor stellen (speler, technische staf of misschien ome Joop wel), jij mag het zelf zeggen van mij hoor.

    Nu laat Hake ze een keer hard trainen is het weer niet goed.... ;))

  • Avatar
    EvB64 - 7 augustus 2017 om 20:42

    Nou ik begin alles steeds donkerder in te zien . Assaidi , deze gast , er moet echt wat gebeuren ze wisten dat deze speler zeer blessure gevoelig is/was . Dan moet je je afvragen of het wel verstandig is dit soort spelers te halen . In ieder geval gaan we voorlopig met zowel Assaidi als deze gast de boot in .

  • Avatar
    Degeweldenaar - 7 augustus 2017 om 20:43
    Enschede78 zegt:

    Nu laat Hake ze een keer hard trainen is het weer niet goed.... ;))

    Moet je dan blijkbaar wel de spelers voor hebben en geen glaswerk๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Nieuwe media